haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h Edytowane 27 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 No tak wada bardzo istotna iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h dostaniemy auto z lepszym wyciszeniem niz europejska konkurencja. Prawda jest taka ze materialy wyciszajace w Subaru nie istnieja. Nie ma ich w drzwiach , nie ma pod deska rozdzielcza nie ma ich pod sufitem. I porownanie do Daci jest adekwatne bo w autach tej marki tez materialow wyciszajacych nie ma. Rodzenstwo Levorga to auta na szczudlach co daje o sobie znac przy wyzszych predkosciach. Jezeli "przeszkadza" Ci szum od najcichszych dostepnych na rynku opon to o czyms to swiadczy. Zeby nie bylo Subaru to naprawde fajne auta, dajace duzo frajdy ale maja tez swoje wady m.in wyciszenie. Zreszta pojezdzisz , zalozysz zimowki ktore sa glosne, zalozysz bagaznik dachowy i sam sie przekonasz A narazie ciesz sie nowym nabytkiem !! Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. To tak skromnie, z własnego doświadczenia Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Właśnie czytam najnowszy miesięcznik Auto moto. Jest tam plebiscyt Autolider 2015 i Levorg jest sklasyfikowany w kategorii D - auto klasy średniej. Alfabetycznie pomiędzy Skodą Superb a VW Passatem. Bez sensu. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. To tak skromnie, z własnego doświadczenia Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze. Pomysł na biznes dla SIP, aby nowe samochody wygłuszać :-) Ja bym tam dopłacił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h nie wiem o jakim gwiździe mowa Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. jeśli tył wył to po jego zrobieniu pojawi się przód, to nieuniknione niestety XV w miarę wzrostu prędkości staje się "dramatycznie dziurawy", być może jest to kwestia sztywności nadwozia, ramek okiennych, uszczelek itp. I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. nie jest, niestety to nie Skoda Yeti w której połowa prac jakie przeprowadziłem przy Subaru XV przyniosła spodziewany, satysfakcjonujący efekt choć z drugiej strony da się rozmawiać przez telefon - fabryczny zestaw HF - przy 200 km/h nie krzycząc do siebie więc oczywiście całość modyfikacji przynosi pozytywne zmiany choć ich efekty są nieadekwatne do użytych środków (sądzę, że to nie tylko problem Subaru a ogólne tej półki japońskich aut) na tą chwilę to jest kwestia ciekawości co jeszcze można z XV zrobić, choć "racjonalny" sens tych działań jest żaden Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. To tak skromnie, z własnego doświadczenia Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze. ach ten Levorg relatywnie niedrogi a dobrze wyposażony, podobno świetne prowadzenie, nienaganna obsługa serwisowa niewielkie nakłady na "lepsze niż dobre" poprawienie, nieznacznych niedociągnięć producenta aż ciśnie się na usta pytanie co co jest powodem żeby go nie kupić ? Właśnie czytam najnowszy miesięcznik Auto moto. Jest tam plebiscyt Autolider 2015 i Levorg jest sklasyfikowany w kategorii D - auto klasy średniej. faktycznie http://magazynauto.interia.pl/autolider/news-auto-klasy-sredniej-d,nId,1057309 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorg Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h dostaniemy auto z lepszym wyciszeniem niz europejska konkurencja. Prawda jest taka ze materialy wyciszajace w Subaru nie istnieja. Nie ma ich w drzwiach , nie ma pod deska rozdzielcza nie ma ich pod sufitem. I porownanie do Daci jest adekwatne bo w autach tej marki tez materialow wyciszajacych nie ma. Rodzenstwo Levorga to auta na szczudlach co daje o sobie znac przy wyzszych predkosciach. Jezeli "przeszkadza" Ci szum od najcichszych dostepnych na rynku opon to o czyms to swiadczy. Zeby nie bylo Subaru to naprawde fajne auta, dajace duzo frajdy ale maja tez swoje wady m.in wyciszenie. Zreszta pojezdzisz , zalozysz zimowki ktore sa glosne, zalozysz bagaznik dachowy i sam sie przekonasz A narazie ciesz sie nowym nabytkiem !! Jeździłeś bmw na run flat. Dowiesz się więcej na temat szumu opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) ach ten Levorg relatywnie niedrogi a dobrze wyposażony, podobno świetne prowadzenie, nienaganna obsługa serwisowa niewielkie nakłady na "lepsze niż dobre" poprawienie, nieznacznych niedociągnięć producenta aż ciśnie się na usta pytanie co co jest powodem żeby go nie kupić ? Nie dramatyzujmy. Japończycy (może poza toyotą) mają z tym problem. Tam ogólnie wygłuszenie jest kulturowo obce - profile użytkowania nie zakładają szybkiej i długiej jazdy po autostradzie. A to w sumie jedyna okoliczność, która 'wymusza' wygłuszenie samochodu. Pomysł na biznes dla SIP, aby nowe samochody wygłuszać :-) Ja bym tam dopłacił. Mazda już to podobno robi Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Tam ogólnie wygłuszenie jest kulturowo obce - profile użytkowania nie zakładają szybkiej i długiej jazdy po autostradzie. A to w sumie jedyna okoliczność, która 'wymusza' wygłuszenie samochodu. stąd też pewnie inna staranność niemieckich aut choć muszę przyznać, że XV to się nie nadawał nawet do jazdy 90 km/h Mazda już to podobno robi ktoś mi wspominał tylko nie pamiętam czy chodziło o Mazdę czy o Mitsubishi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 takie tam http://www.leftlanenews.com/subaru-to-show-stituned-xv-hybrid-levorg-in-tokyo-90585.