AdaSch Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Chyba, ze chcesz na kozetce o tym z kimś porozmawiać. tak, ASO to moja kozetka I wlasciwie dochodze do wniosku - lepiej nie kupowac, trzymac sie z daleka bo mega problem gwarantowany (a przy takim duzym wydatku na auto nie chce takich problemow).Czy to sluszny wniosek, czy przesadzony, bo jednak nie w kazdym forku 2,5xt upg siada? wg mnie pzesadzony Moim zdaniem: stara gwardia projektantów subaru przed wywaleniem przez łajzy głównego udziałowcy toyoty, postanowili zrobić wszystkim na złość i zaprojektowali forestera 2.5XT stwierdzili, że musi być niepozorny i szybszy od imprezy jak i do 100 tak i w trasie samochód no i to zrobili ale niestety nogę w drzwi wcisnęli te fajtłapy od toyoty, i stwierdzili, że utną tu i tam, więc fxt bolą uszczelki i tylne amory. Poza tym, moim zdaniem to najbardziej uniwersalne subaru. Koszt uszczelek patrząc na ilość frajdy to nie problem. Ci wywaleni się zemścili i zmienili wlot na masce tak aby pasował ten najładniejszy od buga i lepszy od buga sti HA i tak wersji będę się trzyamał pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Wczesniej znalem opinie ze subaru/forester to jedno z najmniej awaryjnych aut swiata. Bo Subaru dzielą się na bezawaryjne i uturbione. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mppole Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Wczesniej znalem opinie ze subaru/forester to jedno z najmniej awaryjnych aut swiata. Bo Subaru dzielą się na bezawaryjne i uturbione. :wink: Panowie, ale ja na powaznie pytam :?: Mam na prawde rozumiec, ze jak chce bezawaryjne subaru to bez turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Wczesniej znalem opinie ze subaru/forester to jedno z najmniej awaryjnych aut swiata. Bo Subaru dzielą się na bezawaryjne i uturbione. :wink: Panowie, ale ja na powaznie pytam :?: Mam na prawde rozumiec, ze jak chce bezawaryjne subaru to bez turbo? Jednostka z turbo jest trochę bardziej skomplikowana i trochę bardziej wysilona, więc także trochę więcej może się zepsuć. A żeby Cię nie zniechęcać: Mój serwisowany 2,5XT 177000km bez poważniejszych awarii. Najgorsze, co się przytrafiło, to pocąca się chłodnica. Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mppole Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A żeby Cię nie zniechęcać: Mój serwisowany 2,5XT 177000km bez poważniejszych awarii. Najgorsze, co się przytrafiło, to pocąca się chłodnica. Pozdrawiam... Dzieki! Juz mi lepiej. To pierwszy taki pozytywny komentarz odnosnie 2,5xt (choc wiadomo, ze latwiej znalezc negatywy w necie niz pozytywy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja kiedyś miałem Corrado VR6. To jest dopiero na co uważać i nie ma turbo, a części są droższe niż do Phaetona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mppole Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A moglbys ktos sprawdzic jaka jest uszczelka w tym moim forku. Bo ponoc od konca 2006/pocz2007 zaczeli wkladac jakas lepsza (gdzies w tym watku o tym bylo nawet wspominane) i nie wiem czy ten moj juz sie zalapal - nr VIN JF1SG9LD36G083402 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Możnaby się pokusić o ankietę - komu, przy jakim przebiegu i w jakim roczniku padła uszczelka wtedy będzie wiadomo kiedy lepsze montowali Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 PS Wczesniej znalem opinie ze subaru/forester to jedno z najmniej awaryjnych aut swiata. A tu dzis takie rozczarowanie... bo są! UPG to część eksploatacyjna 8) To chyba dowcip? -- Pt lis 04, 2011 7:14 pm -- A żeby Cię nie zniechęcać: Mój serwisowany 2,5XT 177000km bez poważniejszych awarii. Najgorsze, co się przytrafiło, to pocąca się chłodnica. Pozdrawiam... Dzieki! Juz mi lepiej. To pierwszy taki pozytywny komentarz odnosnie 2,5xt (choc wiadomo, ze latwiej znalezc negatywy w necie niz pozytywy) Mala sugestia. Zwykle fora jak to, przyciaga