sjak Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj. jakie by to były obecnie kryteria ? są one gdzieś jasno sprecyzowane ? Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj. jakie by to były obecnie kryteria ? są one gdzieś jasno sprecyzowane ? Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziękuje za konkretną odpowiedź na dość proste pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj. jakie by to były obecnie kryteria ? są one gdzieś jasno sprecyzowane ? Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziękuje za konkretną odpowiedź na dość proste pytania. "Proste" pytania - "prosta" odpowiedź. ;p Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj. jakie by to były obecnie kryteria ? są one gdzieś jasno sprecyzowane ? Zadaj to pytanie Dyrekcji bezpośrednio na PW jeśli tak bardzo Tobie na tym zależy. Sprawa zawsze jest rozstrzygana indywidualnie, jak mnie zapewniono i tak było w moim przypadku. Kwestia co się stało, gdzie się stało itd. Weryfikacja z ustaleniem zakresu partycypacji w kosztach trwała około tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo. standard, wilgoć. Nikt nie wie dlaczego ale SBD tak się zachowuje. W OBK My10 miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 @Adam12, dzięki! Uspokoiłeś mnie, bo przede mną do końca pierwszego tygodnia listopada 5000 km tras i zacząłem się martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka Zobaczymy ile wytrzyma Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana Edytowane 12 Października 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo. standard, wilgoć. Nikt nie wie dlaczego ale SBD tak się zachowuje. W OBK My10 miałem to samo. U mnie podobnie ale raczej tylko na wolnych obrotach - podobno cos sie kalibruje. Wtryski? Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka Zobaczymy ile wytrzyma Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana Co lejesz Milersa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ja jeżdżę także zgodnie z przykazaniami dla SBD, oleju mi nie ubywa (zgodny z zaleceniami 0W30, akurat u mnie Shell) a auto jest na gwarancji fabrycznej do 6.12.2017 i na przedłużonej o kolejne dwa lata także bez ASO żadnych siuwaksów nie dolewam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Do jakiego przebiegu SIP "dokłada" się do naprawy SBD i jak to wygląda w praktyce? Dają blok, a robocizna tylko u nich? Znajomy ma OBK z 2009 roku, przebieg 117kkm, jeden serwis olejowy przy 80kkm poza ASO. Silnik parę dni temu stanął na dębowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Mają być wszystkie wpisy z Aso Ale niech próbuje Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.standard, wilgoć. Nikt nie wie dlaczego ale SBD tak się zachowuje. W OBK My10 miałem to samo.U mnie podobnie ale raczej tylko na wolnych obrotach - podobno cos sie kalibruje. Wtryski? Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka Zobaczymy ile wytrzyma Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana Co lejesz Milersa?Wejdź na stronę producenta jest tam taki siuwaks do wtryskówMasz to leje - http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/diesel-injector-cleaner/ Edytowane 12 Października 2016 przez polak900 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Mają być wszystkie wpisy z Aso Ale niech próbuje Co lejesz Milersa?Wejdź na stronę producenta jest tam taki siuwaks do wtryskówMasz to leje - http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/diesel-injector-cleaner/ Ok. Dzięki. A Stp może być? I jakieś dodatki do paliwa też dać? Bo to jest typowy cleaner Mają być wszystkie wpisy z Aso Ale niech próbuje Podobno jeden można nie mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ktoś tu wcześniej pisał, że jeden przegląd może być poza ASO. Wie ktoś to na 100%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ktoś tu wcześniej pisał, że jeden przegląd może być poza ASO. Wie ktoś to na 100%? Oficjalne info Dyrekcji było takie, że dopuszczają 1 przegląd poza ASO, jeśli samochód został zakupiony już z taką "wadą". Dotyczy więc to nie pierwszego użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Stp nie używam więc nie wiem ten Millers się sprawdza leje do paliwa Nie używam sam dodatków do oleju Na każdym przeglądzie czyszczą mi silnik siuwaksem Motula przed zalaniem nowego oleju tej samej firmy , ja używam olej xcleen 5w30 Fe Edytowane 12 Października 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Stp nie używam więc nie wiem ten Millers się sprawdza leje do paliwa Nie używam sam dodatków do oleju Na każdym przeglądzie czyszczą mi silnik siuwaksem Motula przed zalaniem nowego oleju tej samej firmy , ja używam olej xcleen 5w30 Fe Chodziło mi, że jest: i jedno do czyszczenia a drugie jako dodatek do oleju napędowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Wiem ale ja ich nie używam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Wiem ale ja ich nie używam ok. Kupiłem ten twój szuwaks. Zaleje i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ok warto myśle spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo. Klasyka gatunku. Ciekawe, że zawsze pojawia się to właśnie mniej więcej przy takim przebiegu. Czasami szarpie, czasami robi kangury. Ingerencja ASO (jakaś rozszerzona kalibracja robiona na zimnym silniku) pomaga ale na krótko. Mnie to szarpanie doprowadzało do szału i było główną przyczyną przesiadki na benzynę. Tu było więcej na ten temat http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/63615-szarpie-na-zimnym/?hl=%20szarpie%20%20przy%20%20ruszaniu Edytowane 12 Października 2016 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ok warto myśle spróbować Ja na zime we wszystkich dieslach lalem neszcze Skyyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 A ja leje w zimie Statoil arktyczne paliwo jakoś tak nigdy nie miałem problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartD Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 A ja leje w zimie Statoil arktyczne paliwo jakoś tak nigdy nie miałem problemu Ale mieszkasz w miejscu gdzie temp spada < -10st? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ostatnio w Polsce nie spada za często , ale kiedyś było różnie ,nic nie zalewam poza tym co napisałem do paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się