sewa Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Sadze ze ma szanse sie takim stac. Sprawdzilem ceny supry na mobile.de 6000 Eur za auto z 2003r. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-supra-sz-großrinderfeld/169000882.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&negativeFeatures=EXPORT Na to trzeba miec jedak zaplecze techniczne a nie tylko parking w bloku :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Na pewno nie. Ale ma szansę stać się popularną zabawką dla dużych dzieci. O co zresztą chodziło konstruktorom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Skoro juz rozmawiamy o klasykach - autozine.org prowadzi jedna z najlepszych stron motoryzacyjnych jakie znam. To jego artykul nt. supry. http://www.autozine.org/Archive/Toyota/classic/Supra.html Wydaje sie ze dzisiejszym odpowiednikiem bedzie Nissan GTR. Jezeli o mnie chodzi to nic nie bije Porsche 911. Gdybym mial zaplecze potrzebne do utrzymania klasyka, to bylby moj wybor. Edytowane 23 Maja 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Na to trzeba miec jedak zaplecze techniczne a nie tylko parking w bloku :-/ garaż wystarczy... nie wszyscy wlasciciele supr czy GTRów mają profi warsztaty... znam wielu, którzy trzymaja swoje zabawki w garażach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 skyline juz nie produkuja wiec nie ma czego porownywac Od kiedy ? A gtr-35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 skyline juz nie produkuja wiec nie ma czego porownywac Od kiedy ? A gtr-35 Scisle mowiac SKYLINE skonczyl sie wraz z R34 (2002r.) v35-36 to byly juz inne samochody. R35 nie ma juz oznaczenia 'skyline' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Niby tak. Oznaczenie nie ma. Ale każdy wie że to jego kontynuacja. Oficjalny ostatni Skyline to był w roku 2006 idą zgodnie z tą stroną i V36 to jeszcze był Skyline PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ja mam nadzieje ze BRZ pojdzie w slady Miaty (blisko milion sprzedanych samochodow) i sprzeda sie w wielu egzeplazach. Przynajmniej za kilka lat, kiedy bedziemy wszyscy jezdzic melexami sterowanymi autopilotem, bedzie mozna sobie tanio kupic ciekawy samochod do jazdy weekendowej po torze, Takie Supry mk4 czy NSX byly za drogie dla przecietnego zjadacza chleba i w czasie calej swojej produkcji sprzedano ich 20-40 tysiecy sztuka na calym swiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Niby tak. Oznaczenie nie ma. Ale każdy wie że to jego kontynuacja. Oficjalny ostatni Skyline to był w roku 2006 idą zgodnie z tą stroną i V36 to jeszcze był Skyline PzDr Jak juz mowilem v35-36 to byly juz inne auta - znane tez jako Infiniti G - Sedan klasy premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Na prostej pewnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 ostatni prawdziwy Skyline GTR wyszedł w 2005 roku od NISMO i zwie sie Skyline R34 GTR Z-TUNE... ręcznie składana ponad 500 konna maszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Czy te seryjnie produkowane byly oficjalnie sprowadzane do Europy? Wlasciciel R34 ktorego raz zagadalem sprowadzil swoj egzemplarz z Japonii, z kierownica po prawej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Kazdy GTR byl pure JDM czzyli tylko na rynek Japonski. Kazdy Skyline w Europie to indywidualny import. Tak jak moje B4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Raczej nie jak przeczytałem, że saszynski stracił niekontrolowanie przyczepność przy 80km/h w BRZ to szczękę z podłogi zbierałem przez jakieś pół godziny. Uważam się za kierowce który ma dużo dużo więcej do nauczenia się niż już potrafi, zrobiłem BRZ około 500km w trasie przy zimowej aurze (sporo dróg krajowych) i nie mogę sobie wyobrazić co trzeba zrobić, żeby przy 80 niespodziewanie tracić przyczepność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
non Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Raczej nie jak przeczytałem, że saszynski stracił niekontrolowanie przyczepność przy 80km/h w BRZ to szczękę z podłogi zbierałem przez jakieś pół godziny. Uważam się za kierowce który ma dużo dużo więcej do nauczenia się niż już potrafi, zrobiłem BRZ około 500km w trasie przy zimowej aurze (sporo dróg krajowych) i nie mogę sobie wyobrazić co trzeba zrobić, żeby przy 80 niespodziewanie tracić przyczepność? I tu się niestety muszę zgodzić. To auto jest moim zdaniem bardzo przewidywalne w prowadzeniu. Między innymi włąsnie dzięki swej małej mocy. Ale dalej uważam,że też jest baaaardzo przereklamowane i powstał wokooło niego fanklub który nie wybacza innowiercom Za kilka lat jak przetrą się szlaki odnośnie modyfikacji tego auta to może i mnie skusi ale bycie pionierem i płacenie za robienie doświadczeń za moje pieniądze nie jest dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Raczej nie jak przeczytałem, że saszynski stracił niekontrolowanie przyczepność przy 80km/h w BRZ to szczękę z podłogi zbierałem przez jakieś pół godziny. Uważam się za kierowce który ma dużo dużo więcej do nauczenia się niż już potrafi, zrobiłem BRZ około 500km w trasie przy zimowej aurze (sporo dróg krajowych) i nie mogę sobie wyobrazić co trzeba zrobić, żeby przy 80 niespodziewanie