Skocz do zawartości

SUBARU A. KOPER


Andrzej Koper

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Forumowicze

 

Trwa wymiana poglądów na temat mojego ASO więc chciałbym się kolejno ustosunkować do wypowiedzi. Nie jestem stałym forumowiczem czasami coś tam do mnie dociera i wtedy czytam.

1) p. „Kosa”

poniżej wyjaśnienie sprawy do SIP 17.02.2006

 

Samochód Subaru Outback 3.0 R odebrany został 2 Stycznia 2006 bez żadnych zastrzeżeń ze strony odbierającego. Po około 2 tygodniach użytkownik samochodu rozmawiał telefonicznie ze sprzedawcą o tym że ma bicie na kierownicy i że koła w jego samochodzie były źle wyważone więc pojechał do swojego serwisu oponiarskiego gdzie stwierdzono że wszystkie koła były źle wyważone a jedna felga przytarta na trzech ramionach. Na sugestie o nabraniu śniegu do wnętrza felgi i stąd bicie kierownicy odpowiedział że to nie śnieg a duża niedowaga na każdej feldze - o tych czynnościach użytkownik samochodu nie wspominał w skardze do SIP.

Informuję również że montaż opon zimowych do w/w samochodu odbywał się w zakładzie oponiarskim z którym mamy podpisaną umowę a nie na własnych maszynach.

Moje urządzenia do montażu opon + wyważarka zostały zakupione 30 Grudnia 2005 (faktura) dostarczone i uruchomione około 10 Stycznia 2006. Więc wszelkie przymiarki i ustalenia użytkownika samochodu nie mają sensu.

Jednocześnie kategorycznie oświadczam, że nie byłem obecny przy żadnych pokazach w moim serwisie. Nie wiem po co klient kłamie.

Uszkodzenia (otarcia) na feldze mogły powstać przy dojeżdżaniu do krawężnika, w modelach Outback 3.0 R to te części ramion są najbardziej wystające a nie rant felgi. Według mnie mogły powstać w zakładzie oponiarskim użytkownika.

Z uwagi na powyższe sprawa wymiany felgi na nową została potraktowana jako próba wyłudzenia o czym klienta poinformowałem. Zostałem postraszony, że jeżeli nie otrzyma nowej felgi to wszystko klient opisze na forum Subaru.

 

ps. Sprawy dodatkowych dywaników (2 kompletów), specjalnego lusterka wstecznego oraz innych „gratisów” jakoby wytargowanych przy kupnie nie będę komentował. Podobnie jak mojego „słownictwa” bo to jak w zdaniu „Pokazałem Panu Koprowi (na jego maszynie do wyważania) jak według mnie doszło do uszkodzenia” fantazje właściciela. W żadnych pokazach nie brałem udziału !

W sprawie zwrotu pieniędzy za gumowe mocowania stabilizatora w Foresterze 2.5 XT nasza księgowość wystawi fakturę korygującą i zwróci należną kwotę. Kierownikowi serwisu zwróciłem uwagę na złą interpretację zapisu w książce gwarancyjnej (od Stycznia 2006).

 

2)GregorBa

Od 6 II zatrudniono drugą osobę doskonale znającą Subaru wyłącznie do informacji telefonicznej – najczęstsze pytanie co ile kosztuje wymagają podania nr VIN wejścia w program ustalenie numeru i odczytywanie go w cenniku to trochę trwa.

Posiadamy program z cenami części US-spec.

Twoja uwaga jest słuszna – sam próbowałem dodzwonić się kilka razy i było różnie. Jest również drugi numer telefonu (komórkowy 502-229-447) myślę że będzie dobrze.

 

3) Pikona

Czasami warto zapytać najpierw o model, kolor, dostępność a na koniec o rabat.

 

4) Przemeq

Pamiętam krótką rozmowę „Mini Cooper” z białym dachem. Jesteś miłym młodym człowiekiem. Zdanie na mój temat opieraj na własnych doświadczeniach a nie zasłyszanych od kolegów bo o prawdziwych powodach wizyty w moim ASO nie zawsze ci powiedzą.

