Urabus Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 cena również bedzie "specjalna" Jakby do nazwy dodać Chopin Edition to Japończykom zmiękną serca, zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Chciałbyś jeździć STI Szopin Edyszyn? Z pianinem zamiast parapetu? Chyba się trochę zagalopowaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Chyba się trochę zagalopowaliśmy Może trochę ale pomarzyć chyba każdemu wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Witam, Czy szanowna Dyrekcja posiada informację kiedy w Europie ruszy sprzedaż nowego modelu Imprezy? Z góry dziękuję i pozdrawiam. W Szwajcarii juz stoja od miesiaca albo i lepiej Moim skromnym zdaniem cena to jedno, a dostępność co innego. Ja nawet bym przebolał te podatki itd. bo chce jeździć samochodem, a nie niemieckim pseudo "luksusem". Boze widzisz i nie grzmisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Z jednym się musze zgodzić, hawk to historia, kawał dobrej historii, może nie taki jak 22b ale jednak. Byłem ostatnio obejrzeć/kupić Lancia Fulvia 1.3 S z 74 roku ..... :-P koło Radomska gość ma muzeum ze 100 sztuk róznych ciekawostek , głównie powojennych..Jak ktoś przejeżdza katowicką warto zajrzeć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 gość ma muzeum ze 100 sztuk OOO!!! A ma jakieś www? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Byłem ostatnio obejrzeć/kupić Lancia Fulvia 1.3 S z 74 roku ..... koło Radomska gość ma muzeum ze 100 sztuk róznych ciekawostek , głównie powojennych..Jak ktoś przejeżdza katowicką warto zajrzeć... dziękuję za ciekawy pomysł na sobotnią wycieczkę Można prosić jakieś dokładniejsze namiary jak tam trafić? I podstawowe pytanie: udało się dokonac zakupu? dobrze kojarzę, że to ta z podwójnymi, okrągłymi lampami z przodu? A ma jakieś www? ma: Wiele Wyjątkowych Wehikułów Edytowane 21 Listopada 2012 przez KALI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Koledzy, wiem że emocje są spore ale trzymajmy sie tematu. :cool: Moja nowa impreza... brakuje mi mocnego diesla, ze sportową nutką, który by wyglądał bojowo, dynamicznie coś pomiędzy WRX a STI w cenie Passata/A4. A aktualne STI jest piękne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) jeszcze tylko to dla Przemqa , http://www.krokowicz.com.pl/pl/oldtimers Edytowane 21 Listopada 2012 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 podejrzewam, ze po nowym Forku 2 DIT nowe STI z 2 DIT bedzie za... ste opcja tylko z CVT i bedzie odjazd a nie spalone sprzgla itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Nic dziwnego - ostatni model imprezy jest tak "udany", że wylądował na liście motoryzacyjnych dziwolągów, których nikt nie chce kupować, w doborowym towarzystwie np. SsangYonga Rextona . http://moto.pl/MotoP...Impreza,,9.html 17 sztuk sprzedanych STI w całej polsce w 11 miesięcy to jest zły wynik? Już pomijając 2 sprawy: - lanosa już nie ma jest w ofercie klasyczny sedan - jest to najszybsze seryjne STI Nowe STI to naprawdę kozacka fura. A temat walk o jedyne słuszne STI jest mi bliski bo pisałem o tym magisterkę i wyszły całkiem ciekawe wyniki;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 nowe STI z 2 DIT bedzie za... ste opcja tylko z CVT Ja bym się nie obraził na taki zestaw, żeby tylko te łopatki były szybkie jak błyskawica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 A temat walk o jedyne słuszne STI jest mi bliski bo pisałem o tym magisterkę i wyszły całkiem ciekawe wyniki;) Jest szansa, żebyś podesłał do przeczytania? Chętnie zapoznam się z Twoimi rozważaniami. (nie, nie piszę własnie pracy, nie potrzebuje pomysłu czy gotowca - tak na wszelkie gdyby informuję ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Nic dziwnego - ostatni model imprezy jest tak "udany", że wylądował na liście motoryzacyjnych dziwolągów, których nikt nie chce kupować, w doborowym towarzystwie np. SsangYonga Rextona . Oj, to cytowanie wybiórcze :-P STI znalazł się w towarzystwie takich innych "nieudaczników" jak Lexus, Infinti, czy Volvo. Fdyby tabelka była rzetelna, to w towarzystwie znaleźlibyśmy też Bugatti, różne modele Ferrari, Maserati czy Astona Martina lub RR. Ale także BRZ - czuję się zawiedziony, że nie znalazł się na liście ( zarejstrowane w Polsce w tym roku tylko 2 egzemplarze :cool: ). Ja naprawdę nie oczekuję niczego wybitnego, ale skoro evo jest od 2008 fajnym nowoczesnym samochodem, który zachował sporo z klasyki, jednocześnie nadganiając obecne czasy, to dlaczego subaru musi wciąż straszyć archaicznym i nijakim modelem w postaci lanosa? Rozmowy na temat styliazacji mają ograniczony sens. Historia tego Forumwskazuje, że zawsze to ten starszy model był "ładniejszy". Jestem przekonany, że aktualny STI nagle stanie się piekny, gdy tylko wyjdzie z produkcji. Przepraszam za gorzkie słowa, ale niestety ostatnia prezentacja forka i brak wieści o "nowej wspaniałej imprezie", czy też - jak chce teraz FHI - "imprezie lub WRX STI", każą mi sądzić, że marka subaru jest na zakręcie. Ostrym, i wpadła w potężną podsterowność... I - jak widać po artykule w GW - nawet wyniki sprzedażowe nie usprawiedliwiają mizeroty stylistyczno-wizerunkowo-jakościowej . Nie ma za co przepraszać ! Każda opinia na temat stylizacji, ale także tego, co się komu podoba, jest z definicji subiektywna. Natomiast wyciąganie wniosku odnośnie sprzedaży Subaru na podstawie artykułu w internecie jest ... mocno wątpliwej jakości. Jeżeli uznamy, zgodnie z intencją Autora, że Mitsubishi jest O.K., a Subaru nie, to trend sprzedaży w Europie ( podobnie jest w USA) takiemu twierdzeniu dość wyraźnie przeczy - zapraszam tu : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57703-troche-statystyk/ Tak jak wspomniałem, na temat stylizacji wypowiadać się nie bedę. Tym bardziej, że jako inżyniera niejako od "zawsze" bardziej mnie interesowało jak auto jeździ. A właśnie w tym punkcie aktualny STI jest od poprzednich po prostu lepszy. Oczywiście, gdy 2014 ( ? ) pojawi się następca, i tak zaczną się tu narzekania Ale jestm przekonany ... że będzie jeździł jeszcze lepiej Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 A temat walk o jedyne słuszne STI jest mi bliski bo pisałem o tym magisterkę i wyszły całkiem ciekawe wyniki;) Jest szansa, żebyś podesłał do przeczytania? Chętnie zapoznam się z Twoimi rozważaniami. (nie, nie piszę własnie pracy, nie potrzebuje pomysłu czy gotowca - tak na wszelkie gdyby informuję ) Pracy w całości nie mogę udostępniać, jest mojego autorstwa ale jest własnością uczelni. Jeśli jesteś zainteresowany tematem zapraszam na PW:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Pracy w całości nie mogę udostępniać, jest mojego autorstwa ale jest własnością uczelni. Jeśli jesteś zainteresowany tematem zapraszam na PW:) Jeżeli uczelnia Twojej pracy nie opublikowała/opublikuje w przeciągu 6 miesięcy od obrony, możesz w pełni dysponować pracą. Pamiętaj, że prawa autorskie majątkowe, przysługują Ci w każdej sytuacji. Art. 15a. 15) Uczelni w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym przysługuje pierwszeństwo w opublikowaniu pracy dyplomowej studenta. Jeżeli uczelnia nie opublikowała pracy dyplomowej w ciągu 6 miesięcy od jej obrony, student, który ją przygotował, może ją opublikować, chyba że praca dyplomowa jest częścią utworu zbiorowego. W kwestii poziomu sprzedaży WRX STI, to wszystko przez to, że społeczeństwo się starzeje. Dla równowagi pewno wzrosła sprzedaż Outbacków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Starzeje