subleo Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 musialo byc z gorki Nie ukrywają tego, w tytule pojawia się słowo klucz "downhill" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 26sek do 200km/h to nie jest za szybko, do 100km/h wyszlo ~7sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 a juz myslalem ze ich mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 swoją drogą zastanawiam sie jak wytrzymały będzie silnik który wymaga takiego piłowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 swoją drogą zastanawiam sie jak wytrzymały będzie silnik który wymaga takiego piłowania? to chyba zart? Moj wytrzymal do tej pory niecale 100.000 km i ma sie wspaniale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Silnik nie jest turbodoladowany wiec nie powinien sprawowac sie gorzej niz inne, mocniejsze 2.0 w modelach subaru. Czas pokaze jaka bedzie ich wytrzymalosc, poki co moge ocenic solidnosc np. sprzegla. Nie wiem co tam wrzucili ale zaden brutalny start nie powoduje 'przypalania'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 swoją drogą zastanawiam sie jak wytrzymały będzie silnik który wymaga takiego piłowania? to chyba zart? Moj wytrzymal do tej pory niecale 100.000 km i ma sie wspaniale no dobrze,a u Ciebie czerwone również zaczyna się od 7,5 tys? W sumie to moja honda -2.0 VTEC też wysokoobrotowa i już zrobiliśmy 207.000 i jest OK. Wydaje mi się,że silników doładowanych nie ma potrzeby tak pałować żeby mieć dobre osiągi a w związku z tym sama jednostka jest mniej obciążona.Inną sprawą jest żywotność turbiny. Czekam na korekty mojego myślenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 no dobrze,a u Ciebie czerwone również zaczyna się od 7,5 tys? 500 nizej i na moich Autobahnach do tego dochodze raczej czesto...! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Silnik nie jest turbodoladowany wiec nie powinien sprawowac sie gorzej niz inne, mocniejsze 2.0 w modelach subaru. Czas pokaze jaka bedzie ich wytrzymalosc, poki co moge ocenic solidnosc np. sprzegla. Nie wiem co tam wrzucili ale zaden brutalny start nie powoduje 'przypalania'. Harmonijnie rozwijana moc, mniejszy moment to nie ma duzych przeciazen. Wydaje sie, ze silnik powinien byc wolny od pewnych balaczek innych silnikow subaru. Wydaje mi się,że silników doładowanych nie ma potrzeby tak pałować żeby mieć dobre osiągi a w związku z tym sama jednostka jest mniej obciążona.Inną sprawą jest żywotność turbiny. Czekam na korekty mojego myślenia Nie trzeba ciagnac po obrotach, bo zazwyczaj w turbo-benzynie maks moment obrotowy masz juz od ok 2500-3500 obr/min, czesto tez w mocnych silnikach w stosunkowo malej pojemnosci przyspieszajac jest: nic..nic..i za chwile lup w plecy i idzie jak zle. Sprzeglo, napedy napewno duzo bardziej obciazone w turbo-benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Nie trzeba ciagnac po obrotach, bo zazwyczaj w turbo-benzynie maks moment obrotowy masz juz od ok 2500-3500 obr/min, czesto tez w mocnych silnikach w stosunkowo malej pojemnosci przyspieszajac jest: nic..nic..i za chwile lup w plecy i idzie jak zle. Sprzeglo, napedy napewno duzo bardziej obciazone w turbo-benzynie. Czyli dokładnie tak jak myślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 porownywal ktos BRZ z Honda S2000 czy Mazda MX-5 osiagi prowadzenie? tylko obiektywnie bez wazeliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) porownywal ktos BRZ z Honda S2000 czy Mazda MX-5 osiagi prowadzenie? tylko obiektywnie bez wazeliny BRZ i s2000 Mx5 Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 porownywal ktos BRZ z Honda S2000 czy Mazda MX-5 osiagi prowadzenie? tylko obiektywnie bez wazeliny BRZ i s2000 Mx5 Na szczęście BRZ nie powstał z myślą o mistrzach prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 porownywal ktos BRZ z Honda S2000 czy Mazda MX-5 osiagi prowadzenie? tylko obiektywnie bez wazeliny BRZ i s2000 Mx5 i jak to ma sie do tego, ze w BRZ nie 0-xxx sprinty sa najwazniejsze? gdzie porownanie na torze, pytam sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 7,7 hmmmmmm jednak troszkę słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 i jak to ma sie do tego, ze w BRZ nie 0-xxx sprinty sa najwazniejsze? gdzie porownanie na torze, pytam sie? Tu znajdzeicie ciekawe