Zelazny Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 5 godzin temu, pegi napisał: Obecny STI - 1505 kg Lanos- 1505 kg Hawk- 1495 kg GC8 STi - 1200kg Auto w 1995 miało 275 koni. Czyli przez ponad 20 lat, STi przytyło ponad 300 kg a moc wzrosła o ile? 20 koni? Trochę słabo. Kiedyś klepało Porsche, dziś klepane jest przez HH. I żeby nie było, że narzekam tylko, gdyby obecne STI miało bardziej pancerny silnik, to duża szansa, że stanęłoby u nas w garażu zamiast A45. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Dokładnie. Gdy Audi wypuściło silnik 3.0TDI miało niecałe 200KM. Teraz w SQ5 czy A6 ma ponad 350KM. Takie porównanie, które pierwsze mi przyszło do głowy. Ale żeby porównywać Subaru z Passatem? Parę lat temu nikomu by to nie przyszło chyba do głowy. Żeby nie było to uważam, że STI to wspaniały samochód i żaden Passat mu nigdy nie dorówna. No może co najwyżej Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Niedługo wszystkie te konie będą się mogły pójść paś.Jak wynika z tego artykułu. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-koniec-z-mandatami-za-predkosc-nowym-autem-juz-nie-poszaleje,nId,2457666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 56 minut temu, Zelazny napisał: GC8 STi - 1200kg Auto w 1995 miało 275 koni. Czyli przez ponad 20 lat, STi przytyło ponad 300 kg a moc wzrosła o ile? 20 koni? Trochę słabo. Kiedyś klepało Porsche, dziś klepane jest przez HH. I żeby nie było, że narzekam tylko, gdyby obecne STI miało bardziej pancerny silnik, to duża szansa, że stanęłoby u nas w garażu zamiast A45. Klepalem to bezustannie praez lata i w tamtych casach zjadales auta jak M5 czy nawet 911 a teraz co wlaka z Passatem ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) No i bądź mądry. Chciałem zmienić LGT na Sti, ale sklepie mnie jak wynika z wątku niemal wszystko co się rusza i ma 4 koła, padnie UPG i pękną tłoki. Myślę zatem: Focus RS, ale większość sztuk "wybiera papieża" po kilkunastu tys. Km, silniki nie trzymają mocy, a do tego i tak sklepie mnie sromotnie A45 AMG; Wolę kombi, wiec może CLA45 AMG, jednak po obejrzeniu tego: .... to jest po prostu deklasacja......... Jak żyć Panie Premierze???? Obecnego RS3 nikt z STi nawet na YT nie porównuje, co samo w sobie jest znamienne.... Edytowane 27 Października 2017 przez Bosman 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) To może od razu trzeba Tesle P100d kupić, bo klepie jak chce A45, RS3, M5 i wszystkie inne HH, które klepią STI. A nawet Passata Edytowane 27 Października 2017 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Wy to tak na serio się na każdych światłach scigacie (trochę wioska )?? Ciągle tylko "cyferki", lans z klikania biegami przy kierce i aby komin przy LC pierdzial i już fura jest super świetna, wymiata na "Bora" w Krakowie jak szesnastki wyjdą z multikina (można sobie dowolne miasto podmienić)... Nie to co staromodne, awaryjne i beznadziejnie powolne na prostej STI Sie dorobie kupię sobie jako dupowoz my 15 i dam Carfitowi na mapę , się odetne od tego dziwnego świata, gdzie zapomniano co to przyjemność z prawdziwej jazdy... 