Skocz do zawartości

Gal

Użytkownik
  • Postów

    2931
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gal

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

1

Reputacja

  1. Zgodnie z sugestią Fido__, powołaj się na serwis AK. No chyba, że to waśnie tam odesłali Cię z kwitkiem Z tego co mi wiadomo, to DaWoj na życzenie klienta i sygnał, że na Robotniczej naprawiają, również zajął się tematem. OK. W piątek robię! Wygląda na to, że na jakiś czas będę się musiał odzwyczaić od prowadzenia pojazdu dwoma palcami... :roll:
  2. Forum to nie jest firma. Taka jest przynajmniej idea forum. [ Dodano: Czw Sty 24, 2008 11:05 pm ] Przenieś też wątek "Witamy".
  3. Panie Dyrektorze, Przeczytałem Pańską wypowiedź (na którą czekałem) i przykro mi się zrobiło, że podstawowym Pana wnioskiem z całego tej dyskusji o Forum, jest stwierdzenie, że powstanie tamtego forum uniemożliwiło Panu zaproponowanie kompromisowego rozwiązania konfliktu interesów SIPu (jako właściciela Forum) i Forumowiczów - de facto tworzących je. Proszę spojrzeć na swoje wypowiedzi z tamtego okresu - naprawdę trudno się doszukać w nich "wyciągniętej ręki". Mogę się domysłać powodów tak... zdecydowanej postawy w tamtym czasie, ale to nie zmienia faktów. Powód powstania tamtego forum i jego tymczasowy charakter był rzeczywiście przedstawiany przez inicjatorów w dyskusji grubo przedtem (jak na tempo tamtej dyskusji) zanim ono powstało. Zdziwiło mnie również to, że obserwując z zaciekawieniem - jak Pan pisze - tamto forum, zauważył Pan tylko te propozycje forumowiczów z których pozostał jedynie "regulamin" - w formie pewnej deklaracji i apelu "jakie chcemy mieć forum". Deklaracji otwartej zresztą na propozycje - również te głupie. Nie zwrócił Pan jednak uwagi na to np., jak wyewoluował wątek Esteci (bliźniaczy do tego, tutaj powodującego regularnie burze i niekiedy niesmak) - bez ingerencji modów i pasków. A moim zdaniem - jest to dużo bardziej symptomatyczne dla idei towarzyszącej powstaniu tego miejsca, więc szkoda. Gal (zawsze Gal - żadnych innych nicków :cool: )
  4. tez mi sie to zdarza. Moznaby powiedziec, ze kwestia przyzwyczajenia, ale nie ukrywam, ze tez wolalbym aby tryb manualny byl ... "manualny" To jest tylko konsekwencja tego, że tryb manualny AT nie robi z niej MT. Trzeba po prostu brać poprawkę na czas reakcji skrzyni i zmieniać bieg wcześniej (przy niższych obrotach) niż by się to robiło w MT. Jeżeli ruszy się dźwignią tuż przed "odcięciem", to w tym czasie skrzynia już zmienia bieg i odczyta to jako polecenie powtórnej zmiany i w rezultacie zmienia o dwa do góry.
  5. Gal

    Dziwne zachowanie Legacy 3.0

    Jeżeli jedziesz z prędkością "ustaloną", to w 99% sytuacji skrzynia ma zapiętą piątkę. "Kick down" powoduje redukcję do biegu który daje najlepsze przyspieszenie przy danej prędkości - może to być 2 - 3 - 4 w zależności od prędkości z którą jedziesz. W ekstremalnych przypadkach nawet 1, ale tylko przy bardzo niskiej prędkości i zwykle nie z 5. Im "dalsza" redukcja, tym dłużej to trwa. Ustawienie "Sport#" powoduje mniejszą skłonność skrzyni do przechodzenia na piątkę. Redukcja łopatkami jest najlepszym rozwiązaniem przy wyprzedzaniu. Jeżeli nie ma łopatek, to po prostu redukcja dźwignią zmiany biegów.
  6. Gal

