Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Sorka, byłem zajęty przeganianiem zła w wątku o OBK'15.

 

 

Z cieplymi pozdrowieniami i dedykacja dla @@Izotom - jeszcze gorace nagranie z dzis ;)

Dzięki TJ, kurna dzięki. Naprawdę poprawiłeś mi humor :cry::biglol:;)

 

Co się czepiacie. Jak tak już nie raz zrobiłem: człowiek myśli, że jak naciśnie guziczek na rączce, to sprężyna sama przeciągnie dźwignie w dół. A  tu dupa. Trzeba jeszcze pchnąć ją w dół ręką. Przejechałem tak próbę Polajem na Plejadach. Nawrót, rękaw, dzida, a auto nic. Drugi nawrót, chwyta za dźwignie ręcznego: ano tak. Speszony i zgaszony odhamowałem ręczny.

 

Nic, coś mi się zdaje, że ciężko będzie mi dogonić TJ w umiejętnościach. Przynajmniej jedno nam wychodzi: jazda na zaciągnietym ręcznym ;):biglol:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic, coś mi się zdaje, że ciężko będzie mi dogonić TJ w umiejętnościach.

 

haha spoko luzik - jechalem tutaj niby z nastawieniem "jade dla zabawy, bez stresu". A ten Autoslalom polega na trzech przejazdach (jeden probny, dwa mierzone). Ten na filmie to pierwszy mierzony. Drugiego nie pokaze, bo byly trzy slupki i cofanie  :facepalm:  :biglol:  Wiec jak bedzie podobnie na Zlocie (a bedzie bo zawsze jest!), to juz masz wygrane  ^_^

 

Swoja droga, to takie ustawienie proby, z "bramkami", tez jest bardzo fajne - chcialbym taka na Plejadach :)

Tylko pozycje popitolił  :biglol:

 

Pewnie chciał dać chłopakom jakieś szanse ale ostatecznie łomotał ich z zaciągniętym hamulcem.  :twisted:

 

 

o kurka, dopiero teraz zakumalem  :huh:  :huh:  :huh:

 

 

pahahahaha  :biglol:  :biglol:  :biglol:

 

 

w morde...  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

 

ale to musial byc pierwszy zabek, ten i tak "nie bierze"  :thumbup:

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga, to takie ustawienie proby, z "bramkami", tez jest bardzo fajne - chcialbym taka na Plejadach :)

 

Coś w tym jest: połączenie precyzji i prędkości. Coś podobnego ustawialiśmy w Żernikach: 500 metrów prostej po nawrocie potem ciasna bramka na wprost i kolejne przesunięte o szerokość auta. Rzadko udawało się idealnie shamować auto: albo była jazda po słupkach albo jak emeryt.

O, jest specyfikacja BRZ'15: http://www.subaru.pl/2015brz_spec.html

 

Łon będzie mój? Nie mogę w to uwierzyć :yahoo::biglol:  B)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki TJ, kurna dzięki. Naprawdę poprawiłeś mi humor

 

To jeszcze ode mnie na poprawę humoru :D  Też świeżutki film z soboty. Tą razą trening przy deczko wyższych prędkościach :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki TJ, kurna dzięki. Naprawdę poprawiłeś mi humor

To jeszcze ode mnie na poprawę humoru :D Też świeżutki film z soboty. Tą razą trening przy deczko wyższych prędkościach :)

Boże skąd tu widzieć jak jechać?? :o

 

Powiedz mi (wiem, chyba juz pytałem...), masz te szpere czy nie? Bo w kilku momentach jakby dziwnie kołem zamuliło - ale moze sie na sile doszukuje dźwięków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże skąd tu widzieć jak jechać??

Parę taryf było, ale ja miałem wszystkie przejazdy czyste  :)

 

TJ, szpera ciągle czeka na montaż nie mam czasu tym się zająć, być może to ja odpuściłem gaz  ;)

Generalnie bez szpery auto też daje radę, nawet jak zjechałem jednym kołem na trawę to było przewidywalne  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Primi, chodzilo mi o przyspieszanie z szybkich zakretow - tak jakby bylo slychac, ze odelzone kolo buksowalo. Tak jak mowie, moze sie na sile dopatruje, ale wydaje mi sie, ze to wlasnie ze wzgledu na jej brak. U mnie w takich sytuacjach nawet bardziej oplaca sie mocniej i wczesniej przyspieszyc przy wyjsciu z zakretu bo elegancko sie blokuje i stabilniej i szybciej odjezdza, niz przyspieszanie "na pol gwizdka" (w Kielcach na wschodnim luku przetestowane)

 

