szamot Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 . Z instalacją LPG też wolę pojechać do kogoś kto się orientuje w instalacjach w naszych maszynach i co im może dolegać, a nie żeby mój Krążownik był pierwszym boxerem jaki będzie robił. To co napisałeś nie wyklucza tego co ja napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 No w sumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Jeśli nie pasuje Ci żaden warsztat krakowski, a do Warszawy Ci za daleko, możesz próbować Bolęcin i Katowice. Byli już polecani szpecmani z tych okolic i chyba nikt zastrzeżeń nie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Witam,mam szybie pytanie, jakie świece polecacie do zagazowanego Outbacka z 2008 r? (wersja USA). Obecnie jeżdżę na oryginalnych świecach NGK FR5AP-11, w wyszukiwarce NGK wyskakuje mi że do mojego auta pasują również świece o symbolu PFR5B-11, natomiast ojciec w swoim Forku ma NGK PFR 6G 4793. Słyszałem, że przerwa między elektrodą ma być w granicach 0,6 mm czy to prawda? Będę Wam bardzo wdzięczny za info i pomoc.Pozdrawiam serdecznie Edytowane 5 Września 2014 przez satori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 jakie świece polecacie do zagazowanego Outbacka z 2008 r? Takie same jak do niezagazowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzierzba Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Zrobiłem test spalania metodą tankowania trzy razy po 10 l i zużywanie gazu w trasie, wyniki to 10,5 - 10,2 - 10,0 l/100 km, trasa to 90 % ...trasa . Pali mi tyle samo LPG co benzyny, czasy wtrysku są ok, moc jest ok, wg mnie za mało mi pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazy7 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam, Chcę założyć gaz w Subaru Impreza 2,0 125KM z 2004 roku. Dziś dzwoniłem do sprawdzonego gazownika (gazowałem u niego inny samochód i było OK) i zaproponował taki zestaw: - Stag4 - reduktor Zavoli Zeta N - wtryski Hana czerwone Czy taki zestaw będzie OK? Czy może szukać czegoś innego, lepszego? U mnie przy 138KM jest: Stag 300 premium reduktor AC R-01 wtryskiwacze Hana czerwone wielozawór Tomasetto zbiornik 67L Bormech T10C 5162 w kole - wchodzi 56-57L gazu. Spalanie w mieście 12-13L - na zbiorniku robie 480km Spalanie w trasie 9L - autostrada 110-130km/h. Przejechałem 23 tysiące, bez jednego problemu ze strony instalacji gazowej. Instalacja zwórciła mi się po 15 tysiącach... Jak ktoś chce to mam namiary na bardzo dobrego fachowca w okolicach Lublina. Dzisiaj moja Imprezka dostała gaz (przy przebiegu 77.400 km). Zestaw taki jak pisałem powyżej. Gaz montowany w Skarżysku-Kamiennej. Dam znać jak zrobię pierwszy 1000km. Jak na razie jest ok, ale oczywiście za wcześnie, aby coś konkretnego powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 pod LPG lepiej mieć silnik wolnossący niż turbo true! co by nie mówić o magicznych zdolnościach różnych gazowników - N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia. Bo jest więcej miejsca pod maską? Mój gazownik jakoś się specjalnie turbo silnikiem nie ekscytował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia. Bo jest więcej miejsca pod maską? Mój gazownik jakoś się specjalnie turbo silnikiem nie ekscytował. Też zupełnie nie rozumiem tego przekonania. Edytowane 15 Września 2014 przez Bright Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Zna ktoś warsztat ogarniający Lovato w Toruniu lub okolicach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Wiem, że prawie robi wielka różnice, ale prawie finalizuję montaż podtlenku LPG do Forka. Firma zaproponowała mi instalację BRC Sequent 24 (do 2.0 NA), z dotryskiem paliwa oraz lubryfikacją. Czy ta lubryfikacja jest aż tak niezbędna, czy to kolejne dzałanie marketingowe? Z ciekawości gdzie macie umiejscowiony wlew LPG (zderzak czy pod klapką benzyny)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 ad1. mistyfikacja i naciąganie