Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

Co nie zmienia faktu, że różnice w prowadzeniu i czasach na torach między napędami są coraz mniejsze - patrz np. Focus RS i Megane RS.

I tu pojawia się słowo klucz - TOR.

Impreza nie jest z założenia autem stricte torowym i to tylko świadczy o świetnych właściwościach ,że walczy na równi z autami w/w pokroju.... ale pojeździjmy po szutrze i śniegu.

Ludzie ciagle to myla. Impreza ma geny rajdowe ale faktycznie mozna z niej zrobic auto torowe. Pkocial cos Wam moze o tym powiedziec. Nie jeden super samochod sklepal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nowy Golf R ma mieć 300 koni, napęd na 4 koła, DGS lub skrzynia manualna do wyboru i pewnie będzie o dobre kilkadziasiąt tysięcy tańszy niż STI. Niech się Japońce postarają... :rolleyes:

 

Ale nie będzie miał wieśniackiego spojlera :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy wystrzela pierscienie albo uszczelka? :DDD

Napewno nie adekwatna do jakosci.......czyli o 50% za wysoka

Napisał rozżalony właściciel STi 2012 sedan.Trza było nie "modzić",usterka zostałaby usunięta w ramach gwarancji. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biglol: dobre. Niby każdy chce coś innego niż dają ci wielcy a jak dostaną to tylko narzekają. Czy naprawdę chodzi o to żeby unifikować auta? Żeby każdy miał to samo wyposażenie, tę samą moc, komfort jazdy itp? To tak na marginesie :rolleyes:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...