Skocz do zawartości

Jaką bulwarówkę kupić ?


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bede naciskać żone żeby kupić YETI 1.8 TSI 4X4 w jakiejś bogatej wesji , zobaczymy jaki mam dar przekonywania :twisted:

Dobry wybór z tym motorem. Nie wiem jak w Skodzie, ale w Seacie można chipować na gwarancji. W moim Leonie z tym motorem wyszło 217KM i ponad 300NM dostepnych bardzo nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z przepisami w tym roku mozna podpisac umowe i wplacic zadatek, a reszte w przyszlym roku w terminie dogadanym z dealerem. W tym roku odpisuej sie VAT od wartosci tego zadatku, a w przyszlym roku przy reszcie platnosci, pozostala czesc VATu. Placi sie de facto w przyszlym roku, ale umowa jest z tego i tegoroczne przepisy obowiazuja.

 

Pewnie wszyscy wiedza, ale nie zaszkodzi przypomniec.

 

a to nie jest tak, że trzeba jeszcze w tym roku zarejestrować auto, żeby pełny vat odliczyć?

 

a co do sportage - faktycznie tyle rezerwacji się posypało, że ciężko będzie szybko załatwić.. ix35 to chyba bliźniak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Seacie można chipować na gwarancji. W moim Leonie z tym motorem wyszło 217KM i ponad 300Nm.

Lukass, rozumiem, że do jazdy poza publicznymi drogami, gdyż homologacji to auto nie ma na pewno (w razie W --> ubezpieczyciel, Policja etc.).

 

 

Carfit nie wiem czy to kategoria bulwarówek, ale skoro rozważamy napędy Haldexowe (vide Skoda Yeti) to może Seat Altea Freetrack 2.0 TSI DSG. Przy przebiegach 8 tyś. km, domyślam się, że głównie po mieście, automat byłby idealny. W dodatku szybki, dwusprzęgłowy. Nawet cenowo się prawdopodobnie mieści we wskazanym limicie (110 tyś.).

 

Co ważne, auto w tej wersji (Freetrack) dość rzadko spotykane na polskich drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edwin - spróbuj Miśka Outlandera.

Moja żonka jezdzi juz nim 3 rok i na razie nie myśli o zmianie, a zwykle po 3 latach już mi marudziła, wiec musi byc OK :D

 

ja wytrzymałem pół roku i oddałem żonie, na razie zadowolona jest :) tylko mój egzemplarz to turboklekot.

Jest nieziemsko pakowny i dobrze się prowadzi, a po faceliftingu poprawiono wnętrze co nieco.

Wspaniały na wakacyjne podróże.

Przyjżyj się temu ASX, ma napęd 4x4 jak Outlander (blokada do 70km/h), a jest zgrabniejszy.

W dodatku zachwalają nowego diesla Mitsubishi 1.8 CR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass napisał(a):w Seacie można chipować na gwarancji. W moim Leonie z tym motorem wyszło 217KM i ponad 300Nm.Lukass, rozumiem, że do jazdy poza publicznymi drogami, gdyż homologacji to auto nie ma na pewno (w razie W --> ubezpieczyciel, Policja etc.).

Dzielnicowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass napisał(a):w Seacie można chipować na gwarancji. W moim Leonie z tym motorem wyszło 217KM i ponad 300Nm.Lukass, rozumiem, że do jazdy poza publicznymi drogami, gdyż homologacji to auto nie ma na pewno (w razie W --> ubezpieczyciel, Policja etc.).

Dzielnicowy?

Forumowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass napisał(a):

w Seacie można chipować na gwarancji. W moim Leonie z tym motorem wyszło 217KM i ponad 300Nm.

 

Lukass, rozumiem, że do jazdy poza publicznymi drogami, gdyż homologacji to auto nie ma na pewno (w razie W --> ubezpieczyciel, Policja etc.).

Ale to przecież nie w moim :shock: tylko w tym co stał obok, a wykres z hamowni był odrysowany od półmiska :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My ostatnio też wybieraliśmy auto, które miało spełniać prawie identyczne wymagania.

Wybraliśmy w końcu Imprezę 2.0 N/A, ale to już inna historia :D

 

Opiszę auta, które oglądałem, którymi jeździłem (Kolejność przypadkowa)

 

1. Ford Kuga

+Całkiem przyjemnie się się prowadzi

-Bardzo mało miejsca na nogi z tyłu- to u mnie wyeliminowało Kugę.

