Jump to content

Zwibel

Użytkownik
  • Content Count

    237
  • Joined

  • Last visited

About Zwibel

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Zainteresowania
    RAJDY RAJDY RAJDY!!!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rajdowy.info

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. N/A nie jedzie...chyba tico szybciej przyspiesza. Jednak wydaje mi się że spalanie jest mniejsze w N/A. Sam właśnie zacząłem się rozglądać za wrxem, patrząc na spalanie chyba będę szukał marki w której w podobnych osiągach będę miał żwawsze auto.
  2. Zwibel

    Kubica w F1

    To zaczyna wyglądać groźnie, mam nadzieje że to tylko spekulacje. https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/805766/williams-krolestwo-anarchii-dyrektor-na-wylocie-samochod-niegotowy
  3. Puki co sprawę dość mocno załawił wydech. Wymieniłem końcowy i auto prawie jeździ dobrze. Ma duszenie przez kilka sekund jak ruszam na zimnym, ale to już sporadycznie. Możliwe że to dwa odrębne problemy. Jak auto się rozbuja to już da sie nim jeździć. Podejrzewam że mogło to być spowodowane jakimiś luźnymi blachami w wydechu które drgając wprowadzały błędy w czujniku spalania stukowego. Innego wyjaśnienia nie mam.
  4. Nie zamilkł ..ciągle brak czasu. Co do wtrysków benzyny nawet by mi pasowało bo najgorzej jest po odpaleniu.....jednak auto jak odpali na wolnych chodzi idealnie. Dopiero jak ruszam zaczyna się dusić. Dodatkowo podobnie jest na LPG. Nawet jak pojeżdżę trochę potrafi co jakiś czas jakby na moment przerwać, szarpnąć. Najgorsze jest to że nieraz przez tydzień jest prawie ok, a później przez dzień dwa prawie nie chce jechać. Stawiał bym jednak na zapłon gdyż dodatkowo jest to strzelanie w dolot. Auto nie ma nierównej pracy jakby nie domagało na jednym cylindrze. Wrażenie przy ruszaniu jest takie jakby zatkać całkowicie dolot. Nikt specjalnie nie che auta od ręki postawić i diagnozować tylko trzeba na terminy się umawiać.
  5. Tak zawory ustawiane jakieś 10tyś temu.
  6. Witam Mam problem z moim Forkiem. Walczę już od jakiegoś czau. Problem był z LPG -wadliwy był reduktor. Reduktor został wymieniony. W między czasie pojawił się problem iż auto nie chciało jechać. Przy dodawaniu gazu dusiło się. Wszystkie parametry czytając w freessm raczej ok. Nieszczelności na dolocie nie stwierdzono. Po pewnym czasie doszedłem że gazownicy wymienili reduktor nie ustawiając ponownie parametrów gazu. Pojechałem do nich niby poprawili. Ale dalej była lipa. Objeździłem chyba większość warsztatów. Wyrzucili mi kata bo niby on miał być przepalony. Nie pomogło. Ostatnio zacząłem sam grzebać w ustawieniach LPG i wygląda na to że miałem za duże wzbogacanie mieszanki przy przyśpieszaniu. Auto odzyskało wigor i było by wszystko ok. Jest tylko jeden problem. Po odpaleniu i w trakcie jazdy jak wciskam gwałtownie pedał gazu auto dusi się, jakby dławiło się lub zalewało paliwem. Objaw bardziej występuje na benzynie, ale na LPG też jest wyczuwalny. Mam wrażenie jakby cofał się zapłon. Jak nie zdejmę nogi z gazu auto buczy, praktycznie nie jedzie,natomiast słychać lekkie szczelanie w dolot. Co może być jeszcze przyczyną. Moje miasto po odejściu pewnego mechanika, stało się ubogie w serwisowanie subaru.
  7. CZeść Jeżeli jeszcze aktualne-kupiłem kabel od VIAKEN "dedykowany" do subaru i działa
  8. Drugi cylinder to najczęściej zawory. Kiedy była regulacja??
  9. Może jakieś zamówienie grupowe
  10. Ja kupiłem Vag KKL z aukcji i niestety też się nie łączy. Niby test przechodzi ok ale przy przejściu do testów wyskakuje błąd połączenia z ECU. Forester 2006 158KM. Podłączone mam to na laptopie z Win 7
  11. Jak na razie z VW to dalej nie potwierdzona plota. Poczekajmy do oficjalnej wersji. Wszyscy już uruchomili na forach rynek transferowy, atu okaże się lipa. Według mnie ogólnie fabryki szkodzą temu sportowi. Szczególnie VW zniszczył rywalizacje w rajdach terenowych, teraz wskoczył w WRC i też zrobił to samo po czym zwinie żagle, może w tym może w przyszłym roku. Uwielbiam zespoły które robią coś z pasją i nie posiadają mega budżetów. W WRC już takiej rywalizacji brakuje. W F1 został Williams. VW wchodzi w sporty wykłada potężną kasę której nikt inny nie wyłoży, tłuką co się da przez dwa trzy lata i znudzeni szukają dalej co można wygrać za pieniądze.
  12. Pojedz do JM Auto na serwis (nie teraz to chyba się Pleyada nazywa) to będziesz robił trzeci raz. Dziwne że aż tyle przejechał.
  13. Czyli wyszło szydło z worka. Dałem auto do innego warsztatu. Okazało się że firma z Wrocławia zrobiła zamiast remontu niezłą demolkę. Jeden wałek przestawiony na pasku o ząbek. Z zaworów jeden miał tylko poprawną wartość reszta rozjechana i to równo. Obudowa rozrządu połamana. Śruby tak podowalane że nie szło ich odkręcać. Co niektóre szklanki szlifowane od góry. Kolega Wiatrak po moim śledztwie poinformował mnie że to już druga robota zaworów w tym serwisie. I druga spieprzona. Jutro auto powinno być poskładane na nowych częściach i mam nadzieje że będzie latać. Warto jednak szukać dobrych i polecanych warsztatów.
  14. Ciąg dalszy, była dłuższa przerwa spowodowana brakiem mechanika. Sytuacja wygląda następująco, auto było u mechaniorów. Stwierdzili że iskra jest, wtryski sprawne ciśnienie na drugim cylindrze ok 8 atm Niestety nie zrobili próby olejowej. Dzisiaj spróbowałem własnych sił. Pierwsza próba na sucho wyszło mi ok 8 atm. Zalałem ok 10ml oleju (tu nie wiem czy nie popełniłem błedu) zakręciłem silnikiem żeby oolej się rozszedł dałem mu ok 15 min i powtórzyłem pomiar. Ciśnienie podniosło się na 8,5 atm. Czy w subaru należy odczekać czy robić próbę od razu??
×
×
  • Create New...