ludzi/entuzjastow danego samochodu. Wiekszosc z nich ma problem i szuka pomocy. Dlatego czytasz o padajacych codzinnenie uszczelkach w Foresterze. Dla odreagowania proponuje poszukac danych o ilosci wyprodukowanych samochodow. Jaki procent z nich jezdzi w Polsce i jaki promil ma problemy z uszczelka pod glowica. Prawda ze swiat juz inaczej wyglada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 bo są! UPG to część eksploatacyjna 8) To chyba dowcip? Nazywaj to jak chcesz. W niektórych Subaru silniki są częścią eksploatacyjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 no dobrze, a czy ktoś mógłby napisać jak naprawdę powinno się badać co2 w płynie? mam wrażenie, że nikt do końca nie wie :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 że nikt do końca nie wie przyjedź to Ci pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 przyjedź to Ci pokaże żebyś się nie zdziwił ciekawe info płynie z tego filmu w nowych silnikach subaru 2.5 są stosowane bloki z 2.5t czyli półzamknięte, ale największy numer dotyczy uszczelki :!: Widać na filmie, e nowe uszczelki mają tak samo jak stare do wersji turbo, 4 warstwy, ale newralgicznie najcieńsze miejsca są potężnie wzmocnione! Jezeli nie ma lepszej to wolę taką, czyli nową uszczelkę no półzamkniętego 2.5NA Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 AdaSch, Adaś wywal te uszczelki w ogóle. Plusy : - mniej mar sennych , - rozprężony układ Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Ja kiedyś miałem Corrado VR6. To jest dopiero na co uważać i nie ma turbo, a części są droższe niż do Phaetona passatem VR6 osoboscie zrobielm 240kkm jak go sprzedawalem na liczniku widnialo 310kkm a ile naprawde to nikt nie wie to bylo jedno z mniej awaryjnych aut jakie mialem - silnik a nie dotykalem. mialem troche problemow z automatem -2 x remont: 1500zł i 2000zł czesci do niego byly tanie jak barszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Grzesiek_67, Jak już się za to zabiorę, to zrobię tak, że mucha nie siada widać, że te nowe uszczeli nie maja tak dużych newralgicznych słabych miejsc, wiec raczej wolę je, tym bardziej, że to najnowsza uszczelka subaru. Plan: pełna regeneracja glowic - cokolwiek to oznacza nie znam się nowe tłoki jeżeli warto* - nie znam się nowe pierścienie korby, sworznie itp? :?: :!: nie mam pojęcia czy to coś się zużywa :?: nowe wszelkie panewki jeżeli warto* to nie oem ale o pasowaniu oem wał - nie znam się, jeżeli do regeneracji to na złom - gdzieś czytałem że to bzdura i trzeba nowy a jak nowy to jakiś subarowy lepszy jeżeli jest sens w seryjnym aucie Śruby ARP - nie wierzę w ich skuteczność, ale skoro panuje taka panika to się dołączę no i słowo kluczowe czyli blok jeżeli mocno krzywy, jeżeli tuleje są ponad wymiar, jeżeli są jajka, czy inne mocne zużycie to będę chciał inny bo mam bardzo złe doświadczenia po szlifie w dawnym aucie. Chciałem przy okazji dziwnych puków go otwierać, ale wszyscy polecali poczekać na uszczelki mam wrażenie, że moment nadszedł a nawet już biegnie :!: w każdym razie, podobają mi się te nowe uszczelki, i trafia do mnie ich nowa konstrukcja. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 AdaSch, pójdż "drogą" Skwary. On, całkiem z głową zrobił ze swojego Forka....dużo więcej niż Forester STi. Jak patrzyłem, że sprzedaje a ja akurat bez kasy byłem (i czytałem o tych, co to im przeszkadza nieumyta fura) to byłem istotnie zajeżony. Super auto, super pomysł i pewnie ( tu domniemuję) przyzwoicie wykonane (mody) ! Go this way ! Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Grzesiek_67, parę tys. km po sprzedaży w aucie Skwary poszła znowu uszczelka. Poza tym, znając to auto, ja bym go nie kupił. Tam wszystko ciekło, od płynu hamulcowego, przez chłodzący, nie wiem czy olej też. W każdym razie jakieś pechowe to auto się okazało. Generalnie auto miało być fajne, ale coś nie poszło. Buda super, pomysł super, ale co poszło nie tak? nie wiem, nie oceniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Grzesiek_67, parę tys. km po sprzedaży w aucie Skwary poszła znowu uszczelka. Poza tym, znając to auto, ja bym go nie kupił. Tam wszystko ciekło, od płynu hamulcowego, przez chłodzący, nie wiem czy olej też. W każdym razie jakieś pechowe to auto się okazało. :shock: :shock: :shock: Jezu, to może ja już faktycznie zamilknę.... Ale kierunek dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Jezu, to może ja już faktycznie zamilknę.... też bym coś napisał... ale nie napiszę... i to jest powód dlaczego absolutnie nie chcę nic więcej niż OEM naprawdę 230Km w 2.5t zachowują się rewelacyjnie ze względu na super przebieg momentu obrotowego tak poza tym forek skwary, to super forek, zrobić silnik i w drogę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 naprawdę 230Km w 2.5t zachowują się rewelacyjnie ze względu na super przebieg momentu obrotowego super to się dopiero zachowuje po pierwszej mapie - OEM nie jedzie!! miałem już wcześniej napisać - bo jak czytam, to sam mam ochotę sprawdzić sobie płyn / zrób motor i nie mysl o tym ponoć na wrotach u Carfita widnieje napis - ...Moja Subaru ma 7 lat gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 super to się dopiero zachowuje po pierwszej mapie - OEM nie jedzie!! tu się zgadzam i uszczelce nic nie dolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Być może będę musiał ponieść konsekwencje wymiany uszczelek pod głowicą ze względu na zapowietrzenie, a co za tym idzie inne ciśnienie w układzie a za tym inną temp wrzenia wywołaną zbyt niskim ciśnieniem w układzie przez bąbel Adasch -nie tak. Ciśnienie w układzie nie może sie zmniejszyć na skutek zapowietrzenia .nawet nie mogłoby się też zwiekszyć ,gdyby układ był otwarty.Po prostu zwiększa się objętość cieczy i niepotrzebnego powietrza,które rozszerza się znacznie w stosunku do cieczy.Zaworek w zbiorniczku nie jest w stanie szybko odprowadzić cieczy która jest wypychana przez szybko przyrastającą objetość gazu.( mogą być to spaliny z nieszczelnej UPG :roll: ). Dlatego puchną węże i ciśnienie w nich rośnie.Oczywiście powietrze/spaliny nie odprowadzają dobrze ciepła i miejscowo przegrzewają silnik=coraz gorzej.Zależy też gdzie bomble siedzą. Wniosek: 1.jesli to tylko zapowietrzenie to przyrost płynu w zbiorniczku powinien być przy rozgrzanym silniku zależny od temperatury.(a nie od obrotów)-ilość powietrza stała. 2.jeśli to UPG to im bardziej pałujesz(obroty) tym wyższy poziom( szybciej spaliny wchodzą do układu) Podejście do auta masz jak do nowej żony i nie zyczę ci punktu 2.Oby ten wniosek był tylko urojeniem. Sam bym miał minę .Ogarniesz to tak czy siak. pozdr. -- Pn lis 07, 2011 7:15 pm -- może jaki carfit potwierdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 respect, po gruntownym odpowierzeni wg instrukcji z aso czyli korek tylko chłodnicy wyklikać wężyk, pomęczyć aby wywalic bąble, potem nagrzać i powinno być git i płyn znowu zachowuje się ok, tyle że jest zasyfiony pojedyńczymi czarnymi farfoclami, plus jakaś mętna plama ktora pewnie powstaje jak poziom się podnosi na gorącym. bedę obserwować rano poziom, jak na razie ok pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 respect,po gruntownym odpowierzeni wg instrukcji z aso czyli korek tylko chłodnicy wyklikać wężyk, pomęczyć aby wywalic bąble, potem nagrzać i powinno być git i płyn znowu zachowuje się ok, tyle że jest zasyfiony pojedyńczymi czarnymi farfoclami, plus jakaś mętna plama ktora pewnie powstaje jak poziom się podnosi na gorącym. bedę obserwować rano poziom, jak na razie ok pozdrawiam AdaSch, z autopsji powiem Ci, że sam przeżyłem dwie uszczelki i za każdym razem na lepsze to było :wink: ...może ktoś wkońcu powinien Ci życzyć UPG? ogarniesz, zepniesz jak należy , zmapujesz i nie będzie opowiadal farmazonów, że Ci 230KM wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się