Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Nie przesadzajmy z tym Fordem: żadna konkurencja dla STI. Ośka zawsze będzie ośka czyli kupa zabawy ale ciągle zdecydowanie mniej trakcji w stosunku do 4x4, zwłaszcza na śliskich nawierzchniach.

Pozwolę się nie zgodzić, mimo, że nie jeździłem fordem. Czytałem sporo o tym aucie i jest bardzo szybkie, Carfit opisywał nawet jakoś ostatnio, jak zrobił mocne STI. On subaru zna jak mało kto, a jak osobiście jeździ focusem i mówi że jest świetne i szybsze od STi to coś w tym musi być ;)

 

Wiadomo, 4x4 się nie zastąpi, ale Subaru to już trochę stara konstrukcja a konkurencja nie śpi. Jeśli nowe STI będzie odgrzewanym kotletem, czyli silnik 2,5 i mało nowych zmian w stosunku do poprzednika to nie wróżę Subaru sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy z tym Fordem: żadna konkurencja dla STI. Ośka zawsze będzie ośka czyli kupa zabawy ale ciągle zdecydowanie mniej trakcji w stosunku do 4x4, zwłaszcza na śliskich nawierzchniach.

Pozwolę się nie zgodzić, mimo, że nie jeździłem fordem. Czytałem sporo o tym aucie i jest bardzo szybkie, Carfit opisywał nawet jakoś ostatnio, jak zrobił mocne STI. On subaru zna jak mało kto, a jak osobiście jeździ focusem i mówi że jest świetne i szybsze od STi to coś w tym musi być ;)

 

Wiadomo, 4x4 się nie zastąpi, ale Subaru to już trochę stara konstrukcja a konkurencja nie śpi. Jeśli nowe STI będzie odgrzewanym kotletem, czyli silnik 2,5 i mało nowych zmian w stosunku do poprzednika to nie wróżę Subaru sukcesu.

 

Dokładnie! Zgadzam się w 100%.

 

Ostatnio miałem okazje być powożony na prawym Focusem RS, zrobionym na ~350 KM. Jak to lata! A z trakcją problemów nie było większych...

 

Czekamy teraz na STi i.... EVO, bo o XI coś cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bić się z Wami nie będę. Ale co 4 łapy to 4 i to wiem z doświadczenia.

 

Oczywiście, że tak! M.in. dlatego jestem na tym forum! Przecież nie mam Subaru, nigdy nawet nie miałem i od paru ładnych lat już tu siedzę :D

 

Co nie zmienia faktu, że różnice w prowadzeniu i czasach na torach między napędami są coraz mniejsze - patrz np. Focus RS i Megane RS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co nie zmienia faktu, że różnice w prowadzeniu i czasach na torach między napędami są coraz mniejsze - patrz np. Focus RS i Megane RS.

I tu pojawia się słowo klucz - TOR.

Impreza nie jest z założenia autem stricte torowym i to tylko świadczy o świetnych właściwościach ,że walczy na równi z autami w/w pokroju.... ale pojeździjmy po szutrze i śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kooperacja BMW i Toyoty dotyczy głownie pracy nad ogniwem wodorowym. Do tego BMW podzieli sie doświadczeniem odnosnie budowy samochodów sportowych, ale nie ma absolutnie żadnych planów budowania wspólnego auta tak jak to miało miejsce przy GT86/BRZ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna wizualizacja nowego WRX'a - wszystko wskazuje, ze to bedzie buda obecnej Imprezy + kilka akcentow, nawiazujacych do wczesniej pokazanego konceptu

 

http://www.gtchannel.com/blog/exclusive-new-details-2015-subaru-wrx

 

 

ciekaw jestem, jak bedzie wygladalo nowe STI i jak bardzo bedzie roznilo od nowego WRX'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...