Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, chojny napisał:

 

Nadal piszemy o M135

 

 

 

od 5:15 jest split screen, chociaz tutaj jest 135i po programie ... ale oba ida łep w łep w stocku , poszukam jeszcze innego video 

 

 

tutaj widac że pod koniec M135i zaczyna dojeżdzać M2

 

 

M140i  powyzej 100km/h jest duzo szybsze niz M2

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, viggen napisał:

 

od 5:15 jest split screen, chociaz tutaj jest 135i po programie ... ale oba ida łep w łep w stocku , poszukam jeszcze innego video 

 

 

tutaj widac że pod koniec M135i zaczyna dojeżdzać M2

 

 

M140i  powyzej 100km/h jest duzo szybsze niz M2

 

 

1. Nieseryjny

2. Z rolowanego

3. M140

 

Rozmawiamy o seryjnym M135 i jego czasach 0-100km/h, czy o czym rozmawiamy bo się pogubiłem co chcesz napisać i o co Ci chodzi. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny co Ty się tak uczepiłeś tego 135? ostatni wypust od 2016 to 140 i tego się trzymajmy, to że w najnowszej budzie w 2019 wracają do nazwy 135 to jakie to ma znaczenie? faktem jest, że zastępuje obecne 140.

 

 

Model

Years

Engine

Power

Torque

M135i

2012-2015

N55
3.0 L I6 turbo

235 kW (315 hp)
at 5,800-6,400 rpm

450 Nm (332 lbft)
at 1,300-4,500 rpm

 

2015-2016

240 kW (322 hp)
at 5,800-6,400 rpm

450 Nm (332 lbft)
at 1,300-4,500 rpm

 

M140i

2016-

B58
3.0 L I6 turbo

250 kW (340 hp)
at 5,500 rpm

500 Nm (369 lbft)
at 1,520-4,500 rpm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, burton napisał:

chojny co Ty się tak uczepiłeś tego 135? ostatni wypust od 2016 to 140 i tego się trzymajmy, to że w najnowszej budzie w 2019 wracają do nazwy 135 to jakie to ma znaczenie? faktem jest, że zastępuje obecne 140.

 

 

Model

Years

Engine

Power

Torque

M135i

2012-2015

N55
3.0 L I6 turbo

235 kW (315 hp)
at 5,800-6,400 rpm

450 Nm (332 lbft)
at 1,300-4,500 rpm

 

2015-2016

240 kW (322 hp)
at 5,800-6,400 rpm

450 Nm (332 lbft)
at 1,300-4,500 rpm

 

M140i

2016-

B58
3.0 L I6 turbo

250 kW (340 hp)
at 5,500 rpm

500 Nm (369 lbft)
at 1,520-4,500 rpm

 

 

 

A jak za niedługo wejdzie M140 to co powiesz? Że to nie M140 tylko M178 bo... coś tam, coś tam? 

 

Ciekawe, ciekawe.

 

Dowolność i uznaniowość jak z wrzucanymi przez ciebie filmikami, rolowany, nie ten model auta po mapach i tuningu.  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mateusz22 napisał:

Mój kolega miał passata B5 1.9tdi 130koni, (z jego relacji) szedł na 5b 240km/h, ale miał chęci jeszcze iść...^_^

 

Też miałem takiego kolegę, miał nawet specjalną górkę znalezioną aby wykazywać ponadprzeciętne osiągi swojego Passata, w czym oczywiście nie widział nic specjalnie niestosowanego aby potwierdzać swoje opowieści i teorie. Są tez tacy dla których 4,9 to 4 sekundy albo 6,1 to prawie 7. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

 

Też miałem takiego kolegę, miał nawet specjalną górkę znalezioną aby wykazywać ponadprzeciętne osiągi swojego Passata, w czym oczywiście nie widział nic specjalnie niestosowanego aby potwierdzać swoje opowieści i teorie. Są tez tacy dla których 4,9 to 4 sekundy albo 6,1 to prawie 7. ;)

Nie no, sorry tak mi się przypomniało jak zacząłem przeglądać ostatnie dwie strony tegoż tematu ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Mateusz22 napisał:

Nie no, sorry tak mi się przypomniało jak zacząłem przeglądać ostatnie dwie strony tegoż tematu ;)

 

Luzik, tak jest zawsze. A zamiast "chciał iść" się mówi "było miejsce pod butem". 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, chojny napisał:

 

 

1. Nieseryjny

2. Z rolowanego

3. M140

 

Rozmawiamy o seryjnym M135 i jego czasach 0-100km/h, czy o czym rozmawiamy bo się pogubiłem co chcesz napisać i o co Ci chodzi. 

 

Chcialem napisac ze M135 0-200 jest szybsze niz M2, ale to M140 jest szybsze, M135 ma zbliżony czas do 200kmh

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, chojny napisał:

Dowolność i uznaniowość jak z wrzucanymi przez ciebie filmikami, rolowany, nie ten model auta po mapach i tuningu.  

 

akurat to nie ja wrzucałem te filmy ale luz;)

największa zaleta tego silnika 2.0 to niższa akcyza/cena w porównaniu do 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chojny napisał:

Say hello to... BMW M135i xDrive ;) 

 

 

 

 

 

61031971_10157598694237269_3725059671652827136_n.jpg

61123666_10157598694467269_6725591148250791936_n.jpg

61243119_10157598694392269_3217061050234961920_n.jpg

 

 

 

Ten zderzak się do mnie uśmiecha

:):):)

 

Ten steptronic to dwusprzęgłówka, czy klasyczny automat?

 

Edytowane przez baki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej 1ka to była taka ni pies ni wydra z silnikiem, napędem a teraz ewidentnie BMW się dostosowało do rynku i chce zawalczyć wśród mocnych kompaktów. 