Ps. W Warszawie są już 4 ASO Subaru-chyba wystarczy.

 

5) PoliniTuning

Młody człowieku pamiętam Cię jako fana Subaru. Twój Tata był jakby mniej zachwycony – wtedy były dość wysokie ceny. Rozumiem, że chciałeś przejechać się Imprezą RS ale takiego auta demo wtedy nie było. Przy okazji Impreza 2.0 R to 82.500 pln. a Legacy 2.0 GL kombi 101.000 pln.

 

6) JED

a) kadrowa dziękuje za gratulacje (moja żona)

B) Tylko wpisy w książkę gwarancyjną lub po gwarancji wpisy na życzenie klienta. Faktury wystawiane za naprawy samochodów do wglądu wyłącznie dla osób dla których były wystawiane. Jeżeli sprzedający nie chce ci ich ujawnić i nie ma książki gwarancyjnej to u mnie takich informacji nie uzyskasz. Nie prowadzimy kartotek ani żadnej historii serwisowej samochodów. Fiat np. prowadzi ale osoba postronna ich nie uzyska.

 

7) michal

Cytat: „Ja niestety, na każdy przegląd jeżdżę do Krakowa (wkrótce 45kkm) - to jakaś paranoja, w którą sam popadłem”

Jest w tym coś z paranoi. Pamiętaj, że to tylko dość prosty w obsłudze samochód. Ale jeżeli wierzysz że tam …-to ok.

W sytuacjach awaryjnych zapraszam.

 

8) Malutki

Ze wszystkimi twoimi uwagami się zgadzam. Dziękuję za rzeczowe i krótkie informacje. Nowy kierownik serwisu już ma szacunek u podwładnych (problem dotyczy wyłącznie dwóch osóB) Producent poprawił alarmy, montażysta nabrał wprawy myślę że od pewnego czasu jest ok.

Ps. Jak tam „moja” płyta pod silnik ? mam WRX 2.5 w dobrej cenie niestety kolor czarny.

Pozdrawiam

 

Dziękuję za uwagi. Pomogą w obsłudze klientów.

Planowana jest budowa zupełnie nowego Salonu i Serwisu Subaru-może za 2 lata. To trochę zmniejszyło kontrolę w mojej obecnej siedzibie.

 

Pozdrowienia

Andrzej Koper

 

Ps. Oczywiście że Impreza 2.5 STI jest lepsza i tańsza od EVO IX i nie pomoże tu bezpłatna „kampania” reklamowa na łamach tego forum. Pozdrowienia dla Adama.

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 233
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3) Piskoor

Czasami warto zapytać najpierw o model, kolor, dostępność a na koniec o rabat.

 

Nie bardzo rozumiem jakiego postu to dotyczy, bo o nic nie pytałem. Wyraziłem swoją opinie na temat dodania jako gratis dywaników po 100 pln przy zakupie samochodu za sto kilkadziesiąty tysięcy.

 

Niemniej jednak witam Pana na Forum i mam nadzieję iż Pana uczestnictwo w dyskusjach tutaj pozwoli niezadowolonym zmienić zdanie i być może będzie się Pan cieszył tak dobrą opinią jak np. kolega Subaryta

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nidgy przez 67tys i dwa i pół roku nie wyjechałem z Robotniczej zły, wściekły, czując sie oszukanym, nabranym, nabitym w butelke. Zawsze wyjeżdżam zadowolony i usmiechniety.

W przeciwieństwie do warsztatu, w którym moja żona miała serwisowane swoje auto, gdzie sie nie znali, kradli i oszukiwali. A to duża i poważna firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) Piskoor

Czasami warto zapytać najpierw o model, kolor, dostępność a na koniec o rabat.

 

Nie bardzo rozumiem jakiego postu to dotyczy, bo o nic nie pytałem. Wyraziłem swoją opinie na temat dodania jako gratis dywaników po 100 pln przy zakupie samochodu za sto kilkadziesiąty tysięcy.

