Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

PS: a czy to prawda, jak mówią, że najlepsze auto na forum ma Adam12?

 

o co chodzi bo nie mam ostatnio czasu na ciągłe monitorowanie forum :(

 

 

I tak mam zamiar wygluszyc drzwi wstawic wzmak i lepsze glosniki.

 

zacznij od głośników. Pewnie są podobne do tych z XT MY15 i sama ich zmiana sporo wniesie.

Stacje masz z navi ?

 

Adam12 ... tak z navi.

 

Wczoraj jechalem za Mazda 3, wlokla sie troche to postanowilem wyprzedzic i to z jaka latwoscia to auto to robi az mi sie geba :D

Taki tuning jak w CH na 200 KM i 300 Nm i nie potrzeba 2 DIT tylko czy CVT to wytrzyma ?

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Uwazam ze Levorgnie nie odstaje od niemieckiej premium o 20 t€ drozszej.
 

 

"siedziałem" co prawda nie jechałem, odrobinę wiem jak jest zbudowany można by rzec do gołej blachy 

 

dlatego z czystej ciekawości zapytam

 

którą "niemiecką premium o 20 tys Euro" masz na myśli  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najważniejsze,żeby @[you] załapał. ;)

Załapał he he

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Sorry, dalej nie wiem o co chodzi. Ze niby co, ze moj nick sie automatycznie wpisuje w tresc? Slabe. Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Uwazam ze Levorgnie nie odstaje od niemieckiej premium o 20 t€ drozszej.

 

 

"siedziałem" co prawda nie jechałem, odrobinę wiem jak jest zbudowany można by rzec do gołej blachy

 

dlatego z czystej ciekawości zapytam

 

którą "niemiecką premium o 20 tys Euro" masz na myśli ?

Np BMW 3 xdrive tak wyposażona jak Levorg kosztuje na 100 % więcej jak 50 t€ no ale trudno tu porównać bo musimy wziąść 320 d lub 328. Wiem jeździłem 316 i levorg jezdzi lepiej i jest cichszy.

 

Jechałem 30 km Autobahn że stała prędkością licznikowe 125 km/h i spalanie 7,8. CVT można bardzo oszczędnie jechać krótko przyspieszyć i trochę odjąć gaz i obroty spadają do 1900 u/min przy 120. W ogóle Levorgiem się jeździ jak SBD praktycznie nie przekraczam 3000 u/min. Te spalanie z jazd testowych bylo spowodowane nieumiejętnościa jazdy z CVT. Wychodzi, że na odcineku który mam do pracy Levorg pali Litr do dwoch więcej od Legacy Sbd jadąc z tą samą predkoscia

Ale żeby co definitywnie powiedzieć muszę dotrzeć auto. Już mogę powiedzieć że krótkie odcinki z zimnym motorem to 20 l/100 km.

Edytowane przez haubi65
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Np BMW 3 xdrive tak wyposażona jak Levorg kosztuje na 100 % więcej jak 50 t€
 

 

co by nie powiedzieć to dwa różne światy jeśli chodzi o ilość i jakość użytych materiałów 

 

lekko ponad rok temu miałem okazję uczestniczyć w "modyfikacjach" akurat BMW 3, parę Subarek też już widziałem

 

porównywać dla zabawy to sobie i można ale nawet najlepiej zmodyfikowane Subaru to wciąż nie to co fabryczne BMW 

no chyba że na to Subaru wydamy te 20 k EUR ;) 

 

gdyby nie moje uprzedzenia do BMW chyba bym trójką i to wcale nie najnowszą jeździł, to co usłyszałem w BMW 3 kombi po niewielkich zmianach zrobionych na szybko za niewielkie pieniądze to był mój swego rodzaju ideał, co ważne podczas jazdy jakość odsłuchu nie spadała (walczę z tym w Subaru, bez specjalnego rezultatu)

 

natomiast wyższe modele BMW to wręcz uwielbiam podziwiać przy modyfikacjach, taka pieczołowitość o detale głównie ukryte przed wzrokiem, zdumiewa w aucie produkowanym na masową skalę

 

 

Subaru może i ma swoje jakieś tam zalety ale na 100% nie jest to nawet punkt wyjścia do wspomnianej "klasy premium" jeśli chodzi o wnętrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się bmw podoba ale nie stać mnie na wydanie co 5 lat 20 tys i więcej. Po prawie 6 latach dostałem 13 za Legacy (zaplacilem za nowe 29) za bmw dostal bym może 5 więcej przy wydatku 20 więcej. Czyli 15 do tylu

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się bmw podoba ale nie stać mnie na wydanie co 5 lat 20 tys i więcej. Po prawie 6 latach dostałem 13 za Legacy (zaplacilem za nowe 29) za bmw dostal bym może 5 więcej przy wydatku 20 więcej. Czyli 15 do tylu

 

Jak to marka premium, utrata wartości boli. BMW też mi się podoba, ale po poczytaniu stosownego forum już nie jestem pewien tego premium w dziedzinie awaryjności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Też mi się bmw podoba ale nie stać mnie na wydanie co 5 lat 20 tys i więcej. Po prawie 6 latach dostałem 13 za Legacy (zaplacilem za nowe 29) za bmw dostal bym może 5 więcej przy wydatku 20 więcej. Czyli 15 do tylu

 

Jak to marka premium, utrata wartości boli. BMW też mi się podoba, ale po poczytaniu stosownego forum już nie jestem pewien tego premium w dziedzinie awaryjności. 

