Skocz do zawartości

barglo6026

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Outback MY11

Osiągnięcia barglo6026

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wygląda na to, że płyn jednak nie pomógł...dzisiaj niestety stukanie się powtórzyło...oczywiście tylko na dwójce i trójce...ale zauważyłem, że dzieje się to tylko po przejechaniu 20-30 km w warunkach typowo miejskich, czyli częste ruszanie w korku czy na światłach...jesteście w stanie coś doradzić? Panewka odzywa się chyba w innych warunkach...może popychacze? dzięki z góry za odpowiedź
  2. Panowie, wtryski? Jeśli tak to płyn do czyszczenia da sobie radę? VID_20171213_152742.mp4
  3. Panowie...byłem w ASO, tak poza kolejką więc gość tylko wsiadł do auta na rundkę rozpoznawczą i stwierdził, że jak na jego słuch to jest to układ wtryskiwaczy. Powiedział mi, żebym kupił dobrej jakości płyn do czyszczenia wtryskiwaczy np. Liqui Moly i pojezdził na nim kilka dobrych kilometrów i to powinno pomóc. Uważacie, że taki płyn może wystarczyć czy jednak skupić się na zostawieniu samochodu do dokładnej diagnozy tak jak np napisał kolega spawalniczy, żeby posprawdzać czasy korekt(cokolwiek to jest bo jestem zielony w tym temacie i nawet nie wiem jak to się sprawdza) ?
  4. Lepiej Carsport czy ASO w Krakowie? Ktoś się wypowie? Zapytam mechanika czy sprawdzał wtryskiwacze jak tylko bede odbierał autko. dzięki
  5. Witam, właśnie skonczyłem rozmawiać z mechanikiem...na komputerze wszystko w jak najlepszym porządku, nic nie wyszło...mówi, zeby narazie z tym jezdzic i obserwowac czy stukanie ciagle bedzie takie same czy bedzie co raz gorzej...jak myślicie? czekać czy jechać do jeszcze jednego mechanika?
  6. Dzięki za info, dam znac jak coś bede wiedział. pozdrawiam! Mam nadzieję, że mechanik to zdiagnozuje, bo szukanie przyczyny moze trwac w nieskonczoność...dzięki za wskazówke, skonslutuje to ze swoim specem. pozdrawiam!
  7. Dzięki za odpowiedź. Bede niebawem u mechanika to podrzuce mu pomysł wtrysków. Co do kierownicy to zgadzam sie, ta sie zyc, ale sprawdze mimo wszystko. dzieki i pzdr!
  8. Też się nad tym zastanawiałem...spotkałeś się może kiedyś z taką diagnozą? Zastanawiam się tylko, czy jakby to była jakaś część tłumika to nie głośniej by było właśnie na zimnym silniku?
  9. Dzięki wielkie! Dam znać jak będę cokolwiek wiedział. pozdrawiam
  10. Nie robiłem przeglądu, rozmawiałem z gościem, który serwisował to auto w serwisie subaru i twierdził, że gość od którego kupiłem autko regularnie go serwisował i auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Myślisz, że DPF moze miec coś z tym współnego?
  11. Hej, dzięki za chęci! 1. Przebieg 169.000km, Auto zakupione w Subaru w Krakowie, tam serwisowane rok w rok i zostawione w rozliczniu. 2. Podejrzewałem czujnik wstecznego...ale rzeczywiscie moze sprawdze u elektryka. 3. Auto nie jest powypadkowe na pewno. Byl lekko stukniety z tyłu, widziałem zdjęcia, ale dosłownie rozbita lampa prawa i kawałek zderzaka Autko jest w swietnym stanie, kierownica wyglada bardzo dobrze. Może też elektryka w kierownicy? dzięki za wszelkie podpowiedzi! Ayu, dzieki za szybka odpowiedź. Wybacz ale nie znalazłem niczego pomocnego w poprzednich wątkach, dlatego ośmieliłem się napisać nowy post. Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź. pzdr
  12. Cześć, spodziewałem się tego typu odpowiedzi od jakiegoś ogarniętego starego wyjadacza, dzięki! P.S. myslałem, że może ktoś spotkał się z tego typu usterkami dlatego też zamieściłem post w dziale...forum techniczne...gdzie zamieszcza się pytania dotyczące usterek. Pozdrawiam Cię serdecznie i mimo wszystko liczę na pomoc, od jakiegoś normalnego, życzliwego użytkownika Subaru
  13. Witam, Pierwszy moj post na tym forum więc przede wszystkim witam wszystkich Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Outback 2011 2.0 Boxer Diesel. Do bardziej doświadczonych kolegów mam kilka pytań...a w zasadzie usterek Mam nadzieję, że pomożecie 1. Najważniejszy problem...delikatny stukot, troche jak metal o metal, tylko i wylacznie na rozgrzanym silniku, nigdy na zimnym...zawsze na biegach 2 i 3 oraz tylko i wylacznie przy 1500-1800 obrotów i tylko jak dodaje gazu, w pozostalych przypadkach stukotu brak...macie jakis pomysł? 2. Jak wrzucam bieg wsteczny to czujniki parkowania wariują, w sensie światło wstecznego miga nieregularnie i czujniki piszczą też w rytm światła 3. Wielofunkcyjna kieronwnica...podgłaszanie i jeszcze jeden przycisk nie działają... z góry przepraszam jesli któryś z problemów już sie pojawił, ale stwierdziłem, że zbiore swoje razem i ktos może chociaż jakims linkiem poratuje.... dzięki wielkie pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...