Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Sądzę że się pojawi; parę tekstów z subaru.jp wrzuciłem do google translate. Facet z sti tłumaczył że Levorg będzie bardzo ważnym modelem dla Subaru. Jeżeli tak ma być to raczej zdecydują się na eksport i to (wciąż mam nadzieję) w rozsądnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że Mercedes jest firmą premium,

typowy utarty stereotyp...

 

od e-klasy wzwyż może i jest premium... cała reszta poniżej to zwykłe wozidła a już najgorszy szmelc to W203... w starym lexusie (gs430 II generacji) jezdzi sie lepiej niz w W220 (s-klasa). jezdziłem i wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam na moment do Mercedesa,jeździłem a co za tym idzie również siedziałem w nowej A klasie i CLA i uważam,że zdecydowanie odbiega wykończeniem na plus w porównaniu do samochodów tego segmentu innych firm wyłączając jedynie BMW1 .Być może to subiektywne odczucie.

 

Kolejne coraz ciekawsze fotki Levorga :)

 

Dla mnie taki 1,6DIT ,ale z manualem byłby idealnym rozwiązaniem-pomarzyć można ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super nastepnym razem jak będę kupował samochód poproszę cię o fachową poradę......

 

:D Konstrukcja nowej C-klasy stosuje sporo aluminium, przednie zawieszenie jest wielowahaczowe, a jakość użytych materiałow przewyższa to co do tej pory widziałem w Fordzie. To składa się na min na tzw. 'perceived quality' a na tym w gruncie rzeczy opierają się marki premium. Rzeczywista niezawodność to inna historia, i jako były właściciel BMW (na gwarancji) mam swoje zdanie na ten temat.

 

'Premium' jest określeniem nieco efemerycznym dla mnie nie ulega jednak wątpliwości że C-klasa zalicza się do tego segmentu, a subaru już nie. Siłą Subaru było to że za nieco mniejsze pieniądze oferowało dynamikę która potrafiła zawstydzić konkurencję z wyższej ligi. W zamian, trzeba się było przyzwyczaić do rolniczych standardów w kabinie oraz do dziwacznego, nieraz, wyglądu. W sumie wszystkie powyższe elementy nadawały i nadają Subaru unikalny charakter co powoduje że te auta starzeją się lepiej, moim zdaniem, niż inne.

 

Mam nadzieję, że Subaru nie będzie miało ambicji na rynek 'premium'. W przeciwnym razie mogą skończyć jak Saab.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie nie ulega jednak wątpliwości że C-klasa zalicza się do tego segmentu, a subaru już nie.

 

a nie jest tak, ze uwazacie mietka, bmw, audi za marki "premium", bo trzeba za nie placic jak za premium (co dla mnie jest smieszne)...

gdyby bylo odwrotnie, za Subaru musielibyscie placic wiecej niz za mietka czy w/w to wtedy Subaru byloby premium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak, ze uwazacie mietka, bmw, audi za marki "premium", bo trzeba za nie placic jak za premium (co dla mnie jest smieszne)...

gdyby bylo odwrotnie, za Subaru musielibyscie placic wiecej niz za mietka czy w/w to wtedy Subaru byloby premium?

 

Gdyby to było takie proste to do segmentu 'premium' można by awansować poprzez zwykłą podwyżkę cen. Zmiana percepcji marki zajmuje dekady intensywnego marketingu, dobrego wzornictwa i stosowania najlepszych gatunkowo materiałów, zwłaszcza w kabinie. Tą drogę przeszło Audi. Pomijając techniczne kompetencje Audi quattro oraz Subaru, obie marki zajmują kompletnie inne nisze rynkowe i mam nadzieję, że europejscy importerzy są tego świadomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak, ze uwazacie mietka, bmw, audi za marki "premium", bo trzeba za nie placic jak za premium (co dla mnie jest smieszne)...

gdyby bylo odwrotnie, za Subaru musielibyscie placic wiecej niz za mietka czy w/w to wtedy Subaru byloby premium?

