Skocz do zawartości

Awaryjność Boxer Diesel


GeFo555

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj.

 

jakie by to były obecnie kryteria ?

 

są one gdzieś jasno sprecyzowane ?

Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj.

 

jakie by to były obecnie kryteria ?

 

są one gdzieś jasno sprecyzowane ?

Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

 

Dziękuje za konkretną odpowiedź na dość proste pytania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj.

jakie by to były obecnie kryteria ?

 

są one gdzieś jasno sprecyzowane ?

Niech każdy rozumie, na ile jego umysł mu na to pozwala. Może otrzymałbym nowy samochód, a może tylko wzrokowe wsparcie i słowo otuchy Dyrekcji. Nie mam takiego dylematu, a wystarczy mi umiejętność czytania między wierszami. Nie muszę mieć wszystkiego wyłożonego jak w podstawówce ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dziękuje za konkretną odpowiedź na dość proste pytania.

"Proste" pytania - "prosta" odpowiedź. ;p

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale ... był to jeden z pierwszych przypadków, nieznana była wówczas skala problemu. Zresztą w późniejszej rozmowie Dyrekcja stwierdziła, że dziś ta konkretna sprawa zostałaby oceniona wg innych kryteriów, więc nie używałbym mojego przypadku jako przesłanki czy sugestii, co SIP zrobi dzisiaj.
 

 

jakie by to były obecnie kryteria ?

 

są one gdzieś jasno sprecyzowane ?

 

Zadaj to pytanie Dyrekcji bezpośrednio na PW jeśli tak bardzo Tobie na tym zależy. Sprawa zawsze jest rozstrzygana indywidualnie, jak mnie zapewniono i tak było w moim przypadku. Kwestia co się stało, gdzie się stało itd. Weryfikacja z ustaleniem zakresu partycypacji w kosztach trwała około tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne

Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k

Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka

Zobaczymy ile wytrzyma

Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie

Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

 

standard, wilgoć. Nikt nie wie dlaczego ale SBD tak się zachowuje. W OBK My10 miałem to samo.

U mnie podobnie ale raczej tylko na wolnych obrotach - podobno cos sie kalibruje. Wtryski?

 

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne

Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k

Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka

Zobaczymy ile wytrzyma

Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie

Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana

Co lejesz Milersa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę także zgodnie z przykazaniami dla SBD, oleju mi nie ubywa (zgodny z zaleceniami 0W30, akurat u mnie Shell) a auto jest na gwarancji  fabrycznej do 6.12.2017 i na przedłużonej o kolejne dwa lata także bez ASO żadnych siuwaksów nie dolewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiego przebiegu SIP "dokłada" się do naprawy SBD i jak to wygląda w praktyce? Dają blok, a robocizna tylko u nich?

Znajomy ma OBK z 2009 roku, przebieg 117kkm, jeden serwis olejowy przy 80kkm poza ASO. Silnik parę dni temu stanął na dębowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają być wszystkie wpisy z Aso

Ale niech próbuje

 

 

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

standard, wilgoć. Nikt nie wie dlaczego ale SBD tak się zachowuje. W OBK My10 miałem to samo.
U mnie podobnie ale raczej tylko na wolnych obrotach - podobno cos sie kalibruje. Wtryski?

 

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

Ja dobijam do 100k i nie ma żadnego szarpania grunt to dbać o wtryski , leje do paliwa co 2,3 miesiące siuwaks Millersa i staram się nie jeździć na wysokich biegach , chyba ze prędkości są juz znaczne

Silnik po rozgrzaniu dostaje w d.... lubię sobie pokręcić , nie jeżdżę z obrotami poniżej 2k

Mój bieg to elastyczna ulubiona trójka

Zobaczymy ile wytrzyma

Jak na razie oleju nie dolewam i nie ma zwyżek na bagnecie

Jak to wczoraj usłyszałem na przeglądzie mój dpf to nowka sztuka nie smigana

Co lejesz Milersa?
Wejdź na stronę producenta jest tam taki siuwaks do wtrysków

Masz to leje - http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/diesel-injector-cleaner/

Edytowane przez polak900
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają być wszystkie wpisy z Aso

Ale niech próbuje

Co lejesz Milersa?

Wejdź na stronę producenta jest tam taki siuwaks do wtrysków

Masz to leje - http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/diesel-injector-cleaner/

 

 

Ok.

 

Dzięki.

A Stp może być?

 

I jakieś dodatki do paliwa też dać?

Bo to jest typowy cleaner

Mają być wszystkie wpisy z Aso

Ale niech próbuje

 

 

Podobno jeden można nie mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu wcześniej pisał, że jeden przegląd może być poza ASO. Wie ktoś to na 100%?

Oficjalne info Dyrekcji było takie, że dopuszczają 1 przegląd poza ASO, jeśli samochód został zakupiony już z taką "wadą". Dotyczy więc to nie pierwszego użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stp nie używam więc nie wiem

ten Millers się sprawdza leje do paliwa

Nie używam sam dodatków do oleju

Na każdym przeglądzie czyszczą mi silnik siuwaksem Motula przed zalaniem nowego oleju tej samej firmy , ja używam olej xcleen 5w30 Fe

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stp nie używam więc nie wiem

ten Millers się sprawdza leje do paliwa

Nie używam sam dodatków do oleju

Na każdym przeglądzie czyszczą mi silnik siuwaksem Motula przed zalaniem nowego oleju tej samej firmy , ja używam olej xcleen 5w30 Fe

 

 

Chodziło mi, że jest:

 

vc153.jpg

 

 

STP-Diesel-Treatment-250-ml-SDL847483871

 

jedno do czyszczenia a drugie jako dodatek do oleju napędowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobijam do 30 k km przebiegu. Wczoraj rano na zimnym silniku przez pierwsze kilka zmian biegów 1 i 2 dziwne szarpanie. Dziś to samo.

 

Klasyka gatunku. Ciekawe, że zawsze pojawia się to właśnie mniej więcej przy takim przebiegu. Czasami szarpie, czasami robi kangury. Ingerencja ASO (jakaś rozszerzona kalibracja robiona na zimnym silniku) pomaga ale na krótko. Mnie to szarpanie doprowadzało do szału i było główną przyczyną przesiadki na benzynę. Tu było więcej na ten temat http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/63615-szarpie-na-zimnym/?hl=%20szarpie%20%20przy%20%20ruszaniu

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...