eMTe Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Nic nie zmienia, bo w zasadzie jesli tych 2 aut obok siebie nie ma to roznicy nie czuc . Zmienia natomiast to że Clio jest wiekszym harpaganem , jest duzo mniej bezkompromisowe i moim zdaniem ma w sobie duzo wiecej sportowego charakteru niz GT86. a na sportowy charakter samochodu i jego fajnosc nie sklada sie tylko to jak jezdzi w zakretach , min tez wazne jest to jak przyspiesza, jak brzmi, jak skreca, jak hamuje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Niemieckie Sport Auto przetestowalo doglebnie Toyote GT86 i zmierzylo przyspieszenie 7,1 sek - dodaja, ze auto z przebiegiem 10,000km znacznie zyskuje na dynamice. Na torze Hockenheim uzyskala porzadny czas: Audi TT 2.0 TFSI - 1.18,9min Toyota GT86 - 1.19,4min Opel Corsa OPC - 1.21,4 min Wg redaktorow jest to bardzo porzadny czas! Chwala fantastyczna chec do skrecania oraz lekkosc z jaka porusza sie po torze. Podkreslaja, ze radosc z jazdy daje kolosalna. Skrzynia biegow, choc podczas codziennej jazdy nie przypadla im do gustu, spisuje sie rewelacyjnie podczas jazdy sportowej. Troszke zaluja, ze dzwiek, choc ladny we wnetrzu, to malo charakterystyczny dla boksera. Na Nürburgringu ponownie zaskoczyla ich radosc z jazdy: sposob w jaki tym samochodem mozna atakowac zakrety sprawia, ze nawet kierowcy przyzwyczajeni do potworow mocy beda czuli ogromna satysfakcje z jazdy tym autem. Czas 8:45min, jak pisza, byc moze sam w sobie nie powoduje opadu szczeki, ale to tylko dlatego ze na dlugich prostych GT86 traci do innych aut. Za to na kretych partiach pozwala na rownie szybka i ekscytujaca jazde jak niejedno Porsche. http://www.sportauto.de/supertest/toyota-gt86-im-supertest-wie-gut-ist-der-japanische-newcomer-6554438.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Można i tak podejśc do sprawy (patrz rejestracja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Podoba mi się to auto.Nawet na trasie widziałem parę razy.Szkoda,że nie ma jeszcze TURBO !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Podoba mi się to auto.Nawet na trasie widziałem parę razy.Szkoda,że nie ma jeszcze TURBO !!! nawet jakieś malutkie 1,6,żeby ładnie z dołu zbierał Bryła piękna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Myślę,że od wielu lat BRZ jest wielkim sukcesem subaru. Ma naprawdę bardzo ładną bryłę. Dlaczego nie dostanie zacnego napędu Subaru ???? Może dadzą silnik TURBO i napęd AWD kiedy wolnyssak zacznie się gorzej sprzedawać ? Mimo wszytsko jednak szkoda, był by fajny samochód na drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bak Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Toyota Przygońskiego: http://moto.onet.pl/361500,14283068,1,zdjecie.html?node=27#fp=moto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Mniam. To oczywista ścieżka dla tego samochodu. Ma papiery żeby stać się KULTOWYM. Tylko silnik z Supry zamiast STI. Subaru robi duży błąd marketingowy nie wykorzystując potencjału marketingowego tego samochodu. Aż się prosi aby zrobić tam swapa STI. Edytowane 11 Maja 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Toyota Przygońskiego: http://moto.onet.pl/...node=27#fp=moto Ten samochód daje do myślenia Tylko silnik z Supry zamiast STI. Do Supry mam ogromny sentyment, a silnik w nich jednym z lepszych w historii motoryzacji. Aż się prosi aby zrobić tam swapa STI. Poczekamy trochę to bankowo wyjdzie wersja BRZ STI Edytowane 11 Maja 2013 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ale ile można czekać ??? A swoją drogą to SUBARU mocno ograniczyło aktywność sportową co wykastrowało image firmy. Dlaczego dealer Toyoty mo że zrobić swapa z supry a deale subaru nie może zrobić swapa z STI choćby pokazowego na eventy w celach promocyjnych ??? mWcale nie oczekuję 1000KM potwora , ale te 350KM też było by czymś fajnym. I kiedy będzie w sprzedaży BRZ Turbo ?????????????