Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, skwaro napisał:
7 godzin temu, Adam12 napisał:
 
 
porównaj ceny na rynkach gdzie FHI odnosi sukces. Oczywiście mam na myśli vs. ceny w EU. 

Ceny bazowe są takie same, tylko podatki są inne. Pretensje miej do ustawodawców nie Subaru.

 

w którym miejscu napisałem, że mam pretensje do Subaru?

Zwracam tylko uwagę, że w krajach gdzie FHI notuje największą sprzedaż Subaru należy do grupy aut raczej tańszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DanPlut napisał:

Coś wysokie te wyliczenie. Końcowy wydech mam Namelessa. Na downpipe trzeba liczyć między 800-1200 zł pewnie środkowy podobnie to wynika z tego, że remap ponad 5 tyś. 

A jak ktoś startuje od zera to cały wydech można kupić między 5k a 6k. 

 

Jeżeli masz zamiar dłubać 2.5T i klecić wydech z różnych "klocków" pewnie można zaoszczędzić ale również nabawić się problemów ze strojeniem.

Rozsądny kompletny wydech np. Cobb ok. 6k pln + 4k pln za strojenie w doświadczonym "warsztacie" nie jest wygórowaną ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przy wydechu nie widzę problemu z jak Ty to napisałeś "kleceniu". Przecież to tylko rura 3" odpowiednio dogięta. Reszta to tylko kwestia spawów i znaczka konkretnej firmy. 4k za samo stronenie to już sporo. 2-2,5k to rozumiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
w którym miejscu napisałem, że mam pretensje do Subaru?
Zwracam tylko uwagę, że w krajach gdzie FHI notuje największą sprzedaż Subaru należy do grupy aut raczej tańszych.
Nie tyle tańszych co kosztujących podobnie jak konkurencja w klasie. Dzieje się tak ze względów podatkowych.

I nawet z tym bym nie szalał, bo STI kosztowało 37k$, a dla porównania cena Mustanga zaczyna się od 26k$, a za 38k$ można mieć wersję V8. Civic Type-R kosztuje 36k$, Focus RS 41k$...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, allu napisał:

Ja za wydech Invidii dałem 5.4k, dp invidii 2k, cobb dolot 1.6k i strojenie coś poniżej 4k.

Ja miałem dylemat między corsa, a invidia i wziąłem invidie. 

Kupowałeś w konkretnym sklepie czy ebay? 

Ja nie mogę zdecydować się na dolot. Czy Aem Grimm Speed czy Mishimoto. 

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/aem-cold-air-intake-system-2015-sti#.XgURm2TTk9C

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/grimmspeed-stealthbox-cold-air-intake-2015-2018-sti#.XgURzmTTk9A

https://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/intake/mishimoto-performance-race-cold-air-intake-2015-sti#.XgUSQmTTk9A

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, DanPlut napisał:

Oczywiście że przyjemność z jazdy jest super. Z drugiej strony wiem że remap samochodu zmienia go nie do poznania i w Sti też będę chciał to zrobić i jestem ciekaw jak to wygląda w Subaru i jak trzeba go do tego przygotować. 

Sytuacja ze Skodą miała tylko rozpocząć dyskusję. 

Jeżdżąc wcześniej Focus em RS MK2 zrobiłem mu mapę z 305 na 370KM oczywiście wcześniej go do tego przygotowując i po 4 latach przed sprzedażą wróciłem do serii, to dopiero wtedy odczułem jak jest KOLOSALNA różnica. Inny samochód. 

Jeżeli to samo uzyskam w Sti to remap muszę zrobić. 

Ja też mam już nową mapę w STI. Ja posłuchałem @carfita i i wymieniłem tylko downpipe ( tzn . Edwin wymienił ;)) i nowa mapa , dolotu ani reszty wydechu nie  trzeba ruszać. Po remapie inne auto, działa mniej zero-jedynkowo , bardziej płynnie. Przebieg momentu dla mnie idealny. Tak powinno wyjechać z fabryki.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tedimy99 napisał:

Ja posłuchałem @carfita i i wymieniłem tylko downpipe ( tzn . Edwin wymienił ;)) i nowa mapa , dolotu ani reszty wydechu nie  trzeba ruszać.

i co udalo sie osiagnac na samym dp? ja mam caly wydech 2.5 cala h&s i ciekaw jestem czy to daje jakieś wieksze mozliwosci niz sam dp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FilipeK napisał:

i co udalo sie osiagnac na samym dp? ja mam caly wydech 2.5 cala h&s i ciekaw jestem czy to daje jakieś wieksze mozliwosci niz sam dp :)

Głównym "hamulcem" jest katalizator seryjny. Więc albo sportowy kat ,albo przelotowy downpipe wystarczy do strojenia. Po strojeniu zmieniłem końcową puszkę z przelotowego Ultera na nieprzelotowy Prodrive , bo było za głośno . Nie wpłynęło to ni jak na charakter auta. Bezpieczne dla silnika 330-340KM i 480NM. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, DanPlut napisał:

Akurat przy wydechu nie widzę problemu z jak Ty to napisałeś "kleceniu". Przecież to tylko rura 3" odpowiednio dogięta. Reszta to tylko kwestia spawów i znaczka konkretnej firmy. 4k za samo stronenie to już sporo. 2-2,5k to rozumiem. 

