Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Carfit to jak bede blisko NS, to sie pisze na zobaczenie co wyszlo po tym twoim tjuningu z tego STIaja.

serdecznie zapraszam , choć dalej uparcie twierdzę że nie należy isć tą drogą , napisałem to tylko jako ciekawostka , natomiast normalnemu userowi , nie polecam ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Carfit to jak bede blisko NS, to sie pisze na zobaczenie co wyszlo po tym twoim tjuningu z tego STIaja.

 

serdecznie zapraszam , choć dalej uparcie twierdzę że nie należy isć tą drogą , napisałem to tylko jako ciekawostka , natomiast normalnemu userowi , nie polecam !

Oooooczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Carfit to jak bede blisko NS, to sie pisze na zobaczenie co wyszlo po tym twoim tjuningu z tego STIaja.

serdecznie zapraszam , choć dalej uparcie twierdzę że nie należy isć tą drogą , napisałem to tylko jako ciekawostka , natomiast normalnemu userowi , nie polecam ! 

 

Dla "normalnego usera" do codziennej jazdy seria wystarcza w zupełności. Do "testów" niestety całe hamulce trzeba zrobić  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Byłem na Ułężu. Nie było jazdy pełnym ogniem co oczywiste ale było bardzo fajnie. Chciałem sprawdzić jak to auto się układa w jeździe po torze i już wiem, że naprawdę jest dobrze. Jak dla mnie wręcz idealnie, czyli na moje potrzeby trafione w 10. Mam porównanie z EVO X, tutaj jeśli chodzi o tora jazdy jaki mogłem sobie obrać, moment skręcania zarówno wejścia jak i wyjścia z zakrętu, samo prowadzenie - superancko.

 

Jest jednak wada - nie umiem sobie znaleźć takie pozycji za kierownicą by była wygodna kiedy siedzi się w kasku. Konstrukcja zagłówka nie jest idealna w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zrobiłem na serii 5tys, II wymiana oleju , tak jak sobie obiecałem co 5tys. interwał serwisowy , od początku ENEOS SUSTINA 0W50 ( teraz już to mogę napisać bo SIP zaczął wspołpracę z ENEOS )

Jak pamiętam dawniej używałeś Millersa. Możesz napisać co skłoniło Cię do zamiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTTM ;)  a tak na serio to chyba jest to spowodowane oporami, jakie stwarza lotka (klapa bagażnika nieco "chodzi" na boki) - silny podmuch powietrza z boku i gotowe... może warto pomyśleć o jakimś dodatkowym zabezpieczeniu w miejscu, gdzie klapa styka się z karoserią. Dawno temu i w nieco innym świecie ;)  demówka z Wro też tak miała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy najbliższym serwisie zgłaszam na gwarancji. Ale pytanie do użytkowników STI MY15 czy też tak mają czy to tylko u mnie

 

Ten sam problem. Wcześniej nie zauważyłem, dopiero jak przeczytałem to poszedłem sprawdzić.

 

Właśnie rozmawiałem z ASO. Mam podjechać, porobią foty, wyślą do centrali i poczekamy na decyzję. Jeśli jeszcze ktoś z Szanownych Kolegów może zrobić to samo to bardzo proszę. Chyba będzie większa szansa, że coś z tym zrobią.

Edytowane przez _adi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...