Jumpman Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Jak podaje Adam Malecki z "Trójki", nasz Bob pojedzie w Portugalii nową generacją Fiesty, ale niestety bez testów - powód brak czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Jak podaje Adam Malecki z "Trójki", nasz Bob pojedzie w Portugalii nową generacją Fiesty, ale niestety bez testów - powód brak czasu. Luz, na drzwiach od stodoły też by pojechał Szkoda że bez testów, Robert jeździ na granicy i lepiej żeby ją zbadał dokładnie na testach a nie w boju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Przetestuje na kwalifikacyjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_r Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 RK Team....w siedzibie M-Sportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Biedna ta fiesta, musi trząść felgami i pocić sie na wszystkich złączach - a jest jeszcze taka młoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Nie ma że boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Mnie fascynuje pochylenie kolumn amortyzatorów w rajdówkach. Jakby zrobić to samo w cywilnych autach to mielibyśmy prawie niezniszczalne zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Co ciekawe sa rożne kombinacje np: tył w Polo WRC jest nachylony w przeciwnym kierunku ( wydaje sie ze wedle praw fizyki wręcz złe ) a tez działa i to jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Szkoda że bez testów, Robert jeździ na granicy i lepiej żeby ją zbadał dokładnie na testach a nie w boju Zbada na pierwszej pętli, żeby na drugiej przyspieszyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Mnie fascynuje pochylenie kolumn amortyzatorów w rajdówkach. Jakby zrobić to samo w cywilnych autach to mielibyśmy prawie niezniszczalne zawieszenia Podejrzewam, ze nie jest to glowny powod, bardziej chodzilo o geometrie, zwlaszcza przod przy skrecie kol, fachowo nazywane: Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy Duże dodatnie kąty wyprzedzenia stosuje się w bardzo szybkich samochodach sportowych. Dobrze to tu widac: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Podejrzewam, ze nie jest to glowny powod, bardziej chodzilo o geometrie, zwlaszcza przod przy skrecie kol, fachowo nazywane: Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy Czemu więc tył też pochylają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ze wzgleu na uderzenia i skoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Podejrzewam, ze nie jest to glowny powod, bardziej chodzilo o geometrie, zwlaszcza przod przy skrecie kol, fachowo nazywane: Wyprzedzenie sworznia zwrotnicyCzemu więc tył też pochylają? Nie wiem, za cienki jestem, ale w F1 tez sa dodatnie katy wyprzedzenia - nawet do 10 stopni, a tam rowno jak stol jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czyli tył na uderzenia (taka moja myśl przewodnia) a przód na wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. Ale to ostatnie bez pochylania amorka chyba też da się zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Chodzi o skok amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Chodzi o skok amortyzatora. O dokładnie. O wydłużenie, jak to możliwe, tego skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 No to teraz ma to sens :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Wg Autosportu nowa Fiesta należy do RK Rally Team Czyli bye bye A-Style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Wszyscy cieszyliśmy się ze współpracy z A-style i każdy rżnięcie chciał mieć przyklejone na aucie, a teraz? Nie wiadomo jak będzie. Gdyby Kubica dysponował odpowiednimi mechanikami, pewnie od razu robiłby team bez obcego "kapitału". Zobaczymy, jak teraz chłopaki będą ogarniać temat. Oby lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Ja jestem ciekaw czy Robert odkupił od A-Style auto bo mówiło się że M-Sport nie zdąży oddzielnego dla Roberta zbudować? Edytowane 14 Maja 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Wszyscy cieszyliśmy się ze współpracy z A-style i każdy rżnięcie chciał mieć przyklejone na aucie, a teraz? Nie każdy Ja jestem ciekaw czy Robert odkupił od A-Style auto bo mówiło się że M-Sport nie zdąży oddzielnego dla Roberta zbudować? Nie sądzę, na pewno tematy były dogrywane równolegle, więc bez sensu topić gotówkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 OK, niektórym wydawało się, że każdy inny niż M-sport będzie lepszy. Chyba, że tylko o rżnięcie ci chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 No cóż, pamiętajcie o tej historii jak zechcecie robić biznes z Włochami;) Jeżeli dobrze rozumiem, to zmian w zawieszeniu nie było za bardzo - więc może charakterystyka auta pozostanie na tyle podobna, że brak testów nie będzie tragedią? Latvala w nowym Polo nie mógł się w tym roku odnaleźć na początku, tak się auto różniło - ciekawe jak będzie tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się