5 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Takie czasy. Rządzą metki i bajery. Nawet dźwięk wydechu niektórzy wolą mieć z głośników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Teraz przy szybkości skrzyń automatycznych uważam manualna za lekki przeżytek. Mnie jazda na łopatkach bardzo odpowiada i wg mnie nie odbiera przyjemności z jazdy, więcej zawsze 2 łapy na kierze. Niestety nowe sti po mapie tez nie jest za szybkie i na prostej i na zakrętach...i to caly czas stare 2.5. A45 daję radę i tu i tu. Wystarczy obejrzeć Miko Marczyka co robił w serii :-) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 29 minut temu, grin napisał: Niestety nowe sti po mapie tez nie jest za szybkie i na prostej i na zakrętach...i to caly czas stare 2.5. A45 daję radę i tu i tu. Wystarczy obejrzeć Miko Marczyka co robił w serii :-) Dość odważna teza. Ja wiem, że STI ze świateł nie powala, ale jesteś pewien, że w tych "zakrętach" wykorzystasz chociaż 70% jego potencjału? Bo później jedzie się na Ułęż, czy inne Kielce i widzi jak nowe 350KM auta są poganiane, przez słabsze o połowę 20 letnie kańciaki... A widziałeś, co ogarnięty kierowca jak Miko robi z serią STI? Edytowane 27 Października 2017 przez Crazy_Ivan 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 17 minut temu, Crazy_Ivan napisał: Dość odważna teza. Ja wiem, że STI ze świateł nie powala, ale jesteś pewien, że w tych "zakrętach" wykorzystasz chociaż 70% jego potencjału? Bo później jedzie się na Ułęż, czy inne Kielce i widzi jak nowe 350KM auta są poganiane, przez słabsze o połowę 20 letnie kańciaki.. Być może nawet w tym wątku opisywaliśmy z Matrosem1, jak całkowicie seryjny bug WRX objeżdżał regularnie na torze w Biłgoraju BMW 1 xd, które to coś 370 KM miało i jakiś super sportowy automat I chyba się to beemce nie spodobało, bo strzeliła mocnego focha - elektronika od napędów zgłupiała i ASO 3 tygodnie to naprawiało ... Ale spod świateł na pewno byłaby ze 2x szybsza Edytowane 27 Października 2017 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Pegi - Mam gdzieś film z nową Alpiną twin turbo na Ułężu, kręcony z Mazdy RX-7 rocznik 84 (115KM) z moim kolegą za kierownicą. Alpina ucieka na prostych o 150m i na pierwszym zakręcie traci ten dystans Taka zabawa do czasu kiedy nie została w tyle... Aha - inny track day na tym samym obiekcie. Ferrari 458, które pewnie ze świateł jest szybsze niż RS3, a może nawet niż Passat, z przyklejonym do tylnego zderzaka E36 Widok bezcenny, aż do zjechania Ferrari i odpuszczenia. Edytowane 27 Października 2017 przez Crazy_Ivan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 To jest też kwestia kierowców BMW,o którym piszę, przegrywało z wrx bez względu na to,kto nim jechał. A każdy z nas jeździł jednym i drugim i każdy lepszy czas zrobił WRXem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Pegi - owszem ale kierowca też jest czynnikiem. Po co gonić papierowe konie, kiedy umiejętności nie nadążają? Lepiej wydać kasę na opony, klocki i paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 A to jest najpierwsza prawda. No chyba, że ktoś chce spod świateł się ścigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 5 minut temu, pegi napisał: A to jest najpierwsza prawda. No chyba, że ktoś chce spod świateł się ścigać To tam wyżej chętnych nie brakowało Się bałem że jedyny normalny zostałem Edytowane 27 Października 2017 przez Mateusz22 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Bosman napisał: No i bądź mądry. Chciałem zmienić LGT na Sti, ale sklepie mnie jak wynika z wątku niemal wszystko co się rusza i ma 4 koła, padnie UPG i pękną tłoki. Myślę zatem: Focus RS, ale większość sztuk "wybiera papieża" po kilkunastu tys. Km, silniki nie trzymają mocy, a do tego i tak sklepie mnie sromotnie A45 AMG; Wolę kombi, wiec może CLA45 AMG, jednak po obejrzeniu tego: .... to jest po prostu deklasacja......... Jak żyć Panie Premierze???? Obecnego RS3 nikt z STi nawet na YT nie porównuje, co samo w sobie jest znamienne.... Dobra dobra, tyle że oba auta są mocno dłubnięte... Edytowane 27 Października 2017 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 18 godzin temu, Paweł_P napisał: Mam taką nadzieję bo będzie hybryda, Subaru pewnie mogłoby zrobić niezawodne 2.0T lub 2.5T mające 350-400km, tylko pytanie dla kogo? Ich główny klient to jak było na nalepkach TDI is for senior citizens, hahha, teraz to grupa docelowa Subaru. Ile takich STI sprzedadzą? 