Aga Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nie przesadzajmy, nie każdy ma instalację od jako Ja nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ja mam BRC i tfu, tfu - nic więcej nie powiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jako warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilo Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Do forka załóż sobie STAG 4 dobra instalacja wszędzie podepniesz, bardzo mało awaryjne .Niedroga w eksploatacji tanie częsci. Zestaw komp-SAG 4,reduktor-SILWER(do 200KM),wtryski-HANA(zielone)+olej do smarowania gniazd zaworowych, taki zestaw kosztuje 2600zł dobra cena. Jak dorze wyrgólują to będzie zpie...... jak na benie.Jeżeli turbo to czeba puscić na miedzi 8mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo2 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów] Nadrobiłem co nieco. Silnik mam 2.0 wolnossący. Do Warszawy kawałek. Może polecicie kogoś we Wrocku lub Poznaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Może polecicie kogoś we Wrocku Sparko na Grabiszyńskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo2 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Dzięki za cynk. Byłem na stronie Sparco Ww i mają instalacje firm PRINS(Holandia) i BRC(Włochy). Włochy mi się słabo kojarzą . Jakieś opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Dzięki za cynk. Byłem na stronie Sparco Ww i mają instalacje firm PRINS(Holandia) i BRC(Włochy). Włochy mi się słabo kojarzą . Jakieś opinie? Zadzwoń do nich (do Konrada) i porozmawiaj. Sporo subaraków gazowali (w tym dwa moje ) i mają doświadczenie w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Do forka załóż sobie STAG 4 dobra instalacja wszędzie podepniesz, bardzo mało awaryjne .Niedroga w eksploatacji tanie częsci. Zestaw komp-SAG 4,reduktor-SILWER(do 200KM),wtryski-HANA(zielone)+olej do smarowania gniazd zaworowych, taki zestaw kosztuje 2600zł dobra cena. Jak dorze wyrgólują to będzie zpie...... jak na benie.Jeżeli turbo to czeba puscić na miedzi 8mm. kristo2, tu masz najlepsze rozwiązanie. Nie ma co szukać czegoś innego. Też mam podobny zestaw i śmiga to bez problemów ponad 100kkm.No i nie dość, że masz świetny sprzęt, to jeszcze wspierasz rodzimą myśl techniczną. Dla mnie to ważny argument. Edytowane 26 Czerwca 2013 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Do forka załóż sobie STAG 4 dobra instalacja wszędzie podepniesz, bardzo mało awaryjne .Niedroga w eksploatacji tanie częsci. Zestaw komp-SAG 4,reduktor-SILWER(do 200KM),wtryski-HANA(zielone)+olej do smarowania gniazd zaworowych, taki zestaw kosztuje 2600zł dobra cena. Jak dorze wyrgólują to będzie zpie...... jak na benie.Jeżeli turbo to czeba puscić na miedzi 8mm. kristo2, tu maj najlepsze rozwiązanie. Nie ma co szukać czegoś innego. Też mam podobny zestaw i śmiga to bez problemów ponad 100kkm.No i nie dość, że masz świetny sprzęt, to jeszcze wspierasz rodzimą myśl techniczną. Dla mnie to ważny argument. Zgadza sie juz 2lata smigam na podobnym zestawie reduktor mam GURTNER 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastozzi Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 pytanie za sto punktow- forek 2.5 xt 2005,ok 120tys przebiegu,czy macie jakies sprawdzone zaklady gazownicze w okolicy Krakowa? na jaki koszt sie przygotowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo2 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dzisiaj przez przypadek trafiłem artykuł: http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/uwaga-te-silniki-nie-nadaja-sie-do-lpg,1931877,415 Jak często sprawdzacie luz zaworowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Ogólnie racja, ale 4 tys za robociznę to chyba przesadzona kwota mimo wyciągania silnika. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że wyjęcie silinka to kilka godz. roboty: To nie prom kosmiczny i nie wiadomo jaka tajemna wiedza tu jest potrzebna. p.s. w 26 sek. zobaczcie na lewą część kadru, nasi tu byli Edytowane 28 Czerwca 2013 przez siwy_001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-17 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 witam ja mam stag 400 , 70 tys na gazie i nic , mój brat ma tez ma stag 400 w 2007 w automacie i tez nic , koszt istalcji 2300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 przy montowaniu lepiej byc na miejscu czasem gazownicy nie wyciagaja kolektora ssacego tak wierca a opilki wpadaja do silnika prawidlowo powini wyjac albo podniesc kolektor