Jump to content

Pitz

Użytkownik
  • Content Count

    379
  • Joined

  • Last visited

About Pitz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to nie jest przypadkiem Twój problem?
  2. Jak powiedział mi jeden mechanik (akurat to było o Fordzie i hydraulicznej skrzyni Aisina) na temat nieprzewidywania wymiany oleju w skrzyni przez producenta: "Ford nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni, Ford przewiduje wymianę skrzyni jak się sp..li" I to chyba dobra konkluzja...
  3. Pitz

    Disla felgi

    To cena może odzwierciedlać jakość, czyli będą miękkie. Ja trochę porozmawiałem z osobami, które felgami zajmują się profesjonalnie i mówili że lepsze używane oryginały niż nowe zamienniki budżetowych marek. Zamiennik - niby nowe, ale strasznie miękkie i potrafią się giąć. Sam to ćwiczyłem w poprzednim aucie na Enzo - uderzenie w naciek lodu z wiaduktu zgięło ją tak, że zeszło powietrze z opony - felga do naprawy i nawet spawania. Oryginał - walnięcie w krawężnik na niższym profilu (oryginalna 17-tka Legacy, Enzo 16-tka) też zeszło powietrze, bo opona pękła na całej wysokości po boku, a felga nawet się nie skrzywiła... Dlatego teraz kupiłem używane oryginały, wierząc szczerze, że jak dają fakturę to nie są kradzione
  4. Toś go Pan wysłał. Z Pomorza do Wrocławia...
  5. To jak Ci przeszkadzają tak te dziury, a nie masz teraz budżetu na zrobienie poważnie, to może... nalepki? Zwykłe chamskie nalepki, mogą być Subarowate, a powinny doczekać do naprawy, jeśli nie planujesz jej na 2035 rok? Oczywiście przy myciu trzeba uważać z myjką ciśnieniową.
  6. Japończycy z FHI stwierdzą, że nie słyszą problemu i zostanie jak jest
  7. To chyba do wróżki musisz się udać po wycenę bez rozebrania, albo chociaż posłuchania tego przez fachowca (prawdziwego od skrzyń) Ja mogę polecić, ale w okolicach Warszawy - facet ma dwóch mechaników i robi tylko skrzynie automatyczne i nic więcej, ale za to zna się na tym jak nikt.
  8. Stan wtrysków, jak ktoś już napisał, można określić podpinając się pod OBD. Jak są w nienajlepszym stanie, to można je wyczyścić w trybie warsztatowym. Cena nie zabija, a efekt będzie od razu odczuwalny, tym bardziej, że nie robisz tego w ciemno, tylko po sprawdzeniu i nie jest to koszt 5 tys. a kilkuset złotych maksymalnie. Jeśli wtryski nie były czyszczone od nowości, to nawet im się należy, biorąc pod uwagę stan naszych paliw.
  9. Jak mi powiedział jeden ogarnięty człowiek (akurat nie odnośnie CVT, ale chodziło generalnie o automaty): ASO nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni, ASO przewiduje wymianę skrzyni (jak już się zepsuje). Wg. Forda, w zwykłym hydraulicznym AISIN nie wymienia się oleju, a każdy kto się zna zaleci i to od co 40 tys, to max 80 tys km. i skrzynia od razu inaczej chodzi. Wymieniać bez dwóch zdań
  10. Nie martw się, jeszcze trochę i Unia zadba, żebyś nie czuł różnicy między 170 KM z Levorga i 240 z Forka XT Wyścigi spod świateł skończą się i tak przy 50 km/h, a do tej prędkości większość aut sobie poradzi :-) Nowe wyposażenie
  11. Pitz

    Diesel Outback 2015

    No to gratulacje, za koszt robocizny, oleju i płynu chłodzącego dostajesz praktycznie nowy silnik z nowym osprzętem, w tym turbina i wtryski. A co ze świecami?
  12. A ja jestem zwolennikiem jednak bagażników ze standardową belką. Te lepszych firm też nie hałasują, a dadzą radę zmieścić 4 uchwyty rowerowe, co w przypadku opisywanych typów niestety nie jest możliwe. Ja mam aktualnie relingi z rowkiem tylko po zewnętrznej stronie, czyli odwrotnie niż kolega powyżej pisał, ale kupiłem na jakiejś promocji takie cudo: http://www.interpack.eu/product-pol-6477-Bagaznik-bazowy-Atera-Signo-RTD-048522-122-cm.html I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Cichy, łatwy w montażu. Podobno ta firma robi też dla wielu marek OEM-y, w tym dla niemieckich. Made in Germany. Do tej pory byłem fanem Mont Blanc i Thule, ale Atera zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie.
  13. Pitz

    drgawki auta

    A nie jest to czasem autokalibracja wtrysków? To dość popularne w dieslach Subaru, nie spotkałem się z tym nigdzie indziej. Wygląda to tak, jak by silnik nagle dostawał coraz większe obciążenie i w pewnym momencie puszcza. A potem znowu do początku i tak do skutku. Dzieje się to na rozgrzanym silniku na biegu jałowym, często po zmianie paliwa.
  14. Tak w zasadzie to jest Impreza 1.6 DIT, występuje tylko w wersji kombi i nazywa się Levorg... Jest w zasadzie nawet w wersji 300 konnej, ale wtedy już nie kombiak i nazywa się STI "Ta Impreza" to po prostu kompakt z porządnym napędem. Zobaczcie na inne marki - też cywilne auta raczej nie mają więcej mocy (Astry, Meganki, Focusy, itp.), a np. Focus RS to już jest promowane jako osobny segment, czyli jak STI czy chociaż WRX.
×
×
  • Create New...