Adam12 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 No tak, przepraszam. Nie załapałem. BTW: Forek XT kosztuje od 33k euro czyli ok. 138k pln. brutto. I to pownien być punkt wyjścia ... punktem wyjścia był "przeciek", że Levorg będzie w cenie F XT. A6 vs VW Passat to odważne posunięcie. Mniej więcej jak Levorg vs. Forek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Adam12 - ja mówie tylko o wielkości samochodu . A to podobna klasa ... Nie mówię o półce cenowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 pełna zgoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 28 Marca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Wsród zwykłych osobówek, bez sportowego charakteru przecietny prześwit to ok. 16 - 17cm. Hmmm, raczej nie. Przykłady - Golf - 13 cm, Jetta - 13,5cm, Opel Insignia - 13 cm. To już lepiej z autami o charakterze lekko uterenowionym - VW Passa Alltrac - 16,5 cm, lub Opel Insignia Country Tourer - 13,7 cm. Mało ? - to może SUV - Honda CRV - 16,5 cm .. itd. 15 cm dla auta osobowego to jak na dzisiejsze czasy ... relatywnie dużo Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy Sz. Dyrekcja potwierdzi "przeciek" ? W sumie to wystarczy "nie zaprzeczyć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy Sz. Dyrekcja potwierdzi "przeciek" ? W sumie to wystarczy "nie zaprzeczyć" Brak komunikacji to też komunikacja Jak dla mnie timeout w tym przypadku już wystąpił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 widzę ze nie chce się wam wierzyć w moje źródło Levorg w rozmiarze A6 tu chyba pojechałeś za daleko, wg mnie raczej A4 -to jest impreza kombi przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) widzę ze nie chce się wam wierzyć w moje źródło Levorg w rozmiarze A6 tu chyba pojechałeś za daleko, wg mnie raczej A4 -to jest impreza kombi przecież. Nie znając Twojego źródła wierzę mu bo mówi to co ja chcę uslyszeć Co do tego czy Levorg-owi bliżej do Imprezy czy Legacy/OBK'a to mam mieszane uczucia ... Długość Levorga to 469 cm, a dzisiejszy OBK/LEGACY ma 477 cm, rozstaw osi LEVORGa to 265 a OBKa/LEGACY to 274,5 cm. Wymiary Imprezy - dla sedana (większego niż hatchback) długość to 457,9 cm a rozstaw osi 264,4 cm. Wychodzi więc na to że LEVORG to coś pomiędzy Imprezą a LEGACY/OBK, przy czym rozstaw osi bliżej Imprezy, a "buda" bliżej LEGACY/OBK. A6 faktycznie jest sporo większe - długość 492,6 cm , rozstaw osi 291,2 cm. A4 - długość 469,9 cm , rozstaw osi to 280,8 Rozstawem osi oba większe Długością - LEVORG jest dłuższy od A4 ale krótszy od A6. Znowu - pomiędzy ... Umieszczenie w którymś segmencie będzie pewnie tak samo problematyczne jak Skoda Octavia. Przez bardzo długi czas Octavia była lokowana w segmencie Passata, pmomo że jest na płycie Golfa. Spore rozmiary, wykraczające poza segment robiły swoje , pomimo rozstawu osi typowego dla segmentu GOLF-a ... Edytowane 28 Marca 2014 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 widzę ze nie chce się wam wierzyć w moje źródło Levorg w rozmiarze A6 tu chyba pojechałeś za daleko, wg mnie raczej A4 -to jest impreza kombi przecież. Raczej wrx kombi niż impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Jak rozumiem z poprzednich doniesień Levorg 2.0 DIT będzie dostępny jedynie z CVT? Zakładam 0-100 ok. 6,5 sek(co najmniej ) Wykończenie środka w levorgu zdecydowanie przewyższa WRX,imprezę,Sti i Forka do kupy wzięte ,czyli w tym względzie to klasa legacy jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 28 Marca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy Sz. Dyrekcja potwierdzi "przeciek" ? Sorry - jaki "przeciek" ? Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy Sz. Dyrekcja potwierdzi "przeciek" ? Sorry - jaki "przeciek" ? Pozdrowienia :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 ... i po przecieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) Długość Levorga to 469 cm, a dzisiejszy OBK/LEGACY ma 477 cm, rozstaw osi LEVORGa to 265 a OBKa/LEGACY to 274,5 cm. Wymiary Imprezy - dla sedana (większego niż hatchback) długość to 457,9 cm a rozstaw osi 264,4 cm. Wychodzi więc na to że LEVORG to coś pomiędzy Imprezą a LEGACY/OBK, przy czym rozstaw osi bliżej Imprezy, a "buda" bliżej LEGACY/OBK. A6 faktycznie jest sporo większe - długość 492,6 cm , rozstaw osi 291,2 cm. A4 - długość 469,9 cm , rozstaw osi to 280,8 Idąc tym tropem, poprzednia generacja Dacii Logan MCV z rozstawem osi 290 cm to rywal A6 Kluczowe w porównywaniu wymiarów nie są tylko długość i rozstaw osi, ale także (a może