Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h

dostaniemy auto z lepszym wyciszeniem niz europejska konkurencja. Prawda jest taka ze materialy wyciszajace w Subaru nie istnieja. Nie ma ich w drzwiach , nie ma pod deska rozdzielcza nie ma ich pod sufitem. I porownanie do Daci jest adekwatne bo w autach tej marki tez materialow wyciszajacych nie ma.  Rodzenstwo Levorga to auta na szczudlach co daje o sobie znac przy wyzszych predkosciach. Jezeli "przeszkadza" Ci szum od najcichszych dostepnych na rynku opon to o czyms to swiadczy. Zeby nie bylo Subaru to naprawde fajne auta, dajace duzo frajdy ale maja tez swoje wady m.in wyciszenie. Zreszta pojezdzisz , zalozysz zimowki ktore sa glosne, zalozysz bagaznik dachowy i sam sie przekonasz :) A narazie ciesz sie nowym nabytkiem !!

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

To tak skromnie, z własnego doświadczenia ;)

Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytam najnowszy miesięcznik Auto moto. Jest tam plebiscyt Autolider 2015 i Levorg jest sklasyfikowany w kategorii D - auto klasy średniej. Alfabetycznie pomiędzy Skodą Superb a VW Passatem. Bez sensu.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

To tak skromnie, z własnego doświadczenia ;)

Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze.

Pomysł na biznes dla SIP, aby nowe samochody wygłuszać :-) Ja bym tam dopłacił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h
 

 

nie wiem o jakim gwiździe mowa

 

 

 

 

Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

 

 

jeśli tył wył to po jego zrobieniu pojawi się przód, to nieuniknione

 

 

niestety XV w miarę wzrostu prędkości staje się "dramatycznie dziurawy", być może jest to kwestia sztywności nadwozia, ramek okiennych, uszczelek itp. 

 

 

 

 

I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy.

 

 

nie jest, niestety to nie Skoda Yeti w której połowa prac jakie przeprowadziłem przy Subaru XV przyniosła spodziewany, satysfakcjonujący efekt  ;)

 

choć z drugiej strony da się rozmawiać przez telefon - fabryczny zestaw HF - przy 200 km/h nie krzycząc do siebie więc oczywiście całość modyfikacji przynosi pozytywne zmiany choć ich efekty są nieadekwatne do użytych środków (sądzę, że to nie tylko problem Subaru a ogólne tej półki japońskich aut)

 

na tą chwilę to jest kwestia ciekawości co jeszcze można z XV zrobić, choć "racjonalny" sens tych działań jest żaden 


Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

To tak skromnie, z własnego doświadczenia ;)

Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze.

 

 

ach ten Levorg

 

relatywnie niedrogi a dobrze wyposażony, podobno świetne prowadzenie, nienaganna obsługa serwisowa 

 

niewielkie nakłady na "lepsze niż dobre" poprawienie, nieznacznych niedociągnięć producenta 

 

 

aż ciśnie się na usta pytanie co co jest powodem żeby go nie kupić ?


 

 

Właśnie czytam najnowszy miesięcznik Auto moto. Jest tam plebiscyt Autolider 2015 i Levorg jest sklasyfikowany w kategorii D - auto klasy średniej.
 

 

 

faktycznie

 

http://magazynauto.interia.pl/autolider/news-auto-klasy-sredniej-d,nId,1057309

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No tak ale inwestując jak Ty 1000 € w wyciszenie Levorga to co dostaniemy ? I halas Twojego XV 68 DB przy 160 jest cichszy od e i s-klassy. Wada XV ,Obk, Forester to to że gwizdza od 160 km/h

dostaniemy auto z lepszym wyciszeniem niz europejska konkurencja. Prawda jest taka ze materialy wyciszajace w Subaru nie istnieja. Nie ma ich w drzwiach , nie ma pod deska rozdzielcza nie ma ich pod sufitem. I porownanie do Daci jest adekwatne bo w autach tej marki tez materialow wyciszajacych nie ma.  Rodzenstwo Levorga to auta na szczudlach co daje o sobie znac przy wyzszych predkosciach. Jezeli "przeszkadza" Ci szum od najcichszych dostepnych na rynku opon to o czyms to swiadczy. Zeby nie bylo Subaru to naprawde fajne auta, dajace duzo frajdy ale maja tez swoje wady m.in wyciszenie. Zreszta pojezdzisz , zalozysz zimowki ktore sa glosne, zalozysz bagaznik dachowy i sam sie przekonasz :) A narazie ciesz sie nowym nabytkiem !!

 

Jeździłeś bmw na run flat.  Dowiesz się więcej na temat szumu opon. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ach ten Levorg

relatywnie niedrogi a dobrze wyposażony, podobno świetne prowadzenie, nienaganna obsługa serwisowa 

niewielkie nakłady na "lepsze niż dobre" poprawienie, nieznacznych niedociągnięć producenta 

aż ciśnie się na usta pytanie co co jest powodem żeby go nie kupić ?

