Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Leon, concept cary czesto nie sluza do tego, zeby pokazac "O, tak bedzie wygladal nasz nastepny samochod". One maja dac wyobrazenie o tym, w jakim kierunku bedzie szedl design. Czesto projektanci puszczaja wodze fantazji i robia auta, ktore z zalozenia nigdy nie moglyby wejsc do produkcji ze wzgledu na przepisy, koszty etc. Wystarczy spojrzec na bawarskich sasiadow:

 

audi-pikes-peak-quattro-concept-photo-135133-s-1280x782.jpg

2008_audi_q7_4dr-suv_36-quattro_fq_oem_3_500.jpg

 

BMWi_i3_Gallery_Exterior_02-1.jpg

 

3F603736584B214FEC812738B1C2.jpg

 

albo innych:

 

mazda-6-news-mazda-shinari-concept-previews-next-mazda-6-car-and-driver-photo-363180-s-429x262.jpg

mazda6_01.jpg

 

I naprawde nie ma co sie ekscytowac zdjeciami zamaskowanego szpeja, bo to moze byc cokolwiek. Przypominam, ze BRZ wpierw wygladal jak dwudrzwiowe Legacy!

 

Sub_FRSports_testmule.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nowy Golf R ma mieć 300 koni, napęd na 4 koła, DGS lub skrzynia manualna do wyboru i pewnie będzie o dobre kilkadziasiąt tysięcy tańszy niż STI. Niech się Japońce postarają... :rolleyes:

 

Ale nie będzie miał wieśniackiego spojlera :D

 

Audi s3 juz jest. 300km od 150k. Z dsg zdaje sie, ze 165 kola i 4.8s do 100kmh(ale jeszcze trzeba wyposazenie doliczyc). No i to haldex 5 generacji.

VW sila rzeczy bedzie napewno tanszy. Tylko chyba nie bedzie mial 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajax, o 17 czerwiec 2013 - 14:57, powiedział: Zelazny, o 16 czerwiec 2013 - 22:52, powiedział: A nowy Golf R ma mieć 300 koni, napęd na 4 koła, DGS lub skrzynia manualna do wyboru i pewnie będzie o dobre kilkadziasiąt tysięcy tańszy niż STI. Niech się Japońce postarają... Ale nie będzie miał wieśniackiego spojlera Audi s3 juz jest. 300km od 150k. Z dsg zdaje sie, ze 165 kola i 4.8s do 100kmh(ale jeszcze trzeba wyposazenie doliczyc). No i to haldex 5 generacji. VW sila rzeczy bedzie napewno tanszy. Tylko chyba nie bedzie mial 4x4?

 

tak naprawdę nie wiem o co wam chodzi? Cena tu nie gra roli zadne z tych aut nie ma podjazdu do Subaru.Subaru pojedziesz na ulicy jak i na torze.VW i Audi oczywiscie super w trasie ale na torze to moga jedynie powachać smród z boxera. :) Bez urazu ale nie porównujecie tych aut do Subaru ani nawet do Lancera Evolution bo to inne dwie bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian zdradze Ci, ze impreza z kolei moze wąchać smród evo.

Czy s3 bedzie szybsze od imprezy powiem Ci we wrzesniu. Czekam az przyjdzie. Pewnie nie lata tak bokiem bo naped jest inny. Ale o czasówke bym sie nie zakładał.

A mam spore doswiadczenie w Subaru. Jak widac po moim podpisie.

STi jest super autem do latania bokiem, ale napewno nie najszybszym jezeli lapać za słówka.

 

Co do jazdy na codzien to STi jednak jest dosyc meczące. Ale tak jak piszesz - po ulicy pojedzie.

Jezdzilem Nissanem gtr.... Tez jedzie po ulicy....tyle, ze po miescie po 30km nie ma sie ochoty wsiadac do niego ponownie.

 

Generalnie o nic nikomu nie chodzi. To forum wiec mozna sie wymienic opiniami.... Ja uwazam, ze 150k za 300 koni to dobry deal.

Nawet jezeli to haldex. Nie kazdy musi dolozyc do sti 50 kola, zeby miec 3 dyfry torsena itp... Bo nie kazdemu bedzie to potrzebne zeby latac ciagle bokiem... A auta beda tak samo szybkie na okrazeniu.

 

Kibicuje nowemu modelowi imprezy, moze wprowadza jakies glebsze zmiany... Jakby nie patrzec to od modelu 2005 z dccd vs 2012.... Zmiany byly... Ale raczej rewolucja bym ich nie nazwal. Tak na 2020 w tym tempie zmian bedzie cos zupelnie nowego :)

Edytowane przez Sebastian.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

A auta beda tak samo szybkie na okrazeniu.

 

jestem pewien że nie będą tak samo szybkie na okrażeniu. ;)

 

Co do jazdy na codzien to STi jednak jest dosyc meczące.

