Jump to content

Grzegorz

Użytkownik
  • Content Count

    675
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About Grzegorz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Skąd
    poł. Wielkopolska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ufff, udało się z kostką - faktycznie jak już się wie gdzie trzeba pociągnąć to prościzna. A mocowanie tak jak na waszych zdjęciach. Tragicznie to wygląda. Ale już odrdzewione i pomalowane także prawie fabryka . Zrobiłem tak: najpierw możliwie szczotką drucianą i papierem ściernym, potem wyczyściłem i odtłuściłem rozpuszczalnikiem, potem cortanin (czyli kwas fosforowy) a na koniec farba do zacisków hamulcowych w spray (polecił mi ją znajomy blacharz). Przed montażem oczywiście jeszcze posmaruje jakimś smarem. Co do robienia tego w aucie to nie widzę sensu bo odkręcenie fotela i wyjęcie (p
  2. No właśnie jakby ktoś się nudził to wrzućcie jaką krótki instruktaż jak rozpiąć tą pieprzoną kostkę od airbaga bo już mnie trafia; chciałem sobie w urlopie poczyścić i pomalować mocowania fotela które standardowo nabiegły rdzą ale już na początku problem z kostką...
  3. hmm, dzięki ale wolałbym w miarę możliwości faktyczne zdjęcie - u mnie np. dla tylnych pasów bocznych zatrzaski zamocowane są na sztwynych blachach a nie paskach jak na tym rysunku.
  4. Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i wrzucił (może być PW) fotkę mocnowania tylnych-środkowych zatrzasków pasów bezpieczeństwa? Trzeba odkręcić 2 śruby, podnieść kanapę i już zrobić fotkę. Musze je zamontować - bo kupiłem auto bez środkowego pasa i nie mam pojęcia gdzie powinny być przykręcone zatrzaski (mam kilka pomysłów ale wolałbym zrobić to prawdidłowo) Aaa, chodzi o wersję kombi.
  5. Tak z innej beczki trochę. Czy ma ktoś doświadczenia z używania opon całorocznych ? Jakieś rekomendacje ? Tak wiem, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego itp. Namawia mnie kolega który ostatnią zimę przejeździł na takich oponach i sobie chwali. Jeżdżę głównie po płaskim terenie, raczej bez szaleństw na drodze i postanowiłem zaryzykować i spróbować całorocznych opon.
  6. Jak w temacie Impreza My03 wersja bez turbo - czy można w prosty sposób podwyższyć autko do takiego prześwitu jaki ma np. outback ? Czy wystarczy dobrać tylko odpowiednie amortyzatory i sprężyny ? Chętnie poczytam czy ktoś robił taką modyfikacje. Wiem że były wersje amerykańskie tzw. Imprezy Outback ale nie wiem czy one miały wyższy prześwit.
  7. W kategorii radio samochodowe w okolicach 300 zł rozważam Kenwood KDC-4051 lub Clarion CZ201E. Na forach audiofilskich piszą że bez znaczenia w takiej cenie i wybrać ładniejsze ergonomiczniejsze. To pomysłałem że wezmę tańsze jeśli nie ma znaczenia bo dotknąć przez internet nie da się. I dzwonię do sklepu a tam mnie Pan przekonuje że Clarion jest 3x lepszy od Kenwooda pod względem jakości wykonania i dźwięku. Czy może ktoś potwierdzi zaprzeczy doradzi ?
  8. No właśnie jestem po wizycie u magika od zbieżności i geometrii który sprawdził wszystko i stwierdził że jest idealnie, po czym przejechał się i uznał że jest OK, czyli ten typ tak ma czyli ja mam urojenia ? A może poprzednia impreza (jeździłem kiedyś MY00) była zawieszeniowo o niebo lepsza jak pisze jako ? No jeśli tak to co można poprawić żeby było lepiej w MY03 ? Nie ma być twardziej, ma byś bardziej stabilnie. Opony mam wg książki 195/60/15 nowe, na starych identycznie było.
  9. Wybieram się w najbliższym czasie do lokalnego spec. od zawieszeń celem ustawienia geometrii - auto(impreza 2003 n/a) pływa szczególnie podczas silnych wiatrów. Gość raczej do czynienia z Subaru nigdy nie miał. Czy są jakieś szczególiki specyficzne dla Subaru jeśli chodzi o kwestię geometrii ? Co może jeszcze być przyczyną pływania ? Amortyzatory są OK, opony nowe (na poprzednich efekt był ten sam) ?
  10. Jakieś opinie o Sava Intensa HP ? Zastanawiam się nad tanimi oponami do GX-a i nie wiem co wybrać, Barumy, Savy a może jeszcze coś innego...
  11. Co doradzacie na rozmiar 195/60/15 ? Firestone t3000, sava xp czy może falken ?
  12. Jak często jeździsz w góry zimą na narty ? Jaki jest koszt założenia 2 łańcuchów w porównaniau do użytkowania quatro ? Jak często taki wjazd w zaspę kończy się zawieszeniem auta albo połamaniem osłon, nadkoli etc ? Z wielu opresji może wybawić przede wszystkim zddrowy rozsądek, umiejętności i doświadczenie. Jest wiele przykładów osób które przesiadły się z awd na fwd albo rwd i o dziwo nie mają żadnych problemów z trakcją na drodze, z dojazdem na narty, z parkowaniem etc.
  13. Gdybym miał kasę na A4 3/0 TDI to bez zastanowienia wybrałbym go zamiast obk czy forestera. Pytanie do czego potrzebne tobie 4x4 ? Bo jeśli nie mieszkasz/nie jeździsz na codzień po górach albo w jakimś szczególnie uciążliwym pod względem dojazdów miejscu to imho pchanie się na siłe w taki napęd jest bez sensu. Audi jest zdecydowanie bardziej komfortowe co się docenia jak już miną emocje pt: subaru. Co do silnika 2/0 TDI w A4 to koleżanka ma taki i jest zachwycona (spalanie 4l/100).
  14. Trochę pojeździłem a wiatraki jak na złość nie chcą się ostatnio włączać (może za ciepło jest :wink: ). Ale sprawdziłem jeszcze raz chłodnicę i okazuje się że jednak jest ciepła ale od strony komory silnika (włożyłem łapke pod wiatrak); od strony grila (tam gdzie uderza strumień powietrza) jest zimna czyli wygląda na to że termostat puszcza płyn na duży obieg. Pytanie tylko czy czujniki wentylatorów są do wymiany czy też jest ok. Btw. która chłodnica\wentylatory są od klimy ? te z prawej strony ?
×
×
  • Create New...