stach1111 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał. Nie wydaje się wam, że Levorg to tak naprawdę nowa Impreza kombi. Porównywanie go do A4 jest chyba trochę jak zaklinanie rzeczywistości. Ale ,że co? że Levorg dużo wyżej? A4rka jest ciasna a Levorg śladem Legaca będzie przestronny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 plejadek - Legacy, nie Impreza. Nazwa Levorg pochodzi m.in. od Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Wydaje sie jednak ze Levorg bedzie nowym modelem, usytuowanym miedzy Impreza oraz Legacy. To jest kolejny powod aby Subaru nie przesadzalo z cena bo wowczas ile mialoby kosztowac Legacy 2.0 DIT GT-S? 60 tys Euro? Edytowane 9 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jak znajdziecie gdzieś przyspieszenia i Vmax to wrzućcie ,please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Levorg bedzie nowym modelem, już jest i dlatego nie będzie dostępny poza JDM. miedzy Impreza oraz Legacy. dokładnie tak jest. Płyta pewnie z Imprezy. Świadczą o tym wymiary. Legacy 2.0 DIT GT-S? 60 tys Euro? tak źle nie będzie ale biorąc pod uwagę doświadczenia z Legacy GT MY10 to poniżej 50k euro nie będzie. W każdym razie pogadać sobie możemy ale i tak wszystko wskazuje na to że Levorg będzie tylko i wyłącznie JDM. Z drugiej strony nowe Legacy ma być tylko w sedanie więc Subaru wypadnie z kolejnego segmentu ważnego dla europejskiego klienta. Może to zagrożenie skłoni FHI do zmiany założeń..... Nazwa Levorg pochodzi m.in. od Legacy. zgoda ale tylko z nazwy. Concept nowego Legacy jest tego najlepszym potwierdzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Znalazłem takie wymiary Levorga: Subaru Levorg mierzy 4,69 m długości, 1,78 m szerokości i 1,485 m wysokości. Rozstaw osi to 2,65 m. "Chociaż nazwa sugeruje że jest to oddzielny model, to w rzeczywistości auto bazuje na rozwiązaniach nowej Imprezy i jest formalnym następcą produkowanej do 2007 roku Imprezy kombi. Wygląd za to nawiązuje do właśnie debiutującego w USA Subaru WRX." cytuję to za Marcinem Lewandowskim z portalu moto.pl, cały artykuł: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15218057,Subaru_Levorg_coraz_blizej___Wideo.html#TRrelSST Wymiary Levorga zdecydowania plasują go w klasie "compact", jest trochę dłuższy ale to przecież kombi. Niewątpliwą zaletą będą bardzo mocne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Levorg bedzie nowym modelem, już jest i dlatego nie będzie dostępny poza JDM. Z tego co czytalem to Levorg prawdopodobnie dojedzie do Europy, acz z kilkumiesiecznym opoznieniem: http://www.autoblog.com/2013/11/20/subaru-levorg-concept-tokyo-2013/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z tego co czytalem to Levorg prawdopodobnie dojedzie do Europy Sz. Dyrekcja niestety potwierdziła, że Levorg został przygotowany tylko pod JDM ale starają się przekonać FHI do przygotowania go w wersji z kierownicą po jedynie słusznej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 "Cena Subaru Levorg w Japonii nie jest niska. Zaczyna się od 2 667 600 jenów." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 "Cena Subaru Levorg w Japonii nie jest niska. Zaczyna się od 2 667 600 jenów." Tyle co Forester, zycze Dyrekcji powodzenia w negocjacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 z kierownicą po jedynie słusznej stronie czyli RHD Right hand drive - right = właściwa :twisted: :twisted: "Cena Subaru Levorg w Japonii nie jest niska. Zaczyna się od 2 667 600 jenów." to ok 18k euro...? co tak mało?tanszy od avensisa...