TOMA52 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Tak, firma nazywa się Nagengast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyh00 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Nagengast Kartuska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Ile kosztuje regeneracja SLS wiecie może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docent furman Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 W październiku 2014 zapłaciłem 650 zł. Niestety, dokładnie po skończeniu gwarancji i niecałych 10 tys. km, z amortyzatora zaczął wyciekać olej. Biorąc pod uwagę koszt, regeneracja okazała się być operacją wysokiego ryzyka i mimo zalet SLS, wkrótce zmieniam na zestaw Kayaba. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 czy problem ten dotyczy też forka 97-2002? czy tam były zwykłe montowane(nie samopoziomujące)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Też, ale nie wszystkie wersje miały SLS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 do Krzychu91 wymieniałem tylne SLSy około miesiąc temu, koszt samej regeneracji to 690pln za 1 szt +35pln przesylka, dodatkowo musisz wyslac stare do regeneracji, wiec dochodzi koszt wysylki. Ja zrobiłem inaczej ponieważ podciekal prawy tyl, ale nie było jeszcze tragedii (siedział około 3 cm nizej niż lewy) zanabylem od kolegi arnoldpe amorki, które to kolega arnoldpe wyslal bezposrednio do nagengastu (za co dziekuje ), sama regeneracja trwala dość długo około 3 tygodni, później za 100 pln od sztuki wymiana w ASO, a swoje stare amorki sprzedałem na aledrogo. Suma summarum wyszlo mi z wymiana 1615pln za calosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 W październiku 2014 zapłaciłem 650 zł. Niestety, dokładnie po skończeniu gwarancji i niecałych 10 tys. km, z amortyzatora zaczął wyciekać olej. Biorąc pod uwagę koszt, regeneracja okazała się być operacją wysokiego ryzyka i mimo zalet SLS, wkrótce zmieniam na zestaw Kayaba.Ok dzięki, zwątpiłem. Myslałem by zrobić moje stare SLS na "zapas", sam śmigam ma Kayabach ale to chyba nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) W październiku 2014 zapłaciłem 650 zł. Niestety, dokładnie po skończeniu gwarancji i niecałych 10 tys. km, z amortyzatora zaczął wyciekać olej. Biorąc pod uwagę koszt, regeneracja okazała się być operacją wysokiego ryzyka i mimo zalet SLS, wkrótce zmieniam na zestaw Kayaba.Ok dzięki, zwątpiłem. Myslałem by zrobić moje stare SLS na "zapas", sam śmigam ma Kayabach ale to chyba nie ma sensu. Miałem taką samą koncepcję, ale skończyło się podobnie - SLS'y stare leżą w kartonie w piwnicy. Nie wylały, ale też nie były w stanie się podnieść przy mocno obciążonym aucie... Na kayabach zniknął problem trwałości zawieszenia... Nawet przy 4 osobach i bagażniku wyładowanym po dach (powrtów z Subarsail'a z bagażami ) wciąż był z tyłu zdrowy zapas prześwitu. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaćwing Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja mam Kayaby + podkładki 1 cm ( bo mam LPG) i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 do Krzychu91 wymieniałem tylne SLSy około miesiąc temu, koszt samej regeneracji to 690pln za 1 szt +35pln przesylka, dodatkowo musisz wyslac stare do regeneracji, wiec dochodzi koszt wysylki. Ja zrobiłem inaczej ponieważ podciekal prawy tyl, ale nie było jeszcze tragedii (siedział około 3 cm nizej niż lewy) zanabylem od kolegi arnoldpe amorki, które to kolega arnoldpe wyslal bezposrednio do nagengastu (za co dziekuje ), sama regeneracja trwala dość długo około 3 tygodni, później za 100 pln od sztuki wymiana w ASO, a swoje stare amorki sprzedałem na aledrogo. Suma summarum wyszlo mi z wymiana 1615pln za calosc. Dzięki bardzo za info To w sumie taniej wychodzi kupić SLS regenerowane u Carfita za 1500 zł, ale 300 zł zwracają jak odeślesz swoje stare SLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 do Krzychu91 wymieniałem tylne SLSy około miesiąc temu, koszt samej regeneracji to 690pln za 1 szt +35pln przesylka, dodatkowo musisz wyslac stare do regeneracji, wiec dochodzi koszt wysylki. Ja zrobiłem inaczej ponieważ podciekal prawy tyl, ale nie było jeszcze tragedii (siedział około 3 cm nizej niż lewy) zanabylem od kolegi arnoldpe amorki, które to kolega arnoldpe wyslal bezposrednio do nagengastu (za co dziekuje ), sama regeneracja trwala dość długo około 3 tygodni, później za 100 pln od sztuki wymiana w ASO, a swoje stare amorki sprzedałem na aledrogo. Suma summarum wyszlo mi z wymiana 1615pln za calosc. Nie chcę Cię martwić, ale moje SLS wylały po przejechaniu jakichś 12-14kkm od wymiany/regeneracji. Wylały dosyć gwałtownie, jeden zostawił kałużę przy kole, drugi gdzieś w trasie, całe nadkole zachlapane. Wymieniono mi na gwarancji, od wymiany przejechałem około 5kkm i na razie wszystko jest ok. W tym