 

Gdyby to było takie proste to do segmentu 'premium' można by awansować poprzez zwykłą podwyżkę cen. Zmiana percepcji marki zajmuje dekady intensywnego marketingu, dobrego wzornictwa i stosowania najlepszych gatunkowo materiałów, zwłaszcza w kabinie. Tą drogę przeszło Audi. Pomijając techniczne kompetencje Audi quattro oraz Subaru, obie marki zajmują kompletnie inne nisze rynkowe i mam nadzieję, że europejscy importerzy są tego świadomi.

Zgoda.Mnie wystarczy usiąść,rzucić okiem,powąchać ;) i wiem że jestem w premium ;)

Wyłączyłbym z niego wszystkie przednionapędowe Audi,bo mimo pięknych wnętrz coś takiego IMO nie może być Premium :biglol:

 

Subaru to inna historia,przewaga treści nad formą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak, ze uwazacie mietka, bmw, audi za marki "premium", bo trzeba za nie placic jak za premium (co dla mnie jest smieszne)...

gdyby bylo odwrotnie, za Subaru musielibyscie placic wiecej niz za mietka czy w/w to wtedy Subaru byloby premium?

 

Gdyby to było takie proste to do segmentu 'premium' można by awansować poprzez zwykłą podwyżkę cen. Zmiana percepcji marki zajmuje dekady intensywnego marketingu, dobrego wzornictwa i stosowania najlepszych gatunkowo materiałów, zwłaszcza w kabinie. Tą drogę przeszło Audi. Pomijając techniczne kompetencje Audi quattro oraz Subaru, obie marki zajmują kompletnie inne nisze rynkowe i mam nadzieja, że europejscy importerzy są tego świadomi.

Zgoda.Mnie wystarczy usiąść,rzucić okiem,powąchać ;) i wiem że jestem w premium ;)

Wyłączyłbym z niego wszystkie przednionapędowe Audi,bo mimo pięknych wnętrz coś takiego IMO nie może być Premium :biglol:

 

Subaru to inna historia,przewaga treści nad formą ;)

 

He he proszę jaka tu nastąpiła zmiana punktów widzenia :) ale tak dokładnie o to chodzi nawet o ten zapach i przede wszystkim możliwość wyboru uszycia na miarę i za to się właśnie płaci.

Czy te samochody sa lepsze ciężko powiedzieć gdyż zależy kto czego szuka i na czym komu zależy prawda jest ze to te marki wyznaczają standardy a nie odwrotnie.

 

dla mnie nie ulega jednak wątpliwości że C-klasa zalicza się do tego segmentu, a subaru już nie.

 

a nie jest tak, ze uwazacie mietka, bmw, audi za marki "premium", bo trzeba za nie placic jak za premium (co dla mnie jest smieszne)...

gdyby bylo odwrotnie, za Subaru musielibyscie placic wiecej niz za mietka czy w/w to wtedy Subaru byloby premium?

No wiesz skóra skórze nie równa co w przypadku np: Forda trzeba nazwac skajem w porównaniu do tego co znajdziesz w Audi a tak sue składa że mam oba wiec mam dość dobre porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ponieważ Subaru sprzedaje się w małej liczbie, to już ex cathedra jest oryginalne. A jak oryginalne to i wyjątkowe. A to więcej niż premium ;)

Odnośnie tematu, perłowy Levorg STI ... byłby wart jest grzechu.

To najwyżej "premium inaczej". Ale dla osób, dla których wizerunek premium jest pewnym problemem (np. dla mnie jest) stanowi to zaletę ;)

 

A co do levorga, zaczynam przebierać nogami... Może wreszcie byłoby na co wymienić moje MY08...

