Skocz do zawartości

krzyh00

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    FXT MY04, Focus MY05

Osiągnięcia krzyh00

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Spawalniczy dzieki! To jest chyba dobry trop. Myslicie ze ktos w trojmiescie to ogarnie? ASO Zdanowicz?
  2. Prowadnice wymienione wczesniej. Nie pomoglo. To jest jakby taki lomot. Czasami metaliczny dzwiek ale taki wygluszony. Mam nowe amory, podpory i zaciski. Wiem jak powinno to pracowac bo mam w domu innego forka sg i tam jest ok. Tuleje wahacza stabilizatory i laczniki tez sprawdzone. To nie to. Ma ktos jakis pomysl na maglownice w trojmiescie? U kogo i gdzie? Chcialbym oczywiscie zaczac od diagnozy. Nie bede regenerowal na zapas. Glosniej stuka przy skrecaniu wiec podejrzenie na magiel. Oes, ktory serwisuje auto nie podejmuje sie tematu. Nie ich specjalizacja. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  3. Te tematy sprawdzone i sa ok. Zostaje wlasnie tylko maglownica. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  4. Cześć, Jestem po wymianie zawieszenia przód i tył (KYB na tył i przód + sprężyny + mocowania). Niestety wygląda, że chyba dopada mnie problem z maglownicą. Przy skręconych kołach i drobnych dziurach pomimo nowych amorów słychać stuki. Niezbyt głósne ale jednak. Czy to maglownica? Ktoś poleci dobre miejsce w trójmiescie (lub okolice ale w granicach rozsądku, do nowego sącza raczej nie będę jechał :-) gdzie można zregenerować i zdiagnozować maglownice? Niestety OES nie podejmuje się tej roboty. O ASO także można zapomnieć, mieli problem ze skrzynią AT a co dopiero maglownica. Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki gdzie można uczciwie i rzetelnie i niedrogo rozwiązać ten problem. Pozdr. Krzysiek
  5. Panowie, nie zgadniecie co było rozwiązaniem. Czujnik KICK-DOWN się zaciął. Rozwiązanie podpowiedział telefonicznie Pan Adam (były pracownik ASO Zdanowicz), obecnie Auto Mat Miszewko jakby ktoś szukał w trójmieście eksperta od AT w Subaru. Podobno jedyna osoba w pomorskim, ASO kieruje właśnie do niego. Część, o której mowa ma numer 8 http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_5/manipulation/pedal_system/illustration_1/ Ktoś podpowie gdzie to nabyć? Czujnik się zaciął, a ja nie chcę ryzykować powtórki z rozrywki w przyszłości. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie w rozwiązanie mojego problemu, a szczególne podziękowania dla Tummi i kropkowicz :-)
  6. Mariusz na czym polegal Twoj problem i jakie ostatecznie rozwiazanie wybrales? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  7. Na vag kkl i freessm nic nie wyszlo na skrzyni-zadnych bledow. Co ciekawe z odczytow parametrow at na freessm dowiedzialem sie ze jeżdżę na PIERWSZYM biegu, wczesniej nylem pewny ze na dwojce. Czy to jakas inna usterka jest a nie tryb awaryjny? Jakis inny soft do testow AT na kkl polecicie?
  8. Stan oleju ok ale sprawdzałem na zimnym tylko. Trochę się boję robić pomiar na ciepłym (zgodnie z procedurą trochę jeżdzenia jest) żeby czegoś nie popsuć, szczególnie gdy działa w trybie awaryjnym skrzynia. @diamond myślisz że zmiana kół (felga bez zmian - tylko przekładka opon zima->lato) mogła mieć znaczenie? Też mi się wydawało dziwne, że wskoczyła w tryb awaryjny za chwilę po przekładce opon. Wulkanizatorzy przepychali go na luzie może 1m. Czy to mogło mieć znaczenie? Dostałem takie propozycje serwisowania: -Sosnowski (różne opinie, część + na na -, robią tylko AT) -Auto Mat Miszewko (tam skierował mnie Pan z serwisu Subaru Zdanowicz - podobno u nich nie ma nikogo kto ogarnia automaty) -ASO BMW Sopot - podobno ogarniają dobrze tematykę Subaru PS VAG KKL udostępnił mi Tummi, za co jestem mu bardzo wdzięczny (Pozdrowienia ;-)
