Jump to content

cianbo

Użytkownik
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

About cianbo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Impreza GT '99 -> Outback H6 '04

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam komplet zielonych. Założyłem je przy okazji wymiany przewodu klimy w poprzedniej Imprezie i teraz tak samo w Outbacku H6. Działają, tzn. uszczelniają.
  2. Jeśli to H6, to tam masz napinacz paska wielorowkowego. Zakładasz na niego klucz, odginasz i zdejmujesz pasek.
  3. Poszukiwany czujnik położenia wału. Nie wala się komuś w Gdańsku niepotrzebny? Pilnie odkupię, bo mój się rozpadł przy próbie demontażu. EDIT: Nieaktualne. :-)
  4. Trzeba ściągnąć pokrywy zaworów, więc po obu stronach silnika trzeba parę elementów poodkręcać.
  5. Niektórzy sobie z tym radzą tak: https://strongforsubaru.com/subaru-alternator-fault-fix/
  6. Jak do alternatora idą 3 przewody w kostce, to jest sterowanie ładowaniem z ECU. Także prawdopodobnie szukasz usterki, której nie ma.
  7. Tu się zgodzę, ale całe szczęście to nie one były winowajcą i obyło się bez ponownego zdejmowania kolektora.
  8. Cholera, a miesiąc temu kolektor zdejmowałem.
  9. GTek 1999 rok. Czuć benzyną w kabinie, ale tylko przez chwilę po ostrzejszej jeździe kiedy turbo ładuje. Gdy jeżdżę spokojnie i w kolektorze jest podciśnienie, to nie ma tego problemu. Wycieku jako takiego nigdzie nie widać. Możliwe, że może wyciekać przez oring któregoś wtrysku jak ciśnienie paliwa rośnie? Podrzuci ktoś jeszcze jakiś pomysł?
  10. cianbo

    sprzęgło...?

    Nie pamiętam dokładnie. Coś koło 130zł.
  11. cianbo

    sprzęgło...?

    Miałem to samo. Wysprzęglik do wymiany.
  12. Jak to naprawdę jest benzyna i ona się tak leje cały czas po wydechu, to gratuluję stoickiego spokoju.
×
×
  • Create New...