pegi Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Czyżbyś używał antyradaru? Ale nietoperza żal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Czyżbyś używał antyradaru? Ale nietoperza żal bulgot silnika STI zaburzył mu echolokacje, dlatego nie zdazył uciec Edytowane 16 Września 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 To jest znaczek: "Batman approved" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A ja uważam że się po prostu chciał estiajem przejechać.... To się nazywa podróż życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 No właśnie. Po co? No ja bym chciał tylko wiedziec ile to jest w jednostkach metrycznych "brak oleju" - litr, dwa, pięc..........? Raju, dowiem się ? i to moim zdaniem jest sedno problemu, Ja mogę zrozumieć że np. brakowało oleju, jeśliu oleju było 0 słownie zero - jednym słowem ani kropli, ani nawet kropeczki, mniej niż te 0,1 litra, to nie uwierzę że to wina kierowcy. Ja rozumiem że wysilony silnik turbo swoje bierze ale nie ma takiej fizycznej możliwości że przez 1000 km pochłoną wszystko i samochód jechał do czasu aż wyszła korba. Jeśli fizycznie oleju nie było czytaj Nie było, czyli po rozłożeniu silnika okazało się że jest sucho jak na pustyni, to musiała być inna awaria która doprowadziła do tak dużego ubytku. Zrozumcie nie ma fizycznej możliwości że kierowca sam wyjechał olej do zera !!, dlaczego SIP nie wierzy w zapewnienia dziennikarza że sprawdzał stan oleju na stacji benzynowej ? Dołączę się do pytania, ile było oleju ? ale dokładnie, nie dywagacja w stylu "nie wiesz co znaczy nie było oleju" ile zostało pół litra ? mniej ? więcej? ile ??? A czy sprawdzenie olej ( o ile w ogóle został sprawdzony ) na stacji wieczorem po całym dniu upalania to aby trochę nie za późno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) No właśnie. Po co? No ja bym chciał tylko wiedziec ile to jest w jednostkach metrycznych "brak oleju" - litr, dwa, pięc..........? Raju, dowiem się ? Oczywiście. Aby ustalić ilość "pobranego" oleju przez silnik, dolaliśmy 2 litry oleju silnikowego do uzyskania wyniku maksimum na bagnecie olejowym. Zważywszy na fakt, że w chwili użyczenia samochodu "do zdjęć", bagnet wskazywał połowę, samochód "wziął" 1,5 litra oleju silnikowego. Pozdrawiam Edytowane 17 Września 2014 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A czy sprawdzenie olej ( o ile w ogóle został sprawdzony ) na stacji wieczorem po całym dniu upalania to aby trochę nie za późno ? Pewnie późno, tylko pytanie czemu znikł - zdrowy silnik tyle nie pije nawet upalany. Z tymze cały czas nie mamy przełożenia "brak oleju" na jednostki metryczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Już mamy ;-)PS. Patrz wyżej. Edytowane 17 Września 2014 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 O już jest info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A ja na to wszystko patrzę trochę z innej strony ..... Szczerze to: , czy był tam olej , czy nie , ile i jaki , to ma marginalne znaczenie w tej chwili . Samochód jaki SIP przeznaczył do testów to seryjne auto i nie oszukujmy sie , nie jeden kierowca / tester/ dziennikarz itd. , katował ten sprzęt , nikt nie bierze na testy auta sportowego żeby sie przejechać 100km/ po autostradzie. To że seryjny silnik wyzionął ducha to naprawdę nic szczególnego , zakatowac można każdy silnik i nie tylko w kilkadziesiat km czy godzin , kręcąc bączki np. Test na torze był z Fiestą S2000 gdzie inspekcja silnika jest wymagana co max 2000km !!!! i kosztuje 30 % wartości nowego STI . seryjne STI nie nadaję sie na tor , upalania itp. i każdy rozsądny powinien o tym wiedzieć . To samo dotyczy ograniczeń gwarancji np. w Nissanie GTR , Największą niestety