    Hak do Outbacka H6 MY05 US

    Mają. I zwykle to jest cała róźnica.
  7. Z tego co wiem, standardowo KNA montowano wyłącznie z CNE. Tam jest mapa Polski oparta o pierwszą jaka w ogóle była, mapę Polski na GPSa (Nawigator E-mapy z bodaj 2001 roku)! Mało powiedziane, że jest niedoskonała... Możesz to łatwo sprawdzić w zakładce "mapy szczegółowe" w menu "Ustawienia" albo "Narzędzia" (nie pamiętam). Jak masz GPMapę, to Ci wyświetli jej nazwę. Jeszcze musisz ją kupić... :smile: Ok. PLN 300,- A potem zainstalować na laptopie oprogramowanie MapSource (jest na płycie), zaktualizować je (warto), pobrać kod odblokowujący (przedtem "wyciągnąć" nr z twojego KNA) ze strony GPMapy, a następnie podłączyć laptopa do KNA i wysłać mapę (w trybie pamięci masowej - na kartę, a nie na dysk "Garmin"!!!). Tak naprawdę jest to bardzo proste, ale jeżeli tego nigdy nie robiłeś, to lepiej zlecić to fachowcowi, bo dość łatwo możesz wykasować sobie wszystkie mapy... Oczywiście można je odtworzyć, ale po co sobie robić kłopoty. :cool: Jednocześnie możesz zaktualizować CNE do v.10 (USD 75,-). Podobno Polska jest poprawiona... :roll:
  8. Może i sam moduł tak, ale mapy które są do tego to tragedia, chyba GPMapa, ale nie pamiętam, bo już nikt z tego nie korzysta. Nie rozróżnia dróg. Ustawiam na szybką a i tak prowadzi drogami którymi jeździliśmy terenówkami i było ciężko. W mieście (przynajmniej Poznań) też prowadzi jakoś dziwnie, a jak uprze się na jakąś drogę to będzie mnie na nią zawracał choćbym już prawie dojechał do celu. Jak dla mnie beznadzieja i nie warto wydawać pieniędzy. Jedyna fajna rzecz że ma dużą bazę informacyjną (muzea, kina, centra handlowe, knajpy, itp.) Ale efekt jest taki że jak gdzieś mam jechać Outbackiem to tak biorę palma z Auto Mapą. Chyba że już jest jakaś nowsza wersja map które mają rozróżnienie dróg. GPMapę musiałeś sobie dokładać, więc powinieneś to pamiętać. :wink: Jeżeli jednak używasz Polski z CNE, to rzeczywiście nie jest to dobry pomysł. :cool:
  9. Gal

    Hak do Outbacka H6 MY05 US

    Fotka tabliczki znamionowej: Mocowań nie widać, bo są schowane pod osłonami. Może na podnośniku by coś było widać, ale nie mam podnośnika. :wink:
  10. A on się jeszcze nie ostrzygł...? :shock: [EDIT] [scroll]TNIJ, KURWA - TNIJ!!![/scroll]
  11. Gal

    Hak do Outbacka H6 MY05 US

    Nie wiem, czy mi wolno zrobić fotki. To może być zastrzeżona tajemnica ASO. Bo ja w ASO montowałem... Zaryzykuję jednak.
  12. Gal

    Hak do Outbacka H6 MY05 US

    Mój hak jest przełożony z MY'05 EU do MY'07 EU. Problemu nie było.
  13. Gal

    Hak do Outbacka H6 MY05 US

    Byłbym wdzięczny. A jakby udało Ci jakieś fotki zrobić...no to już mega teges Alex! Jest już ciemno i mokro. Jutro rano będzie tylko mokro. Może być jutro?
  14. Ja też. Silnik przystosowany do PB95 powinien jeździć na Pb95, a przystosowany do PB98 - na Pb98. Jak masz silnik przygotowany do rajdów i wystrojony odpowiednio, to lej benzynę rajdową. Cóż bardziej oczywistego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...