Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Haubi65 => To w dalszym ciągu jedynie przypuszczenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Mysle ze ta konkurencja postawi bardzo ciekawe pytanie tzn: "ile jestem gotow doplacic za AWD z bokserem". 2-3tys Euro? Wiecej? (ja chyba nie). No ale to wszystko przy zalozeniu ze Levorg 1.6 bedzie w Europie a Peugeot w miedzyczasie nie zbankrutuje. Zależy czy postawi je komuś, kto jeździł już AWD czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Peugeot w miedzyczasie nie zbankrutuje. Chinole go kupią i będą Pingąąty klepać. Faktycznie ostatnie doniesienia prasowe sugeruja ze kontrole nad PSA moze przejac francuski rzad do spolki z chinskim przedsiebiorstwem panstwowym. Panstwo pewne rzeczy robi lepiej niz prywatny biznes ale produkca samochodow nie jest jedna z nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 " Cena Subaru Levorg w Japonii nie jest niska. Zaczyna się od 2 667 600 jenów. Model Legacy Touring wyposażony w napęd obu osi (w Japonii standard w tym modelu) można mieć tam już za 2 520 000 jenów, a podstawową wersję Imprezy za 1 554 000 jenów" http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15218057,Subaru_Levorg_coraz_blizej___Wideo.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 nowości kosztują ...... Pewnie cena spadnie jak pojawi się nowe Legacy MY15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Model Legacy Touring wyposażony w napęd obu osi (w Japonii standard w tym modelu) dobrze, że mam JDMa, bo mógłbym miec FWD.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 nowości kosztują ...... Pewnie cena spadnie jak pojawi się nowe Legacy MY15. Albo nowe Legacy będzie po prostu odpowiednio droższe :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 (edytowane) A takie emocje wywołuje Levorg podczas przyspieszania Edytowane 1 Lutego 2014 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 (edytowane) No ma kopa.....w zakręt wchodzi czarny a wychodzi czerwony... Ciekawe czy opcja w standarcie czy za dopłatą Edytowane 1 Lutego 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 A takie emocje wywołuje Levorg podczas przyspieszania Nie do końca załapałem, trochę szybko nawija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No ma kopa.....w zakręt wchodzi czarny a wychodzi czerwony... Ciekawe czy opcja w standarcie czy za dopłatą To jest prawdopodobnie Levorg WD (warp drive) z limitowanej edycji, wylacznie na rynek japonski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 To jest prawdopodobnie Levorg WD (warp drive) z limitowanej edycji, wylacznie na rynek japonski Prawnicy w Stanach już szykują pozwy że u ich klienta ta opcja nie działa (na wypadek gdyby levorg tam trafił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Postanowilem pobawic sie w hazardziste i wykorzystujac nasza slabosc do myslenia zyczeniowego oraz konfabulacji , obstawiam w ciemno ceny Levorga: 1. 2.0 DIT lub 2.0 D w wersji Comfort ze skrzynia CVT - 160 000 zł brutto 2. 1.6 DIT lub 2.0i w wersji Comfort ze skrzynia CVT - 140 000 zł brutto Wersja Platinium + 13 000 zł, wersje niższe -10 000 zł, jeśli takowe bedą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 optymista z Ciebie za taka cene to bym sie zdecydowal na 2 DIT za okolo 39 € nie dostaniesz w Europie duzego AWD kombi z 250-300 PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Postanowilem pobawic sie w hazardziste i wykorzystujac nasza slabosc do myslenia zyczeniowego oraz konfabulacji , obstawiam w ciemno ceny Levorga: 1. 2.0 DIT lub 2.0 D w wersji Comfort ze skrzynia CVT - 160 000 zł brutto 2. 1.6 DIT lub 2.0i w wersji Comfort ze skrzynia CVT - 140 000 zł brutto Wersja Platinium + 13 000 zł, wersje niższe -10 000 zł, jeśli takowe bedą. Ad. 1 - czyli za dwa lata, pochodzący z Niemiec (panie nie bity !) od zapłakanego poprzedniego właściciela będzie można kupić za jakies 7-8 dych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Raczej nie spodzewalbym się większej mocy dla 2.0 DIT niż 240-250 KM ze względu na emisje CO2. Zwłaszcza ze masa auta będzie w przybliżeniu do masy Forka XT tak więc parametry bedą przybliżone: przyspieszenie coś około 7 sekund, prędkość maks 230 km/h. Zużycie paliwa może być około litra mniejsze w cyklu pozaziemskim ze względu na lepszy współczynnik oporu powietrza. Te 250-300 KM wlozylbym miedzy bajki, ważne jest to żeby w ogóle pojawił się na naszym rynku. i tu uśmiech w kierunku Importera. optymista z Ciebie za taka cene to bym sie zdecydowal na 2 DIT za okolo 39 € nie dostaniesz w Europie duzego AWD kombi z 250-300 PS Lepiej: w tej cenie kupisz Forka XT, który jest zdecydowanie lepszy od dużego AWD kombi Edytowane 9 Marca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Zużycie paliwa może być około litra mniejsze w cyklu pozaziemskim ze względu na lepszy współczynnik oporu powietrza. łągodnie powiedziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Zużycie paliwa może być około litra mniejsze w cyklu pozaziemskim ze względu na lepszy współczynnik oporu powietrza. łągodnie powiedziane. Zależy od planety, na Księżycu zużycie będzie jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 I odczuwalnie mniejsze Izotom, ceny "fajne", pytanie tylko wg jakiego kursu Euro je policzyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 optymista z Ciebie za taka cene to bym sie zdecydowal na 2 DIT za okolo 39 € nie dostaniesz w Europie duzego AWD kombi z 250-300 PS Skoda Superb 3.6 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 optymista z Ciebie za taka cene to bym sie zdecydowal na 2 DIT za okolo 39 € nie dostaniesz w Europie duzego AWD kombi z 250-300 PS Skoda Superb 3.6 4x4 może nie braknąć. Wyjściowa cena to 180k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Za najbogatszą wersję Superb 3.6 4x4 zaczyna się od 144t zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Za najbogatszą wersję Superb 3.6 4x4 zaczyna się od 144t zł zgadza się. Zerknąłem na inną wersję. Z drugiej strony ta za 144k to "trochę golas". Nawet kierownica jest z "plastiku"...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Dadzą dobry rabat i za 150k będziesz miał naprawdę dobrze wyposażona Skode z ilością miejsca z tyłu , która zawstydzi auta pokroju BMW serii7 czy Audi A8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Skody Super B nie kupie bo sasiad jezdzi a jest "wyjatkowym" facetem a zreszta mi sie nie podoba i juz. A Subaru lubie i jezeli beda mieli fajny model to zostane wierny marce. Na razie Legacy mi pasuje. Co do Forka to jednak Levorg przy 160-190 km/h bedzie palil pewnie z 5 litrow mniej a frajdy z jazdy dawal troche wiecej. Mialem OBK i wykorzystalem jego mozliwosci moze i 2 razy a to i tak bo sie uparlem chociaz w D i EU jazda w terenie jest zabroniona. Edytowane 10 Marca 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się