Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

W BRZecie idzie się zakochać, układ kierowniczy, zawias łatwość jazdy bokiem wyczucie samochodu.

Auto jest naprawdę super fajne. Nawet wybaczam mu tego, że brakuję napędu na jedną oś.

 

Po odpięciu przeszkadzaczy faktycznie super łatwo iść bokiem.

 

Bardzo fajnie zestrojony zawias który nie jest za twardy, do tego fenomenalne fotele.

Zakochałem się od pierwszej jazdy:)

 

Układ kierowniczy to było wielkie WOW gdy przejechałem pierwsze kilka metrów tym samochodem. Nie byłem nastawiony na kupno, jednak po pierwszej jeździe auto weszło mi za skórę. Potem była kolejna jazda, filmiki z youtuba i już poszło. Ludzie którzy patrzą na BRZ pod kątem mocy nie rozumieją tego samochodu i prawdopodobnie nim nie jeździli.

 

Nie jest to jednak auto na każdą pogodę. Pojutrze czeka mnie podróż służbowa i przy obecnych warunkach wezmę chyba Legacy.

 

P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux.

Cena nie jest wg mnie okazją, a do tego samochód testowy...tiaa... łatwe życie miał :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Mój belgijski dealer ma w tej chwili srebrnego BRZ (premium, ręczna skrzynia) z przebiegiem 17,000 za 27tys EURO. Auto było samochodem testowym w Subaru Benelux.

 

Cena szału nie robi:) No i ma już 17kkm nalatane bokiem:P

 

Niedługo czeka mnie dłuższa trasa BRZetem zobaczymy jak da radę w śniegu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo czeka mnie dłuższa trasa BRZetem zobaczymy jak da radę w śniegu:)

 

Masz opony zimowe?

 

Zimówki są już troche jeździłem w tych warunkach tragedii nie ma ale trochę strach:)

 

100km BRZtem za mną , prowadzi sie suuper az nie chce sie rezygnowac z jazdy ale jest odczuwalnie słabsze od Clio RS 200konnego...

 

Nie jeździłem Cilio RS ale odczucia mam podobne niby przyspieszenie szału nie robi ale z samochodu nie chce się wysiadać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w Kocarze. Pare kilometrow bialasem zrobilem i.... nie dziwie sie już ani troche dlaczego to auto wbudza tyle pozytywnych emocji. To coś jest genialne, nareszcie samochod daje kierowcy to czego kierowca oczekuje. Układ kierowniczy super, skrzynia genialna, zmiana biegów w trybie "jeb, jeb, jeb" i wszystko wbite dokladnie tam gdzie trzeba, praktycznie pikosekundowy czas zmiany biegu ze 100% pewnoscią. Zawieszenie niby twarde a wybiera wyryp jak wściekle, taki gokart ale o dziwo z zawieszeniem.

 

Silnik.... zaskakujaco elastyczny na niskich obrotach, w srednich sredniosie dzieje ale jak juz się wkręci, to nie chce sie przestać. To auto wręcz się domaga ostrego traktowania.

 

Genialny sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik.... zaskakujaco elastyczny na niskich obrotach, w srednich sredniosie dzieje ale jak juz się wkręci, to nie chce sie przestać. To auto wręcz się domaga ostrego traktowania.

 

Dlatego w ruchu ulicznym lepiej mieć włączone VSC...może obronić kierowcę przed nim samym :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem gt86 po mokrym i problemu nie było,chociaż to nie była jakaś ekstremalna próba,jak to na salonowym teście,no ale zima to zima.

Pomijając inne aspekty to BRZ jest chyba pierwszym subaru o którym śmiało można powiedzieć że jest piękny.Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem.

Moim zdaniem sama idea silnika N/A jest dobra, problem w tym ze ten silnik ma za mało mocy. Deklarowanych 200 na pewno nie ma, zreszta nie-ASO hamowalo seryjnego i wyszlo bodajze 183konie. Ja bym tutaj widzial silnik 2.0N/A ktory realnie mialby 220-240koni , Honda 240konny 2.0N/A montowala w Hondzie S2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdyby miał chociaz 1.6 DIT byłby ideałem.

Moim zdaniem sama idea silnika N/A jest dobra, problem w tym ze ten silnik ma za mało mocy. Deklarowanych 200 na pewno nie ma, zreszta nie-ASO hamowalo seryjnego i wyszlo bodajze 183konie. Ja bym tutaj widzial silnik 2.0N/A ktory realnie mialby 220-240koni , Honda 240konny 2.0N/A montowala w Hondzie S2000.

 

Do pomierow mocy, zwlaszcza przez tunerow, trzeba podchodzic ostroznie. Duzo zmiennych moze wplywac na wynik. Nie uwazam aby BRZ mial slaby silnik. Turbo daje subiektywne przekonanie ze auto jest szybkie choc wcale tak nie musi byc. Pamietam przesiadke z turbodiesla D5 na R6 BMW. Ten drugi wydawal sie wolniejszy choc de facto byl szybszy. BRZ bardzo ladnie przyspiesza od 100-200 (20,4s) zdaje sie ze podobnoe jak clio.

 

P.S. VTEC w Hondzie był faktycznie czymś unikalnym, wykręcał bodaj do 9000 obrotów. Ja na te 200 KM patrzę z jeszcze innej perspektywy. W Belgii podatek rejestracyjny powyżej 211 KM wynosi 5000 EURO..

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajny byłby ten V z Z3.

 

Pisałem już po samej jeździe Gt -skrzynia jest rewelacyjna,ja lepszą nigdy nie miałem okazji jeździć,dokładnie jak tu ktoś napisał jebjebjeb!!!któtko i na temat.Fantazja.Generalnie jak się by nim nie jechało-szybko czy wolno,zawsze jest satysfakcja i poczucie jedności z samochodem.

No i powtórzę,jest piękny,przynajmniej dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...