thearchitect Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Sebati, napisz najpierw jaki masz kod silnika... EJ20F? W moim butla 48 litrów niestety wystaje od linii podłogi bagażnika, będę miał trochę czasu to jakoś to "wyprowadzę" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Niestety mam ej204, więc kontrola luzów zaworowych co max. 50kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Raczej ludziska sugerują oryginalne przewody, bo na innych markowych kilka osób się już przejechało. Też po montażu elpidżi pojawiło się u mnie dławienie i również w tym zakresie obrotów. Na benzynie także występowało, ale było bardzo delikatne, praktycznie niezauważalne. Po wymianie kabli objaw ustąpił. a jakie subaru wkładało kable i świce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 a jakie subaru wkładało kable i świce?? 22451AA720 - kabel na cylinder 1 22451AA800 - kabel na cylinder 3 22451AA810 - kabel na cylinder 2 i 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Też polecam kable oem Subaru pod LPG - ja kupiem u Kopra i po wymianie szarpanie ustało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Świece CHAMPION: RC10YC4 lub NGK: BKR6E tak mi pokazuje katalog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 a jakie subaru wkładało kable i świce?? 22451AA720 - kabel na cylinder 1 22451AA800 - kabel na cylinder 3 22451AA810 - kabel na cylinder 2 i 4 znalazłem takie coś: http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ngk-subaru-forester-legacy-i4353626264.html Świece CHAMPION: RC10YC4 lub NGK: BKR6E tak mi pokazuje katalog i świece: http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-ngk-bkr6e-vl28-4856-v-line-28-i4332176684.html Wszystko się zgadza?? Mogę zamawiać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Kolejne pytanie: H4 w US-OBKu z 2013/2014r (173KM) co jeździ na 0W20 można gazować czy nie? Rocznie 20-25 a może więcej tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Jeśli mogę coś zasugerować z kablami: nie jest łatwo o dobre kable jako zamienniki. Niestety, do imprez po 2000 (może i wcześniej) należy dobierać kable po numerze VIN, co sugeruje, że nie są one identyczne (choć mogło by się tak wydawać). Informację taką uzyskałem od samego Marasa, któremu w pełni ufam jeśli chodzi o serwis. W tym wątku pisał z kolei Jako, że nawet kable BERU nie zawsze są dobre jakościowo, czego sam zresztą doświadczyłem, bo moje 4-miesięczne poszły niedawno do kosza. Nie wiem, czy wynika to z tego, że BERU trzaska jeden typ kabli do subaru (mimo tych różnic, o których pisałem wcześniej), czy z ich po prostu marnej jakości? W każdym razie skończyło się kupnem ORI kabli w serwisie, które kosztują 100 zł za sztukę, bez względu na długość (ale można się potargować). W każdym razie na seryjnych kablach skończyły się problemy. Polecam. Tu jest cała prawda o kablach zawarta Edytowane 8 Lipca 2014 przez Sebati 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Właśnie przymierzam się do zmiany kabli. Kupiłem auto z tymi nieszczęsnymi Beru i nie jest najlepiej - czasem szarpnie gdy się mocno doda gazu. Raz też na pracującym silniku poruszałem kablem przy cewce i strzelił mnie prąd. Co myślicie o kablach Blue Print lub NGK, które można kupić już poniżej 200 zł? Oryginalne 2x drożej... widzę że na ori nie ma najmniejszych problemów, ale może inne też jednak są warte polecenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Właśnie przymierzam się do zmiany kabli. Kupiłem auto z tymi nieszczęsnymi Beru i nie jest najlepiej - czasem szarpnie gdy się mocno doda gazu. Raz też na pracującym silniku poruszałem kablem przy cewce i strzelił mnie prąd. Co myślicie o kablach Blue Print lub NGK, które można kupić już poniżej 200 zł? Oryginalne 2x drożej... widzę że na ori nie ma najmniejszych problemów, ale może inne też jednak są warte polecenia? U mnie w GTku z lpg kable i świece NGK sprawują się bez problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) a jakie subaru wkładało kable i świce?? U mnie są i były kable Packard. Świec nie mam OEM-owych, wiem tylko, że są irydowe, najpewniej Denso. Edytowane 9 Lipca 2014 przez bakkz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Montowałem w mGas, solidni i mili, polecam. Na razie walczą z pływakiem w zbiorniku, ale to nie ich wina - jakiś felerny się chyba trafił. Mam wrażenie, że skończy się wymianą. Działa OK, ale najpierw się potwornie tłukł, a po naprawie zaczął... potwornie kwiczeć, jak stare drzwi od stodoły Chwilowo nie miałem czasu do nich ponownie z reklamacją podjechać, ale na pewno mi sprawę załatwią bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Kolejne pytanie: H4 w US-OBKu z 2013/2014r (173KM) co jeździ na 0W20 można gazować czy nie? Rocznie 20-25 a może więcej tys km. Ponawiam, chociaż ZTCW one palą ok. 7-7,5 w trasie i do 10 w mieście - to może nie