głupotą było ukazanie sie zdjęcia na FB , Patryka M. nie wiem zupełnie po co ...... chyba żeby pokazać światu jakim jestem hero i "zabiłem byka" . Nie pierwszy i nie ostatni samochód został skatowany przez dziennikarzy , testerów itd. , i importerzy o tym doskonale wiedzą i jest nie jakby wkalkulowane w ryzyko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 nie jeden kierowca / tester/ dziennikarz itd. , katował ten sprzęt , nikt nie bierze na testy auta sportowego żeby sie przejechać 100km/ po autostradzie. jakby pojeździli przepisowo po mieście ... to nie mieli by o czym pisać ... a tak - jest sensacja, są zdjęcia, ktoś to komentuje, w tle logo stacji to i szef się cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 to ja chce auto z bokserem pod maska,wskaznikiem temperatury i cisnienia oleju no i z .....suchą miska olejową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 To musisz kupic 911 GT3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 911 gt3 się z kolei palą hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) To musisz kupic 911 GT3 najpierw musiałbym zaczac grac w totka,zeby miec szanse na wygrana a tak na powaznie gt3 to moje marzenie(750-800 tys ) ale cayman 2,7 czy boxster tez maja boksera co prawda za plecami ale boksera,seryjnie wskazniki temp i cisnienia oleju i temp cieczy chłodzacej i seryjnie suche miski olejowe(GTS maja dodatkowa chlodnice oleju)... wniosek nasuwa sie sam,zbieram na porszaka(ale z forum Subaru nie zamierzam znikac ) Edytowane 17 Września 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Btw ,czy w purszawkach z boxerami tez występuje problem "panewkowy"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 To musisz kupic 911 GT3 najpierw musiałbym zaczac grac w totka,zeby miec szanse na wygrana a tak na powaznie gt3 to moje marzenie(750-800 tys ) ale cayman 2,7 czy boxster tez maja boksera co prawda za plecami ale boksera,seryjnie wskazniki temp i cisnienia oleju i temp cieczy chłodzacej i seryjnie suche miski olejowe(GTS maja dodatkowa chlodnice oleju)... wniosek nasuwa sie sam,zbieram na porszaka(ale z forum Subaru nie zamierzam znikac ) To nie ma znaczenia ja juz dawno subaru nie mam a dalej tu jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 A propos Porszawek, miałem przyjemność mieć na jeden dzień nową Targę 4s. O właściwościach jezdnych nie będę się rozpisywał...największe wrażenie na mnie zrobił przycisk układu wydechowego z zaworem regulacyjnym. Po nocach mi się śni ten dźwięk boksera. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) A propos Porszawek, miałem przyjemność mieć na jeden dzień nową Targę 4s. O właściwościach jezdnych nie będę się rozpisywał...największe wrażenie na mnie zrobił przycisk układu wydechowego z zaworem regulacyjnym. Po nocach mi się śni ten dźwięk boksera. Pozdrawiam Ja co prawda nowa Targe widzialem z daleka,ale z bliska słyszałem Carrere 4s,mamy taka jedna w PT (ten sam silnik i pewnie wydech).Dzwięk jak dla mnie rewelacja i wcale nie trzeba krecic silnika wysoko zeby go uslyszec.Pelna klasa i kultura. Kiedys na tym forum ktos napisal cos takiego...czemu boksery Subaru brzmia fantastycznie a boksery Porsche tak sobie... Coż, wydaje mi sie ze znam odp.... zeby docenic brzmienie 6 cyl boksera Porsche trzeba troche dorosnac tylko i aż.... ps. swoja droga nowy STI tez wydoroslal pod wzgledem dziwiękowym,słuchac pomruk ale juz bez tego troche-odpustowego burczenia sprzed 10 lat Edytowane 18 Września 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 ps. swoja droga nowy STI tez wydoroslal pod wzgledem dziwiękowym,słuchac pomruk ale juz bez tego troche-odpustowego burczenia sprzed 10 lat Ale seria nigdy nie była specjalnie