Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Od bardzo dawna. ten techniczny smaczek a tu co ??? Czujnik deszczu
Skoro smaczku nie poczułeś to Skoda... Skoda jest dla Ciebie stworzona. B) A nie.... przecież to tylko opinie sprzed monitora i na podstawie obejrzanych zdjęć z gazet, no filmiku z youtuba. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chwała Toyocie za TO. Wszak to zacna firma i wiele wniosła do motoryzacji !!! Subaru naprawdę skorzystało z tego mariażu. Tylko brakuje tej wisienki na torcie ...

 

@Chojny

 

Rozumiem,że na temat kosmosu nie jesteś w stanie NIC powiedzieć bo też tam nie byłeś. Ale wypowiedz się o związkach homoseksualnych choćby jednym słowem i nie na temat, będę czujny ... :biglol:

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś w stanie niespodziewanie zerwać przyczepność w BRZecie to naprawdę gratulację

 

jechalem po luku ok 80/h i trzymaltor az w koncu tylek zaczal wychodzic na zewnatrz... gdzie swoim jechalem 110/h jak po torach...

No to mamy dowód, że w BRZcie jest zdecydowanie za dużo mocy, skoro doświadczony kierowca dał się tak podstępnie tym papierowym konikom zaskoczyć... :biglol:

 

Ale wypowiedz się o związkach homoseksualnych choćby jednym słowem i nie na temat, będę czujny ...
Coming out Jacky? Nie spodziewałem się. ;) Wierze w Twe doświadczenie na słowo, jednak obiecuje, że czujność wspomniana daremna, gdyż temat mi obcy i z natury nieinteresujący. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy dowód, że w BRZcie jest zdecydowanie za dużo mocy, skoro doświadczony kierowca dał się tak podstępnie tym papierowym konikom zaskoczyć...

 

taaa... az taki naaaaaadmiaaaar, ze latwiej auto bokiem postawic niz odepchac do przodu... :D

 

btw.. doswiadczony jestem w swoim B4, w GT86 bylem bardziej ciekawy niz skupiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doswiadczony jestem w swoim B4, w GT86 bylem bardziej ciekawy niz skupiony.
Tym się właśnie różni sportowy samochód od dupowozu. W samochodzie sportowym warto być skupionym. ;) Za podobne zachowanie uwielbiam wspominane tu już E30 is. Optymalnie prowadzona jest piekielnie szybka ale w razie "W" błędów nie wybacza. Prawdziwa męska zabawka ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym się właśnie różni sportowy samochód od dupowozu. W samochodzie sportowym warto być skupionym.

BRZ samochodem sportowym... :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

 

mialem R33 GTS-T z 310KM, prowadzilem M3 CS 340KM i 350 konna Supre... i to sa auta sportowe... malo tego, w nich nie musisz sie skupiac, bo wiesz kiedy zerwie przyczepnosc a do przodu wyrywaja jak zle... i to te auta daja frajde z jazdy... w zyciu nigdy bym nie postawil BRZa obok nich... BRZ po 30 minutach byl juz nudny... nie bujal sie... zamulal... a z tamtych nie chcesz wychodzic...

 

po przesiadce z "200 konnego" GT86 do swojego 300+ konnego, poltora-tonowego B4 czulem sie jakbym tam mial 600KM a nie 300...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie jest ponadczasowy i piękny ale jest conajmniej dobry. I ten projekt po Lanosie to jest oszałamiający progres. Tylko,że subaru zwykle jeszcze miało to coś. Od bardzo dawna. ten techniczny smaczek a tu co ??? Czujnik deszczu :biglol:

 

zwatpilem wiec poszedlam na parking by sprawdzic: nie ma czujnika deszczu. Nie ma rowniez:

 

DCCD

SI-DRIVE

i 300 kg nadwagi.