ma sensu zawracać 'D' ? ...albo - jak BRZ - nie nadają się?... Edytowane 9 Lipca 2014 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Jeśli chcesz w Krakowie, podjedź na Aleji Pokoju koło politechniki, do p. Adama Burdy ja tam serwisuję i nie mam zastrzeżeń, a silnik ma 230KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Kolejne pytanie: H4 w US-OBKu z 2013/2014r (173KM) co jeździ na 0W20 można gazować czy nie? Rocznie 20-25 a może więcej tys km. Ponawiam, chociaż ZTCW one palą ok. 7-7,5 w trasie i do 10 w mieście - to może nie ma sensu zawracać 'D' ?...albo - jak BRZ - nie nadają się?... Można. Wprawdzie nie mają jeszcze znacznych przebiegów na lpg ale na razie wygląda, że ryzykujesz ewentualną regulację zaworów po 40tu tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Ja mam w swoim staga zakładanego w http://gazujemy.pl/ Tak mi potraktowali: http://gazujemy.pl/album/STAG%20%28HANA%202000%29/!!SUBARU%20IMPREZA%202.0%202006r%20-%20GEG%20AUTO-GAZ/index.html Przejechałem już ponad 40tys i jest ok, niestety ostatnio musiałem zająć się zaworami. Bulte mam taką, że wchodzi ok 39l gazu (czyli będzie coś 48), wystaje z wnęki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Jeśli chcesz w Krakowie, podjedź na Aleji Pokoju koło politechniki, do p. Adama Burdy ja tam serwisuję i nie mam zastrzeżeń, a silnik ma 230KM. Potwierdzam, też jeździłem do Adama Burdy z poprzednim autkiem i tez bez zastrzeżeń, konkretna solidna robota. A jako że teraz mam bliżej to przerzucę się na lpghouse.pl - warsztat jest na Klimeckiego na terenie Chemobudowy, zresztą zaraz obok fajnego nieASO Opinie mają też dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Kolejne pytanie: H4 w US-OBKu z 2013/2014r (173KM) co jeździ na 0W20 można gazować czy nie? Rocznie 20-25 a może więcej tys km. Ponawiam, chociaż ZTCW one palą ok. 7-7,5 w trasie i do 10 w mieście - to może nie ma sensu zawracać 'D' ?...albo - jak BRZ - nie nadają się?... Można. Wprawdzie nie mają jeszcze znacznych przebiegów na lpg ale na razie wygląda, że ryzykujesz ewentualną regulację zaworów po 40tu tyś km. Dziękuję-ewentualnie wrócę do kwestii, jak już będzie w Wwie, na razie pytałem z ciekawości, czy w ogóle brać gaz pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Ja mam w swoim staga zakładanego w http://gazujemy.pl/ Tak mi potraktowali: http://gazujemy.pl/album/STAG%20%28HANA%202000%29/!!SUBARU%20IMPREZA%202.0%202006r%20-%20GEG%20AUTO-GAZ/index.html Przejechałem już ponad 40tys i jest ok, niestety ostatnio musiałem zająć się zaworami. Bulte mam taką, że wchodzi ok 39l gazu (czyli będzie coś 48), wystaje z wnęki. Dzięki za info. Na ile Cię podliczyli za tą instalację? Tak z innej beczki to przy jakim przebiegu zakładałeś LPG? Zastanawiam się czy przed montażem sprawdzać luzy czy po przejechaniu ok. 30kkm na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Noszę się z zamiarem montażu podtlenku lpg do mojego subaraka Imprezy 2.0R 160KM. Z jakich komponentów polecacie złożyć instalacje, żeby dobrze to hulało? Interesuje mnie montaż w Krakowie, wyczytałem dobre opinie o Piotrze Ficku, mGas i Damianie z Bolęcina. Miał ktoś styczność z którymś z wymienionych zakładów? Jak duża butla mieści się w wnękę koła zapasowego? Ja mam w swoim staga zakładanego w http://gazujemy.pl/ Tak mi potraktowali: http://gazujemy.pl/album/STAG%20%28HANA%202000%29/!!SUBARU%20IMPREZA%202.0%202006r%20-%20GEG%20AUTO-GAZ/index.html Przejechałem już ponad 40tys i jest ok, niestety ostatnio musiałem zająć się zaworami. Bulte mam taką, że wchodzi ok 39l gazu (czyli będzie coś 48), wystaje z wnęki. Dzięki za info. Na ile Cię podliczyli za tą instalację? Tak z innej beczki to przy jakim przebiegu zakładałeś LPG? Zastanawiam się czy przed montażem sprawdzać luzy czy po przejechaniu ok. 30kkm na LPG? Dałem 2850zł. Przebieg przy zakładaniu, to ok 135tys. Na Twoim miejscu sprawdziłbym od razu luzy - dla świętego spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebati Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja mam w tej chwili równe 130kkm. Wyczytałem, że samą kontrolę luzów można przeprowadzić bez wyciągania motoru, dopiero regulacja wymaga demontażu, czy to prawda? Ile kosztuje taka "impreza" w Imprezie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 @k1mrowa Sorry, ale w moim antyku nie ma takiego "makaronu". Pewnie chodzi ok, ale monter poszedł po prostu na łatwiznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Witam, czy jest może dobry gazownik w Poznaniu lub okolicach, czy jak Subaru do Jako W-wa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin777 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 ja gazowałem w Żninie u Kurka ul. 700-lecia (80km od Poznania) i jestem zadowolony, zrobiłem ok 40 tys na gazie i chodzi bez problemu, moge polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się