głośna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Jak dla mnie brzmienie silnika - a raczej wydechu Subaru jest nieslychanie wazne, moze to dziwne ale to wlasnie jeden z powodow dla ktorych pierwszy raz kupilem auto tej marki. Poza tym unikalny dzwiek silnika czy wydechu jest absolutnie skarbem w swiecie motoryzacyjnym, co jest czyms o czym Subaru zdaje sie zapominac. Bulgot silnika Subaru jest nieomylny, i dziwi mnie ze Subaru z taka latwoscia rezygnuje z niego w najnowszym modelu WRXa. Inne firmy takie jak BMW sztucznie wysylaja dzwiek swoich silnikow do kabiny za pomoca systemu stereo i glosnikow, inne firmy pompuja go roznymi tunelami. Juz nawet w GR STI ten dzwiek byl bardzo przyciszony, a w najnowszym modelu WRX wogole brakuje bulgotu. Mam nadzieje ze nie zniknie on z STI... Zdaje sobie sprawe ze modyfikacja ukladu wydechowego w WRX byla zabiegiem zwiekszajacym moc, ale chyba sa inne sposoby na uzyskanie wiekszej mocy bez pozbywania sie jednej z najbardziej charakterystycznych cech auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 A propos Porszawek, miałem przyjemność mieć na jeden dzień nową Targę 4s. O właściwościach jezdnych nie będę się rozpisywał...największe wrażenie na mnie zrobił przycisk układu wydechowego z zaworem regulacyjnym. Po nocach mi się śni ten dźwięk boksera. Pozdrawiam Ja co prawda nowa Targe widzialem z daleka,ale z bliska słyszałem Carrere 4s,mamy taka jedna w PT (ten sam silnik i pewnie wydech).Dzwięk jak dla mnie rewelacja i wcale nie trzeba krecic silnika wysoko zeby go uslyszec.Pelna klasa i kultura. Kiedys na tym forum ktos napisal cos takiego...czemu boksery Subaru brzmia fantastycznie a boksery Porsche tak sobie... Coż, wydaje mi sie ze znam odp.... zeby docenic brzmienie 6 cyl boksera Porsche trzeba troche dorosnac tylko i aż.... ps. swoja droga nowy STI tez wydoroslal pod wzgledem dziwiękowym,słuchac pomruk ale juz bez tego troche-odpustowego burczenia sprzed 10 lat Porsche brzmi jak potrząsanie wiadrem ze śrubami Ale cóż.... są inne marki, których jednostki napędowe wydają z siebie dźwięki, które posiadaczy innych marek przyprawiają o zawał... a osoby nieobeznane z marką zawsze zwracają uwagę, że "coś tu zaraz panu odpadnie". A klasyczny dźwięk Subaraka... jeden z najpiękniejszych w motoryzacji a przynajmniej tak charakterystyczny, że nie da się go pomylić z niczym innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) unikalny dzwiek silnika czy wydechu jest absolutnie skarbem w swiecie motoryzacyjnym, co jest czyms o czym Subaru zdaje sie zapominac Dokładnie. W Carfita RS'e Ford (czyli dla niektórych g... wart, z czym się totalnie nie zgadzam), dołożył dodatkowy kanał z silnika do kabiny, aby dźwięk był lepszy. cyt : Jedna szczególnie istotna zmiana została wprowadzona z myślą o emocjach kierowcy. – Czuliśmy, że musimy zrobić coś specjalnego dla kierowców wybierających wersję z silnikiem 240 KM i dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić w tej wersji słynny już fordowski akustyczny „sympozer” – wyjaśnia dr. Rechs. Opracowane na początku z myślą o zastosowaniu w sportowych modelach Ford Focus ST i RS specjalne pudło rezonansowe, zwane przez konstruktorów „sympozerem”, działa na zasadzie wzmocnienia niektórych częstotliwości odgłosu pracy silnika, co pozwala słyszeć we wnętrzu bardzo przyjemny i ceniony przez entuzjastów motoryzacji basowy odgłos pracy silnika. W tym celu zaprojektowano także specjalne połączenie między kolektorem dolotowym powietrza i przednią ścianą czołową oddzielającą kabinę od przedziału silnika. Edytowane 18 Września 2014 przez rombu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Zostaje Hayward? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się