Jump to content

atlas1977

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About atlas1977

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Subaru Outback 2.0d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzień dobry Turbina wymieniona w całości. Swoją drogą jej umiejscowienie tylko pozornie może cieszyć kogoś kto chce ją wyciągnąć. Część śrubek jest nad DPF-em i trzeba go wywalić zanim się je odkręci. Z innych doświadczeń mogę powiedzieć, że nakrętki na szpilkach są bardzo miękkie i można nieumiejętnie działając spowodować, że zrobią się okrągłe. Poza tym reszta śrubek-śrubeczek przerdzewiała do tego stopnia, że wszystkie się pourywały. Po zamontowaniu nowej balbinki błędy pogasły. Stare turbo chyba da się uratować bo sam czujnik jest raczej sprawny, natomiast należy wyczyścić kier
  2. atlas1977

    Kontrolka

    Hej podpinam się pod temat bo wcześniej nie znalazłem taga i załozyłem drugi. Mam identyczny problem tylko mi geometria turbiny płata figle i przeważnie auto nie ma mocy. Ktoś coś już wie jak sobie z tym poradzić?
  3. Dzień dobry Chciałbym prosić o kolejną pomoc i poradę w sprawie mojego złomka. Wczoraj wywalił kontrolki pomarańczowe na desce i zaczął poruszać się w żółwim tempie. Turbo praktycznie nie dmucha. Komputer wysondował: P2565 Turbocharger Boost Control Position Sensor A Circuit High. Jak mniemam, jest to jakiś czujnik przy turbince i przestał sobie radzić z życiem CZasem jednak działa, kontrolki nadal się świecą ale auto jeździ normalnie i ma pełną moc - szczególnie rano. Potem klapa.....znów nie dmucha. CZy możecie mi drodzy forumowicze powiedzieć co to za czujnik? Czy da się go kupić bez
  4. atlas1977

    EGR diesel

    Dzień Dobry Przepraszam, że oswieżam temat po tak długim czasie jednak i mnie przydarzył się smutny epizod z zaworem EGR. Kontrolki się świecą, autu zdecydowanie brakuje mocy. Chciałbym dowiedzieć się, czy ten EGR od Nissana ktoś przerabiał? Zastanawiam się, czy te rurki są odkręcane i można je przełożyć czy nie. Z tego co widzę, żeby wyjąć EGR w SBD troszkę trzeba zdemontować tego i owego- np kolektor. Moje kolejne pytanie jest takie. Czy jak zdejmę kolektor to muszę mieć pod niego nowe uszczelki, czy tylko do zaworu EGR jakaś jest potrzebna. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawia
  5. Hej, poproszę o namiar na ten OEM za 80pln, już wiem na pewno, że mam 72mm i M12. Swoją drogą jeżeli można OEM dostać za 1/3 ceny serwisu to tylko kolejny dowód na to jak serwis r@#$@ nas w biały dzień. W USA OEM 25 USD a zamiennik po 14 USD......
  6. Kolega ma pewnie (słuszne) pretensje o jakość wykonania i czas zużycia podzespołów. Moje OBK ma teraz 284000km. Zapraszam do oględzin bezwypadkowego samochodu :))) Swoją drogą ostatnio właśnie przy okazji próby wymiany tych łączników przejrzałem spód auta. Istna tragedia. Wszystko tak pordzewiałe, że dziwne że z krzesłem nie wypadłem na jezdnię :)) wszystkie osłony termiczne wiszą lub leżą swobodnie na tłumiku bo odpadły. Miałem kiedyś Hondę Accord z polskiego salonu i było dokładnie to samo. Niestety japończyk za delikatny na polską sól.
  7. Dzień dobry wszystkim forumowiczom Chciałbym się Was poradzić w temacie doboru łącznika stabilizatora do OBK 2.0D. Zamówiłem katalogowo części i okazało się, że zgodnie z katalogiem przysłano część na śrubie M10 i wysokości 60cm. Jak poczytałem, takie łączniki są bardzo popularne w wielu modelach Subaru - w tym w OBK. Niestety po podniesieniu auta okazało się, że mam inne. Złapałem za suwmiarkę i ustaliłem, że mam śrubę M12 a wysokość to 70-72mm. Tu znowu problem bo zgodnie z katalogami występują zarówno o wysokości 70mm jak i 72mm. Oczywiście mogę zawsze zamówić w serwisie jednak
  8. już zamówione, okazało się, że nie taki diabeł straszny w tym przypadku...125pln netto w serwisie tylko problem z dostępnością. Będę czekał co najmniej 2 tygodnie. Tak przy okazji to warto czasem popatrzeć jak działa układ hamulcowy. Dwutłoczkowe zaciski czasem nie dają wielkich objawów a jednak już delikatne spowolnienie cofania się płynu powoduje zmniejszenie skuteczności hamowania. Zwężenie się światłą przewodu to temat znany np z forda, ale tam rdzewieje wszystko jeszcze szybciej niż w subaru....
  9. Chodzi mi o elastyczny przewód a raczej jego część ktora wchodzi w ucho na kolumnie. Tam rdzewieje i zaciska światło przewodu. Co za tym idzie muszę wymienic przewody elastyczne przy kołach
  10. Hej Niestety nie odbija czasem tloczek w zacisku i pali tarcze i klocki. Okazuje sie ze przewod hamulcowy jest zacisniety rdzą. Wiecie skad brać nowy przewód? Nie mówię o serwisie bo tam kosmos. Dziękuję
  11. Bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedź. Owszem czuję się trochę okłamany bo wulkanizator na moją prośbę o porządne wysmarowanie oznajmił, że to nie uszczelnia. Opony sprawdziłem i nie przysparzają problemów użytkownikom. Pozostaje zrzucić gumy i poprosić o wysmarowanie na grubo. Może pomoże, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
  12. Ok, i co zrobiłeś? Malowałes felgi? Nie zauważyłem zeby tam lakier odpadał ale to w koncu subaru wiec byloby normalne... Niestety w 4 kołach drutu nie mam Gdzie są te uszczelki i gdzie mozna je ewentualnie kupic? Oponę smaruje się po to zeby łatwiej weszła na felgi nie zaś po to aby ją uszczelniać. Ranty felg są czyste.
  13. Łaaaj Tankuje 2,5 psi i za kilka dni jest 1,4. Walcz e z tym juz 2 rok. Felgi proste. Wklady kominków wymienione. Koła zanurzane w wannie. Żadnego powoetrza. Mam kolegę który również ma identyczny problem tez w Outbacku tylko 3.6 ale silbik bez różnicy. Felgi mamy identyczne 17tki. Opony mam od nowości, przelataly 2 sezony od 2016 roku. Jakies podpowiedzi prosze baaardzo
  14. zadne EKU......jak auto dostaje wpierdol to jeździ bez zarzutu.
  15. Torque pro ni eposiadam, regulator pracuje poprawnie bo to już sprawdzone. Auto ma moc i ślicznie się odpycha jak na osiołka jakim jest SBD. W chwili kiedy zaczyna się problem, czuć go najmocniej na 2 biegu. Przy wciskaniu mocno gazu można sobie zęby o kierownicę wybić tak szarpie i skacze, przy wciskaniu pedału mocno na kolejnych biegach czuć wyraźny spadek mocy jakby brakowało paliwa lub powietrza. Jak mówiłem, po przeleceniu trasy problem na jakiś czas znika. Będę chciał wyjąc EGR i pooglądać co w nim słychać ale jeszcze nie patrzyłem jak go się wygrzebuje, czy trzeba kolektor zwalać bo jeś
×
×
  • Create New...