Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Przynajmniej wiemy coś więcej o sytuacji z Citroenem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Byliśmy, widzieliśmy, kibicowaliśmy !! Wierzę, że wszystko jakoś się ułoży i Robert wreszcie dostanie taki sprzęt i zaplecze na jakie zasługuje! A tymczasem keep calm and ... 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Nie chciałbym oceniać, ale tym bardziej dziwna była zatem decyzja Macieja Barana. Musiał mieć solidne kontrargumenty żeby się wycofać, bo jak to inaczej wytłumaczyć. O takiej szansie marzy każda załoga rajdowa. Plotki o Citroenie faktycznie były, ale nie myślałem, że było tak blisko... Edytowane 25 Stycznia 2016 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Wielka szkoda, że tak to wszystko się potoczyło. Nie mnie oceniać motywy postępowania M.Barana, ale teraz już nigdy się nie dowiemy, co mogłoby się dziać, gdyby podpisali kontrakt z Cytryną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 czytając dzisiejsze sport.pl całkowicie sie zgadzam z Robertem, nie powinno go być na Monte. Zarzekał się że jak start to tylko w profesjonalny teamem z budżetem, a kolejny raz wyszło jak poprzednio. Myślę że gdyby miał zaplecze, testowe auto, więcej jazdy przed rajdem to pewnie tempo by było lepsze od początku, i ten zakręt by mógł wyglądać inaczej. Cały czas mam nadzieję ze Robert sobie na spokojnie przemyśli sytuację i wróci na tor, do profesjonalnych zespołów, i będziemy się mogli emocjonować jego jazdą np w LeMans, czy DTM. Rajdy to niestey taka dziwaczna dyscyplina w której oprócz umiejętności liczą się układy, budżety sponsorskie. Szczerze mówiąc trudno mi znaleźć inną dyscyplinę w której ktoś z takim talentem jak Robert nie może się przebić. Majka nie musi startować na pożyczonym rowerze, ani Stoch na nartach z wypożyczalni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Szkoda, ta decyzja miała swoje plusy i minusy (w fabryce byłaby znacznie większa presja i Robert nie mógłby tak szaleć jak w 2014). Teraz z perspektywy czasu można sobie gdybać. Ale Robert delikatnie to zaznaczył, że jak zaczynał przygodę z WRC to wciąż był żółtodziobem i nie wiedział jak dokładnie działa środowisko WRC. Najgorsze jest to, że Matton albo ludzie zajmujący wysokie stołki w Citroenie zdaję się obrazili za odrzucenie ich propozycji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Wiesz, Hołek też miał propozycję z fabryki Subaru swego czasu. Drugiej już nie było. Do dzisiaj sobie pluje w brodę ,że nie skorzystał. Różnica jest taka, że Hołek miał testować, a Robert jeździć... Edytowane 25 Stycznia 2016 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Może ktoś streścić najważniejsze punkty (zwłaszcza z tej drugiej części) wywiadu? W pracy nie bardzo mam jak tego posłuchać. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie chciałbym oceniać, ale tym bardziej dziwna była zatem decyzja Macieja Barana. Musiał mieć solidne kontrargumenty żeby się wycofać, bo jak to inaczej wytłumaczyć. O takiej szansie marzy każda załoga rajdowa. Plotki o Citroenie faktycznie były, ale nie myślałem, że było tak blisko... Czemu mówisz o decyzji Jarka? Nie znamy szczegółów (może kontrakty? może życie prywatne?) a poza tym Robert mówił że już nie miał pilota jak dochodziło do podpisywania kontraktu więc dla mnie sprawa jest jasna - rozstali się już wcześniej (po sezonie) lub po prostu Jarek nie mógł czekać do końca roku nic nie wiedząc a dopiero miesiąc przed Monte była propozycja dla Kubicy. Jak spotkam się z Jarkiem (P.S. jego syn jeździ na rowerze zakupionym u mnie) to go zapytam - może mi coś więćej powie i oczywiście zapytam go czy z ew. odpowiedzią będę mógł się z Wami tu podzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Maciek pewnie po prostu uznał, że zbyt wiele wyrzeczeń i poświęceń jest praca z Robertem, a ponadto dziecko mu się wtedy urodziło, firmę otworzył. Pewnie chciał być bliżej rodziny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak jest.I wydaje mnie sie ze bardzo dobrze zrobil wiedzac ze nie bedzie sie w stanie zaangarzowac w 100% tak jak by tego RK oczekiwal.Dodatkowo wydaje