 

zagadzam nsię z tobą , taki urok tego auta :angry:

 

Damian zdradze Ci, ze impreza z kolei moze wąchać smród evo.

 

też sie zgadzam ale chodziło mi o to że Subaru i EVO są do siebie bardzo podobne ( ulica i tor )

 

Nie kazdy musi dolozyc do sti 50 kola,

 

pewno że nie musi , to niech sobie kupiz za 150 koła VW tzw.dupowoza bo nic innego to auto akurat nie oferuje . :P

 

Kibicuje nowemu modelowi imprezy

 

Ja też pozdrawiam :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to haldex 5 generacji.

VW sila rzeczy bedzie napewno tanszy. Tylko chyba nie bedzie mial 4x4?

Golf R będzie miał napęd na 4 koła, tak jak poprzednie jego wersje. ;)

 

ajax, o 17 czerwiec 2013 - 14:57, powiedział: Zelazny, o 16 czerwiec 2013 - 22:52, powiedział: A nowy Golf R ma mieć 300 koni, napęd na 4 koła, DGS lub skrzynia manualna do wyboru i pewnie będzie o dobre kilkadziasiąt tysięcy tańszy niż STI. Niech się Japońce postarają... Ale nie będzie miał wieśniackiego spojlera Audi s3 juz jest. 300km od 150k. Z dsg zdaje sie, ze 165 kola i 4.8s do 100kmh(ale jeszcze trzeba wyposazenie doliczyc). No i to haldex 5 generacji. VW sila rzeczy bedzie napewno tanszy. Tylko chyba nie bedzie mial 4x4?

 

tak naprawdę nie wiem o co wam chodzi? Cena tu nie gra roli zadne z tych aut nie ma podjazdu do Subaru.Subaru pojedziesz na ulicy jak i na torze.VW i Audi oczywiscie super w trasie ale na torze to moga jedynie powachać smród z boxera. :) Bez urazu ale nie porównujecie tych aut do Subaru ani nawet do Lancera Evolution bo to inne dwie bajki.

 

Seryjne STI nie nadaje się na jazdę po torze tak samo jak seryjne Audi. A jak ktoś chce auto do poszalenia to spójrz na forum, żaden wyjadacz nie kupuje nowego STI ale bawią się starymi GC8 B) Nawet patrząc na lancera - X na forum evo jest bardzo dużo, większość porobionych, które się ścigają, upalają. Ile na naszym forum jest nowych STI? Kilka? I czyżby prawie wszystkie jeździły po bułki?

Osiągi Niemców robią wrażenie, STI (przynajmniej na papierze) jest wolniejsze. Merc A45 amg, Bmw 135M - na co dzień są szybsze od Subaru, a niedługo wejdzie wyżej wspomniany Golf i Audi. Najśmieszniejsze jest to, że są tańsi od STI... I nie padają im co chwile silniki 2.5T... :facepalm:

 

Kibicuję Subaru, życzę im jak najlepiej, ale bez porządnej rewolucji (a nie ewolucji) nie wróżę im przyszłości. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajax, o 17 czerwiec 2013 - 14:57, powiedział: Zelazny, o 16 czerwiec 2013 - 22:52, powiedział: A nowy Golf R ma mieć 300 koni, napęd na 4 koła, DGS lub skrzynia manualna do wyboru i pewnie będzie o dobre kilkadziasiąt tysięcy tańszy niż STI. Niech się Japońce postarają... Ale nie będzie miał wieśniackiego spojlera Audi s3 juz jest. 300km od 150k. Z dsg zdaje sie, ze 165 kola i 4.8s do 100kmh(ale jeszcze trzeba wyposazenie doliczyc). No i to haldex 5 generacji. VW sila rzeczy bedzie napewno tanszy. Tylko chyba nie bedzie mial 4x4?

 

tak naprawdę nie wiem o co wam chodzi? Cena tu nie gra roli zadne z tych aut nie ma podjazdu do Subaru.Subaru pojedziesz na ulicy jak i na torze.VW i Audi oczywiscie super w trasie ale na torze to moga jedynie powachać smród z boxera. :) Bez urazu ale nie porównujecie tych aut do Subaru ani nawet do Lancera Evolution bo to inne dwie bajki.

 

A jak wyglada porownanie STI do Focusa RS ? Bo dla mnie troche śmiesznie biorac pod uwage że RS zleje go wiekszosci wypadków a do tego kosztowal prawie polowe mniej.

Bardzo tez jestem ciekaw konfrontacji z A45 AMG której wynik jest raczej prosty do przewidzenia mimo ze to tylko głupi a`la haldex a zwaszcza biorąc pod uwage cennik to juz wogole robi sie śmiech na sali.

 

Damian zdradze Ci, ze impreza z kolei moze wąchać smród evo.

