Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

strasznie tajemnicze to WRX STI 2015, o zmianach w silniku cisza, nie wiadomo ile dyfrów, ani co robi Torque Vectoring:)

W jednej z gazet( dlatego nie wiem czy to info wiarygodne) pisali cos o niewielkich zmianach w silniku. Niestety bez szczegółów wiec nie wiem czy pisali zeby napisać albo podpisać zdj silnika :) czy faktycznie silnik ma modyfikacje.Gdybys cos wiedział o modyfikacjach to daj znac...

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

strasznie tajemnicze to WRX STI 2015, o zmianach w silniku cisza, nie wiadomo ile dyfrów, ani co robi Torque Vectoring:)

Gdybys cos wiedział o modyfikacjach w silniku to daj znac :)

 

 

Pan Koper mógłby się wypowiedzieć, kilka razy w tym wątku zasugerował że silnik jest cały czas poprawiany... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukass, dokładnie tak jak piszesz:-) dzisiaj przesiadłem sie bezpośrednio z mojego sti 11 sedan do nowego modelu i poczułem jak to działa. Działa!!!! Dużo lepiej trzyma sie Drogi niż mój. Szczególnie na szybkich łukach. Dopiero takie bezpośrednie porównanie pokazuje , o ile szybsze jest nowe sti. Raju, dziękuje!

Napisz jak mozesz cos o silniku w Twoim sti 2011

Fabryczny/ po tuningu?

Jak z awaryjnoscia? Jaki przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Twojej wypowiedzi uświadomiłem sobie, ze Dominik, nowym STI, nie jeździł prób szutrowych na Pleadach. Nie wiem czy z powodu dbania o SIPowy sprzęt czy właśnie ze zbyt dużej nadsterownosci albo małej wprawy w prowadzeniu tego auta. Intrygujące.

 

Przepraszam, jedna na pewno jechał pierwszego dnia. Drugiego ... na pierwszej Go nie było, a drugiej ... nie pamietam

Może dlatego że trenuje asfalty przed Rzeszowskim ? W Kielcach był właśnie w tym celu.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechał wszystko w podwójnym tego słowa znaczeniu ]:->

 

 

A propos rzekomego charakteru czysto torowego i asfaltowego, polecam wypowiedz Tima Schricka w poniższym filmie:

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152157187090770

No, bardzo żałuje, że nie jest to moje auto. Oddałbym wszystkie udogodnienia z tego auta żeby był tańszy, z klimą włącznie :rolleyes: .Jeszcze troszkę muszę poczekać. Debilowi nie ma co dawać do łapy takiego auta :unsure:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czarnym chyba wygląda najlepiej.

Mi tez czarny sie podoba.Mam kilka fotek czarnego STi  stojacego czasem przed salonem  A.Koper Wwa i wyglada bardzo fajnie.

Z daleka jest bardziej dyskretny,niz niebieski.Po niebieskim od razu widzac ze to Subaru,w czarnym mozna sie zakamuflowac  :) 

Warunek czarny wyglada fajnie ale musi byc czysty,wszysko na tym lakierze widac,kurz itd o blocie nie wspomne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu widziałem siedziałem pomacalem.

Pierwszy komentarz - wygląda 10 razy lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach !

Potwierdza się po raz kolejny ze ayto trzeba zobaczyć na żywo. Oglądałem białą perle na granitowych BBSach i taka byn zamówił , wygląda świetnie jak stare dobre subaru a nie jakies hatchback i i robione z tego na siłę sedany.

Środek super może zegary mogły być trochę mniej tandetne ale do już wyprzedzanie na siłę.

Ilość miejsca ogromna zwłaszcza z tylu duzy bagażnik no na prawdę nir ms się czego przyczepić tym bardziej ze siedzi się fajnie nisko a kierownica fajnie leży w dłoniach.

Jedyna uwagę mam do siedzen.Sa ok ale do zwykłego auta ,tu widzal bym pełne kubly lub przynajmniej fotel tsk wyprofilowany jak mam w Fiescie. Będąc przy fotelach chciał bym też aby oprócz skóry dostepna byla alkantara no ale to juz wybrzydzanie.

Pozostaje kwestia jak jeździ i silnika ale jest dobrze bo jest to w końcu subaru które chce mieć !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jakiś nowy trend? Chyba strasznie ciężkie muszą być

 

Podobno ktoś kiedyś wywrócił starego Forka na płaskim co wykazało potrzebę obniżenia środka ciężkości jeszcze bardziej. 

 

Granitowe felgi okazały się być idealnym rozwiązaniem  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przy fotelach chciał bym też aby oprócz skóry dostepna byla alkantara

Ta skóra jest masakryczna. Ja w XT mam to samo dziadostwo, tylko jeszcze mnie wyprofilowane fotele więc na szybki zakrętach po prostu czuje jakbym miał wysiadać z auta. ;) Ta niższa wersja wyposażania ma alcantarę i jest ok. Tyłek ma się czego trzymać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jedyna uwagę mam do siedzen.Sa ok ale do zwykłego auta ,tu widzal bym pełne kubly lub przynajmniej fotel tsk wyprofilowany jak mam w Fiescie

 

Niestety, w związku z tym, że narzekaliście na fotele Recaro w poprzedniej wersji  - niby za ciasne i niewygodne - to teraz Japończycy zrobili na UE takie coś co wygląda, a nie trzyma. Jest look nie ma działania. Ale jak dla nie mogą być: zapiąć ciasno pasy z zablokowaniem i wio.

 

@@turdziGT, albo mi się wydaje albo ewoluujesz... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to teraz Japończycy zrobili na UE takie coś co wygląda, a nie trzyma

 

A nie na odwrót?  To coś nie wygląda (tzn. wygląda jak ze Skody :D ) , ale wg Dyrekcji trzyma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...