 

 

Wydech to kluczowa kwestia. Porozmawiaj z fachowcami np. Carfitem lub Kociarem. Wyjaśnią Ci lepiej niż ja.

 

32 minuty temu, tedimy99 napisał:

Głównym "hamulcem" jest katalizator seryjny. Więc albo sportowy kat ,albo przelotowy downpipe wystarczy do strojenia.

 

dokładnie to miałem na myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Adam12 napisał:

 

 

Wydech to kluczowa kwestia. Porozmawiaj z fachowcami np. Carfitem lub Kociarem. Wyjaśnią Ci lepiej niż ja.

 

 

dokładnie to miałem na myśli.

Adam ja rozumiem chodzi mi oto, że przelot 3" to poprostu rura więc nie ważne czy dp będę miał perrina a środkowy h&s itd. Nie pierwszy raz będę stroił u kogoś swój samochód ale pierwszy raz Subaru. 

Wiem że wydech to podstawa dlatego napisałem że, co poza wymianą dp bo to oczywiste. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie trochę pytanie w innym temacie.Ponieważ w moim STI My18 pada akumulator i jest w takim stanie ze nie wiem czy dojadę do ASO istnieje prawdopodobieństwo ze będę wymieniał go sam.Pytanie dotyczy zapinki trzymającej przewód masowy aku nakręconej na pręt trzymający aku czy ja się jakoś rozpina czy podważyć na siłę?Dziekuje z góry za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Markus1 napisał:

Dzieki za odpowiedz.Nic mu właśnie nie zrobiłem doładowywałem nawet.Pierwszy raz coś takiego widzę????

 

Zgłoś w ASO. Wymiana powinna być na koszt gwaranta. Przynajmniej tak było w poprzednich latach w przypadku padających aku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem dzisiaj 2 wskaźniki. Nie ukrywam, że mocno się zastanawiałem nad chińskimi Defi ale w końcu zdecydowałem się na STRI SLM temp. i ciśnienie oleju. Wyszło mnie 406zł z przesyłką do Polski. Gdzie w Warszawie pojechać na montaż? No i jeszcze nie wiem gdzie je umiejscowić. Nie widzi mi się płacić 140 dolców za kawałek plastiku. Kiedyś była taka firma co flokuje na słupku klienta dodatkowe uchwyty. Słupek chyba najbardziej będzie pasować.

Jak ktoś ma zegary w Subaru od 2015r proszę się pochwalić gdzie się udało zamontować.

Z góry dziękuję.

Edytowane przez DanPlut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, DanPlut napisał:

Zakupiłem dzisiaj 2 wskaźniki. Nie ukrywam, że mocno się zastanawiałem nad chińskimi Defi ale w końcu zdecydowałem się na STRI SLM temp. i ciśnienie oleju. Wyszło mnie 406zł z przesyłką do Polski. Gdzie w Warszawie pojechać na montaż? No i jeszcze nie wiem gdzie je umiejscowić. Nie widzi mi się płacić 140 dolców za kawałek plastiku. Kiedyś była taka firma co flokuje na słupku klienta dodatkowe uchwyty. Słupek chyba najbardziej będzie pasować.

Jak ktoś ma zegary w Subaru od 2015r proszę się pochwalić gdzie się udało zamontować.

Z góry dziękuję.

Też mam STRI ,tyle że w Blobie i właśnie na słupku. Tak chciałem , bo nic nie tracę z oryginalnego wnętrza i jest wszystko na wysokości wzroku. A w modelu  2015 to już jedyne miejsce, aby nie wyglądało jak dołożone coś. Takie jest moje zdanie. I moja rada ,jak będą podpinać podświetlenie, to tak aby się nie ściemniały przy włączonych światłach . Ja mam tak właśnie podpięte , że po włączeniu świateł przyciemniają się zegary na słupku co miało być przydatne w nocy żeby nie raziły ,a że jeździmy na światłach całą dobę to przy pełnym słońcu stają się mało czytelne .

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...