 

Ma za to:

nizszy srodek ciezkosci

ladniejsza sylwetke

o niebo lepszy uklad kierowniczy (mowie z autopsji)

sensowne koszty utrzymania

 

Twoja kolej ;)

 

mialem R33 GTS-T z 310KM, prowadzilem M3 CS 340KM i 350 konna Supre... i to sa auta sportowe... malo tego, w nich nie musisz sie skupiac, bo wiesz kiedy zerwie przyczepnosc a do przodu wyrywaja jak zle... i to te auta daja frajde z jazdy... w zyciu nigdy bym nie postawil BRZa obok nich... BRZ po 30 minutach byl juz nudny... nie bujal sie... zamulal... a z tamtych nie chcesz wychodzic...

 

Ja z kolei mialem 270 konne BMW, a przez 2 tygodnie 300 konnego Mustanga ktory jest w zasadzie bronia typu 'point&shoot'. Moim zdaniem GT86/BRZ jest bardziej wymagajacy i wynagradzajacy niz tamte.

 

Kazdy ma swoje preferencje, mozemy teraz nieco wyluzowac? Niech ktos opowie jakis kawal, najlepiej nie zwiazany z tematem B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@saszynski nie rozumiesz koncepcji, jest Ci z nią nie po drodze, nie jesteś targetem. Dobrze, że są inne auta, których konstrukcja, osiągi i ogólna koncepcja Ci bardziej odpowiada. Ja koncept BRZ uważam za jeden z ciekawszych w ostatnich latach w świecie motoryzacji i gdybym miał zbędne PLNy oraz nie miał GT w klatce to właśnie do zabawy BRZta bym kupił. Choć mój GT ma XXX koni więcej to zabawy z jazdy w BRZ oceniam na więcej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że są inne auta, których konstrukcja, osiągi i ogólna koncepcja Ci bardziej odpowiada

 

gdybym mmial zbedne djengi to na pewno bym poszedl w kierunku R33/34 GTR lub Supra TT...

 

Ja koncept BRZ uważam za jeden z ciekawszych w ostatnich latach w świecie motoryzacji

 

Veyron tez byl ciekawy w swoim czasie... i na tym sie skonczylo.

 

 

w czasach gdzie sa bmw, s2000, mx5ki i inne male zabawki w ukladzie klasycznym, kierunek Subaru mnie dziwi, choc pewnie chodzilo o zapelnienie luki w segmencie oferowanych aut... dlatego Subaru zrobilo cos z Toyota...

 

gdyby bylo inaczej BRZ bylby zupelnie innym autem, niepodobnym do niczego innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasach gdzie sa bmw, s2000, mx5ki i inne male zabawki w ukladzie klasycznym, kierunek Subaru mnie dziwi, choc pewnie chodzilo o zapelnienie luki w segmencie oferowanych aut... dlatego Subaru zrobilo cos z Toyota... gdyby bylo inaczej BRZ bylby zupelnie innym autem, niepodobnym do niczego innego.
Mając do wyboru rozmowę ze śliniącymi się na widok wykresów z hamowni, czasów na ćwiartkę fanami Szybkich i wściekłych, przekrzykujących się, które auto jest lepsze wolałbym pogadać z Clarksonem jak dobrze się prowadzi BRZ. A jeszcze bardziej sobie srogo poupalać.... po zakrętach ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe :D tamta Supra miala luksus w srodku, nie klatke ale mysle ze nie jedna panna w niej tez tak piszczala :D

 

Chojny, tym sie wlasnie roznimy... Ty sie sugerujesz tym co uslyszysz, wyczytasz i zobaczysz a ja tym co czuje siedzac w aucie i jadac nim...

Edytowane przez saszynski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie sugerujesz tym co uslyszysz, wyczytasz i zobaczysz a ja tym co czuje siedzac w aucie i jadac nim...
Wskaż samochód, który jako przykład przytoczyłem jako pierwszy i nim nie jeździłem. ;) Aby było Ci łatwiej... może raczej abyś się więcej narobił bez sensu to możesz poszukać przykład z dowolnego tematu na tym forum albo jakiegokolwiek innego forum...