nie sie ze tez zrozumial ze jazda obok RK to nie jazda obok seriora i jedank poziom adrenaliny troche inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Wracajac do kary Latvali to kierowca jedzie okreslona trasa i zawsze moze dojsc do tego,ze wypadnie,skroci itd. natomiast kibice to nie BARANY i powinni swoj rozum miec i wiedziec,ze stoi sie w bezpiecznej odleglosci a nie przy samej drodze ,wiec zawsze bedzie wina gapiow,a jak ktos bez polotu i rozumu to niech siedzi w domu a nie robi problemow biednemu zawodnikowi ktory i tak ma pelno problemow na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Wiesz, Hołek też miał propozycję z fabryki Subaru swego czasu. Drugiej już nie było. Do dzisiaj sobie pluje w brodę ,że nie skorzystał. Różnica jest taka, że Hołek miał testować, a Robert jeździć... No to super, dwóch najlepszych* kierowców jakich mieliśmy i obaj mając szanse na fabrykę jej nie wykorzystali... z takich czy innych względów *prywatna opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie chciałbym oceniać, ale tym bardziej dziwna była zatem decyzja Macieja Barana. Musiał mieć solidne kontrargumenty żeby się wycofać, bo jak to inaczej wytłumaczyć. O takiej szansie marzy każda załoga rajdowa. Plotki o Citroenie faktycznie były, ale nie myślałem, że było tak blisko... Czemu mówisz o decyzji Jarka? Nie znamy szczegółów (może kontrakty? może życie prywatne?) a poza tym Robert mówił że już nie miał pilota jak dochodziło do podpisywania kontraktu więc dla mnie sprawa jest jasna - rozstali się już wcześniej (po sezonie) lub po prostu Jarek nie mógł czekać do końca roku nic nie wiedząc a dopiero miesiąc przed Monte była propozycja dla Kubicy. Jak spotkam się z Jarkiem (P.S. jego syn jeździ na rowerze zakupionym u mnie) to go zapytam - może mi coś więćej powie i oczywiście zapytam go czy z ew. odpowiedzią będę mógł się z Wami tu podzielić Tylko nie pomyl Jarka z Maćkiem, jak z nim będziesz rozmawiał ;-) Ja traktuje te rzekome oferty od fabryk z dystansem. Wielu kierowców twierdzi, ze mieli ofertę od tego czy tamtego zespołu, gdzie w rzeczywistości byli tylko zaproszeni na jazdy testowe po to żeby ewentualnie kupić kliencką rajdówkę... No ale lepiej brzmi jak sie mówi ze fabryka była zainteresowana ;-) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Być może. Jednak patrząc na to jak Robert "waży" słowa w różnych kwestiach, to nie sądzę, żeby w tym przypadku koloryzował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie chciałbym oceniać, ale tym bardziej dziwna była zatem decyzja Macieja Barana. Musiał mieć solidne kontrargumenty żeby się wycofać, bo jak to inaczej wytłumaczyć. O takiej szansie marzy każda załoga rajdowa. Plotki o Citroenie faktycznie były, ale nie myślałem, że było tak blisko... Czemu mówisz o decyzji Jarka? Nie znamy szczegółów (może kontrakty? może życie prywatne?) a poza tym Robert mówił że już nie miał pilota jak dochodziło do podpisywania kontraktu więc dla mnie sprawa jest jasna - rozstali się już wcześniej (po sezonie) lub po prostu Jarek nie mógł czekać do końca roku nic nie wiedząc a dopiero miesiąc przed Monte była propozycja dla Kubicy.Jak spotkam się z Jarkiem (P.S. jego syn jeździ na rowerze zakupionym u mnie) to go zapytam - może mi coś więćej powie i oczywiście zapytam go czy z ew. odpowiedzią będę mógł się z Wami tu podzielić Tylko nie pomyl Jarka z Maćkiem, jak z nim będziesz rozmawiał ;-) Ja traktuje te rzekome oferty od fabryk z dystansem. Wielu kierowców twierdzi, ze mieli ofertę od tego czy tamtego zespołu, gdzie w rzeczywistości byli tylko zaproszeni na jazdy testowe po to żeby ewentualnie kupić kliencką rajdówkę... No ale lepiej brzmi jak sie mówi ze fabryka była zainteresowana ;-) Ale mi coś świta że nawet sam Matton twierdził że kontrakt leżał gotowy do podpisu na stole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroovka Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ale mi coś świta że nawet sam Matton twierdził że kontrakt leżał gotowy do podpisu na stole. "- Wiedzieliśmy, że jest szybki na asfalcie, ale Robert nigdy wcześniej nie startował na szutrze. Pracował jednak bardzo ciężko i szybko się poprawiał - kontynuował. - Jesteśmy dumni, że pomogliśmy mu w zdobyciu pierwszego międzynarodowego tytułu. Niestety w przyszłym roku nie będziemy razem współpracowali, ale to nie wina Citroena i Roberta. To kwestia sponsorów. Total próbował zaakceptować Lotos, który sponsoruje Roberta, ale Lotos nie był w stanie dojść do porozumienia, dlatego to było niemożliwe. Total jest od 45 lat sponsorem Citroena i dlatego musieliśmy zerwać negocjacje."