Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

*proszę posiadaczy o komentarz..

 

alez bardzo chetnie:

 

 

"Co więcej podczas jazdy zdecydowanie brakuje mu zrywności i lekkości przyspieszania."

 

Najwidoczniej pisal to ktos, kto na codzien jezdzi dieslem i jest przyzwyczajony do ruszania na piatym biegu, a zmiana biegow jest mu obca.

 

"Z kolei podczas przyspieszania wyje niesamowicie jakby napędzanie stosunkowo lekkiego auta było dla niego za dużym i bardzo nieprzyjemnym, wysiłkiem."

 

Pewnie autor raczej mial na mysli siebie jak wyje, gdy probuje siusiac - coz, starosc nie radosc. W pewnym wieku ten typ auta faktycznie moze sie wydawac glosny i niewygodny. Czekam na zdanie w tym "artykule", gdy autor narzeka, ze go krzyz boli przy wsiadaniu i wysiadaniu i ze nie ma miejsca na jego kapelusz.

 

"Utrzymanie BRZ na wysokich obrotach jest nie lada wyzwaniem. "

 

Jak sie ma 70 lat, to niestety tak. Dla mnie skrzynia w BRZ jest najlepiej zestopniowana 6-biegowa skrzynka jaka mialem okazje testowac. Przy dynamicznej jezdzie kazda zmiana biegu powoduje, ze obroty spadaja niewiele i praktycznie zawsze jest MOOOOC.

 

"Jak wspomniałem wcześniej w Subaru seryjnie montowane są inne, bardziej przyczepne opony ze stajni Pirelli (w prezentowanej wersji Sport są one dodatkowo szersze niż te z GT86). "

 

yyyy od kiedy??

 

"Na zwykłych drogach, przy rozsądnych prędkościach zabawy z nadsterownością nie są takie proste. Niski moment obrotowy nie pozwala zwyczajnie wyprostować prawej stopy i czekać na nadsterowność."

 

ZE PRZEPRASZAM COOOO???!!!!! Czy ten koles probowal zarzucic tylem na szostym biegu przy 20kmh, ze mu to nie wyszlo czy najzwyczajniej tym autem NIE JEZDZIL??!!

 

 

Podsumowujac, cytowany portal powinien zmienic nazwe z "SportStandard" na "StandardStandard"

 

 

 

 

Może Primi albo TJ, czy Izotom się kiedyś zdecydują wpaść to zobaczymy jak im pójdzie.

 

 

ale wtedy musimy zrobic jeden przejazd kazdy swoim, a potem zamienic sie na auta, zeby zniwelowac przewage Twojego skilla :mrgreen:

 

@@Izotom, opowiedz cos wiecej o swoim! Zapomnialem jaki ma kolor :mrgreen:

PS wyniki mojej pierwszej proby sa dostepne (strona 5). Warto zaznaczyc, ze to Z4 to M-ka, w dodatku na wyscigowym pelnym slicku ;) W te niedziele kolejne zawody, zobaczymy potestujemy!http://www.mc-weilheim.de/pkw/graphics/AlleKlassen.pdf 

Niebieski, a co?! ;)

 

Lepiej daj info jakie drugie oponki na16'' sobie zamówić. Chojny kusi R1R. Ktoś wcześniej miał przetestować. I co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

*proszę posiadaczy o komentarz..
straszne bzdury w tym artykule napisane, podpisuję się pod tym co napisał TJ 

BRZ -tą można jeździć do pracy, po bułki, a w weekend na lotnisko lub tor poupalać, po prostu uniwersalny samochód  :D

 

 

 

Może Primi albo TJ, czy Izotom się kiedyś zdecydują wpaść to zobaczymy jak im pójdzie.  

 

 

Jestem za i w/w zapraszam na wyścigowy weekend do Nas.
Może kiedyś :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

*proszę posiadaczy o komentarz..

 

alez bardzo chetnie:

 

 

[...]

 

http://www.mc-weilheim.de/pkw/graphics/AlleKlassen.pdf 

 

 

link mi nie działa  :(

 

 

o kurcze! a teraz??

 

http://bit.ly/1yTqyYC 

 

 

Lepiej daj info jakie drugie oponki na16'' sobie zamówić.

 

16" ??? A po co Ci takie balony?? 

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci takie balony?? 

 

Dobre balony nie są złe :D

PH0466-Dziewczyny-z-balonami-plakat.jpg

 

a na poważnie ja jeżdżę na 16 i jestem zadowolony, chociaż muszę kiedyś sprawdzić auto na 17-stkach  ;)

W imprezie widziałem dużą różnicę 16 vs 17 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale 16ki sa nielegalne :D

 

Widać, że kolega niezorientowany :P

 

Raczej legalne. Ale sprawdzę na naklejce przy drzwiach.

Wiem, że na 17'' polecasz Dunlopy Sport Maxx RT. Sprawdziłem i na papierze też wyglądają dobrze w stosunku do innych opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz co zechcesz ale podjedź na zawody i zobacz na czym ludzie jeżdżą albo wyścigowy, rajdowy slick albo...  ;)

 

Do RWD mamy aktualnie 9 kompletów opon, w tym drogowe z wysokiej półki, zrobiłem na nich 2 przejazdy i zostały przerzucone na felgi dojazdowe bo nie było jazdy tylko walka o utrzymanie się na drodze.  Jedno co to latało się bokami fantastycznie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się ścigam samochodem RWD o mocy 136koni i regularnie, nawet na bardzo długich i szybkich OSach lejemy STI, EVO, Mpowery, kiedy samochód sam z siebie niby nie ma ducha a co gorsza osiągi na papierze gorsze od BRZta... 

