K12DLA Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 pierwsze niebieskie cabrio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Do mnie nie przemawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 takie jakies biedroniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) W BRZecie idzie się zakochać, układ kierowniczy, zawias łatwość jazdy bokiem wyczucie samochodu. Auto jest naprawdę super fajne. Nawet wybaczam mu tego, że brakuję napędu na jedną oś. Po odpięciu przeszkadzaczy faktycznie super łatwo iść bokiem. Bardzo fajnie zestrojony zawias który nie jest za twardy, do tego fenomenalne fotele. Zakochałem się od pierwszej jazdy:) Układ kierowniczy to było wielkie WOW gdy przejechałem pierwsze kilka metrów tym samochodem. Nie byłem nastawiony na kupno, jednak po pierwszej jeździe auto weszło mi za skórę. Potem była kolejna jazda, filmiki z youtuba i już poszło. Ludzie którzy patrzą na BRZ pod kątem mocy nie rozumieją tego samochodu i prawdopodobnie nim nie jeździli. Nie jest to jednak auto na każdą pogodę. Pojutrze czeka mnie podróż służbowa i przy obecnych warunkach wezmę chyba Legacy. P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux. Edytowane 11 Marca 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux. Cena nie jest wg mnie okazją, a do tego samochód testowy...tiaa... łatwe życie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Od jutra całe 3dni BRZ do dyspozycji ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Od jutra całe 3dni BRZ do dyspozycji ! Zima wróciła więc miłego kręcenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Na ostrą zimę to raczej strach,tak całą drogę do pracy bokiem i w bąkach:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux. Cena szału nie robi:) No i ma już 17kkm nalatane bokiem:P Niedługo czeka mnie dłuższa trasa BRZetem zobaczymy jak da radę w śniegu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niedługo czeka mnie dłuższa trasa BRZetem zobaczymy jak da radę w śniegu:) Masz opony zimowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 100km BRZtem za mną , prowadzi sie suuper az nie chce sie rezygnowac z jazdy ale jest odczuwalnie słabsze od Clio RS 200konnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niedługo czeka mnie dłuższa trasa BRZetem zobaczymy jak da radę w śniegu:) Masz opony zimowe? Zimówki są już troche jeździłem w tych warunkach tragedii nie ma ale trochę strach:) 100km BRZtem za mną , prowadzi sie suuper az nie chce sie rezygnowac z jazdy ale jest odczuwalnie słabsze od Clio RS 200konnego... Nie jeździłem Cilio RS ale odczucia mam podobne niby przyspieszenie szału nie robi ale z samochodu nie chce się wysiadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Byłem dzisiaj w Kocarze. Pare kilometrow bialasem zrobilem i.... nie dziwie sie już ani troche dlaczego to auto wbudza tyle pozytywnych emocji. To coś jest genialne, nareszcie samochod daje kierowcy to czego kierowca oczekuje. Układ kierowniczy super, skrzynia genialna, zmiana biegów w trybie "jeb, jeb, jeb" i wszystko wbite dokladnie tam gdzie trzeba, praktycznie pikosekundowy czas zmiany biegu ze 100% pewnoscią. Zawieszenie niby twarde a wybiera wyryp jak wściekle, taki gokart ale o dziwo z zawieszeniem. Silnik.... zaskakujaco elastyczny na niskich obrotach, w srednich sredniosie dzieje ale jak juz się wkręci, to nie chce sie przestać. To auto wręcz się domaga ostrego traktowania. Genialny sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Silnik.... zaskakujaco elastyczny na niskich obrotach, w srednich sredniosie dzieje ale jak juz się wkręci, to nie chce sie przestać. To auto wręcz się domaga ostrego traktowania. Dlatego w ruchu ulicznym lepiej mieć włączone VSC...może obronić kierowcę przed nim samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 musze spróbowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ciekawe czy zimą da się jakoś jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 ciekawe czy zimą da się jakoś jeździć? Na standardowych Michellinach Primacy daleko sie nie zajedzie. Zimowek nie probowalem, ale mysle ze na dobrych gumach mozna miec frajde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ja jeździłem gt86 po mokrym i problemu nie było,chociaż to nie była jakaś ekstremalna próba,jak to na salonowym teście,no ale zima to zima. Pomijając inne aspekty to BRZ jest chyba pierwszym subaru o którym śmiało można powiedzieć że jest piękny.Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem. Moim zdaniem sama idea silnika N/A jest dobra, problem w tym ze ten silnik ma za mało mocy. Deklarowanych 200 na pewno nie ma, zreszta nie-ASO hamowalo seryjnego i wyszlo bodajze 183konie. Ja bym tutaj widzial silnik 2.0N/A ktory realnie mialby 220-240koni , Honda 240konny 2.0N/A montowala w Hondzie S2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem. Moim zdaniem sama idea silnika N/A jest dobra, problem w tym ze ten silnik ma za mało mocy. Deklarowanych 200 na pewno nie ma, zreszta nie-ASO hamowalo seryjnego i wyszlo bodajze 183konie. Ja bym tutaj widzial silnik 2.0N/A ktory realnie mialby 220-240koni , Honda 240konny 2.0N/A montowala w Hondzie S2000. Do pomierow mocy, zwlaszcza przez tunerow, trzeba podchodzic ostroznie. Duzo zmiennych moze wplywac na wynik. Nie uwazam aby BRZ mial slaby silnik. Turbo daje subiektywne przekonanie ze auto jest szybkie choc wcale tak nie musi byc. Pamietam przesiadke z turbodiesla D5 na R6 BMW. Ten drugi wydawal sie wolniejszy choc de facto byl szybszy. BRZ bardzo ladnie przyspiesza od 100-200 (20,4s) zdaje sie ze podobnoe jak clio. P.S. VTEC w Hondzie był faktycznie czymś unikalnym, wykręcał bodaj do 9000 obrotów. Ja na te 200 KM patrzę z jeszcze innej perspektywy. W Belgii podatek rejestracyjny powyżej 211 KM wynosi 5000 EURO.. Edytowane 13 Marca 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 no fajny byłby ten V z Z3. Pisałem już po samej jeździe Gt -skrzynia jest rewelacyjna,ja lepszą nigdy nie miałem okazji jeździć,dokładnie jak tu ktoś napisał jebjebjeb!!!któtko i na temat.Fantazja.Generalnie jak się by nim nie jechało-szybko czy wolno,zawsze jest satysfakcja i poczucie jedności z samochodem. No i powtórzę,jest piękny,przynajmniej dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) sorry podwójny post Edytowane 13 Marca 2013 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Kurde... śnił mi się dzisiaj BRZ.... Chyba się zapisze na SJS tylko po to aby sobie polatać BRZtem na Kielcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 ciekawe czy zimą da się jakoś jeździć? Przy dobrych gumach można spokojnie śmigać po Polsce:) Zrobiłem 500km w zimowych warunkach i było dużo lepiej niż się spodziewałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się