Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc Panowie :)

BRZ ciesze sie juz ok 1,5 roku, a dopiero teraz dolaczylem do forum. Zaluje bo przez to ominely mnie Plejady 2014.

 

Teraz bede, choc niestety tylko do piatku w nocy.

Czy ktos moze wybiera sie wczesniej do Arlamowa i bedzie mozna juz wtedy sie cos pobawic?

 

Dodatkowe pytanie :) jak wyglada kluczyk najnowszej wersji? Bo jedyne co jest slabo w tym aucie to wlasnie kluczyk. Wyglada jak do bramy garazowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was próbował już wyłączyć abs i podpowie, który bezpiecznik najlepiej do tego służy  ;)

 

Drugie pytanie, czy jest jakiś prosty sposób na dezaktywowanie włączania świateł awaryjnych podczas mocniejszego hamowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu obecni posiadacze BRZ. Taka mysl mnie dreczy i nurtuje od pewnego czasu. Zamienic to co mam na nowego wlasnie BRZ. Przepraszam ze zawracam .... ale prosze o opinie. Jak Wam sie podoba, prowadzi i czy wart jest tej ceny. Bede wdzieczny do grobowej deski. Wiem ze IZOTM czeka na tego nowego potomka w rodzinie.

Edytowane przez pchelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu obecni posiadacze BRZ. Taka mysl mnie dreczy i nurtuje od pewnego czasu. Zamienic to co mam na nowego wlasnie BRZ. Przepraszam ze zawracam .... ale prosze o opinie. Jak Wam sie podoba, prowadzi i czy wart jest tej ceny. Bede wdzieczny do grobowej deski. Wiem ze IZOTM czeka na tego nowego potomka w rodzinie.

Podoba się bardzo, prowadzi się świetnie, wart wydanych na niego pieniędzy, ale to zupełnie inne auto. Przesiadłem się z imprezy i jestem bardzo zadowolony, ale jakbym miał wybór np. Brz vs wrx to wybrałbym wrx.

Brz wybrałem bo w obecnej ofercie subaru była to dla mnie jedyna opcja.

Gdyby był dostępny Levorg to wybór mógłby być inny, ja już nie chciałem czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leworga widzialem w Japonii w salonie - i dwa tuziny innych. W tym takie dziwne co ich w Europie nie ma. Mam wszystkie ich katalogi. WRX to cena ok 180 chyba. BRZ jest mniejszy. I tanszy. 120 circa ??? jestem coraz blizej przestac byc dreczonym. Dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli wrx, którego w PL nie ma, ale jeżeli nie przeszkadza Ci to, ze brz jest niepraktyczny, miota nim jak szatan, wsiadanie i wysiadanie to lekcja gimnastyki, szczególnie jak jest trochę ciasno na parkingu, to... będzie Pan zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dodatkowe pytanie :) jak wyglada kluczyk najnowszej wersji? Bo jedyne co jest slabo w tym aucie to wlasnie kluczyk. Wyglada jak do bramy garazowej :)

Zmienił się na lepsze. :)

 

 

14497816954_5d759c7092_b.jpg20140410-20102038-carview-032-1-view.jpg

Śnię o nim po nocach ;)

Edit: za dnia również ;)

Edytowane przez super_bolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zy ktoś z Was próbował już wyłączyć abs i podpowie, który bezpiecznik najlepiej do tego służy 

 

Z walsnych doswiadczen wiem, ze nie jest to potrzebne :) Instruktorzy z SJS tez odradzali

 

 

 

Drugie pytanie, czy jest jakiś prosty sposób na dezaktywowanie włączania świateł awaryjnych podczas mocniejszego hamowania?

 

?????? :huh:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki smaczek...

 

Życzę Nam wszystkim takiej ewolucji BRZeta. Myślę, że byłyby to miłe początki rozejścia się BRZeta i GT86.