 

Jeżeli się wykorzysta nie tylko moc ale i samochód jako całość, wszystkie jego zalety to jest szybki. 

No prawda, kierownik ze mnie na razie żaden, ale na ostatnim SuperOESie dzięki super nauczycielowi udało sie wyprzedzić modzone GTki i byłe auto Izotoma, a mój super, hiper pilot był 9 sek. za porobionymi EVO na 4 kilometrowym odcinku, podkreśle, jechał pierwszy raz 25 letnim padłem, które jak było nowe miało 136 KM na średniej oponie.

 

Teraz dopiero zdaję sobię sprawę jak ważne jest prowadzenie auta, jego balans i umiejętność skręcania. Myślę że dobry kierownik na technicznej trasie bez problemu objedzie BRZtem niejednego STIaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem że kierownik z STI będzie mało rozgarnięty

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To zerknij (jak jeszcze znajdziesz) na wyniki z ostatniego Power Stage w Bednarach :P I potem powiedz tym za 12 miejscem, że nie umieją jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej daj info jakie drugie oponki na16'' sobie zamówić. Chojny kusi R1R. Ktoś wcześniej miał przetestować. I co?

mam R1R, trzyma dobrze, dużo lepiej od seryjnych Michalin, ale na suchym i równym asfalcie (jastrzab) szybko sie nagrzewa i płynie, na mokrym jest dość dobrze, nie ma strachu, przy niższych temperaturach i chropowatej nawierzchni (ułęż) było najlepiej, opona nie osiągnęła stanu płynnego. Jest głośna, dużo głośniejsza od serii czy zimówek (nokian). I na koniec trwałość - jeszcze jeden track day i koniec. Już teraz opony tylne prawie nie maja bieżnika (po pierwszym torze zamieniłem przód i tył miejscami).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pod warunkiem że kierownik z STI będzie mało rozgarnięty

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To zerknij (jak jeszcze znajdziesz) na wyniki z ostatniego Power Stage w Bednarach :P I potem powiedz tym za 12 miejscem, że nie umieją jeździć ;)
Ledwo 90 osób do obdzwonienia ;)

 

Lepiej daj info jakie drugie oponki na16'' sobie zamówić. Chojny kusi R1R. Ktoś wcześniej miał przetestować. I co?

mam R1R, trzyma dobrze, dużo lepiej od seryjnych Michalin, ale na suchym i równym asfalcie (jastrzab) szybko sie nagrzewa i płynie, na mokrym jest dość dobrze, nie ma strachu, przy niższych temperaturach i chropowatej nawierzchni (ułęż) było najlepiej, opona nie osiągnęła stanu płynnego. Jest głośna, dużo głośniejsza od serii czy zimówek (nokian). I na koniec trwałość - jeszcze jeden track day i koniec. Już teraz opony tylne prawie nie maja bieżnika (po pierwszym torze zamieniłem przód i tył miejscami).
No niestety coś za coś. R1R trzyma praktycznie od startu, slick potrzebuje z kilometra aby zaczął działać, te działające od razu znikają w oczach i są mocno drogie. R1R jest polowe tańsza od Federala. Mi R1R na SuperOesie w Poznaniu trzymał od początku do końca. Na Bednarach by pewnie popłynął ale dużo później niż zwykła opona drogowa.

 

 

 

 

Jaki wybrałeś rozmiar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe R1R i rozgrzewka na kartingu na TP, godzina 9.30, 10 st. celsjusza, około 15 okrążeń w RWD i opona zjedzona, jeszcze pojeździmy na niej po zamianie osiek. Ale trzyma od startu.

Oooo popatrz niepotrzebnie zadałem pytanie w innym wątku :)

Pytanie laika: R1R to jaka marka?

TOYO, R888 teź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TJ w jakich temp. i na jakiej nawierzchni planujesz jeździć?

Zrobię kopiuj wklej :)

 

A moze ktos polecić opony, ktore maja służyć do bardzo krótkich stintow (Max 1min), bez grzania przed czy po (niedozwolone). Czyli podejrzewam ze powinny byc super miękkie...?

 

Aha, nie musza mieć homologacji ;)

 

Nawierzchnie czyste, najcześciej drogi o dobrej jakości miedzy wioskami albo małe tory wyścigowe. Temperatury rożne, zalezy od pory roku, ale od teraz juz raczej 15+

 

Chojny, raczej tylne sie niszczą

 

Piotrr, gryka, dzieki za wyjaśnienie :)

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od parkowania zużywam... chyba powinienem więcej gazem a mniej kierownicą pracować  :P

 

 

 

Albo Ty skrecasz tak jak ten gosc  :biglol:

 

https://youtu.be/az_Vlgy5dbM?t=37s

 

 

;) ;)

 

 Podsterowne BMW. Ciekawe.  :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...