zapchac czyms wloty aby nic sie nie dostalo do srodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Ważne jest żeby pod Staga podpieli ci sonde lambde. Nie wszyscy gazownicy tak robią. Ci co kumają maja w tedy dokładniejsze info przy ustawianiu mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william7 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Czy forester po 2002 (2.0 bez turbo) ma regulację tą łatwiejszą na śrubki czy juz szkalnki albo inne cuda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo2 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) Mam kilka nowych informacji. Pozytywne jest to że mój silnik 2.0 wolnossący 2008 ma regulację hydrauliczną zaworów więc mniej prawdopodobne że będzie potrzebna interwencja z wymianą szklanek. Koszt regulacji/sprawdzenia w ASO z kompletem uszczelek 1200-1400zł. Trafiła mi się ulotka instal-gaz auto (poznań i leszno) i mają STAG. Podjechałem do nich popytać. Polecają mi instalację BRC SEQUENT 24.11, reduktor Genius MB 1500, wtryski BRC z funkcją VSR - dotryskiwanie małej ilości benzyny podczas jazdy dla zabezpiecznia gniazd zaworowych. Podobno jest to lepsze rozwiązanie niż w STAG, w którym doprowadzane jest do kolektora dolotowego. Dodatkowo podobno mapy STAG ma uniwersalne dla kilku producentów osprzętu przez co podobno są mniej dokładne, natomiast BRC ma mapy pod konkretne elementy systemu. Koszt instalacji około 2600zł. RadziejS Ja mam BRC i tfu, tfu - nic więcej nie powiem... - mógłbyś rozwinąć co jest nie tak z BRC ??? Edytowane 5 Lipca 2013 przez kristo2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Pytanko, czy reduktor prinsa ogarnie moje 2.0 turbo? Zdaje się że prins ma dwa reduktory, celuje w ten mniejszy, do 250 km dedykowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzierzba Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Proszę o pomoc, mianowicie chcę założyć gaz do Forka 2.0 n/a 2001 r, 220 000 km, przebiegu, manual, dostałem propozycję założenia Zenit Pro + OBD na wtryskach Hana, opinie na temat tej instalacji są tak rozbieżne że nie wiem jak się do niej ustosunkować. Dlatego proszę o radę czy warto czy raczej wybrać inne rozwiązanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rwww Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Dodatkowo podobno mapy STAG ma uniwersalne dla kilku producentów osprzętu przez co podobno są mniej dokładne, natomiast BRC ma mapy pod konkretne elementy systemu. Koszt instalacji około 2600zł. Proponuje oglosić to bzdurą miesiąca, a może nawet i roku To najlepszy opis co i jak powinno byc zrobione: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=30744&hilit=legacy&view=unread#unread Edytowane 15 Lipca 2013 przez rwww Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordqik Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Jaką konfigurację możecie polecić do Imprezy 2.0 160KM? Jaka instalacja? jakie podzespoły? Z góry dzięki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Sterownik STAG 4 Plus lub Premium, Wtryskiwacze indywidualne Hana, Reduktor ACR01. Koszt takiej instalacji, w zależności od warsztatu, od 2500 zł w górę. Moje zdanie jest takie, z całego procesu adaptacji silnika samochodu do zasilania paliwem gazowym najmniej ważna jest instalacja. Najważniejszy jest montażysta. Szukaj dobrego, zaufanego warsztatu, w którym pracujący ludzie wiedzą co i jak się montuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Witajcie, Dzisiaj mój wujek odebrał swój nowy nabytek o nazwie Legacy Spec.B MY08. Samochód przejechał dziś w nocy z ziemi włoskiej do Polski z zerwanym łańcuszkiem rozrządu o czym było wiadomo przy kupnie ale.... Ku naszemu zaskoczeniu po pierwszym otwarciu pokrywy okazał się że auto posiada sekwencyjną instalacje LPG zamontowaną w grudniu 2012 Instalacja jest firmy zavoli alisei. Czy miał ktoś z Was do czynienia z tą firmą i jej instalacjami??? Przyznam szczerze że pierwszy raz słyszę o tej firmie i nie wiem co sądzić. Na dniach będziemy rozbierać silnik i po złożeniu zapewne będziemy musieli podjąć decyzję czy damy szanse LPG i tej instalacji czy "Specymir" będzie jeździł tylko na Pb Kusi redukcja kosztów przejazdu każdych 100km o te 40% ale z drugiej strony odstrasza fakt że ta instalacja morze narobić więcej kłopotów z czasem niż oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 @@OWOC tu masz coś o tych instalacjach http://www.zavoli.pl/ofirmie.php Trochę już działają w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się