 

Zobaczymy co będzie i jak będzie jeździło i jak się to będzie rozwijało, miejmy nadzieję że w stronę M140 czy M145 a nie 116d. 

 

15 minut temu, baki napisał:

Ten steptronic to dwusprzęgłówka, czy klasyczny automat?

 

Pewnie klasyczny, 8 biegowy ZF. To bardzo dobre skrzynie, jeżeli nawet nie najlepsze obecnie na rynku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, chojny napisał:

Wcześniej 1ka to była taka ni pies ni wydra z silnikiem, napędem a teraz ewidentnie BMW się dostosowało do rynku

Tak czy siak, do tej pory czymś się wyróżniało. Teraz ustawiło się w szeregu z resztą stawki

58 minut temu, chojny napisał:

Pewnie klasyczny, 8 biegowy ZF.

FWD w BMW mają Aisina, więc ten pewnie również

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

 

 

1. Nieseryjny

2. Z rolowanego

3. M140

 

Rozmawiamy o seryjnym M135 i jego czasach 0-100km/h, czy o czym rozmawiamy bo się pogubiłem co chcesz napisać i o co Ci chodzi. 

 

 

Jaka burza nt. BMW w plejadowym gronie:coffee::D

Jestem szczęśliwym posiadaczem M135i xdrive, nie mierzony w serii, więc nie pomogę w dyskusji, natomiast po lekkich modach 0- 100 km/h robi ok. 4 sek., najlepszy wynik z launch control 3,9 sek. (Racelogic):evil2:

Skrzynia ZF wg mojej opinii robi niesamowitą robotę, jeździłem różnymi "wynalazkami";)

Rozpatrywałem kilka opcji: A45, S3, RS3, STi, Dodge Challanger. Zwyciężyło 1M m.in. z uwagi na motor, po kilku miesiącach użytkowania jestem pewien, że dobrze wybrałem:thumbup: 

downsizing zbiera żniwo, nowa M2 też ma być 4-cylindrowa:wacko: 

 

Edytowane przez vexus
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platforma jest FWD z poprzecznie montowanym silnikiem. ZF-y idą do montowanych wzdłużnie

 

05929BD7-F52A-4B26-8502-B9F6CB1CC7C8.png

 

Pojawiły się również firmowe gadżety. Karbon z taką strukturą wygląda dla mnie fatalnie

 

 

43E5DB36-81ED-4D5A-9F66-50DDD54F32E3.jpeg

7F5DF5D3-2E10-42D4-9A09-C2B50929B385.jpeg

07A92B01-40BE-4218-A485-42784A1EB041.jpeg

4157F575-AABC-46AC-B23B-52AF63912DBF.jpeg

535E74A6-6805-4DB8-A0E1-3FACDC2684F4.jpeg

Edytowane przez Zyzol
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

Wcześniej 1ka to była taka ni pies ni wydra z silnikiem, napędem a teraz ewidentnie BMW się dostosowało do rynku i chce zawalczyć wśród mocnych kompaktów. 

 

Zobaczymy co będzie i jak będzie jeździło i jak się to będzie rozwijało, miejmy nadzieję że w stronę M140 czy M145 a nie 116d. 

 

 

Pewnie klasyczny, 8 biegowy ZF. To bardzo dobre skrzynie, jeżeli nawet nie najlepsze obecnie na rynku. 

Przecież tam silnik w poprzek więc jaki 8ZF.....

BTW fajna ta nowa seria 1 poprzedniczki mogła być najlepszym samochodem na świecie ale wygląd po prostu dyskwalifikowal to auto. Jeden wielki koszmar stylistyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Zyzol napisał:

Platforma jest FWD z poprzecznie montowanym silnikiem. ZF-y idą do montowanych wzdłużnie

 

05929BD7-F52A-4B26-8502-B9F6CB1CC7C8.png

 

Pojawiły się również firmowe gadżety. Karbon z taką strukturą wygląda dla mnie fatalnie

 

 

43E5DB36-81ED-4D5A-9F66-50DDD54F32E3.jpeg

7F5DF5D3-2E10-42D4-9A09-C2B50929B385.jpeg

07A92B01-40BE-4218-A485-42784A1EB041.jpeg

4157F575-AABC-46AC-B23B-52AF63912DBF.jpeg

535E74A6-6805-4DB8-A0E1-3FACDC2684F4.jpeg

 

 

Szkoda wiec ZFa, bo to jeden z fajniejszych elementów pakietu. 

 

Za to pomysł z taka formą karbonu super! 

 

 

15 godzin temu, vexus napisał:

 

Jaka burza nt. BMW w plejadowym gronie:coffee::D

Jestem szczęśliwym posiadaczem M135i xdrive, nie mierzony w serii, więc nie pomogę w dyskusji, natomiast po lekkich modach 0- 100 km/h robi ok. 4 sek., najlepszy wynik z launch control 3,9 sek. (Racelogic):evil2:

Skrzynia ZF wg mojej opinii robi niesamowitą robotę, jeździłem różnymi "wynalazkami";)

Rozpatrywałem kilka opcji: A45, S3, RS3, STi, Dodge Challanger. Zwyciężyło 1M m.in. z uwagi na motor, po kilku miesiącach użytkowania jestem pewien, że dobrze wybrałem:thumbup: 

downsizing zbiera żniwo, nowa M2 też ma być 4-cylindrowa:wacko: 

 

 

4 cylindry w M2? Źle się dzieje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia ZF to najlepszy automat na rynku. Wszystkie dwuskrzydłowe i inne cuda na kiju mogą się schować.I tu można postawić kropkę.A najlepsza kalibracje tej skrzyni zrobiło Alfa Romeo i to nie tylko dla Giulii czy Stelvio QV ale także dla zwykłych modeli.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...