Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT
Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.

Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał.

 

Nie wydaje się wam, że Levorg to tak naprawdę nowa Impreza kombi. Porównywanie go do A4 jest chyba trochę jak zaklinanie rzeczywistości. :)

 

Ale ,że co? że Levorg dużo wyżej? :huh:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:evil2:

A4rka jest ciasna a Levorg śladem Legaca będzie przestronny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje sie jednak ze Levorg bedzie nowym modelem, usytuowanym miedzy Impreza oraz Legacy. To jest kolejny powod aby Subaru nie przesadzalo z cena bo wowczas ile mialoby kosztowac Legacy 2.0 DIT GT-S? 60 tys Euro? :biglol:

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg bedzie nowym modelem,

 

już jest i dlatego nie będzie dostępny poza JDM.

 

miedzy Impreza oraz Legacy.

 

dokładnie tak jest. Płyta pewnie z Imprezy. Świadczą o tym wymiary.

 

 

Legacy 2.0 DIT GT-S? 60 tys Euro? :biglol:

 

 

tak źle nie będzie ale biorąc pod uwagę doświadczenia z Legacy GT MY10 to poniżej 50k euro nie będzie.

W każdym razie pogadać sobie możemy ale i tak wszystko wskazuje na to że Levorg będzie tylko i wyłącznie JDM.

Z drugiej strony nowe Legacy ma być tylko w sedanie więc Subaru wypadnie z kolejnego segmentu ważnego dla europejskiego klienta. Może to zagrożenie skłoni FHI do zmiany założeń.....

 

Nazwa Levorg pochodzi m.in. od Legacy.

 

zgoda ale tylko z nazwy. Concept nowego Legacy jest tego najlepszym potwierdzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie wymiary Levorga:

Subaru Levorg mierzy 4,69 m długości, 1,78 m szerokości i 1,485 m wysokości. Rozstaw osi to 2,65 m. "Chociaż nazwa sugeruje że jest to oddzielny model, to w rzeczywistości auto bazuje na rozwiązaniach nowej Imprezy i jest formalnym następcą produkowanej do 2007 roku Imprezy kombi. Wygląd za to nawiązuje do właśnie debiutującego w USA Subaru WRX." cytuję to za Marcinem Lewandowskim z portalu moto.pl, cały artykuł:

 

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15218057,Subaru_Levorg_coraz_blizej___Wideo.html#TRrelSST

 

Wymiary Levorga zdecydowania plasują go w klasie "compact", jest trochę dłuższy ale to przecież kombi. Niewątpliwą zaletą będą bardzo mocne silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem to Levorg prawdopodobnie dojedzie do Europy

 

Sz. Dyrekcja niestety potwierdziła, że Levorg został przygotowany tylko pod JDM ale starają się przekonać FHI do przygotowania go w wersji z kierownicą po jedynie słusznej stronie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cennika japońskiego wynika że Legacy Touring 2.0 turbo jest nieco tańszy od japońskiej wersji wrx sti. Nie wiem jak w Polsce ale w Belgii dałoby to cenę poniżej 48 tys Euro bo tyle kosztuje tu wrx sti z najlepszym pakietem wyposażenia. Jak już mówiłem, daje mi to nadzieję za cenę Levorga 2.0 GT-s na poziomie 42 tys Euro, o ile oczywiście Subaru zdecyduje się na eksport do Europy.

 

Moim zdaniem mieliby tu duży rynek. Legacy mocno urosło, a w europejskich, ciasnych miastach mniejsze auto z dużym bagażnikiem ma sens.

 

Dalej Subaru, daj nam Levorga za przyzwoite pieniądze, a z przyjemnością wyskoczymy z oszczędności ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwoliłem sobie wykonać prostą kalkulację (bez podatków, sam kurs EUR-JPY)

Forester XT 19815€ 23426€ Levorg 2.0GT EyeSight

Forester XT EyeSight 20549€ 24937€ Levorg 2.0GT-S EyeSight

Forester 2.0i-L 16825€ 18665€ Levorg 1.6GT

Forester 2.0i-L EyeSight 17559€ 19421€ Levorg 1.6GT EyeSight

Forester 2.0i-S EyeSight 19176€ 21385€ Levorg 1.6GT-S EyeSight

Różnice są spore szczególnie w porównaniu 2.0 DIT. Trzeba też pamiętać, że Levorg ma 300KM i ma więcej bajerów.

Ciekawostki ze specyfikacji:

oznaczenie silników FB16 i FA20

prześwit 1.6 i 1.6GT EyeSight = 130mm

prześwit 1.6GT-S, 2.0GT i 2.0GT-S = 135mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, sporo chcą za 2.0 DIT, a to przecież jeszcze nie jest model sti. Znalazłem takie zestawienie:

 

Untitled-3.jpg

 

Wygląda na to że 1.6 GT-s będzie walczył w tej samej lidze co nowa C-klasa 1.6. Powodzenia:

 

mercedes-benz-c-class-w205_interior_814x443_11-2013.jpg

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cennika japońskiego wynika że Legacy Touring 2.0 turbo jest nieco tańszy od japońskiej wersji wrx sti. Nie wiem jak w Polsce ale w Belgii dałoby to cenę poniżej 48 tys Euro ... daje mi to nadzieję za cenę Levorga 2.0 GT-s na poziomie 42 tys Euro ...

 

Moim zdaniem mieliby tu duży rynek. Legacy mocno urosło, a w europejskich, ciasnych miastach mniejsze auto z dużym bagażnikiem ma sens.

 

Dalej Subaru, daj nam Levorga za przyzwoite pieniądze, a z przyjemnością wyskoczymy z oszczędności ;)

 

Zerknąwszy na cennik BMW i Mercedesa, odważę się na stwierdzenie, że 40 000 Euro to górna granica zdrowego rozsądku.

Dalej byłby już tylko płacz a zgrzytanie zębów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 40 to dopiero mozna zaczac myśleć o Bmw i Mercedesie

 

Niekoniecznie; przed chwilą skonfigurowałem sobie C-klasę z 2.0 turbo-benzyną (180KM) automatyczną skrzynią, otwieranym dachem, nawigacją, LEDowymi światłami i jeszcze kilkoma drobiazgami; cena 43 tys Euro. Z silnikiem 1.6 (156KM) byłoby jakieś 3000tys taniej.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnikiem 1.6 turbo i nie daj Boże automatem C klasa kompletnie nie jedzie !

Kupujac auto premium trzeba go trochę doposazyc inaczej trochę się to mija z celem a jak zaczniesz plusowac po liście wyposażenia to zazwyczaj kończysz kolo 50ka jak sobie zaczniesz domawiac sportowe pakiet, fotele 4x4 , sport automaty to i 60 nie jest problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- <_< -

-to dopiero będzie jak rodacy z GB będą ściągać złomy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- -
Prócz przekładki auto musi spełniać normy EU. Dlatego np 2.0DIT na JDM ma 300 KM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supe

Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- <_< -

-to dopiero będzie jak rodacy z GB będą ściągać złomy ...

Super ! Nie ma to jak wydac 150 czy 200k i mieć kierownicę po złej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prześwit 1.6 i 1.6GT EyeSight = 130mm

prześwit 1.6GT-S, 2.0GT i 2.0GT-S = 135mm

 

i to mnie nie cieszy :( Myślałem ,że chociaż te150mm w spadku po Legacy

 

135mm ? to brzmi prawie niemożliwie.

Ciężko będzie poruszać się po innych drogach niż autostrady. Z drugiej strony na zdjęciach nie widać, że mam tak niskie zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...