:)

Panie moderatorze, a to już driftu nie wolno zamieszczać ?
Drift tak, nagie biusty, choć interesujące niestety nie. :unsure:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskaż samochód, który jako przykład przytoczyłem jako pierwszy i nim nie jeździłem

 

a jechales BRZ/GT86? bo z tego:

 

wolałbym pogadać z Clarksonem jak dobrze się prowadzi BRZ

 

wyszlo mi cos odwrotnego...

 

i co by Ci Pan Clarkson powiedzial innego niz powiedzial przed kamerami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskaż samochód, który jako przykład przytoczyłem jako pierwszy i nim nie jeździłem

 

a jechales BRZ/GT86? bo z tego:

 

wolałbym pogadać z Clarksonem jak dobrze się prowadzi BRZ

 

wyszlo mi cos odwrotnego...

 

i co by Ci Pan Clarkson powiedzial innego niz powiedzial przed kamerami?

Jeżdżę Subaru od 7 czy 8 lat i jakoś ochota na rozmowy na ten temat mi nie przeszła. I odpowiadając na pytanie, tak jeździłem BRZ. Co by mi powiedział? Gdybym wiedział to bym nie był ciekawy tej rozmowy co jest chyba logiczne prawda? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę Subaru od 7 czy 8 lat
jeździłem BRZ.

 

no to chyba masz swoje wlasne zdanie na temat prowadzenia tego auta?

 

Co by mi powiedział? Gdybym wiedział to bym nie był ciekawy tej rozmowy co jest chyba logiczne prawda?

wg mnie, to co mial do powiedzenia (za co mu z pewnoscia zaplacono) to juz powiedzial :D

moze chcialbys uslyszec jak swietnie sie prowadzi w porownaniu z ferrari czy porsche?

 

 

moj dalszy udzial w tej dyskusji nie ma sensu, bo kazdy ma swoje zdanie... sa fanatycy za BRZ/GT86 i sa tacy jak ja, ktorzy rownowartosc kasy za tego "200 konnego potwora" wydaliby na cos klasycznego jak Supra, Skyline czy S2000 :)

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba masz swoje wlasne zdanie na temat prowadzenia tego auta?
Oczywiście mam swoje zdanie, mam swój sposób prowadzenia danego auta ale mądrzejszego i bardziej doświadczonego od siebie zawsze miło posłuchać a jak taki jeszcze ma ochotę coś podpowiedzieć to już jest mistrzostwo. ;)

 

moze chcialbys uslyszec jak swietnie sie prowadzi w porownaniu z ferrari czy porsche?
Intakawrx się już pytałem, co nie oznacza, że dodatkowa opinia by miała mi zaszkodzić. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak BRZ to nieco inna konstrukcja niz supra SX2000, genesis itp. Nie bez kozery Toyota zaakceptowala silnik boxer. Praca sprzegla i skrzyni az prosza aby to auto traktowac brutalnie. Udalo mi sie wycisnac 6,3 s do setki, z tym ze nie sciagalem nogi z pedalu gazu i oczywiscie strzal ze sprzegla. Uklad kierowniczy bezkompromisowy: musialem pozwolic autu samemu szukac toru jazdyi tylko delikatnie kontrolowac reakcje na kierownicy, doslownie koniuszkami palcow.

Chodzi mi to auto po glowie ale kocham Subaru za 4x4 i dlatego ciagle sie waham. Ale tacy jedni mnie kusza;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tacy jedni mnie kusza;)

 

Ha! U mnie bylo tak samo. Wysylali zdjecia kusili jazdami probnymi, paskudy jedne, az w koncu sie poddalem..

 

P.S. ani s2000 ani supry czy skyline juz nie produkuja wiec nie ma czego porownywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...