Skocz do zawartości

Zwibel

Użytkownik
  • Zawartość

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zwibel

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Zainteresowania
    RAJDY RAJDY RAJDY!!!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rajdowy.info

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zwibel

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    Puki co sprawę dość mocno załawił wydech. Wymieniłem końcowy i auto prawie jeździ dobrze. Ma duszenie przez kilka sekund jak ruszam na zimnym, ale to już sporadycznie. Możliwe że to dwa odrębne problemy. Jak auto się rozbuja to już da sie nim jeździć. Podejrzewam że mogło to być spowodowane jakimiś luźnymi blachami w wydechu które drgając wprowadzały błędy w czujniku spalania stukowego. Innego wyjaśnienia nie mam.
  2. Zwibel

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    Nie zamilkł ..ciągle brak czasu. Co do wtrysków benzyny nawet by mi pasowało bo najgorzej jest po odpaleniu.....jednak auto jak odpali na wolnych chodzi idealnie. Dopiero jak ruszam zaczyna się dusić. Dodatkowo podobnie jest na LPG. Nawet jak pojeżdżę trochę potrafi co jakiś czas jakby na moment przerwać, szarpnąć. Najgorsze jest to że nieraz przez tydzień jest prawie ok, a później przez dzień dwa prawie nie chce jechać. Stawiał bym jednak na zapłon gdyż dodatkowo jest to strzelanie w dolot. Auto nie ma nierównej pracy jakby nie domagało na jednym cylindrze. Wrażenie przy ruszaniu jest takie jakby zatkać całkowicie dolot. Nikt specjalnie nie che auta od ręki postawić i diagnozować tylko trzeba na terminy się umawiać.
  3. Zwibel

    Dławi i dusi przy dodaniu gazu

    Tak zawory ustawiane jakieś 10tyś temu.
  4. Witam Mam problem z moim Forkiem. Walczę już od jakiegoś czau. Problem był z LPG -wadliwy był reduktor. Reduktor został wymieniony. W między czasie pojawił się problem iż auto nie chciało jechać. Przy dodawaniu gazu dusiło się. Wszystkie parametry czytając w freessm raczej ok. Nieszczelności na dolocie nie stwierdzono. Po pewnym czasie doszedłem że gazownicy wymienili reduktor nie ustawiając ponownie parametrów gazu. Pojechałem do nich niby poprawili. Ale dalej była lipa. Objeździłem chyba większość warsztatów. Wyrzucili mi kata bo niby on miał być przepalony. Nie pomogło. Ostatnio zacząłem sam grzebać w ustawieniach LPG i wygląda na to że miałem za duże wzbogacanie mieszanki przy przyśpieszaniu. Auto odzyskało wigor i było by wszystko ok. Jest tylko jeden problem. Po odpaleniu i w trakcie jazdy jak wciskam gwałtownie pedał gazu auto dusi się, jakby dławiło się lub zalewało paliwem. Objaw bardziej występuje na benzynie, ale na LPG też jest wyczuwalny. Mam wrażenie jakby cofał się zapłon. Jak nie zdejmę nogi z gazu auto buczy, praktycznie nie jedzie,natomiast słychać lekkie szczelanie w dolot. Co może być jeszcze przyczyną. Moje miasto po odejściu pewnego mechanika, stało się ubogie w serwisowanie subaru.
  5. Zwibel

    Podłaczenie do kompa

    CZeść Jeżeli jeszcze aktualne-kupiłem kabel od VIAKEN "dedykowany" do subaru i działa
  6. Zwibel

    Pomiar kompresji cylindrów, kilka pytań

    Drugi cylinder to najczęściej zawory. Kiedy była regulacja??
  7. Zwibel

    Softshelle SPRT

    Może jakieś zamówienie grupowe
  8. Zwibel

    VIAKEN + FreeSSM - problem z połączeniem

    Ja kupiłem Vag KKL z aukcji i niestety też się nie łączy. Niby test przechodzi ok ale przy przejściu do testów wyskakuje błąd połączenia z ECU. Forester 2006 158KM. Podłączone mam to na laptopie z Win 7
  9. Zwibel

    Robert Kubica w rajdach

    Jak na razie z VW to dalej nie potwierdzona plota. Poczekajmy do oficjalnej wersji. Wszyscy już uruchomili na forach rynek transferowy, atu okaże się lipa. Według mnie ogólnie fabryki szkodzą temu sportowi. Szczególnie VW zniszczył rywalizacje w rajdach terenowych, teraz wskoczył w WRC i też zrobił to samo po czym zwinie żagle, może w tym może w przyszłym roku. Uwielbiam zespoły które robią coś z pasją i nie posiadają mega budżetów. W WRC już takiej rywalizacji brakuje. W F1 został Williams. VW wchodzi w sporty wykłada potężną kasę której nikt inny nie wyłoży, tłuką co się da przez dwa trzy lata i znudzeni szukają dalej co można wygrać za pieniądze.
  10. Zwibel

    Uszczelka pod głowicą Forester MY09 2,0

    Pojedz do JM Auto na serwis (nie teraz to chyba się Pleyada nazywa) to będziesz robił trzeci raz. Dziwne że aż tyle przejechał.
  11. Zwibel

    Forester -nierówne wolne obroty

    Czyli wyszło szydło z worka. Dałem auto do innego warsztatu. Okazało się że firma z Wrocławia zrobiła zamiast remontu niezłą demolkę. Jeden wałek przestawiony na pasku o ząbek. Z zaworów jeden miał tylko poprawną wartość reszta rozjechana i to równo. Obudowa rozrządu połamana. Śruby tak podowalane że nie szło ich odkręcać. Co niektóre szklanki szlifowane od góry. Kolega Wiatrak po moim śledztwie poinformował mnie że to już druga robota zaworów w tym serwisie. I druga spieprzona. Jutro auto powinno być poskładane na nowych częściach i mam nadzieje że będzie latać. Warto jednak szukać dobrych i polecanych warsztatów.
  12. Zwibel

    Forester -nierówne wolne obroty

    Ciąg dalszy, była dłuższa przerwa spowodowana brakiem mechanika. Sytuacja wygląda następująco, auto było u mechaniorów. Stwierdzili że iskra jest, wtryski sprawne ciśnienie na drugim cylindrze ok 8 atm Niestety nie zrobili próby olejowej. Dzisiaj spróbowałem własnych sił. Pierwsza próba na sucho wyszło mi ok 8 atm. Zalałem ok 10ml oleju (tu nie wiem czy nie popełniłem błedu) zakręciłem silnikiem żeby oolej się rozszedł dałem mu ok 15 min i powtórzyłem pomiar. Ciśnienie podniosło się na 8,5 atm. Czy w subaru należy odczekać czy robić próbę od razu??
  13. Zwibel

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    A co do cykania, mam ciche słyszalne w kabinie cykanie co ok 30-40sek cyknięcie jakby przekaźnika. Słyszalne jest jakby w lewych drzwiach. Ewentualnie gdzieś po lewej stronie. Drugi dziwny dźwięk. Po odpaleniu auta po dłuższym postoju po ok 2 min jazdy słychać dziwny dźwięk jakby coś się przestawiało. Dźwięk słyszalny po prawej stronie w podszybiu-wygląda jakby jakiś mechanizm przestawiał się od nawiewów.
  14. Zwibel

    Hamulec rozebrany, pilnie przydałaby się rada

    Jak już odpowietrzasz, widać że dość dużo czasu minęło od zaglądania do hebli-wymienił bym płyn hamulcowy. Kilka więcej ruchów pedałem a masz kompleksowe rozwiązanie.
×