Elvisiak Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Co to za bojówka nowej A klasy AMG? Poczekajmy na bezpośrednie porównania, ale jeśli jest lepsza niż przedliftowa to nie będzie konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 A to już lift A Klasy jest? Zapowiada się fajne i drogie auto którym będzie można śmigać na co dzień, a w weekend pobawić się tylko trochę opon będzie trzeba zakupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Kogoś porąbało z ta cena https://www.carscoops.com/2019/07/megane-rs-trophy-r-costs-up-to-72140-or-almost-as-much-as-a-cayman-gt4/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Ale zrobili lipę z tym wydechem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Wydech poprzedniego A45 bije nowego. Ten Drift Mode wydaje się po filmikach, że łatwiej wprowadza w poślizg w porównaniu do Foki RS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Przyznam szczerze że bok w bok różnica stylistyczna jest spora.Przprzednika nigdy fanem nie byłem za to ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 No wyrósł król HH AWD z pewnością , tylko ten wydech i tablet ........ Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Godzinę temu, carfit napisał: Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 48 minut temu, Tommi1 napisał: Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom Dla nich , to będzie raj !!! na te unijne przepisy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Tak BTW dzis widzalem sie ze znajomym i pojedziem RS3 ze stage 1 bo chciał sie pochwalić.Tak delikatnie niczym dosłownie 510 kuna i 650 Nm.Ja pitole co tam sie dzieje.Szok nawet jak sie wsiądzie z RS4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Szybkie jest ale jak już wspominane było w tym temacie brzmi słabo. Pewnie szybko pojawią się wydechy do tego auta aby brzmiał jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Dzwiek wydechu to miedzy innymi konsekwencja wprowadzenia GPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Dokładnie nawet w Cayman GT4 jest z tym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany. Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł. Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 45 minut temu, Zyzol napisał: Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”. fajkowe wydechy, dźwięk z głośników - niestety niedługo nie będzie prawdziwych samochodów, a jak zaostrzą przepisy to i firmy tuningowe nie pomoga bo nie przejda badań..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Zyzol napisał: Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany. Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł. Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”. W poprzedniej Fiescie ST były doprowadzone rury od dolotu zeby wzmocnić dźwięk i przyznam szczerze ze fajne to było ale tylko na przepustnicy w pełni otwartej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 https://wrc.net.pl/minuta-ciszy-dla-motoryzacji-unia-europejska-chce-uciac-jaja-sportowym-samochodom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zmiany to by się przydały ale w Unii Europejskiej. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 1 minutę temu, Kukson napisał: Zmiany to by się przydały ale w Unii Europejskiej. I to nie tylko w aspekcie motoryzacyjnym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 https://www.topgear.com/car-news/big-reads/toyota-supra-vs-bmw-m2-vs-alpine-a110-vs-porsche-cayman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Pewnie powinienem pytać w innym wątku ale przy okazji porównania z poprzedniego postu zapytam tu: jeździł ktoś i m2/m2 comp i m3 e90/e92? Najlepiej z manualną skrzynią biegów... Powoli zastanawiam się nad zakupem. Suche dane znam. Przejechałem się m2, niestety z automatem. Auto jako "kolejne w rodzinie", bardziej do okazjonalnych wyjazdów i samej przyjemności z jazdy niż do codziennego poruszania w mieście, bez wyjazdów na tor/pojeżdżawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Czemu "niestety z automatem"? według mnie M2 to właśnie bardzo fajne auto do zabawy na torze i tam daje przyjemność z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Napisałem "nestety automatem" bo biorę pod uwagę tylko manual a nie miałem okazji pojeździć autem z taką skrzynią. Nie mam umiejętności to jazdy na torze M2/M3, ktora byłaby dla mnie przyjemnością a nie stresem Do nauki kupiłem E36 ale przez ponad 2 lata jeszcze na tor nie dojechałem (wcześniej byłem 2 x SJS innymi autami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 @mrusz z ciekawości zapytam - jeżeli nie chcesz jeździć na torze, to dlaczego manual? Kwestia finansowa, czy preferencje? Mam wrażenie, że o skrzyniach manualnych w eMkach dowiesz się więcej na amerykańskim forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się