 

awaryjne , zawieszenie , silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się bmw podoba ale nie stać mnie na wydanie co 5 lat 20 tys i więcej. Po prawie 6 latach dostałem 13 za Legacy (zaplacilem za nowe 29) za bmw dostal bym może 5 więcej przy wydatku 20 więcej. Czyli 15 do tylu

"marna Skoda" zakup grudzień 2010 sprzedaż czerwiec 2014 około 130 k pln zakup sprzedaż 50 k pln - 80 k pln w 3,5 roku i ok 100 k przebiegu tak to już jest

 

zakup XV SBD rocznik 2013 demo od polskiego dealera Subaru w lipcu 2014 roku, jakiś 14-15 miesięcy później - już po premierze Levorg-a - ustna oferta odkupu przy zakupie nowego auta to 1/3 wartości zakupu ;)

 

nie będę kwotami operował ale w momencie zakupu był to najtańszy roczny demo na rynku w PL drugi o jakim myślałem nie sprzedał się do dnia dzisiejszego

 

"mała strata" na Subaru to nie reguła, dla mnie Subaru z całą ich gwarancja to jedna wielka strata, proszę się mi nie dziwić bo nie takie były moje intencje w momencie zakupu auta a opinia o marce była wręcz odwrotnością obecnej

 

oczywistością jest że na autach się traci, czasami z uśmiechem na twarzy czasami tych pieniędzy najzwyczajniej szkoda

dlatego "starego" Focusa trzymam a XV no cóż jak tylko zdecyduje na co chcę go zmienić sprzedam za ile bądź (choć w tym tempie pewnie będzie bezwartościowy ;-) )

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakup Obk 2,5 w 2005 za 28 t € w 2010 dostałem za niego 16 a za Legacy dałem 29 teraz levorg 29 a legacy poszedł za 13. Rocznie 3000 utraty wartości uważam za do zaakceptowania. Dlatego mam trochę uprzedzenia do mark premium bo może i jeżdżę za mało i w aucie nie mieszkam by poczuć.

 

Do levorg a wstawiam wzmacniacz macht pp62 i bassbox du wnęki na koło zapasowe a czy wymieniamy głośniki to zobaczymy po wystawieniu wzmacniacza i zaprogramowania go pod auto. Taka opinia mojego znajomego carhifimana. Seryjne radio nie ma tonów wysokich i bassu. Ale jest lepsze ob standardu w c klasse to jego opinia co do premium

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Match PP62 DSP - dobra rzecz :) z fajnym prockiem.

 

Mam, używam PP82DSP

 

Fabryczne radio pewnie podaje na głośniki sygnał po jakieś obróbce DSP w starym radiu - taki jak mam w XV - można a nawet trzeba ustawić czysty sygnał podpinajac po wysokich taki wzmak jak PP62DSP

 

Jestem strasznie ciekawe jakby zagral sam przod podpietym aktywne pod ten wzmacniacz , głośniki w Levorgu są takie same jam w XV niskotonowe to dramat ale sredniaki (sweetersy) to już co innego maja potencjał, jakby u siebie nie zdażylem protestować ale glosniczki z deski rozdzielczej trzymam zabezpieczone bo mnie bardzo milo zaskoczyły ;)

 

Audiotec Fischer ma w ramach serii Match głośniki 165 mm dedykowane do VW powinny pasować do Levorg-a z racji że miałem wystarczająco swoich do testów nie kupowalem nowych a akurat te bym w takim aucie posłuchał

 

Co to będzie za sub do bagażnika ?

 

Trzeba przyznać że w Levorgu jest ku niemu całkiem ładne miejsce do montażu na szybko pod podłogą .

 

 

"Seryjne radio nie ma tonów wysokich i basów."

 

Chodzi o regulację czy o samo wyjście ?

 

 

 

 

 

 

 

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@haubi65 jest dużo racji w tym co piszesz, szczególnie jeżeli chodzi o rynek niemiecki. W Polsce różnica cenowa między Subaru a BMW wydaje się być mniejsza niż w Niemczech. Cena 29 tyś. EUR za Levorga GT-S oraz ponad 50 tyś. EUR za porównywalne BMW 3-er to kolosalna różnica ponad 21 tyś. EUR. W Polsce dopłacając około 50 tyś. PLN do ceny Levorga można zakupić co najmniej tak samo wyposażone BMW 320i X-Drive. Czy warto dopłacać, to kwestia indywidualna. W BMW zaletą jest fakt, że można wszystko wybrać według własnych potrzeb (garnitur szyty na miarę). Począwszy od nadwozia przez silnik, skrzynię, napęd aż po całą paletę wyposażenia. Jedynym ograniczeniem może być budżet. Jeżeli komuś odpowiada dostępny wariant konfiguracyjny Levorga to nie ma co się zastanawiać, gdyż cena jest w porządku. Natomiast pozostali muszą rozglądnąć się wśród konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ma ktoś akcesoryjne oświetlenie wnętrza niebieskie? ( z katalogu akcesoriów) Ciekaw jestem czy da się włożyć to do STI.

Nie lepiej kupic dedykowany zestaw?

 

To jest dedykowany zestaw do Levorga   więc gdzieś tam wydaje mi się, że powinien pasować do STI a dedykowanego do STI w ofercie SIP nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@adam12, dales sie zlapac na funkcje you ;)

 

zorientowałem się zaraz po napisaniu :) wszystko przez te smarkofony.


 

 

a czy wymieniamy głośniki to zobaczymy po wystawieniu wzmacniacza i zaprogramowania go pod auto.

 

 

głośniki to najsłabszy punkt audio w serii. Jak wstawisz wzmacniacz tylko obnażysz ich słabości. No ale spróbować warto.


 

 

Seryjne radio nie ma tonów wysokich i basów." Chodzi o regulację czy o samo wyjście ?

 

pewnie o regulację bo stacja z navi nie ma korektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...