nawet przede wszystkim) szerokość auta, a ta wynosi zaledwie 178 cm - czyli tyle co XV i poprzednia wersja Legacy. Aktualny Forester ma już 179,5 cm szerokości, Outback 182 cm, nowe Legacy pewnie nie mniej. Stąd też ewidentnie widać, że Levorg to kolejna wersja nadwoziowa rodziny Impreza/XV - potwierdza to też zresztą analogiczna deska rozdzielcza i szereg innych elementów... Edytowane 28 Marca 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) W kwestii ceny ... zanim zaczniemy porównywać ustalmy co z czym porównujemy. Levorg vs. Forester to nieporozumienie - dwa totalnie różne samochody , z różnych segmentów. łączy je tylko znaczek na masce i silnik 2.0 DIT. Porównujmy jabłka z jabłkami, inaczej dojdziemy do błednych wniosków. Możemy przecież porównać LEVORGA z VW NewBeetle i dojdziemy do dówch wniosków - LEVORG jest tani , albo VW ma problem z cenami. Podobnie z porównaniem LEVORG vs. MINI ... Takie przykłady można mnożyć. W drugą stronę też - np. Dacia ... Można też porównywać FORKA z Ładą Nivą - pytanie po co ? Z czym zatem porównywać LEVORG-a ? Najbliżej mu chyba do segmentu OPEL Insignia, VW Passat, AUDI A6 itp. Teraz weźcie cenniki, skonfigurujcie samochody w podobnej kompletacji do LEVORG-a i okaże się że ceny jakie dostaniecie są na bardzo zbliżonym poziomie. I to pownien być punkt wyjścia ... Ja bym nie porównywalem do aut innych marek tylko właśnie spojrzalbym pomiedzy jakimi autami, w gamie samochodów Subaru, mógłby się Levorg znaleźć. Do tej pory mamy tylko Forka z 2.0 DIT i z CVT i jest nowym produktem więc w naturalny sposób wymusza to takie dziwne porównanie. Myśle ze Leverg będzie tańszy niż Forek... chyba jednak Edytowane 28 Marca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Mnie ciekawi czy w Levorgu będzie nowy system VDCS - już nie pamiętam skrótu ale działa on na zasadzie najpierw na przyspieszeniu odpowiednich kół a potem dopiero na przyhamowaniu, w nowym STI i Legacy na pewno będzie, to musi być fajne rozwiązanie, czyli jadąc w zakręcie koła zewnętrzne maja większy moment niż koła wewnętrzne, jeżeli to nie starcza to wtedy przyhamowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ciekawe kiedy jakieś oficjalne wiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Czy Sz. Dyrekcja potwierdzi "przeciek" ? Sorry - jaki "przeciek" ? Pozdrowienia ten, że w mieście kraka w sierpniu będzie można kupić Levorga idzę ze nie chce się wam wierzyć w moje źródło wiadomość jest tak dobra, że boimy się zapeszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 działa on na zasadzie najpierw na przyspieszeniu odpowiednich kół a potem dopiero na przyhamowaniu, A co w tym fajnego ? Kolejny elektroniczny ersatz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 no to teraz kolega pojechał...... Myślę, że powinieneś przejść się do ASO i obejrzeć w środku nowego Forka potem zerknąć na zdjęcia Levorga. Sprawa się sama wyjaśni. Dacia Logan też jest większa od Levorga.... Zostaw go! On nam cenę negocjuje... W rzeczy samej ... po "antysubarowej" krucjacie @madoxa widzicie jak ceny spadły Odnośnie prześwitu, nie wiem gdzie jeździcie, ale 13.5 cm w zupełności w PL wystarcza. Na Ukrainę już bym się już takim autem nie wybrał. W PL jedynie trzeba uważać na kąt rampowy, ale to głównie ze względu na duży rozstaw osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Odnośnie prześwitu, nie wiem gdzie jeździcie, ale 13.5 cm w zupełności w PL wystarcza Na asfalt OK, ale na wiejskiej drodze już trzeba uważać, a na pewno nie trzymać sie za Outbackiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A co w tym fajnego ? np. to, że efektywniej przejedziesz łuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 No dobrze, ale ostatnio usłyszałem plotkę, że Levorg to będzie jakiś kastrat z 170 kucami ! i tylko w tej wersji. Mógłby ktoś temu zaprzeczyć, bo się z lekka zaczynam martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) i dobrze słyszałeś tyle, że pewnie dotyczyło to Levorga 1.6DIT a ma być również wersja 2.0DIT, który w JDM ma 300KM. W sumie innej ewentualności niż 2.0DIT nie braliśmy pod uwagę ale jak się dobrze zastanowić to może tak być...... Edytowane 31 Marca 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Hmmm .. Jeśli cały szum miałby się zakończyć prowadzeniem do oferty tylko słabszej wersji 1.6 DIT to podcięło by skrzydła kilku z nas ... Ja osobiście czekam LEVORG'a z utęskinieniem ale tylko 2.0 DIT, słabszy nie wchodzi raczej w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się