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie sklada ze na codzien jezdze i Legacy oraz sluzbowa C-Klasse 200 CDI i szczerze powiedziawszy nie zamienlbym sie. Na korzysc Marca : jakosciowo lepsze materialy oraz cisza przy predkosciach rzedu 200km/h . Subaru to lekkosc z jaka jedzie oraz naped. Nie dalbym min 10 t€ wiecej za Mercedesa. Taki 350 CDI 4 Matic owszem fajne autko ale to sa inne pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ponieważ Subaru sprzedaje się w małej liczbie, to już ex cathedra jest oryginalne. A jak oryginalne to i wyjątkowe. A to więcej niż premium ;)

 

Odnośnie tematu, perłowy Levorg STI ... byłby wart jest grzechu.

Jestem również tego zdania. (+1).

Nie tylko wnętrze decyduje czy samochód nalezy do segmentu premium. Oryginalność, wyjatkowe rozwiazania techniczne również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z C klasa tez się zgodzę mialem taka z wypożyczalni 1.6T.Za wyjatkim materiałów nic specjalnego.Jak C klasa to tylko z jakims dużym TDI lub 63 AMG i to też jak ktoś nie potrzebuje dużo miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwnym razie mogą skończyć jak Saab.
Przy okazji Saaba - spotkałem się z informacją, że doszło do wykupienia przez nowego inwestora i reaktywacji fabryki. Obecnie ruszyła produkcja modelu 93 w ostatniej wersji - pierwszy samochód po reaktywacji zjachał z taśmy fabryki 19 września 2013. Trwają prace na nowym modelem 95 i nowymi silnikami. Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwnym razie mogą skończyć jak Saab.
Przy okazji Saaba - spotkałem się z informacją, że doszło do wykupienia przez nowego inwestora i reaktywacji fabryki. Obecnie ruszyła produkcja modelu 93 w ostatniej wersji - pierwszy samochód po reaktywacji zjachał z taśmy fabryki 19 września 2013. Trwają prace na nowym modelem 95 i nowymi silnikami.

 

Chińczycy; pożyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wiem czemu nie bedzie 2 DIT w Europie :)

 

 

NASIOC:

From a post on the Japanese forums, about a convo between a SoJ employee and a potential customer--

 

Dealer thinks EJ20 will be used in JDM WRX

Actually, two WRX models (probably one called WRX S4)

Perhaps EJ20+6MT; and DIT+CVT

DIT R&D is not up to full speed; current DIT is not designed to rev high

When R&D started for the new WRX, sales in the US was were doing well, but not profitable

Therefore, Subaru targeted to develop a WRX for the Japan market that would improve the bottom line

The damage done to some US Subarus is unbelievable in Japan - which is why we get a detuned larger displacement engine for safety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jrezeli o mnie chodzi to konkurencje dla levorga widzialbym tu: http://www.autocar.c...-308-gti-estate

 

A cóż to za konkurencja z napędem na jedną oś :biglol:

 

Mysle ze ta konkurencja postawi bardzo ciekawe pytanie tzn: "ile jestem gotow doplacic za AWD z bokserem". 2-3tys Euro? Wiecej? (ja chyba nie).

No ale to wszystko przy zalozeniu ze Levorg 1.6 bedzie w Europie a Peugeot w miedzyczasie nie zbankrutuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jrezeli o mnie chodzi to konkurencje dla levorga widzialbym tu: http://www.autocar.c...-308-gti-estate

 

A cóż to za konkurencja z napędem na jedną oś :biglol:

 

Mysle ze ta konkurencja postawi bardzo ciekawe pytanie tzn: "ile jestem gotow doplacic za AWD z bokserem". 2-3tys Euro? Wiecej? (ja chyba nie).

No ale to wszystko przy zalozeniu ze Levorg 1.6 bedzie w Europie a Peugeot w miedzyczasie nie zbankrutuje.

 

Spóźniona zima jasno daje mi do zrozumienia,że coś tam jestem w stanie dopłacić za AWD,za to posiadając takiego np.Peugeota czy innego przednionapędowego hot hatcha z dzisiejszej perspektywy mieszkańca podmiejskiej miejscowości plułbym sobie w brodę ;)

 

PS.haldex też byłby jakimś tam rozwiązaniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...