Skocz do zawartości

subydu

Użytkownik
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    subaru impreza różne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia subydu

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

4

Reputacja

  1. Karloszka tak to jest jak kupi sie gt czy wrx sti i ma się mniemanie że to auto rajdowe. Zdaje się że silnik był robiony została jeszcze skrzynia i dyfer :-)) Aha pamiętam że starałem się Wam krótko i dosadnie wytłumaczyć na jednym z pierwszych spotkań niestety moja opinia nie została za ciepło przyjęta.
  2. Pamiętajcie zaciskow hamulcowych nie malujemy proszkowo. Jezeli uzywamy techniki mokrej nie uzywamy podkladow. Chodzi tutaj o termike. Odprowadzanie ciepla i schladzanie plynu hamulcowego. Także karloszka wyszkielkowac Nowe tloczkimprowadnice zabezpieczenia pasty i jazda. Ewentualnie farba wysokotemperaturowa odporna na korozję cienkie dwie warstwy. Pzdr
  3. Jechałem na trening żużlowy. Syn nie może się doczekać sezonu. Marek rowniez pozdrawiam. Byla fajna motocyklowa impreza na Okulickiego. Dawid Lampart w formie szkoda ze nie w ekstralidze. Te pierwsze lakierowalem osobiście ze srebrnych u siebie w warsztacie 2009 roku. Metoda na mokro podkład epoksyd baza i lakier bezbarwny. Kolor bliski bbsom. Leżą w piwnicy. Tak też myślałem pisałeś przecież o proszku więc czytając o kropelce coś mi nie pasowało. Proszku sie niestety nie koryguje. Wyszlo bardzo ładnie. Możesz podać cenę całościową?
  4. Wszystkie kolory na zdjęciach są za ciemne. Marka najładniejszy. Machoń jaką kropelkę? Marek to w końcu jak to było malowane metodą na mokro czy proszkowo? Kilka lat temu tez się w to bawiłem i nie było łatwo choć mam niemałe doświadczenie związane z lakiernictwem samochodowym. Moje tez nie wyszły tak jak BBS. Tak wyglądała moja przygoda z kolorem blue mica Warszawa Dupont prawie 10 lat temu. Tutaj macie moja zabawę z felga moim zdaniem jedne z dwóch ładniejszych to Enkei i Braid oczywiście zawsze pierwsze będą BBS-y Wszystkie te 5 -6 ramienne doszedłem do wniosku że nie pasują do subaru. Kolory: złoty, biały, czarny, srebrny i gun metal. Tutaj macie ładne hawki:
  5. http://wpolityce.pl/m/spoleczenstwo/263816-prof-bralczyk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-pojawialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza Pisząc na forum nigdy nie zwracamn uwagi na bledy. Szczególnie pisząc z tabletka. Karloszka pytanie z innej beczki czy na apgr byłoby zapotrzebowanie na wynajem sportowego subaru np na godziny?
  6. Machonku nie dam rady. Jestem świeżo po grypie. Powoli dochodzę do siebie. Na pewno w marcu się pojawie. Na razie trzeba wziąść się za pracę bo nie będzie na paliwo do Subaru.
  7. NIe chyba raczej nie. Chociaż pamiętam że zamawiali kilka razy cały zestaw jak szło to przez AC przy zgubieniu kluczyka.
  8. Przy nowym w Toyocie trzeba kodować nie wiem jak przy uzywanym? Pytaj konkretniej "zasłużonych".
  9. Karloszka jakie są koszty uczestnictwa w szkoleniu?
  10. Jasne. Spinki nie ma. I nie będzie. Nie wiem co w takim wypadku może jak będZiesz miał wszystkie. A może Kamaryn odbierze jak się zgodzi za mnie?
  11. Nie po dziesięć tylko po dwie nie zmieści mi się więcej do ramki. Mam ładna ramkę w salonie to sobie je nakleje i powiesze obok zdjęć rodzinnych takie są z-te. Rzeczywiście zastanawiam się czy nie wziąść wszystkich pozostałych i nie sprzedawać za dyszke na aledrogo.
  12. Ketivv podoba mi się Twoje podejście do sprawy. Widzę że forumowicze muszą jeszcze dużo zrozumieć niekoniecznie się uczyć lub przeżyć to na własnej skórze. Dzieki za uczciwe podejscue cobdo wykonania xv to jestbto co chcualem uswiadomic kolegom na spocie. Niestety zostałem źle zrozumiany bylem zbyt ordynarny. Mrozioo gdzie można wpaść po naklejki. Może potrzebujesz pomocy mam trochę wolnego czasu? Myślę że kropka nie ma się co przejmować,tak jak Ci pisalem obawiałem się w ogóle o napis. Miro nie wiem czy musisz czy po prostu trochę bladzisz. Był for już masz a czy te 30 KM wiecej jest tak bardzo potrzebne? Szczegolnie dla seryjnego silnika 2.5 jedno jest pewne jak robić już ten remat tronu kogosnktonwie co robi na pewno jest nim Łukasz.
  13. Hej. Moje zdanie jest takie uzyskanie jak najmniejszej awaryjności liczy się z jak najmniejszym grzebaniem przy aucie. Szczególnie przy silniku. Remap w tak awaryjnym diesla tym bardziej mija się z celem szczególnie ze data produkcji za tym nie przemawia. Znam ludzi którzy na Sącz też narzekają. A w RS-ie doszli do błędów Sącza. Monika kiedyś muszę się wybrać do Was szczególnie ze Karol to przyjaciel mojego przyjaciela, dawne, fajne czasy. Mam w planie uruchomienie wrx-a i zameldujemy się z Kamarynem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...