źródło autoklub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ekipa od słupa najlepsza U nas odcinek przerywają, a tam goście dali radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Widzę że po ostatniej przygodzie Roberta zmieniło się podejście na Forum do jego startów i wyników w rajdach. Jeszcze do niedawna jakakolwiek negatywna wypowiedź była od razu odbierana jako hejt. Co do rezultatów Kubicy, to moim zdaniem głównym problemem jest brak doświadczenia. Nawet mając wielki talent, pasję i będąc tytanem pracy, nie zdobędzie się w 2-3 lata takiego doświadczenia, jak inni kierowcy w 10 lub więcej lat. A w rajdach doświadczenie jest bezcenne i bardzo przekłada się na osiągane rezultaty. Kolejną sprawą jest brak funduszy i co za tym idzie nie konkurencyjny samochód. Tu można postawić pytanie, czy lepiej jest wykorzystywać trochę słabszy sprzęt w 95% i osiągać regularne pozycje 7-8, czy wykorzystywać ten sprzęt w 110% i jak się uda to wygrać 1 lub 2 OSy, a jak się nie uda to sprzęt nie daje rady albo wypada z trasy. No ale odpowiedź na to pytanie najlepiej zna Robert… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 I ja jestem tego samego zdania. Duża jest z tych dwóch wygranych oesow w Monte bo doświadczenia nadal nie ma no oba rajdy nieskończone. Ten dzwonić na MC jest doskonałym przykładem że to co w tej chwili rozkłada wszystko to doświadczenie i przez to wykłada się w takich teoretycznie banalnych miejscach jak to czy w Finlandii. Ja nie jestem ekspertem i to oczywiście Roberta sprawa ale w tym sporcie prędkość i doświadczenie trzeba rozwijać równolegle bo idą że sobą w parze jeżeli jedno nie nadąża za drugim to wyników nigdy nie będzie.W tym sporcie nie zostaje się mistrzem świata w 3 sezony i Robert nie będzie tu wyjątkiem niestety choć bardzo bym chciał tak samo nie pomoże tu miejsce w Citroeneie czy VW.Zeby były wyniki trzeba zdobywać doświadczenie a żeby je zdobyć trzeba być na mecie i koło się zamyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Ekipa od słupa najlepsza U nas odcinek przerywają, a tam goście dali radę Ekipa nie do pobicia Najlepszy jest ten moment jak jedni auto z rowu wyciągają, a inni z drugiej strony podpierają tego słupa Pełna koordynacja działań, a jeszcze pilot z tej rajdówki"pożycz tą paletę na chwilę" U nas na bank by oes przerwany był. Aczkolwiek gdyby się ta ich konstrukcja na kogoś przejeżdżającego zawaliła nie było by śmiechu 3:25 Pięknie się Delocour wyratował I ten szyld na zderzaku Założył chyba po przygodzie Latvali z tych dwóch wygranych oesow w Monte Rok temu wygrał 4 OS Loeb S. - 5x, Kubica R. - 4x, Meeke K. - 3x, Ogier S. - 2x, Edytowane 25 Stycznia 2016 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 3:25 Pięknie się Delocour wyratował I ten szyld na zderzaku Założył chyba po przygodzie Latvali 14.57 - chyba zły moment dziewczyna wybrała aby zrobić sobie zdjęcie z Delecourem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 I ten szyld na zderzaku Założył chyba po przygodzie Latvali Albo jak czyścił rów, bo też go wessało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Właśnie o tej przygodzie myślałem 14.57 - chyba zły moment dziewczyna wybrała aby zrobić sobie zdjęcie z Delecourem Też byś się wkurzył jakby 50 ludzi przez 5 min nie potrafiło głupiego Peugeota z rowu wyciągnąć Oj działo, się działo... Szkoda, że bez RK Sądzę, że dostarczył by materiału video na parę dobrych minut Ale zawsze można tak jak zrobił Alex Zanardi na Twitterze, czyli wrzucić dla osłody coś fajnego z tamtego roku "Being I Driver, I hate to admit this, but I think I couldn't do it. TAKE the time to watch this!!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się