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ale ile można czekać ??? Prawda, dobrze gadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Prosze: Crawford Performance BRZ, 450KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Myślę,że od wielu lat BRZ jest wielkim sukcesem subaru. Ma naprawdę bardzo ładną bryłę. Dlaczego nie dostanie zacnego napędu Subaru ???? Może dadzą silnik TURBO i napęd AWD kiedy wolnyssak zacznie się gorzej sprzedawać ? Mimo wszytsko jednak szkoda, był by fajny samochód na drogach. SIlnik turbo da się, ale chyba AWD już nie. Gdzieś wcześniej w tym wątku sam zamieszczałem film z YT, na którym konstruktorzy tłumaczyli (porównując zresztą do STI) dlaczego. W skrócie: ponoć za nisko z przodu pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 AWD można darować. Wszak tylny napęd to też jest miodzio. Ale ten cherlawy silnik powinien być zastąpiony czymś z wiatrakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Zobaczymy kto na Plejadach będzie w stanie swoim turbo-potworem dorównać Siemance w "cherlawym" BRZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Zobaczymy kto na Plejadach będzie w stanie swoim turbo-potworem dorównać Siemance w "cherlawym" BRZ a pewnie Schumi by go objechal nawet w Sportingu... no i co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Zobaczymy kto na Plejadach będzie w stanie swoim turbo-potworem dorównać Siemance w "cherlawym" BRZ Siemanko szybciej stoi niż my jeździmy więc... Ale jak będą dłuższe próby, gdzie będzie pola co by odwinąć to potwory z Ałtlołu mogą powalczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Podoba mi się to auto. Fakt , to ładny samochód, chociaż szkoda moim zdaniem, że ma bliźniaka - Toyota GT86. Brak AWD trzeba przeboleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Ktoś wspominał, że pod maską BRZ nie zmieści się turbo, oto dowód: Źródło: http://www.iwsti.com/forums/ (ciekawe wątki, polecam na dłuższy wieczór); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Z tego co czytalem, AWD w tym samochodzie nie jest mozliwe poniewaz silnik jest zamontowany nizej oraz blizej kierowcy, niz w Imprezie. Natomiast co do 'cherlawego' silnika...czasem dobrze przejechac sie zwyklym samochodem aby zrewidowac skale mocy i cherlowatosci, ze tak powiem. Ostatnio dwa razy korzystalem z wypozyczalni samochodow. Za pierwszym razem byla to Fiesta z jakims podstawowym dieselem, a potem 130 konna Insignia. To sa cherlawe silniki. Fakt ze BRZ nie startuje w wyscigu zbrojen z takimi markami jak WRX czy AMG nie oznacza ze jest cherlawy. Zainteresowanym, ktorzy obawiaja sie jednak deficytu mocy w tym aucie, moge tylko polecic jazde probna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Napęd- nad napędem bym tak nie bolał. (Choć swoją drogą jeśil w Fabie FWD czy POLO FWD można włożyć napęd Lancera EVO X to przy dobrych chęciach może i w BRZ by się dało.Silnik za nisko ? podnieść ). Tylny napęd jest jaknajbardziej KLASYCZNYM napędem z wieloma zaletami.Żeby nie powiedzieć ,że może nawet posiadać w pewnych okolicznościach przewagę nad AWD. Tylko mu tu kochamy rajdy subaru i myślimy tylko o tym. Silnik- ale wiatrak jest konieczny. Do MOCy , do przebiegu momentu , do DZWIĘKU, do Blow offa, do zrywania przyczepności i latania bokiem !!!! 200KM to jest dziś dobre w golfie dieslu czy multivanie a nie sportowej cupecie. Jak długo ONI się na tym nie pokapują ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Jasne, tyle ze standardowy silnik i standardowe opony pozwalaja na latanie bokiem. Im wiecej gumy i masy, tym wieksze zapotrzebowanie na moc, brz jest jednak lekki, ma (wzglednie) waskie opony i w tej konfiguracji silnik sie sprawdza. Brak turbo i co za tym idzie plynny rozwoj mocy bardzo pomaga na torze, zwlaszcza gdy jest slisko (bylem, probowalem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Jasne, tyle ze standardowy silnik i standardowe opony pozwalaja na latanie bokiem. Im wiecej gumy i masy, tym wieksze zapotrzebowanie na moc, brz jest jednak lekki, ma (wzglednie) waskie opony i w tej konfiguracji silnik sie sprawdza. BRZ bardzo przypomina mi tfu, tfu BMW E30 318is. Niska masa, stosunkowo niewielka moc ale frajdy z jazdy więcej niż w dużo mocniejszych autach. Radości z jazdy cała masa a że są szybsze auta na prostej... no są i co z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) A jeśli ktoś preferuje zamiast płynnego rozwoju mocy- dziki rozwój MOCY ? PS. To co widziałem w sieci w temacie driftu GT86/BRZ nie było zbyt imponujące. Edytowane 20 Maja 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 PS. To co widziałem w sieci w temacie driftu GT86/BRZ nie było zbyt imponujące. "To co sobie" pojeździłem było dla mnie na tyle imponujące, że ze spokojem można stwierdzić iż większość kierowców i tak nie będzie w stanie wykrzesać z tego auta 100%. Oczywiście na krętym, ostrym, szybkim. Ono jest na tyle dzikie bez elektroniki, że dodanie większej ilości mocy jest zbędne. Jestem bardzo ciekaw wyników Siemanki w BRZ na Plejadach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się