roku mało jeździłem i w razie kolejnej awarii gwarancji już nie będzie... Pewnie zapukam tym razem do Carfita po kolejne regenerowane, chyba że ktoś mnie w jakiś sposób przekona do KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 do Krzychu91 wymieniałem tylne SLSy około miesiąc temu, koszt samej regeneracji to 690pln za 1 szt +35pln przesylka, dodatkowo musisz wyslac stare do regeneracji, wiec dochodzi koszt wysylki. Ja zrobiłem inaczej ponieważ podciekal prawy tyl, ale nie było jeszcze tragedii (siedział około 3 cm nizej niż lewy) zanabylem od kolegi arnoldpe amorki, które to kolega arnoldpe wyslal bezposrednio do nagengastu (za co dziekuje ), sama regeneracja trwala dość długo około 3 tygodni, później za 100 pln od sztuki wymiana w ASO, a swoje stare amorki sprzedałem na aledrogo. Suma summarum wyszlo mi z wymiana 1615pln za calosc. Nie chcę Cię martwić, ale moje SLS wylały po przejechaniu jakichś 12-14kkm od wymiany/regeneracji. Wylały dosyć gwałtownie, jeden zostawił kałużę przy kole, drugi gdzieś w trasie, całe nadkole zachlapane. Wymieniono mi na gwarancji, od wymiany przejechałem około 5kkm i na razie wszystko jest ok. W tym roku mało jeździłem i w razie kolejnej awarii gwarancji już nie będzie... Pewnie zapukam tym razem do Carfita po kolejne regenerowane, chyba że ktoś mnie w jakiś sposób przekona do KYB Ja kupiłem forka już z amortyzatorami regenerowanymi chyba w Mts. Ja przejechałem 24 tyś km i żyją Oryginalne nowe ponoć też mogą paść przy małym przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 A zakładał ktoś może zestaw z PEDERS-a? Komplet full na tył wychodzi całkiem obiecująco a ponoć niebo lepszy od KYB. Wlaśnie sie nad tą opcją zastanawiam poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nieco lepszy pod jakim względem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A zakładał ktoś może zestaw z PEDERS-a? Komplet full na tył wychodzi całkiem obiecująco a ponoć niebo lepszy od KYB. Wlaśnie sie nad tą opcją zastanawiam poważnie.Sam nie testowałem, ale słyszałem, że są twardsze od KYB więc robi się trochę taczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A zakładał ktoś może zestaw z PEDERS-a? Komplet full na tył wychodzi całkiem obiecująco a ponoć niebo lepszy od KYB. Wlaśnie sie nad tą opcją zastanawiam poważnie. Mi się na Kayabach z 1 cm podkładką jeździ dobrze - auto prowadzi się bardzo neutralnie (zdarzają mi się pojeżdżawki, na tym zestawie zaliczyłem już Rallyland, Toruń i Kielce) i nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do pracy tylnego zawieszenia (mam oryginalny stabilizator Forkowy). W jeździe codziennej też jest dobrze, auto na pewno nie jest taczką, ładnie wybiera nierówności czy leżących policjantów Jak pisałem już wcześniej, nawet przy bardzo dużym obciążeniu jest wystarczający prześwit (sporo większy niż przy moich uszkodzonych SLS'ach), ale nie da się ukryć, że auto wtedy nie trzyma już poziomu... Nie wiem jak mogłąby się objawiać 'lepszość' Pedersów, ale chętnie posłucham - nie twierdzę, że Kayaby to jedyna słuszna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nieco lepszy pod jakim względem ? Nie wiem, pytam właśnie, rozumiem że podpinasz się pod moje zapytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A zakładał ktoś może zestaw z PEDERS-a? Komplet full na tył wychodzi całkiem obiecująco a ponoć niebo lepszy od KYB. Wlaśnie sie nad tą opcją zastanawiam poważnie. Mam już/dopiero rok i jestem zadowolony ale ja nie upalam mego Turboforka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nieco lepszy pod jakim względem ? Nie wiem, pytam właśnie, rozumiem że podpinasz się pod moje zapytanie? Tak, też czeka mnie zmiana. Na KYB ludzi nie narzekają, a jak ten Pedeers ma być lepszy to jeszcze lepiej... Mam już/dopiero rok i jestem zadowolony ale ja nie upalam mego Turboforka A miałęś może wcześniej KYB a jak tak to możesz coś powiedieć który zestaw byś bardziej polecił i dlaczego ? PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Nie miałem nic poza oryginałami no i przy 140km musiałem je zmienić. Dotąd jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Podobno PEDERsy są znacznie trwalsze i mocniejsze od KYB. Faktem jest że KYB to najzwyklejszy amortyzator z półki w sklepie, PEDERS powinien już do czegoś zobowiązywać. Różnica w cenie jest mniej więcej pośrodku KYB a ori SLSami, przy czym dostaję gotową kolumnę plug&play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Też zrezygnowałem z SLS ów z uwagi na koszt zestawu. Regeneracja też po kieszeni uderza więc za zwykłe zamienniki z robotą zapłaciłem ok 700 złociszy polskich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 @giki, a co dokładnie miałeś zamontowane w tym forku? Wiele osób ma Kayaby i sobie chwali ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się