  9. Troche sie powtorze ale moze ktos podpowie jakis dobry spec od AT w Subaru w trójmieście co nie bedzie naciagal na remont/wymiane calej skrzyni? Ps ma ktos moze poratowac kablem kkl w Gdansku? Wiem ze sprawa groszowa na allegro ale ze majowka trwa to najszybciej w czwartek bym go mial. Z gory dzieki za wsparcie... Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  10. Okazalo sie ze byl pekniety wezyk paliwowy wchodzacy do filtra paliwa. Spalanie spadlo do 12-13. Dziekuje wszystkim za pomoc. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  11. Odczyt bledow AT w tym modelu tylko kablem kkl? Cos ktos w temacie serwisu do tematu AT? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  12. Cześć, Dzisiaj po wymianie opon spotkala mnie bardzo niemila przygoda. Skrzynia podobno bezawaryjna 4biegowy automat w Forku 2.0 XT MY04 zawiodla. Wpadla chyba w tryb awaryjny. Chodzi caly czas na 2gim biegu. Odlaczenie klem aku na kilka godzin nie pomoglo. Przez elm237 na bt nie jestem w stanie nic odczytac. Czy ktos moze poratowac kablem tym co ma ASO tactrix? Jestem z Gdańska. Auto jest na miejscu. Wszelkie dobre rady również mile widziane... Kogo polecicie do takich tematów w trójmieście co ogarnie skrzynie AT. a najlepiej z doswiadczeniem w subaru? Zarowno aso jak i nieaso lokalne niestety rozlozyli rece... nie maja fachowców w temacie AT do mojego modelu. Jakis serwis AT w Rumii? Czy moze Sosnowski? PS Jak jezdzic w trybie awaryjnym zeby nie zalatwic wiecej rzeczy w aucie? Autonjest caly czas na drugim biegu. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  13. Kat powinien być ale z ciekawości sprawdzę. Ze spraw nietypowych to poprzedni właściciel założył koła zimowe 215/65/16. Czy ten trochę wyższy profil może zawyżać trochę spalanie? Smród beznyny jest na zimnym ale i na ciepłym też jak stoję na światłach. Coś poza przewodami przy kolektorze należałoby jeszcze sprawdzać w pierwszej kolejności?
  14. Bardzo dziekuje za Wasz odzew. Potwierdziliscie moja teze ze cos mam nie halo. Jade w pon do serwisu, mam nadzieje ze pomogą. Interfejs OBD nic nie wykazuje z błędów, ale zwróciłem uwagę na spalanie. Zaraz po uruchomieniu na zimnym wg odczytóww to nawet 30/100 chwilowo. Potem sie stabilizuje ale ze robię krotkie odcinki moze to robi taki wynik. Wyciekow zadnych nie mam ale paliwo czuc mocno i nie sa to spaliny. Podejrzewam ze szybko to co wycieka paruje i dlatego nic nie widać. Parkuję na suchym miejscu w hali więc raczej bym zobaczył to paliwo. Co to znaczy "masz katy". Chodzilo o katalizator? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  15. Powtórzę po części to co napisałem w wątku "Ile Wam Pali" - myślę, że nie ma sensu zaśmiecać tamtego tematu problematyką usterek. Forester 2.0XT 177KM 2004 AT miasto 16,5/100 ostatnie dwa spalania. Średnio 14/100. W trasie udało mi się zejść do 11,5/100. Czy mam coś zepsute? Wydaje mi się, że powinnien palić mniej. Robię krótkie trasy praca-dom (2x10KM) + inne jazdy po mieście czasem krótsze czasem dłuższe. Jak trasa to z reguły autostrada - nie przekraczam 130-140. Zacząłem się zastanawiać co jest nie tak z tym spalaniem. Dodatkowo ostatnio czuję w kabinie i na zewnątrz (mniej) b.intensywny zapach benzyny w kabinie na zimnym i ciepłym. Czego można się spodziewać? Przewody na dolocie? Jestem umówiony na serwis 14.03 ale może mi coś podpowiecie gdzie szukać co drążyć? Ogólnie temat mnie mocno zaniepokoił, moje pierwsze Subaru i nie chciałbym się zniechęcić do marki z tego powodu. Spalanie 16l na auto 177KM to zdecydowanie nie dla mnie :-( Pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...