 

zy ktoś z Was próbował już wyłączyć abs i podpowie, który bezpiecznik najlepiej do tego służy 

 

Z walsnych doswiadczen wiem, ze nie jest to potrzebne :) Instruktorzy z SJS tez odradzali

 

 

 

Drugie pytanie, czy jest jakiś prosty sposób na dezaktywowanie włączania świateł awaryjnych podczas mocniejszego hamowania?

 

?????? :huh:  

 

Primi ma chyba wersję Active i np. nie ma takiego przełącznik jak "Sport- Snow" czy coś w tym stylu. Nie ma torsena więc ABS może być bardziej upierdliwy i faktycznie jego wyłączenie może być wskazane, niekiedy :rolleyes:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Primi ma chyba wersję Active i np. nie ma takiego przełącznik jak "Sport- Snow" czy coś w tym stylu.

 

Jezu co Wyscie mieli tyle zmian w nowym roczniku?? Jakie sport-snow???? I czy Primi nie zamontowal Torsena??

 

Panie, nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, tylko fotki mam czas oglądać :P:biglol:;)

 

Powiem szczerze: gubię się w tym co jest napisane tu i ówdzie. Niestety nie mam jeszcze TEGO przed oczyma ale już za kilkadziesiąt godzin ... i wtedy dam znać jakie są zmiany albo co jest - bo zmian nie uda mi się wyłapać.

 

Mam propozycję: jak autko będzie to rzucę fotki na forum, ktosik wrzuci fotki rocznika starszego i porównamy.

Przełącznik Sport-Snow ma automat... chyba :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Drugie pytanie, czy jest jakiś prosty sposób na dezaktywowanie włączania świateł awaryjnych podczas mocniejszego hamowania?

 

?????? :huh:  

 

 

Dobre pytanie. Awaryjne przeszkadzają na torze, mylą innych uczestników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie. Awaryjne przeszkadzają na torze, mylą innych uczestników.

O to to,  właśnie o to mi chodzi, jak się mocno klepnie w hamulec to włączają się awaryjne, a ja tego nie lubię  :angry:

 

 

ABS vs brak torsena mi nie przeszkadza, bardziej mi chodzi o hamowanie, na luźnej nawierzchni, z włączonym abs-em nie ma takiego czucia. Lepiej zblokować koła, jak wymagane jest precyzyjne hamowanie np. na mecie  ;)

 

 

ale... ze co? Ty zamowiles A/T...?   

eee chyba nie, MT musi być  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przełącznik Sport-Snow ma automat... chyba

 

 

ale... ze co? Ty zamowiles A/T...? :huh:

Alez, oczywiście ze MT. Próbuje tylko rozkminic co gdzie jest bo buduje makiete wnętrza z kartonów żeby przyzwyczajaic się ;) Tak nie mogę sie doczekać BRZeta :)

 

Ja sobie swego czasu radzilem tak, ze najpierw delikatnie skrecalem kierownica, a pózniej deptalem hamulec. Ewentualnie, kopnij w hamulec bez ściągania nogi z gazu. W każdym bądź razie tak sobie radzilem w WRXie i na szutrach działało. I w FSBD tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z awaryjnymi to mnie dziwi - chyba kwestia rocznika. U mnie tego nie ma! Swoja droga, najlepiej ma to rozwiazane BMW:

 

Nie chciałem nawet wspominać o tym rozwiązaniu.

 

Nie wolno dobrze pisać o BMW, ja już dwie zjebki na PW dostałem i jedno zapytanie czy pracuje w BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę w Tobie propagatora dobrej motoryzacji, w różnym wydaniu. No ale praca w BMW pewnie nie pogardzilbys? ;) Moze to jacyś prorocy?

Na tym Forum są ludzie, którym nic sie nie podoba ... bo nie.

 

A propos tego mrugania, to będąc na torze w Poznaniu, nie pamietam aby BRZ mrugal kierunkami. Ale to tez był MY12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...