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Legacy 2.0 DIT GT-S? 60 tys Euro? Biorąc pod uwagę różnice cen w JP, wychodzi 53t Euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z cennika japońskiego wynika że Legacy Touring 2.0 turbo jest nieco tańszy od japońskiej wersji wrx sti. Nie wiem jak w Polsce ale w Belgii dałoby to cenę poniżej 48 tys Euro bo tyle kosztuje tu wrx sti z najlepszym pakietem wyposażenia. Jak już mówiłem, daje mi to nadzieję za cenę Levorga 2.0 GT-s na poziomie 42 tys Euro, o ile oczywiście Subaru zdecyduje się na eksport do Europy. Moim zdaniem mieliby tu duży rynek. Legacy mocno urosło, a w europejskich, ciasnych miastach mniejsze auto z dużym bagażnikiem ma sens. Dalej Subaru, daj nam Levorga za przyzwoite pieniądze, a z przyjemnością wyskoczymy z oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z drugiej strony nowe Legacy ma być tylko w sedanie więc Subaru wypadnie z kolejnego segmentu ważnego dla europejskiego klienta. To potwierdzone info, albo z pewnego źródła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Pozwoliłem sobie wykonać prostą kalkulację (bez podatków, sam kurs EUR-JPY) Forester XT 19815€ 23426€ Levorg 2.0GT EyeSight Forester XT EyeSight 20549€ 24937€ Levorg 2.0GT-S EyeSight Forester 2.0i-L 16825€ 18665€ Levorg 1.6GT Forester 2.0i-L EyeSight 17559€ 19421€ Levorg 1.6GT EyeSight Forester 2.0i-S EyeSight 19176€ 21385€ Levorg 1.6GT-S EyeSight Różnice są spore szczególnie w porównaniu 2.0 DIT. Trzeba też pamiętać, że Levorg ma 300KM i ma więcej bajerów. Ciekawostki ze specyfikacji: oznaczenie silników FB16 i FA20 prześwit 1.6 i 1.6GT EyeSight = 130mm prześwit 1.6GT-S, 2.0GT i 2.0GT-S = 135mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 prześwit 1.6 i 1.6GT EyeSight = 130mm prześwit 1.6GT-S, 2.0GT i 2.0GT-S = 135mm i to mnie nie cieszy Myślałem ,że chociaż te150mm w spadku po Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Faktycznie, sporo chcą za 2.0 DIT, a to przecież jeszcze nie jest model sti. Znalazłem takie zestawienie: Wygląda na to że 1.6 GT-s będzie walczył w tej samej lidze co nowa C-klasa 1.6. Powodzenia: Edytowane 9 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z cennika japońskiego wynika że Legacy Touring 2.0 turbo jest nieco tańszy od japońskiej wersji wrx sti. Nie wiem jak w Polsce ale w Belgii dałoby to cenę poniżej 48 tys Euro ... daje mi to nadzieję za cenę Levorga 2.0 GT-s na poziomie 42 tys Euro ... Moim zdaniem mieliby tu duży rynek. Legacy mocno urosło, a w europejskich, ciasnych miastach mniejsze auto z dużym bagażnikiem ma sens. Dalej Subaru, daj nam Levorga za przyzwoite pieniądze, a z przyjemnością wyskoczymy z oszczędności Zerknąwszy na cennik BMW i Mercedesa, odważę się na stwierdzenie, że 40 000 Euro to górna granica zdrowego rozsądku. Dalej byłby już tylko płacz a zgrzytanie zębów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Od 40 to dopiero mozna zaczac myśleć o Bmw i Mercedesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Od 40 to dopiero mozna zaczac myśleć o Bmw i Mercedesie Niekoniecznie; przed chwilą skonfigurowałem sobie C-klasę z 2.0 turbo-benzyną (180KM) automatyczną skrzynią, otwieranym dachem, nawigacją, LEDowymi światłami i jeszcze kilkoma drobiazgami; cena 43 tys Euro. Z silnikiem 1.6 (156KM) byłoby jakieś 3000tys taniej. Edytowane 9 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z silnikiem 1.6 turbo i nie daj Boże automatem C klasa kompletnie nie jedzie ! Kupujac auto premium trzeba go trochę doposazyc inaczej trochę się to mija z celem a jak zaczniesz plusowac po liście wyposażenia to zazwyczaj kończysz kolo 50ka jak sobie zaczniesz domawiac sportowe pakiet, fotele 4x4 , sport automaty to i 60 nie jest problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- - -to dopiero będzie jak rodacy z GB będą ściągać złomy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- - Prócz przekładki auto musi spełniać normy EU. Dlatego np 2.0DIT na JDM ma 300 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Supe Levorg prawdopodobnie będzie mógł jeździć w PL z kierą po prawej stronie -jest plan NIERZĄDU na możliwość rejestracji takich aut, będzie można zassac sobie JDM-y i bez przekładki rejestrowac- - -to dopiero będzie jak rodacy z GB będą ściągać złomy ... Super ! Nie ma to jak wydac 150 czy 200k i mieć kierownicę po złej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 prześwit 1.6 i 1.6GT EyeSight = 130mm prześwit 1.6GT-S, 2.0GT i 2.0GT-S = 135mm i to mnie nie cieszy Myślałem ,że chociaż te150mm w spadku po Legacy 135mm ? to brzmi prawie niemożliwie. Ciężko będzie poruszać się po innych drogach niż autostrady. Z drugiej strony na zdjęciach nie widać, że mam tak niskie zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się