3-5% produkcji, pomijalne, lepiej było/jest przenieść budżet R&D na hybrydy i rozwiązania autonomicznej jazdy, te drugie mamy w namiastce jako EyeSight, jeden z nalepszych systemów na rynku. Niestety dla nas pasjonatów pieniądze i przyszłość marki są daleko od naszych oczekiwań. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 W dniu 27.10.2017 o 22:23, Paweł_P napisał: Dobra dobra, tyle że oba auta są mocno dłubnięte... Masz racje, nie chciało mi sie tego gadania w całości oglądać. Może nie jest tak źle z seryjnym A45AMG vs RS3. @Mateusz22 @pegi nie zrozumcie mnie źle. Nie szukam tu auta szybkiego na rajdzie czy na torze, bo takie mam, a kolejne w bliskich planach. Szukam dupowozu (jedynego w rodzinie), który da max banana na twarzy i sporo użyteczności an codzień. Od prawie 12 lat jeżdżę jako dupowozami wyłącznie różnymi Subaru turbo, lubię te auta i doceniam ich liczne zalety. Pewnie wezmę STi (lubię Subaru i już), ale rozważam też inne opcje, bo porównując do sytuacji sprzed kilku lat oferta na rynku jest dużo bogatsza, a oferta Subaru w PL..... A spod świateł ścigam się zawsze........ jak wyprowadzam na spacer PF126p.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 w pewnym sensie bardzo rozumiem patrzenie na cyferki / funkcje / szmery bajery bo ile osób tak naprawdę takim RS3 / A45 AMG wyjedzie na tor? parę osób tak, ale reszta użytkowników będzie miało to jako zwykłe daily jeżdżąc w niedziele po bułki do sklepu i na codzień do pracy, a ich największa radocha będzie objawiała się sklepaniem z poda świateł jakiegoś Passata w TDI'ku i Skody a wracając do tematu skrzyni na torze jednak nadal wolałbym dużo bardziej DSG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 44 minuty temu, wujek19922 napisał: największa radocha będzie objawiała się sklepaniem z poda świateł jakiegoś Passata w TDI'ku i Skody No... tu to popłynąłeś, zwłaszcza z wizją klepania Skody Ja tam nawet nie próbuję, bo wiem, że nie ma to sensu 45 minut temu, wujek19922 napisał: ile osób tak naprawdę takim RS3 / A45 AMG wyjedzie na tor? parę osób tak, ale reszta użytkowników będzie miało to jako zwykłe daily jeżdżąc w niedziele po bułki do sklepu i na codzień do pracy Dokładnie, na tor to się kupuje Evo IX Ja traktuję A45 jako dupowóz nieco szybszy niż inne (pomijając Skodę), dający sporo frajdy z jazdy. Cyferkami się nie podniecam, bo pewnie każdy bardziej ogarnięty kierowca by mnie sklepał potencjalnie słabszym autem, np. STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 A wracając trochę na ziemię: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 O Matko (i córko)! Przecież to zrobi rolkę na pierwszym zakręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 2 minuty temu, sluf napisał: O Matko (i córko)! Przecież to zrobi rolkę na pierwszym zakręcie Wtedy będzie Up-side down Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 3 minuty temu, elmo napisał: Wtedy będzie Up-side down To już wiem, o co chodzi z nazwą tego VW - Up! - zawołanie celem synchronicznego postawienia auta na koła po wywrotce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się