Czy s3 bedzie szybsze od imprezy powiem Ci we wrzesniu. Czekam az przyjdzie. Pewnie nie lata tak bokiem bo naped jest inny. Ale o czasówke bym sie nie zakładał.

Generalnie o nic nikomu nie chodzi. To forum wiec mozna sie wymienic opiniami.... Ja uwazam, ze 150k za 300 koni to dobry deal.

Nawet jezeli to haldex. Nie kazdy musi dolozyc do sti 50 kola, zeby miec 3 dyfry torsena itp... Bo nie kazdemu bedzie to potrzebne zeby latac ciagle bokiem... A auta beda tak samo szybkie na okrazeniu.

 

Kibicuje nowemu modelowi imprezy, moze wprowadza jakies glebsze zmiany... Jakby nie patrzec to od modelu 2005 z dccd vs 2012.... Zmiany byly... Ale raczej rewolucja bym ich nie nazwal. Tak na 2020 w tym tempie zmian bedzie cos zupelnie nowego :)

Jak jeździ nowe S3 tego jeszcze nie wiem w każdym razie mialem oststnio zwykle A3 jako auto zastępcze i bylem zasokowany wyrafinowaniem tego samochodu. Wykonczenie wnetrza i detali jest na poziomie nawet nie A4 tylko A6 tak jak poziom hałasu i praca zawieszenia.Oczywiscie żadną hardcorowa zabawka do walki na torze to nigdy nie będzie ale do szybkiego polykania km i bardzo komfortowych warunkach będzie bardzo przyjemne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leon, concept cary czesto nie sluza do tego, zeby pokazac

 

Dobrze wiem do czego służą CC i zdaje sobie sprawę że SI nie może wyglądać ładnie, bo to złamanie tradycji by było. Ale jako esteta ;) chciałbym zobaczyć wreszcie ładną Imprezę, bo mam dość oglądania ładnych Legaców. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy ale jesteście dziwni - teraz uogólniam ale do tych co trzeba trafiam. Jaki by temat nie zacząć zawsze kończy się na udowadnianiu, że Subaru jest be. Odnoszę wrażenie że z Subaru, na polskim poletku, zrobiliśmy Don Kichota walczącego z wiatrakami. Na pewno są setki albo nawet tysiące lepszych samochód od samochodów Subaru - albo nawet setki tysięcy czy miliony, tyle ile jest preferencji użytkowników na świecie.

 

P.S.Od czytania tego typu wątków to zaczynam mieć ochotę na zakup Golfa GTI czy BMW M1. Dzięki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może i ja dorzucę swoje 3 grosze w temacie. Sam jestem ciekaw nowego Golfa R, bo zapowiedzi są bardzo ciekawe. Ma być lżejsza konstrukcja i moc w okolicach 300KM. A cena niższa niż Audi S3.

Golf R nigdy nie był i nie będzie konkurentem STI ale dla WRX-a już tak. Decyzja o zakupie tego czy drugiego auta to kwestia upodobań klienta, Golf R ma szanse być najtańszym 300 konnym autem na rynku.

Czekam też na jazdę testową A45AMG bo na papierze wygląda świetnie! Po jeździe podzielę się wrażeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy ale jesteście dziwni - teraz uogólniam ale do tych co trzeba trafiam. Jaki by temat nie zacząć zawsze kończy się na udowadnianiu, że Subaru jest be. Odnoszę wrażenie że z Subaru, na polskim poletku, zrobiliśmy Don Kichota walczącego z wiatrakami. Na pewno są setki albo nawet tysiące lepszych samochód od samochodów Subaru - albo nawet setki tysięcy czy miliony, tyle ile jest preferencji użytkowników na świecie.

 

P.S.Od czytania tego typu wątków to zaczynam mieć ochotę na zakup Golfa GTI czy BMW M1. Dzięki :P

 

Jaki by temat nie powstał o Subaru zawsze kończy się na tym, że Audi jest lepsze. Czy to w technicznym, czy to w ogólnym czy to nawet w nielegalu ;) Prawda TurdziGT ?

To samo z ceną. Zawsze wszystko jest tańsze od STI. Pytanie gdzie? W PL?

To może mi powiecie ile tych Golfów R, Audi RS3 itd sprzedano w PL. Jak ich cena przełożyła się na sukces rynkowy?

Cena nie ma tu żadnego znaczenia. U mnie na wsi gdzie sprzedano więcej tego typu samochodów niż w PL jest tak, że STI jest najtańsze i dla mnie osobiście nie ma konkurencji nawet ze swoimi niedociągnięciami. Do RS3 czy Golfa R musisz dołożyć jeszcze pół STI i tak RS i R jest na każdym rogu. O S nie będę pisał bo są po dwa na każdym rogu. STI tylko co drugą ulicę stoi. Za to Focusa tu nie spotkacie. No tak na suchym wciąga STI i inne auta tylko co się stanie jak pada? Spytajcie Carfita. Nie raz o tym pisał.