klienta. ad.2. pod klapka wlewu i jest spoko, przynajmniej zimą nie oblepia się śniegiem i nic nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 A ja mam wlew w zderzaku, w spodniej części na rogu. Nie widać nic a nic. Trzeba się tylko lekko nachylić przy tankowaniu. Też mam BRC24, ale w turbo. Żadnej lubryfikacji nie mam. Zrobione już ok. 60kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 A co z tym dotryskiem? Robić powyżej jakieś obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Hm..., miałem już wiele aut z LPG , ale o dotrysku powyżej jakiś obrotów to ja osobiście pierwszy raz słyszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Chodzi mi o dotrysk paliwa przy większym obciążeniu silnika np. 4500 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 U mnie nie ma lubryfikacji. Nie ma też dotrysku, przy 6 tys. obr./min. system przechodzi na benzynę. Wlew gazu pod klapką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazer Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Witam, Koledzy doradźcie jaki instalacja do forestera 2,0 122 km, jakie koszty to są i gdzie zrobią to dobrze w Sosnowcu lub w okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 ad1. mistyfikacja i naciąganie klienta. ad.2. pod klapka wlewu i jest spoko, przynajmniej zimą nie oblepia się śniegiem i nic nie widać. ad1. ja mam, opinie są różne ad.. tylko pod klapką - coraz więcej jest stacji samoobsługowych, więc w pluche, zimę, mróz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Wiem, że prawie robi wielka różnice, ale prawie finalizuję montaż podtlenku LPG do Forka. Firma zaproponowała mi instalację BRC Sequent 24 (do 2.0 NA), z dotryskiem paliwa oraz lubryfikacją. Czy ta lubryfikacja jest aż tak niezbędna, czy to kolejne dzałanie marketingowe? Z ciekawości gdzie macie umiejscowiony wlew LPG (zderzak czy pod klapką benzyny)?? POd klapką, w Kraku masz coraz więcej stacji samoobslugowych, a wiesz jaki ubaw mają pracownicy widząc cię na kolanach przy wpinaniu pistoletu pod zderzakiem Lubryfikacja- no tak to jak lek na raka Hm..., miałem już wiele aut z LPG , ale o dotrysku powyżej jakiś obrotów to ja osobiście pierwszy raz słyszę. Załóż sekwencję BRC i już dowiesz się nowych rzeczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Mam BRC Sequent 24 , od kilku lat i nic o czymś takim nie słyszałem , co oczywiście nie oznacza że tego nie ma. Nie jestem mechanikiem i nie neguje tego. Ale u mnie jak montowali instalacje to o coś takie nie pytali. Zamontowali, auto jeździ jak trzeba, nic się nie dzieje na wysokoch obrotach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 U mnie na Stag-u zadnych dotrysków ani innych fajerwerków nie ma i kręci się do czerwonego. 40 kkm bez żadnych problemów z instalacją lub silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Impreza ojca już z podtlenkiem LPG. Dziś odebraliśmy zagazowanego Lanosa, którego ogarnął doskonale Eko-Car z Jastrzębia. Właściciel konkretny gość, zero zbędnego pierdzielenia- rzeczowo i na temat. Samochód zyskał instalację STAG(komp), wtryskiwacze AC?(Hany podobno wypuściły wadliwe serie i sporo reklamacji), reduktor AC. Brak lubryfikacji, za to dotrysk benzyny. Całość porządnie zmontowana, nie ma się do czego doczepić. Edytowane 19 Września 2014 przez Markus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Ja mam dotrysk w BRC Sequent - raz na jakiś czas podaje paliwo. Bodajże startuje od 2800 obrotów i wynosi ok 7% benzyny / 93% gazu i zwiększa się max do 20%. Zmniejsza podobno ryzyko wypalania gniazd... ...mam też lubryfikację - wiecznie pusty zbiornik ... a po przekroczeniu ok 6000 obrotów z automatu przełącza na benzynę - myślałem najpierw że reduktor nie wyrabia czy filtry zapchane i nie ma ciśnienia - jednak okazało się że tak ustawiona jest instalacja Edytowane 20 Września 2014 przez bolz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się