 

Niemniej jednak witam Pana na Forum i mam nadzieję iż Pana uczestnictwo w dyskusjach tutaj pozwoli niezadowolonym zmienić zdanie i być może będzie się Pan cieszył tak dobrą opinią jak np. kolega Subaryta

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3) Piskoor

Czasami warto zapytać najpierw o model, kolor, dostępność a na koniec o rabat.

 

Nie bardzo rozumiem jakiego postu to dotyczy, bo o nic nie pytałem. Wyraziłem swoją opinie na temat dodania jako gratis dywaników po 100 pln przy zakupie samochodu za sto kilkadziesiąty tysięcy.

 

Niemniej jednak witam Pana na Forum i mam nadzieję iż Pana uczestnictwo w dyskusjach tutaj pozwoli niezadowolonym zmienić zdanie i być może będzie się Pan cieszył tak dobrą opinią jak np. kolega Subaryta

 

Pozdr

 

Bardzo przepraszam ale pomyliłem się już zmieniłem w wiadomości.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ps. Oczywiście że Impreza 2.5 STI jest lepsza i tańsza od EVO IX i nie pomoże tu bezpłatna „kampania” reklamowa na łamach tego forum. Pozdrowienia dla Adama.

 

EOT

 

W woli scislości to nie jest bezplatna kampania reklamowa tylko opinie osob ktore jezdzily jednym i drugim. STI '06 nie jest pierwszym STi u mnie w domu i doskonale zdaje sobie sprawe z tego jakie to jest bardzo dobre auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4) Przemeq

Pamiętam krótką rozmowę „Mini Cooper” z białym dachem. Jesteś miłym młodym człowiekiem. Zdanie na mój temat opieraj na własnych doświadczeniach a nie zasłyszanych od kolegów bo o prawdziwych powodach wizyty w moim ASO nie zawsze ci powiedzą.

Ps. W Warszawie są już 4 ASO Subaru-chyba wystarczy.

 

Tak też robię 8). To nie jest jedyny wątek, w którym pojawiło się Pańskie nazwisko i za każdym razem pisałem, że moje wrażenie było jak najbardziej pozytywne 8). I tym bardziej byłem zdziwiony opiniami innych Forumowiczów :roll:.

 

O, tu jest przykład: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... per#192855

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Oczywiście że Impreza 2.5 STI jest lepsza i tańsza od EVO IX i nie pomoże tu bezpłatna „kampania” reklamowa na łamach tego forum

 

To zdanie bardzo mi się podoba :twisted:

 

Ja też się pod nim podpisuję, szczególnie w temacie "lepsza" :mrgreen:. Co do "tańsza" to sprawa nie jest tak jasna i pozwolę sobie coś dodać: evo jest obecnie tańsze zakupie, ale wciąż droższe w utrzymaniu 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5) PoliniTuning

Młody człowieku pamiętam Cię jako fana Subaru. Twój Tata był jakby mniej zachwycony – wtedy były dość wysokie ceny. Rozumiem, że chciałeś przejechać się Imprezą RS ale takiego auta demo wtedy nie było. Przy okazji Impreza 2.0 R to 82.500 pln. a Legacy 2.0 GL kombi 101.000 pln.

Witam na forum i dziękuję za ustosunkowanie się do mojej wypowiedzi. Widzę, że daleko sięga Pan pamięcią. :D

 

Fakt, że jstem młodym człowiekiem nie powinien miec tu znaczenia, gdyż tak czy siak, przyszłym klientem Subaru planuję zostać, a co dowiem się za młodu i jak zostanę oceniony będzie procentowało. Moje zdanie na temat zakupu auta przez mojego ojca miało akurat duże znaczenie, więc nie wiem, skąd wątpliwości. :wink: Tata był sceptyczny, Impreza nie do końca mu odpowiadała, ale Legacy bardziej... Niestety miał wtedy poważne wydatki, więc kupił inne auto, co nie znaczy, że Legacy go nie interesuje nadal... :D Gdy oglądaliśmy RS'a był on już na miejscu, już nawet nie chodziło o jazdę, a o to w jaki sposób został zaprezentowany przez pana z serwisu (?). Mniejsza z tym. Wracając do kolejnej wizyty i braku zachwytu, musze przyznać, że oczekiwanie na telefon z informacją, że Impreza już jest troszkę zdystansowało mojego ojca. Pomijajac owe drobne zajścia nie oceniam pracy firmy negatywnie, gdyż nie mam doczynienia z nia na codzień. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy na forum p. Andrzeja Kopera!