I co najlepsze wszyscy jeżdżą tymi samochodami po bułki. O tak właśnie po bułki. Łącznie z moją sąsiadką. Panią lat 50+ która ma takiego RS4 żeby pojechać na zakupy itd.

Nie patrzcie na motoryzację przez pryzmat polskiego podwórka, bo gdyby to był wyznacznik to ŻADEN STI, RS czy nawet S, GTI by nie powstało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, ale czy nie dotyczy nas najbardziej właśnie polski rynek? Trudno wymagać, żebyśmy każdy aspekt analizowali dla każdego rynku z osobna, albo odnosili się do specyfiki np. Wielkiej Brytanii. A jeśli chodzi o polską dystrybucję, to sprawa jest prosta i jasna. Ceny poszczególnych samochodów są podane, a dalej pozostaje już tylko fantazja klientów. Polskich klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom i Kasiaimis powod narzekania jest prosty i pisalem juz o tym w paru wątkach. 10 czy 15 lat temu jak chcisles miec bardzo szybkie auto to musiales wydać worek pieniedzy i kupic porsche bmw lub jakieś szybkie audi bo samichody GTI niestey nie oferowały takich osiągów dlatego w tamtych latach takie STI czy EVO wypenialo ta luke idealnie i można bylo wybaczyć wiele niedociągnięć.

Dziś w zwyklych kompaktach majacych podobne osiągi czy to jako FWD czy AWD moza wrecz przebierać i to w cenie niejednoklotnie sporo niższej wic nie ma sie co dziwic ze ludzie stali sie wybredni.Nic nie poradze na to ze jak wydam na auto 220 tys to mmnie troche razi ze jakosc wnetrza nie dorasta jakoscia nawet Kii Ceed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie nie bardzo chodziło mi o kasę w tym co chciałem powiedzieć. Wyszło jak wyszło. Zmierzałem do tego iż nie jest tak źle z tym Subaru jak o nim tu piszecie i wcale nie jest tak świetnie z Audi i innymi z "lepszym" wykończeniem. Jak już wspomniałem u mnie na wsi RS3 jest w cenie 1i1/3 STI a Golf6R w 1i1/2 STI i wszyscy którzy mieszkają w "centrum" mają właśnie takie różne VAG'i w ilości przytłaczającej STI. Sytuacja jednak zmienia się 5km od centrum. Tam wszyscy mają SUBARU! Jedyny wyjątek stanowią posiadacze Land Rovera Defendera. Oni nie mają Subaru. Reszta ma Subaru i nawet jeśli jeżdżą "latem" RS4 to w pogotowiu zawsze mają chociażby "Justynkę". Choć najczęściej mają po prostu Forka i Justynkę lub Outbacka i Justynkę lub STI i Legasia. W dowolnym miksie.

Tak więc możecie sobie pisać wszyscy o wyższości wszystkiego nad Subaru. Pokazywać tysiąc testów z gazet, telewizji i internetu. Mnie to kompletnie nie przekona bo życie w mojej okolicy, które nie jest sponsorowane przez żadną korporacje tylko przez ilość śniegu pokazuje w wystarczający sposób przez 7 miesięcy w roku WYŻSZOŚĆ Subaru nad resztą motoryzacyjnego świata.

 

Pozdrawiam

Miś

 

Dodam tylko, że w szpital, policja, straż pożarna, gmina oraz prawie każda firma ma Legasia na stanie :D

Edytowane przez KASIAiMIŚ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cybel uwierz mi na slowo ze przy Ceed GT wnętrze STI wyglada bladziutko jezeli chodzi jakość materiałów i montażu i nie jest to ocens ze zdjec a informacjs od zaprzyjaźnionego dziennikarza który takową kie ostatnio testowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cybel uwierz mi na slowo ze przy Ceed GT wnętrze STI wyglada bladziutko jezeli chodzi jakość materiałów i montażu i nie jest to ocens ze zdjec a informacjs od zaprzyjaźnionego dziennikarza który takową kie ostatnio testowal.

 

No to nad czym się zastanawiać...?...kupować Ceed GT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię żeby od razu zamiast sti kie kupowac ale cena w jakimś stopniu powinna odzwierciedlać to co samochód soba reprezentuje a umówmy się nie sa to juz dzisiaj cuda na kiju.Ciezko tez porównać wymagania jakie sie ma od 10 czy 15 letniego samochodu za 20K a nowego za 220 bo jak widac motoryzacja poszła mocno do przodu a po subaru jakos tego nie widać.

No i jak to sie dzieje ze na przestrzeni lat EVO tanieje a STI tylko drożeje ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...