Ale ogolnie szacunek za cojones przy tych predkosciach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@gryka, to by był już 6 miesiąc bez Subaru, Izotom byłby nie do wytrzymania więc nie na prawy a ewentualnie do bagażnika  ;)

 

BRZ będzie zwarty i gotowy na Plejady a Tomek będzie latał ze szmatka i polerował zamiast upalał  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@gryka, to by był już 6 miesiąc bez Subaru, Izotom byłby nie do wytrzymania więc nie na prawy a ewentualnie do bagażnika  ;)

 

BRZ będzie zwarty i gotowy na Plejady a Tomek będzie latał ze szmatka i polerował zamiast upalał  :biglol:

Czasami tą szmatką można więcej szkody, niż pożytku zrobić. Jak sie bardzo kocha to sie potem tak mocno przytula, aż kości trzeszczą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, że mnie tak gromadnie wspieracie.

 

 

 

 

Tomek, zapakujemy Ewe do dziewczyn na terenową, a ty do mnie na prawy na Codriving :)

 

 

@gryka, to by był już 6 miesiąc bez Subaru, Izotom byłby nie do wytrzymania więc nie na prawy a ewentualnie do bagażnika ;)

To może być właściwe postepowanie

 

 

 

BRZ będzie zwarty i gotowy na Plejady a Tomek będzie latał ze szmatka i polerował zamiast upalał :biglol:

Tak może się stać.

 

 

 

To BRZ też ma legendarną szmatkę? :o;)

To sprawdzę w pierwszej kolejności :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sportstandard.pl/jezdzilismy-subaru-brz/

 

*proszę posiadaczy o komentarz..


w innym komentarzu ad Toyoty znalazłem..

"Generalnie dziś ciężko spotkać drugie tak bezpośrednie, nastawione na czystą radość auto. Jazda Audi R8 czy Lamborghini Aventadorem jest dziecinnie prosta, łatwa, przyjemna i wygodna. Toyota GT86 to zupełnie co innego. Żeby wcisnąć sprzęgło potrzebujecie na prawdę silnej lewej nogi. Zmieniając bieg czujecie jakbyście niemal wkładali rękę wewnątrz przekładni i w cudownie mechaniczny i bezpośredni sposób wkładali kolejne przełożenia. Zawieszenie ciężko nazwać komfortowym a wyciszenie kabiny istnieje chyba tylko teoretycznie – po krótkiej chwili rożne szumy, wycia, gwizdy i trzaski zaczną rozsadzać Wam głowę.

 

*wytłuszczone na czerwono mnie śmieszy, natomiast na zielono troszkę zniechęca chcąc używać auto na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny opis, jeszcze dziwniejszy dźwięk w filmiku, zmiana biegów jak w automacie a samochód z manualna skrzynią.

 

Wielokrotnie już pisaliśmy, że to auto nie wszystkim przypasuje.

 

Sam się ścigam samochodem RWD o mocy 136koni i regularnie, nawet na bardzo długich i szybkich OSach lejemy STI, EVO, Mpowery, kiedy samochód sam z siebie niby nie ma ducha a co gorsza osiągi na papierze gorsze od BRZta... 

 

 

Testując BRZta się zakochałem i w aucie i w filozofii tego samochodu. 

 

Jeżeli się wykorzysta nie tylko moc ale i samochód jako całość, wszystkie jego zalety to jest szybki. 

 

Chciałbym mieć możliwość przetestowania BRZta na SuperOesie albo takim PowerStage aby sprawdzić gdzie by się plasował w stawce. 

 

 

Może Primi albo TJ, czy Izotom się kiedyś zdecydują wpaść to zobaczymy jak im pójdzie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny opis, jeszcze dziwniejszy dźwięk w filmiku, zmiana biegów jak w automacie a samochód z manualna skrzynią.

 

Wielokrotnie już pisaliśmy, że to auto nie wszystkim przypasuje.

 

Sam się ścigam samochodem RWD o mocy 136koni i regularnie, nawet na bardzo długich i szybkich OSach lejemy STI, EVO, Mpowery, kiedy samochód sam z siebie niby nie ma ducha a co gorsza osiągi na papierze gorsze od BRZta... 

 

 

Testując BRZta się zakochałem i w aucie i w filozofii tego samochodu. 

 

Jeżeli się wykorzysta nie tylko moc ale i samochód jako całość, wszystkie jego zalety to jest szybki. 

 

Chciałbym mieć możliwość przetestowania BRZta na SuperOesie albo takim PowerStage aby sprawdzić gdzie by się plasował w stawce. 

 

 

Może Primi albo TJ, czy Izotom się kiedyś zdecydują wpaść to zobaczymy jak im pójdzie.