się albo zanika klasa średnia w tym naszym kraju. :cool: ot co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Być może władze FHI mają taki plan i próbują produkować auta masowe, zapominając o rajdowych tutułach. No właśnie. Problem jednak w tym, że trudno nazwać 13 sztuk sprzedanych imprez "masą" . Oczywiście, gdy 2014 ( ? ) pojawi się następca, i tak zaczną się tu narzekania Jak będzie fajny, to się nie zaczną . Przyjmuję argumenty drugiej strony; rzeczywiście o stylistyce trudno dyskutować. Natomiast co do jednego nikt mnie nie przekona: na początku lat '90 legacy turbo z czteronapędem był samochodem o tak niespotykanych parametrach, że wręcz wybitnym. Pod ich koniec - to samo z imprezą GT. Dalej new age i nominalne moce oraz prowadzenie nieosiągalne dla innych "popularnych" marek. A dziś byle popierdółka lub pierwsza lepsza kanapa spod znaku BMW, czy mercedesa - z wyjątkiem najprostszych modeli - robi z dowolnego subaru sieczkę. I nie oszukujmy się, że subaru wciąż wygrywa napędami - one są wciąż dobre, ale od dawna nie dzieli ich od reszty samochodów taka przepaść, jak kiedyś. Dziś za cenę nowego STI można kupić całą masę dobrych samochodów z dobrym czteronapędem i rozsądną mocą. Kiedyś, by mieć osiągi STI (czy wcześniej GT i legacy turbo), należało kupić tzw. supersamochód. Dziś wystarczy opla . STI znalazł się w towarzystwie takich innych "nieudaczników" jak Lexus, Infinti, czy Volvo. Fdyby tabelka była rzetelna, to w towarzystwie znaleźlibyśmy też Bugatti, różne modele Ferrari, Maserati czy Astona Martina lub RR. Ale także BRZ - czuję się zawiedziony, że nie znalazł się na liście ( zarejstrowane w Polsce w tym roku tylko 2 egzemplarze :cool: ). Argument niestety nietrafiony. Ile kupiono samochodów marek typu Geely, albo modelu np. priora marki Łada? Albo - skoro jesteśmy przy Ładzie - ile sprzedało się sztuk najnowszego wcielenia modelu 2107, czyli 21074? Mówiąc metaforycznie: to, że jest się w wykresie rozkładu normalnego za drugą sigmą, nie oznacza, że jest się po tej pożądanej stronie - może się okazać, że jest się bowiem za minus dwa sigma . postaw go przy nowym STI..... Boję się - jeszcze przejdzie na niego zaraza i mu wyrosną ramki w drzwiach. I co ja wtedy biedny pocznę? Edytowane 23 Listopada 2012 przez Przemeq 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Niestety samochody produkują księgowi i ekolodzy. Pewnie, że jest grupa miłośników aut bez ramek, z mocnym silnikiem, głośnych, twardych i pozbawionych elektroniki ale grupa taka nie zapewni zysków. Mnie się nowe modele Subaru nie podobają - rozumiem, że jeżdżą lepiej i wypadają lepiej w porównaniach, ale co z tego? Nowy Forester nie ma duszy, a mój ma Ale ja bym kupił np. Alfę Romeo bo jest fajna a nie Ludowoza bo jest niezawodny i ekologiczny więc nie jestem klientem, dla którego warto obecnie robić samochód. Edytowane 23 Listopada 2012 przez paul_78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) no niestety wyglada na to, ze musimy sie pogodzic z faktem, ze bezramokowosc i kurnikowosc staja sie wspomnieniem... podobnie jak rajdowe sukcesy na duza miare ("lokalne" wyscigi malo kogo interesuja) pozostaje S-AWD i boxer, na szczescie tez i turbo-benzynowy - a to przeciez nie jest malo :cool: Edytowane 23 Listopada 2012 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Przyjmuję argumenty drugiej strony; rzeczywiście o stylistyce trudno dyskutować. Natomiast co do jednego nikt mnie nie przekona: na początku lat '90 legacy turbo z czteronapędem był samochodem o tak niespotykanych parametrach, że wręcz wybitnym. Pod ich koniec - to samo z imprezą GT. Dalej new age i nominalne moce oraz prowadzenie nieosiągalne dla innych "popularnych" marek. A