zestawienie Mazdyspped3 subaru WRX oraz Toyoty GT86 przed i po wymianie opon na bardziej przyczepne. Podane sa rowniez czasy okrazen, jezeli kogos to interesuje. http://www.roadandtrack.com/special-reports/scion-fr-s-tire-transformation 7,7 hmmmmmm jednak troszkę słabo Zaraz przed 'setka' trzeba wrzucic 3 bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 porownywalismy ze znajomym Clio F1 vs GT86 , o ile Clio faktycznie 0-100 robi w okolicach 7sec to GT86 jest wyrazniej wolniejszy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) porownywalismy ze znajomym Clio F1 vs GT86 , o ile Clio faktycznie 0-100 robi w okolicach 7sec to GT86 jest wyrazniej wolniejszy ... W jakich warunkach porownywaliscie ze znajomym, na mokrym, suchym? Co oznacza 'w okolicach 7s' oraz 'wyraznie wolniejszy'? Autocar zrobil ciekawe zestawienie nowego clio rs oraz gt86 http://www.autocar.co.uk/car-video/video-renault-clio-rs-200-turbo-vs-toyota-gt86 Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 porownywalismy ze znajomym Clio F1 vs GT86 , o ile Clio faktycznie 0-100 robi w okolicach 7sec to GT86 jest wyrazniej wolniejszy ... W jakich warunkach porownywaliscie ze znajomym, na mokrym, suchym? Co oznacza 'w okolicach 7s' oraz 'wyraznie wolniejszy'? Autocar zrobil ciekawe zestawienie nowego clio rs oraz gt86 http://www.autocar.c...-vs-toyota-gt86 My porownywalismy starsze clio 2009 dokladnie z silnikiem 2.0n/a 200hp . Clio 0-100 robilo 7,08 / 7.,02 / 7,07 a GT86 7,39 / 7,34 / 7,41. Watunki byly calkiem dobre, temperatura okolo 15stopni , sucho , nowy asfalt. Przy 180km/h Clio ponad 2 dlugosci przed Gt86. Hamulce zdeycydowanie dluzej wytrzymywaly w Clio , w GT86 dosc szybko spuchły. Co na + po takim samym upalaniu GT86 mialo 1,5l mniejsze spalanie na kompie niz Clio , a w sumie upalajac przejechalismy 55km, tak wiec na 100km w tych samych warunkach gt86 spalilo prawie 3l mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Co na + po takim samym upalaniu GT86 mialo 1,5l mniejsze spalanie na kompie niz Clio , a w sumie upalajac przejechalismy 55km, tak wiec na 100km w tych samych warunkach gt86 spalilo prawie 3l mniej. A komputer nie podaje spalania w l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ok, przyznaje ze irytuja mnie oceny oparte wylacznie na liczbach i to na dodatek w przyblizeniu. Jezeli ktos bierze pod uwage zakup tego samochodu ale ocenia to auto przez pryzmat liczb, temu mowie: jezdzilem roznymi samochodami, od 160 KM do 300 (mustang wypozyczony na 2 tyg. W Stanach). BRZ jest moim pierwszym 4-cylindrowcem i jednoczesnie najlepszym samochodem jaki do tej pory mialem. Owezem, 5 cylindrowy diesel Volvo bardziej wciskal w fotel, R6 BMW mialo lepszy moment obrotowy i brzmienie, Mustang rozpedzal sie w 5 sek. Do setki, jednak zaden z nich nie byl tak bezposredni w prowadzeniu jak BRZ. Chris Harris dobrze to ujmuje w porownaniu BRZta i sportowej Astry: BRZ nie jest samochodem ktory pozwala wygrac licytacje na liczby i osiagi, ale zaprawde powiadam Wam, nie w tym rzecz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Co na + po takim samym upalaniu GT86 mialo 1,5l mniejsze spalanie na kompie niz Clio , a w sumie upalajac przejechalismy 55km, tak wiec na 100km w tych samych warunkach gt86 spalilo prawie 3l mniej. A komputer nie podaje spalania w l/100km No tak pokazuje ale zalozylismy ze na tym upalaniu kolega w GT86 zaoszczedzil 8zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Clio 0-100 robilo 7,08 / 7.,02 / 7,07 a GT86 7,39 / 7,34 / 7,41. to faktycznie lata swietlne :!: Ok, przyznaje ze irytuja mnie oceny oparte wylacznie na liczbach i to na dodatek w przyblizeniu. +1 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 to faktycznie lata swietlne :!: Chyba sobie nie zdajesz sprawy na to jak to sie przekłada na rzeczywistosc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 @@eMTe, przepraszam ja Cie, ale po pierwsze tak jak wspomniano wyzej, przed setka musisz w BRZ wrzucic trzeci bieg. Po drugie, w rzeczywistosci to sie przeklada wlasnie na NIC - ja kiedys spod swiatel pokonalem moim autem nowego STI-a. I co z tego? A nawet jakby to oznaczalo, ze spod swiatel regularnie odstajesz na dlugosc samochodu od Clio RS, to co Ci to zmienia, tak na prawde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się