 

Jestem za i w/w zapraszam na wyścigowy weekend do Nas.

 

 

*proszę posiadaczy o komentarz.. w innym komentarzu ad Toyoty znalazłem.. "Generalnie dziś ciężko spotkać drugie tak bezpośrednie, nastawione na czystą radość auto. Jazda Audi R8 czy Lamborghini Aventadorem jest dziecinnie prosta, łatwa, przyjemna i wygodna. Toyota GT86 to zupełnie co innego. Żeby wcisnąć sprzęgło potrzebujecie na prawdę silnej lewej nogi. Zmieniając bieg czujecie jakbyście niemal wkładali rękę wewnątrz przekładni i w cudownie mechaniczny i bezpośredni sposób wkładali kolejne przełożenia. Zawieszenie ciężko nazwać komfortowym a wyciszenie kabiny istnieje chyba tylko teoretycznie – po krótkiej chwili rożne szumy, wycia, gwizdy i trzaski zaczną rozsadzać Wam głowę. *wytłuszczone na czerwono mnie śmieszy, natomiast na zielono troszkę zniechęca chcąc używać auto na co dzień.

 

Jeszcze nie mam ale to co mnie przekonało do BRZeta, to da dosłowność i bezpośredniość w odczuwaniu jazdy. Trochę tak jak rozmowa z najlepszym przyjacielem: nie trzeba się wikłać w półsłówka. Hałasu w środku nie ma, radyjko może sobie cichutko grać i przy tym przy 180 km/h można spokojnie rozmawiać. A przy tym, jak dla mnie, bardzo wygodny, z przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*proszę posiadaczy o komentarz..

 

alez bardzo chetnie:

 

 

"Co więcej podczas jazdy zdecydowanie brakuje mu zrywności i lekkości przyspieszania."

 

Najwidoczniej pisal to ktos, kto na codzien jezdzi dieslem i jest przyzwyczajony do ruszania na piatym biegu, a zmiana biegow jest mu obca.

 

"Z kolei podczas przyspieszania wyje niesamowicie jakby napędzanie stosunkowo lekkiego auta było dla niego za dużym i bardzo nieprzyjemnym, wysiłkiem."

 

Pewnie autor raczej mial na mysli siebie jak wyje, gdy probuje siusiac - coz, starosc nie radosc. W pewnym wieku ten typ auta faktycznie moze sie wydawac glosny i niewygodny. Czekam na zdanie w tym "artykule", gdy autor narzeka, ze go krzyz boli przy wsiadaniu i wysiadaniu i ze nie ma miejsca na jego kapelusz.

 

"Utrzymanie BRZ na wysokich obrotach jest nie lada wyzwaniem. "

 

Jak sie ma 70 lat, to niestety tak. Dla mnie skrzynia w BRZ jest najlepiej zestopniowana 6-biegowa skrzynka jaka mialem okazje testowac. Przy dynamicznej jezdzie kazda zmiana biegu powoduje, ze obroty spadaja niewiele i praktycznie zawsze jest MOOOOC.

 

"Jak wspomniałem wcześniej w Subaru seryjnie montowane są inne, bardziej przyczepne opony ze stajni Pirelli (w prezentowanej wersji Sport są one dodatkowo szersze niż te z GT86). "

 

yyyy od kiedy??

 

"Na zwykłych drogach, przy rozsądnych prędkościach zabawy z nadsterownością nie są takie proste. Niski moment obrotowy nie pozwala zwyczajnie wyprostować prawej stopy i czekać na nadsterowność."

 

ZE PRZEPRASZAM COOOO???!!!!! Czy ten koles probowal zarzucic tylem na szostym biegu przy 20kmh, ze mu to nie wyszlo czy najzwyczajniej tym autem NIE JEZDZIL??!!

 

 

Podsumowujac, cytowany portal powinien zmienic nazwe z "SportStandard" na "StandardStandard"

 

 

 

 

Może Primi albo TJ, czy Izotom się kiedyś zdecydują wpaść to zobaczymy jak im pójdzie.  

 

ale wtedy musimy zrobic jeden przejazd kazdy swoim, a potem zamienic sie na auta, zeby zniwelowac przewage Twojego skilla :mrgreen:

 

@@Izotom, opowiedz cos wiecej o swoim! Zapomnialem jaki ma kolor :mrgreen:

PS wyniki mojej pierwszej proby sa dostepne (strona 5). Warto zaznaczyc, ze to Z4 to M-ka, w dodatku na wyscigowym pelnym slicku ;) W te niedziele kolejne zawody, zobaczymy potestujemy!

 

http://www.mc-weilheim.de/pkw/graphics/AlleKlassen.pdf

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...