 

Miło nam będzie, jak podzieli się Pan z nami swoją opinią na temat niektórych tematów poruszanych na forum. Z racji pańskiej wiedzy i doświadczenia, będzie to cenne źródło rzetelnych informacji pochodzących od oficjalnego przedstawiciela Subaru.

 

Jeszcze raz miło mi Pana powitać.

 

Pzdr.

 

Gal

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Oczywiście że Impreza 2.5 STI jest lepsza i tańsza od EVO IX i nie pomoże tu bezpłatna „kampania” reklamowa na łamach tego forum

 

To zdanie bardzo mi się podoba :twisted:

 

Ja też się pod nim podpisuję, szczególnie w temacie "lepsza" :mrgreen:. Co do "tańsza" to sprawa nie jest tak jasna i pozwolę sobie coś dodać: evo jest obecnie tańsze zakupie, ale wciąż droższe w utrzymaniu 8).

 

Byłem dzisiaj w salonie i widziałem Imprezę STI za 169.000 złotych ! EVO chyba nie jest tańsze ? co rozumiesz przez koszty utrzymania ?

 

Zbyszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się zrobiło cukierkowo ;-) Normalnie nie poznaję niektórych.

 

Panie Andrzeju. Dawno dawno temu byłem w Pańskim serwisie z nierówno chodzącym libero na gwarancji. Serwis dwa razy wmawiał mi, że wszystko jest w porządku. Nie było. Auto łapało lewe powietrze. Po wymianie uszczelki pod głowicą w innym serwisie - jak ręką odjął. Takie doświadczenia zostawiają niesmak, przyzna Pan....

 

Ale ja pamiętliwy szczególnie nie jestem. Ostatnio chciałem zobaczyć czy coś się zmieniło kiedy kupowałem swoje legacy (09.2004). Zadzwoniłem do Pańskiego salonu i powiedziałem, że jestem zdecydowany na zakup tego samochodu niemal w 100%. Muszę jedynie przymierzyć się do niego z rodziną - foteliki dziecięce, pozycja za kierownicą, żona musi się przejechać itp. Pracownik rozmawiający ze mną przez telefon powiedział, że nie ma takiej opcji. Nie ma szans na jazdę próbną legacym. Jeśli chcę to mogę się przymierzyć do outbacka w salonie, ale też nie ma mowy o jeździe próbnej. No cóż - podzękowałem. Kupiłem tam, gdzie pozwolili mi się przymierzyć i przejechać.

 

Z punktu widzenia klienta nie jest ważne jakie jest tło takiej odmowy. Nie jest ważne też to, w jakim nastroju jest sprzedawca. Jeśli nawet nie próbuje podjąć próby złapania zdecydowanego klienta, to jednak nie świadczy o nim najlepiej. A nazwiska sprzedawcy się nie pamięta. W głowie zostaje tylko nazwa salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia klienta nie jest ważne jakie jest tło takiej odmowy. Nie jest ważne też to, w jakim nastroju jest sprzedawca. Jeśli nawet nie próbuje podjąć próby złapania zdecydowanego klienta, to jednak nie świadczy o nim najlepiej. A nazwiska sprzedawcy się nie pamięta. W głowie zostaje tylko nazwa salonu.

Masz rację, klienta nie powinny interesować problemy salonu czy sprzedawcy. Klient chce zostawić 100000zł i trzeba mu to umożliwić i zachęcić... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...