Nie dramatyzujmy. Japończycy (może poza toyotą) mają z tym problem. Tam ogólnie wygłuszenie jest kulturowo obce - profile użytkowania nie zakładają szybkiej i długiej jazdy po autostradzie. A to w sumie jedyna okoliczność, która 'wymusza' wygłuszenie samochodu.

 

 

Pomysł na biznes dla SIP, aby nowe samochody wygłuszać :-) Ja bym tam dopłacił.

Mazda już to podobno robi :idea:;)

Edytowane przez Knurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tam ogólnie wygłuszenie jest kulturowo obce - profile użytkowania nie zakładają szybkiej i długiej jazdy po autostradzie. A to w sumie jedyna okoliczność, która 'wymusza' wygłuszenie samochodu.
 

 

stąd też pewnie inna staranność niemieckich aut

 

choć muszę przyznać, że XV to się nie nadawał nawet do jazdy 90 km/h  ;)


 

 

Mazda już to podobno robi
 

 

ktoś mi wspominał tylko nie pamiętam czy chodziło o Mazdę czy o Mitsubishi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

To tak skromnie, z własnego doświadczenia ;)

Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze.

Poproszę o kontakt do firmy, która zrobi dobre wygluszenie za 500 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ketivv, nie przesadzaj z tą starannością niemieckich aut - na marginesie, jak definiujesz "niemieckość" aut ? Miałem też niemieckie jako pierwszy właściciel i stwierdzam, że w zakresie dokładności pasowania elementów karoserii to od Subaru można się sporo nauczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki w drzwiach, oknach, grubosc, sztywność drzwi ramek okiennych itp.

 

nie znajduje innego wyjaśnienia wszystko jest dobrze jak auto stoi lub jedzie z niewielka prędkością natomiast wraz że wzrostem prędkości czar dramatycznie pryska, w żadnym innym aucie tego tak nie doswiadczylem zainteresowany popytalem i niestety tak to jest w Subaru (jak i innych średniej jakości japonczykach)

 

 

 

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z mojej jazdy próbnej levorgiem zapamiętałem niezłe wyciszenie przodu (nie słychać było ani wiatru ani silnika). Natomiast wył bagażnik i tylne koła.

To tak skromnie, z własnego doświadczenia ;)

Myślę, że 500PLN wydane na dobre wygłuszenie załatwi sprawę lepiej niż dobrze.

Poproszę o kontakt do firmy, która zrobi dobre wygluszenie za 500 zł.

Firma nazywa się Do It Yoyrself a 500 zł to koszt materiałów. :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne odczucia co do wycia tyłu miałem w jakimś Mercedesie chyba A (lub jakiś inny mały) w czasach jak jeszcze jeździłem Škoda Yeti TDI ogółlbie przód tego auta był dość glosny nawet po poprawkach TDI dawał się we znaki, jadąc Mercedesem z benzyną pod maska miałem uczucie jakby z tyłu coś było niedomknięte.

 

 

 

 

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 500 zl to koszt materiałów, nie wygłuszenia, jako usługi.

Mówiłem o wygłuszaniu bagażnika i nadkoli.

Dobre materiały do takiej operacji będą kosztowały 200-250PLN (w zasadzie potrzebna jest tylko mata butylowa). A zamontuje każdy rozgarnięty blacharz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagaznika to moze i tak ale  zagladalem do nowego OBK i jego bagaznik jest tak samo wyciszony jak i w moim Legacy cos tam jest naklejone ale chyba tylko po to by blacha nie dudnila :)

Nadkola z przodu to pewnie wieksza operacja bo bez zdejmowania poszycia sie nie da. Chociaz nie uwazam by bylo to konieczne. Jeszcze raz proponuje krytykom najpierw przejechac sie autem bo wikszosc to nawet nie siedziala w srodku. Uwazam ze Levorgnie nie odstaje od niemieckiej premium o 20 t€ drozszej.

Dzis wybiore sie do znajomego z warsztatu Car-Hifi i sie popytam jak to jest i lie kosztuje. I tak mam zamiar wygluszyc drzwi wstawic wzmak i lepsze glosniki.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

PS: a czy to prawda, jak mówią, że najlepsze auto na forum ma Adam12?

 

o co chodzi bo nie mam ostatnio czasu na ciągłe monitorowanie forum :(


 

 

I tak mam zamiar wygluszyc drzwi wstawic wzmak i lepsze glosniki.

 

zacznij od głośników. Pewnie są podobne do tych z XT MY15 i sama ich zmiana sporo wniesie.

Stacje masz z navi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...