dziś byle popierdółka lub pierwsza lepsza kanapa spod znaku BMW, czy mercedesa - z wyjątkiem najprostszych modeli - robi z dowolnego subaru sieczkę. I nie oszukujmy się, że subaru wciąż wygrywa napędami - one są wciąż dobre, ale od dawna nie dzieli ich od reszty samochodów taka przepaść, jak kiedyś. Dziś za cenę nowego STI można kupić całą masę dobrych samochodów z dobrym czteronapędem i rozsądną mocą. Kiedyś, by mieć osiągi STI (czy wcześniej GT i legacy turbo), należało kupić tzw. supersamochód. Dziś wystarczy opla . No z tym Oplem to trochę pojechałeś... :-P Choć generalnie masz rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 należało kupić tzw. supersamochód. Dziś wystarczy opla W tych samych warunkach pogodowych jechałem dużo szybciej Legacem NA, niż innym ponad 100 koni mocniejszym samochodem, sporo w dodatku lżejszym. Świadomie nie podaję marki i modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 A co wy z tymi ramkami Ramkami sie nie jedzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Kiedyś, by mieć osiągi STI (czy wcześniej GT i legacy turbo), należało kupić tzw. supersamochód. Dziś wystarczy opla myślę, że czasy się zmieniają. Kiedyś Subaru wyznaczyło pewną granicę do której reszta modeli chciała się zbliżyć. Dzisiaj wszystko jest na innym etapie To tak trochę jak z Apple, jeszcze do niedawna byli lata świetlne przed innymi firmami, a teraz taki Samsung mocno depcze im po piętach. To samo jest z Subaru. Kiedyś napęd 4x4 był niemalże "zarezerwowany" dla tej marki. A dzisiaj? BMW, Opel i cała reszta innych marek stosuje te napędy z mniejszym lub większym powodzeniem. Trudno oczekiwać, że pomiędzy nowy STI a innymi autami z tej półki cenowej i nie tylko będą lata świetlne ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Do malkontentów: Subaru obecnie odnotowuje rekordowo dobre wyniki, zarówno w zakresie wartości sprzedaży jak i w ilości sprzedawanych samochodów . W okresie 1.03.2012-30.09.2012, który stanowi u nich pierwszą połowę roku finansowego 2012/2013, odnotowali najlepsze wyniki finansowe od roku 2001, czyli od początku od kiedy w ogóle publikują swoje okresowe wyniki finansowe! Podobnie, 348 000 sztuk samochodów sprzedanych w tym okresie – to rekord wszechczasów! Na przykład w USA, już czwarty rok z rzędu sprzedaż Subaru bije swoje rekordy. W tym roku już na koniec października ilość sprzedanych aut przekroczyła ilość sprzedaną w całym roku 2011. Do bardzo dobrej sprzedaży modeli Legacy/OBK wprowadzonych 3 lata temu, doszedł ogromny sukces XV, nowej Impreza, zbudowanego wspólnie z Toyotą modelu BRZ. Przyszły rok może przynieść kolejny rekord w związku z premierą nowego Forestera. FHI, właściciel marki Subaru, jest stosunkowo niewielkim producentem samochodów, jeśli porównać go z największymi konkurentami jak GM, VW, Hyundai, Ford, PSA, Fiat, czy japońskimi: Toyotą, Honda, Suzuki czy nawet Mazda. W związku z tym ich budżet na badania i rozwój nowych konstrukcji jest odpowiednio mniejszy. Tym bardziej należy ich podziwiać za tak skuteczną strategię jaką realizują. I to jeszcze biorąc pod uwagę w jak trudnej sytuacji znajduje się cała branża motoryzacyjne teraz w okresie kryzysu. Na pewno Unia Europejska nie należy obecnie do najważniejszych rynków dla Subaru. Ale z drugiej strony, tak jak pisałem wczesniej, FHI to mały producent. Trudno oczekiwać żeby był mocy wszędzie i we wszytkim. Jednak, biorąc pod uwagę jaka w tej chwili jest bryndża w sprzedaży nowych aut na rynkach krajów europejskich (u nas przecież też to doskonale widać), może Japończycy z FHI wykazali dalekowzroczność, nie inwestując tak wiele w ostatnich 2-3 latach w swoją pozycję w tym regionie. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi