carfit Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Cały kompletny silnik z zerowym czasem pracy w USA kosztuje tyle co w PL short block dokładnie 7200$ http://www.boxeer.com/ee20_parts Po wszystkich opłatach wyjdzie ok 33 k nie wiem czy to taki super interes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wiesz Edwin ja pisałem o cenie tam a nie tutaj masz rację, ciągnięcie tego do Pl to żaden interes. @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wiesz Edwin ja pisałem o cenie tam a nie tutaj masz rację, ciągnięcie tego do Pl to żaden interes. @ericsson T10s Inna sprawa to, że diesle małolitrażowe są w USA średnio popularne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Cały kompletny silnik z zerowym czasem pracy w USA kosztuje tyle co w PL short block dokładnie 7200$ http://www.boxeer.com/ee20_parts A short block 4600Euro z bezpłatnym transportem do europy - na samym dole strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 A mnie już w 2 ASO (oczywiście nieoficjalnie) powiedzieli, że problemem nie jest silnik, ale właśnie dwumasa. ...co mogłoby mieć uzasadnienie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/20772-obk-25-my-i-kolozamachowe-jednomasowe/?p=2008554 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Cały kompletny silnik z zerowym czasem pracy w USA kosztuje tyle co w PL short block dokładnie 7200$ http://www.boxeer.com/ee20_parts A short block 4600Euro z bezpłatnym transportem do europy - na samym dole strony też żadne cuda bo to wychodzi ok 19 tys , a juz niedługo w Polsce bedzie można kupić nowy shortblok za ok 15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 a juz niedługo w Polsce bedzie można kupić nowy shortblok za ok 15 tys. Ale pocieszające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 OBK z czerwca 2011 niestety nie wiedział że jest niezagrożony i wystawił korbę bokiem robiąc psikusa właścicielom. Przy przebiegu 65.kkm. Przecież to niemożliwe i nie zdarza się w tych rocznikach Jedyne pocieszenie, że naprawa obciążyła Subaru Deutschland bo wysypał się w Darmstadt ... Info z maila: Wczoraj po 23-ciej auto wróciło na lawecie do PL. Plus kilkanaście dokumentów z wymiany silnika. Jako bonus wymieniono poduszki pod napędem i dyferencjał. Diabli wiedzą dlaczego. Więcej dowiem się po telefonie do serwisu w poniedziałek. Auto chodzi jak pszczółka pozdrawiam Maciek. Ciekawe jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) A mnie już w 2 ASO (oczywiście nieoficjalnie) powiedzieli, że problemem nie jest silnik, ale właśnie dwumasa. ...co mogłoby mieć uzasadnienie:http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/20772-obk-25-my-i-kolozamachowe-jednomasowe/?p=2008554 Na poparcie tezy dodam, ze w tym samym czasie gdy moje auto stalo rozebrane w warsztacie zglosil sie gosc z identycznym problemem. Dodatkowo moj blok nadawal sie na smietnik, szukalismy uzywki i dwie tez byly krzywe, dopiero trzeci kolejny znaleziony mial proste loza walu.A na swoja samoobrone dodam, ze w ASO w Krakowie na pytanie: "cwierka mi dwumas, czy to juz zas na wymiane?" Odpowiedziano mi ze nie mieli przypadku rozsypania sie tego elementu i jesli po zasunieciu szyb nie slychac w srodku to jezdzic i nie przejmowac sie na razie. Jak to z dieslem dokladnie jest to nie wiem, ale na ten dwumas bym radzil uwazac. Edytowane 1 Maja 2014 przez jimiasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 A jak cwierka dwumas? @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 A jak cwierka dwumas? @ericsson T10s podobnie do piszczącego paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 A jak cwierka dwumas? ćwir ćwir ćwir , a jak sie całkiem rozlatuje to jeszcze gdacze i parska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 ćwir ćwir ćwir , a jak sie całkiem rozlatuje to jeszcze gdacze i parska A podobno jesteś na urlopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 u mnie objawem dwumasy były takie jakby cichutkie mikrodetonacje (tak było słychać) - jakby w dziesiątym aucie przede mną strzelało z gaźnika.. w każdym razie bardzo cicho i mało spektakularnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 OBK z czerwca 2011 niestety nie wiedział że jest niezagrożony i wystawił korbę bokiem robiąc psikusa właścicielom. Przy przebiegu 65.kkm. Przecież to niemożliwe i nie zdarza się w tych rocznikach Jedyne pocieszenie, że naprawa obciążyła Subaru Deutschland bo wysypał się w Darmstadt ... Info z maila: Wczoraj po 23-ciej auto wróciło na lawecie do PL. Plus kilkanaście dokumentów z wymiany silnika. Jako bonus wymieniono poduszki pod napędem i dyferencjał. Diabli wiedzą dlaczego. Więcej dowiem się po telefonie do serwisu w poniedziałek. Auto chodzi jak pszczółka pozdrawiam Maciek. Ciekawe jak długo Happy end oczywiście dla dotychczasowych posiadaczy. OBK opuścił wrocławszczyznę i ma już nowego, szczęśliwego właściciela. Śląskie serwisy - zacierajcie ręce i szykujcie kasetki na gotówkę - zbliża się kolejny diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Muszyński Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Witam Nawiązując do tematu , dokładnie jakieś 3 tygodnie temu subaru legacy rok 2008 przebieg 157tys zakończył żywot swojego silnika. Pan Marek z MTS w którym serwisowałem Subaru ( od początku jako pierwszy właściciel ) zadzwonił do mnie i powiedział - Subaru Polska naprawi Panu auto na swój koszt ( poza pierdołami olej i jakieś tam bzdury ). Dziękuję Panu Markowi i Subaru Polska bo jak wiadomo koszt naprawy jest astronomiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Witam Nawiązując do tematu , dokładnie jakieś 3 tygodnie temu subaru legacy rok 2008 przebieg 157tys zakończył żywot swojego silnika. Pan Marek z MTS w którym serwisowałem Subaru ( od początku jako pierwszy właściciel ) zadzwonił do mnie i powiedział - Subaru Polska naprawi Panu auto na swój koszt ( poza pierdołami olej i jakieś tam bzdury ). Dziękuję Panu Markowi i Subaru Polska bo jak wiadomo koszt naprawy jest astronomiczny. Ciekawe, kto dostanie więcej PW. Ty czy @Maras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 To teraz na serwis do Marka z wyprzedzeniem polrocznym trzeba sie zapisywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Ciekawe, kto dostanie więcej PW. Ty czy @Maras O ile nie jest to ogłoszenie sponsorowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 @ całe Forum jest "sponsorowane". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Witam Nawiązując do tematu , dokładnie jakieś 3 tygodnie temu subaru legacy rok 2008 przebieg 157tys zakończył żywot swojego silnika. Pan Marek z MTS w którym serwisowałem Subaru ( od początku jako pierwszy właściciel ) zadzwonił do mnie i powiedział - Subaru Polska naprawi Panu auto na swój koszt ( poza pierdołami olej i jakieś tam bzdury ). Dziękuję Panu Markowi i Subaru Polska bo jak wiadomo koszt naprawy jest astronomiczny. Ciekawe, kto dostanie więcej PW. Ty czy @Maras Takich przypadków jest więcej ale nie każdy ma odwagę o tym napisać. W każdym razie na pewnie nie jest to wymiana o tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 No tu akurat się nie zgodzę o ile może i łatwiej to nie wiem czy można zarobić więcej Jakoś nie zauważyłem by właściciele serwisów wyspecjalizowanych w Subaru przymierali głodem Obiecane focie: w większym rozmiarze jak ktoś chce na tapetę https://picasaweb.google.com/lh/photo/dNwdSnBk86O4EGirVuu5Fr1biztn4sKGF1TewXN93Nk?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/Yrx7WtAz2axMS22rU-hzYr1biztn4sKGF1TewXN93Nk?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/NUwRAd2oWIjQcQr8gjzxnL1biztn4sKGF1TewXN93Nk?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/rqEtpTRQuODf0jXNuRQvFb1biztn4sKGF1TewXN93Nk?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/9EadZ4QScDaT4wNx-s92v71biztn4sKGF1TewXN93Nk?feat=directlink odsyłał ktoś już pękniety wał do badań laboratoryjnych na politechnice? zeby ustalić przyczynę pęknięcia - zmęczenie materiału? - mechaniczne oszkodzenie (wibracje wzdłóżne)? - za słaby materiał użyty do produkcji? - czy też wada konstrukcyjna wału (źle obliczone grubości scianek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 odsyłał ktoś już pękniety wał do badań laboratoryjnych na politechnice? zeby ustalić przyczynę pęknięcia - zmęczenie materiału? - mechaniczne oszkodzenie (wibracje wzdłóżne)? - za słaby materiał użyty do produkcji? - czy też wada konstrukcyjna wału (źle obliczone grubości scianek)Niestety ale wszystkie powyższe przyczyny to wina po stronie producenta i jestem pewien, że przyczynę zna producent ale jakoś się nią nie chwali (bo i nie ma czym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 odsyłał ktoś już pękniety wał do badań laboratoryjnych na politechnice? zeby ustalić przyczynę pęknięcia - zmęczenie materiału? - mechaniczne oszkodzenie (wibracje wzdłóżne)? - za słaby materiał użyty do produkcji? - czy też wada konstrukcyjna wału (źle obliczone grubości scianek)Niestety ale wszystkie powyższe przyczyny to wina po stronie producenta i jestem pewien, że przyczynę zna producent ale jakoś się nią nie chwali (bo i nie ma czym). tak sobie mysle nad tym waszym wałem i dochodze do wniosku ze musi on wpadac jakies wibracje ktore po przekroczeniu pewnej czestotliwości powoduja pękniecie, moze blok traci sztywnosc po pewnym okresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Podobno wyjechana dwumasa powoduje te wibracje. @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się