Karas Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 W Subaru temp oleju mozesz ustawic na wyswietlaczu po trojnym. na trasie męczarnie mocniej wiatr zawieje to samochód zwalnia ze 160 do 140 w 2.0i nie zwalania ale.... nie przyspiesza A jak masz komplet pasazerow na "pace" + bagaz potrafi byc ciezko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 W Subaru temp oleju mozesz ustawic na wyswietlaczu po trojnym. tylko w benzynach a wskaźnik temperatury "wody" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Temperatury wody, mimo starań, nie doszukałem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) wskaźnik temp oleju jest nawet lepszy bo określa moment od kiedy silnik ma poprawne smarowanie , pozwala też szybciej zaobserwować nadmierną temp silnika . Wcześniej stosowało się czujniki cieczy bo były zwyczajnie tańsze W Subaru temp oleju mozesz ustawic na wyswietlaczu po trojnym. na trasie męczarnie mocniej wiatr zawieje to samochód zwalnia ze 160 do 140 w 2.0i nie zwalania ale.... nie przyspiesza A jak masz komplet pasazerow na "pace" + bagaz potrafi byc ciezko i to wystarczy , na wakacje latam w 2 os zwykle raczej te 160 można stabilnie lecieć , czas rozpędzanie nie ma znaczenia przy robieniu 1000 km dziennie , w aktualnym powozie każda górka szczególnie w Bawarii to redukcja żeby utrzymać 100 Edytowane 15 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 w XV Diesel nie mam dostępu do odczytu temperatury żadnego z płynów Za to Skoda oferowała tak wodę jak i oleum tapatalk i to wystarczy , na wakacje latam w 2 os zwykle raczej te 160 można stabilnie lecieć , czas rozpędzanie nie ma znaczenia przy robieniu 1000 km dziennie , w aktualnym powozie każda górka szczególnie w Bawarii to redukcja żeby utrzymać 100 Forester 2.0i z MT myślisz, że będzie dużo żwawszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Forester 2.0i z MT myślisz, że będzie dużo żwawszy ? No właśnie - i w tym względzie ujawnia się przewaga xv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 No właśnie - i w tym względzie ujawnia się przewaga xv. zadna przewaga popatrz na dane katalogowe. Przyspieszenie 0-100 w forku 2.0i jest o 0,1sek gorsze ( roznica zadna) a vmax wiekszy niz w xv bo 190km/h ( w xv 187km/h) Biarac pod uwage fakt ze Subaru potrafi zanizyc osiagi swoich modeli forek 2.0i moze byc nawet szybszy niz XV 2.0i. Byc moze przelozenia w skrzyni sa inne, byc moze forek ma lepsza aerodynamike... Zreszta nie ma co sie podniecac cyferkami w 2.0i bo rakieta to to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 w XV Diesel nie mam dostępu do odczytu temperatury żadnego z płynów Za to Skoda oferowała tak wodę jak i oleum tapatalk i to wystarczy , na wakacje latam w 2 os zwykle raczej te 160 można stabilnie lecieć , czas rozpędzanie nie ma znaczenia przy robieniu 1000 km dziennie , w aktualnym powozie każda górka szczególnie w Bawarii to redukcja żeby utrzymać 100 Forester 2.0i z MT myślisz, że będzie dużo żwawszy ? Ja nie z tych dla których ważne jest przyspieszenie .Tutaj liczy się moment przy przelotowych 3000 obr dysponowałem 140 Nm a w forku jest to 187 NM co pozwoli na stabilne utrzymanie prędkości . Opory powietrza są praktycznie takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Tutaj liczy się moment przy przelotowych 3000 obr dysponowałem 140 Nm a w forku jest to 187 NM co pozwoli na stabilne utrzymanie prędkości . Opory powietrza są praktycznie takie same za to auto cięższe i ze stałym, opartym o centralny dyferencjał napędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) No właśnie - i w tym względzie ujawnia się przewaga xv.zadna przewaga popatrz na dane katalogowe. Przyspieszenie 0-100 w forku 2.0i jest o 0,1sek gorsze ( roznica zadna) a vmax wiekszy niz w xv bo 190km/h ( w xv 187km/h) Biarac pod uwage fakt ze Subaru potrafi zanizyc osiagi swoich modeli forek 2.0i moze byc nawet szybszy niz XV 2.0i. Byc moze przelozenia w skrzyni sa inne, byc moze forek ma lepsza aerodynamike... Zreszta nie ma co sie podniecac cyferkami w 2.0i bo rakieta to to nie jest Ooo, zaczynamy łamać prawa fizyki jak widzę. Wg danych fabrycznych to i zużycie paliwa w forku i xv jest zbliżone , a w realu ponad 1 litr wyższe (wpis innego Forumowicza). Edytowane 16 Czerwca 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) no właśnie to ciekawe że wydawało by się mniejsze auto ma gorszy v max . Może być tak że forek ma lepszy cx od XV . Producent deklaruje też mniejsze spalanie dla forka xv/forek miasto 9 / 8,5 pozamiejski 5,8/ 6 mieszany 7 / 6,9 Edytowane 16 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) Ooo, zaczynamy łamać prawa fizyki jak widzę zadnych praw fizyki nikt tu lamac nie chce. Zestawiamy dane katalogowe Xv z Forkiem wedlug ktorych Forek i spala mniej i moze osiagnac wiekszą predkosc... Chyba producent sobie tego z palca nie wyssal. Chyba ze uważasz ze FHI specjalnie zaniża dane XV ? Majac tyle gotowki zeby moc kupic forka nie widze sensu nawet zastanawiania sie na XV w szczegolnosci teraz jak pojawila sie imo najbardziej europejska wersja ze wszystkich dotychczas obecnych http://www.subaru.pl/datasheet/2016xv.pdf http://www.subaru.pl/datasheet/2016forester.pdf FanSub porownaj i ocen sam Edytowane 16 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A jak w realu, czy ktoś to zweryfikował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A jak w realu, czy ktoś to zweryfikował? obydwa równie szybkie i oszczędne dla XV 2.0i to jedyny sensowny silnik z aktualnej oferty dla Forka hm... tu jest 2.0 ale DiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dane techniczne danymi, ale XV 2.0 manual przyspiesza do setki w 9,5 sek. (film na www.autocentrum.pl, testy ZAHAR OFF). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dane techniczne danymi, ale XV 2.0 manual przyspiesza do setki w 9,5 sek. (film na www.autocentrum.pl, testy ZAHAR OFF). możesz podlinkować ten konkretny test ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ketivv, przepraszam, ten test to akurat nie na autocentrum, tylko na youtubie pt. subaru xv 2,0 i test przyspieszenia/acceleration.... Czas trwania 32 s. Nie mogę coś wstawić linku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 aż z ciekawości swojego spróbowałem co prawda apka w fonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ketiv i tak to powinno wygladac w naszych XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 To taki trochę wirtualny parametr bo w praktyce jakoś specjalnie często się go nie używa, 80-120, 70-150 dla mnie zdecydowanie to jest ważniejsze. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ketivv, znalazłeś ten filmik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Nie wiem czemu ale znalazłem tylko XV CVT tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Czy chodzi o to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Czy chodzi o to? Na obraz prędkościomierza urywa się przy 100km/h a to jest coś ok 90-92 km/h realnie. Nie wiemy jak to było mierzone. Gdybym z jakiegoś powodu kupował obecnie XV to tylko 2.0i (nie oznacza to, że kupuje raczej sprzedaje ) tapatalk Edytowane 17 Czerwca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 ja myslalem o 2.0i + kompresor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się