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ciekawe choć czytając mam wrażenie, że istotą przyszłych hybryd jest nowa kolorystyka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. To tak skromnie, z własnego doświadczenia Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze. Poproszę o kontakt do firmy, która zrobi dobre wygluszenie za 500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ketivv, nie przesadzaj z tą starannością niemieckich aut - na marginesie, jak definiujesz "niemieckość" aut ? Miałem też niemieckie jako pierwszy właściciel i stwierdzam, że w zakresie dokładności pasowania elementów karoserii to od Subaru można się sporo nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Uszczelki w drzwiach, oknach, grubosc, sztywność drzwi ramek okiennych itp. nie znajduje innego wyjaśnienia wszystko jest dobrze jak auto stoi lub jedzie z niewielka prędkością natomiast wraz że wzrostem prędkości czar dramatycznie pryska, w żadnym innym aucie tego tak nie doswiadczylem zainteresowany popytalem i niestety tak to jest w Subaru (jak i innych średniej jakości japonczykach) tapatalk Edytowane 27 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła. To tak skromnie, z własnego doświadczenia Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze. Poproszę o kontakt do firmy, która zrobi dobre wygluszenie za 500 zł. Firma nazywa się Do It Yoyrself a 500 zł to koszt materiałów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Czyli 500 zl to koszt materiałów, nie wygłuszenia, jako usługi. Wysłane z mojego SGP521 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Podobne odczucia co do wycia tyłu miałem w jakimś Mercedesie chyba A (lub jakiś inny mały) w czasach jak jeszcze jeździłem Škoda Yeti TDI ogółlbie przód tego auta był dość glosny nawet po poprawkach TDI dawał się we znaki, jadąc Mercedesem z benzyną pod maska miałem uczucie jakby z tyłu coś było niedomknięte. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Najważniejsze,żeby @[you] załapał. No właśnie jakoś nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjona60 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Najważniejsze,żeby @[you] załapał. Wjona60 załapał Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosso-nero Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) @Sebastian32 wejdź na forum jako gość. Wszystko się wyjaśni . Edytowane 28 Grudnia 2015 przez rosso-nero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Czyli 500 zl to koszt materiałów, nie wygłuszenia, jako usługi. Mówiłem o wygłuszaniu bagażnika i nadkoli. Dobre materiały do takiej operacji będą kosztowały 200-250PLN (w zasadzie potrzebna jest tylko mata butylowa). A zamontuje każdy rozgarnięty blacharz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Bagaznika to moze i tak ale zagladalem do nowego OBK i jego bagaznik jest tak samo wyciszony jak i w moim Legacy cos tam jest naklejone ale chyba tylko po to by blacha nie dudnila Nadkola z przodu to pewnie wieksza operacja bo bez zdejmowania poszycia sie nie da. Chociaz nie uwazam by bylo to konieczne. Jeszcze raz proponuje krytykom najpierw przejechac sie autem bo wikszosc to nawet nie siedziala w srodku. Uwazam ze Levorgnie nie odstaje od niemieckiej premium o 20 t€ drozszej. Dzis wybiore sie do znajomego z warsztatu Car-Hifi i sie popytam jak to jest i lie kosztuje. I tak mam zamiar wygluszyc drzwi wstawic wzmak i lepsze glosniki. Edytowane 28 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 PS: a czy to prawda, jak mówią, że najlepsze auto na forum ma Adam12? o co chodzi bo nie mam ostatnio czasu na ciągłe monitorowanie forum I tak mam zamiar wygluszyc drzwi wstawic wzmak i lepsze glosniki. zacznij od głośników. Pewnie są podobne do tych z XT MY15 i sama ich zmiana sporo wniesie. Stacje masz z navi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazy Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Najważniejsze,żeby @[you] załapał. Załapał he he Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się