tracić przyczepność? I tu się niestety muszę zgodzić. To auto jest moim zdaniem bardzo przewidywalne w prowadzeniu. Między innymi włąsnie dzięki swej małej mocy. Ale dalej uważam,że też jest baaaardzo przereklamowane i powstał wokooło niego fanklub który nie wybacza innowiercom Za kilka lat jak przetrą się szlaki odnośnie modyfikacji tego auta to może i mnie skusi ale bycie pionierem i płacenie za robienie doświadczeń za moje pieniądze nie jest dla mnie. Czemu nie wybacza?.... Przecież tylko Cię na stosie spalimy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ciekawi mnie czy krytykujący silnik w BRZ są w stanie wykorzystać 100% jego możliwości,jak również 100% możliwości samego samochodu? Raczej nie jak przeczytałem, że saszynski stracił niekontrolowanie przyczepność przy 80km/h w BRZ to szczękę z podłogi zbierałem przez jakieś pół godziny. Uważam się za kierowce który ma dużo dużo więcej do nauczenia się niż już potrafi, zrobiłem BRZ około 500km w trasie przy zimowej aurze (sporo dróg krajowych) i nie mogę sobie wyobrazić co trzeba zrobić, żeby przy 80 niespodziewanie tracić przyczepność? Nie wypadlem nim z drogi tylko tyl zaczal wyjezdzac a to roznica... Jezdzilem mocniejszymi autami rwd i prowadziły sie lepiej niz brz/gt86... Btw... Z zadnego auta nie wykrzesisz 100% na drodze... A kontrola trakcji jest dla ciot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ... To auto jest moim zdaniem bardzo przewidywalne w prowadzeniu. Między innymi włąsnie dzięki swej małej mocy. ... Żenua. Właśnie o to chodzi. Można je kupić córce jako pierwsze auto po zdaniu kursu prawa jazdy. Ale chyba nie o to chodzi w motoryzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Nie wypadlem nim z drogi tylko tyl zaczal wyjezdzac a to roznica... Jezdzilem mocniejszymi autami rwd i prowadziły sie lepiej niz brz/gt86... Btw... Z zadnego auta nie wykrzesisz 100% na drodze... A kontrola trakcji jest dla ciot. Nawet jeśli nie wypadłeś a tył zaczął uciekać to w dalszym ciągu jak sam napisałeś była to sprawa "niekontrolowana" co w BRZ (co przyznają nawet ludzie spoza sekty ) jak dla mnie sprawa nie do wyobrażenia. Auto jest kosmicznie przewidywalne nawet na drogach krajowych. Są auta z których na drodze się wyciągnie 100% bez problemu. Ale mają tak z 50KM:P Może jednak przemyśl jeszcze raz swoją niechęć do kontroli trakcji po tych niekontrolowanych niespodziankach w narowistym wozie sportowym zwanym BRZ To istny szatan jest ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ... To auto jest moim zdaniem bardzo przewidywalne w prowadzeniu. Między innymi włąsnie dzięki swej małej mocy. ... Żenua. Właśnie o to chodzi. Można je kupić córce jako pierwsze auto po zdaniu kursu prawa jazdy. Ale chyba nie o to chodzi w motoryzacji czym jezdzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Następny wątek "po polsku". Spadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Jacky? W porządku, więc ja podsumuję. Ludzie lubią różne rzeczy i to jest OK ale czym innym jest różnica zdań a czym innym ignorancja. Ocena samochodu wyłącznie przez pryzmat mocy ignorancją właśnie jest, i prowadzi donikąd. To dlatego że zawsze znajdzie się facet jak ten poniżej, dla którego 300 konna bryka nadaje się co najwyżej jako prezent na pierwszą komunię: Właściwości jezdne samochodu, zwłaszcza jego 'komunikatywność' jest wypadkową masy czynników: masy, zawieszenia, rodzaju napędu, rozmiaru opon, układu kierowniczego, mocy silnika jak i jego umiejscowienia. Wiele samochodów jest mocniejszych od Porsche 911 ale to 911 jest ikoną bo jego konstruktorzy wiedzą że 'sama moc nie wygrała jeszcze żadnego wyścigu'. Dla mnie sportowy samochód nie jest urządzeniem typu 'point&shoot' ale maszyną która zachowuje się proporcjonalnie do umiejętności kierowcy. W tym sensie, absolwent kursu prawa jazdy z dużym prawdopodobieństwem wyląduje swoim sprezentowanym BRZ na drzewie lub w rowie, bo np. doda gazu na łuku przy śliskiej nawierzchni, wychodząc z założenia że VSC 'jest dla ciot'. Czy VSC jest dla 'ciot'? (cokolwiek to znaczy) Ilu z was potrafi przejechać 200m zygzak w kontrolowanym drifcie, jak ta dziewczyna z mojego klubu? Zanim dociągnę do takich umiejętności, nie wyłączam VSC w ruchu publicznym. Pomimo 200 KM s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 BRZ jest super, najbardziej udane Subaru od roku chyba 2005 lub 2006. Może ma tylko 200 koni, ale daje niesamowitą radość z jazdy. A niebieskie jest już ogólnie swietne. Jednak moim zdaniem Subaru robi błąd, że nie wprowadza wersji STI, nie mówię, żeby zaraz miało ponad 300 koni, ale BRZ z silnikiem 250 KM byłby autem idealnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Subaru robi błąd, że nie wprowadza wersji STI, nie mówię, żeby zaraz miało ponad 300 koni, ale BRZ z silnikiem 250 KM byłby autem idealnym. Otóż to. Ale tutaj chyba chodzi o jakieś wewnętrzne umowy pomiędzy Subaru a Toyota. Gdzie produkcja wynosi 1 do 9 dla Toyoty. To znaczy przy 1 wyprodukowany Subaru jest produkowane 9 Toyot. I chyba też z tego powodu na razie nie mamy BRZ STI bo Toyota, sprzedawała by mniej swoich GT86 To są moje osobiste przemyślenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się