2. Suzuki SX4

+Przyjemne prowadzenie

-Słaba widoczność- "dziwaczne" przednie słupki

-Trochę słaba jakość wykonania, trzeszczące plastiki

3. Suzuki Grand Vitara

+Największe możliwości terenowe z całej reszty

4. Suzuki Jimny

+Przyjemne w mieście

+Bardzo dobre właściwości terenowe

-Nie przyjemne w trasie

-Małe

5. Skoda Yeti 1.8 TSi

+Bardzo przyjemny silnik

+Dobre wykończenie

+Bardzo dobra obsługa w salonie Skody (Odwiedziłem trochę salonów, co widać po tej liście i jakość obsługi w Skodzie była o wiele wyższa niż w innych salonach)- ale to taka dygresja ;)

-Niestety to Skoda - wiem, wiem...

6. Kia Sportage

Tylko oglądałem/ siedziałem, ale auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Dobre materiały wykończeniowe, bardzo ładna.

7. Hyundai ix35

+Dobre materiały

-Strasznie nie stabilny na poprzecznych nierównościach drogi

-Bardzo nie precyzyjna skrzynia biegów

8. Mitsubishi ASX

-Odpadł, bo jak wybierałem, to wersja 4x4 była tylko z dieslem

10. Honda CR-V

Bardzo dużo jeździłem tym autem, ale nie wiem co napisać :)

Jest takie "nijakie" jeździ normalnie, skręca, hamuje.

Minusem, który najbardziej przeszkadza ludziom, którzy mają CR-V'ki to jest mały bak paliwa, narzekają, że często trzeba tankować :D (Wiem tylko, że w 2.2 dieslu tak jest, jak w reszcie, to nie wiem)

11. Nissan Juke

Tylko miałem okazję oglądać, ale wrażenie zrobił na mnie bardzo pozytywne.

Ale wygląd, to kwestia gustu...

12. Mazda CX 7

Auto jeździ bardzo dobrze, jest wygodne, prowadzi się na prawdę fajnie.

Tylko, że trochę przekracza budżet.

 

Ja bym wybrał... forka :)

A najlepiej zostawił tego 2.5XT

 

W moim przypadku wybór padł na Imprezę, bo po skalkulowaniu wszystkich za i przeciw wyszło, że nie potrzebujemy większego auta. Więc i forek odpadł.

 

PS. Ale się rozpisałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, MinFin wypowiedzialo sie w tej sprawie, decyduje data umowy.

 

dzisiaj dzwonilem na informacje skarbowa - nie ma ustawy, nie ma przepisow - skarbowka nie ma zadnych wytycznych od MF - dopuszczaja mozliwosc, ze beda jakies przepisy przejsciowe, ale generalnie prawo nie dziala wstecz i o ile nasza cudowna wladza ustawodawcza nie porypie jakiegos bubla, to jezeli sie nabedzie prawa do ulgi, to powinna moc ta ulge utrzymac

 

ja dzisiaj zamowilem 3 auta ;) znalezione, takie jak chcialem - jutro proformy i podpisanie umowy leasingowej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, wybiore sie chyba za zachodnią granice do dealerów po auto :roll: . Naprawde po kilku wizytach w salonach i telefonach, tak naprawde to nie ma aut :shock: . Wybór kiepski, ceny wysokie , wystarczy wejść na mobile.de i zobaczyć ile tam jest do wyboru aut. Praktycznie czego by nie chciał to jest, ceny nowych są ciut niższe jak w Polsce, zastanawia mnie fakt czemu Forester2.0x w Niemczech wychodzi ok 13 000 taniej albo coś źle licze , albo coś nie halo, bo myślałem że tych różnic juz nie ma.

Mój wybór zacieśnił sie do BMW X3 max dwuletniego z przebiegiem nie wiekszym jak 40 000km, nowego forestera, albo Skoda YETI . ( trochę bagażnik mały)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, ale Ty już masz bulwarówkę. :mrgreen: RS to świetna bulwarówka. :mrgreen:

 

Z całym szacunkiem ale Skoda Yeti to żadna bulwarówka. Oczywiście zależy jaką definicję dla tego pojęcia przyjmiemy. 8) :mrgreen:

 

-- 27 paź 2010, o 08:41 --

 

Ja po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, wybiore sie chyba za zachodnią granice do dealerów po auto :roll: . Naprawde po kilku wizytach w salonach i telefonach, tak naprawde to nie ma aut :shock: . Wybór kiepski, ceny wysokie , wystarczy wejść na mobile.de i zobaczyć ile tam jest do wyboru aut. Praktycznie czego by nie chciał to jest, ceny nowych są ciut niższe jak w Polsce,

 

No właśnie. Ciekawe, że tak jest. Ostatnio chciałem kupić długopis, i w PL jest droższy niż w Berlinie. Mało tego, w Berlinie jest dostępny od ręki, a w Warszawie muszę na niego czekać 2-3 miesiące. :shock: Wygląda na to, że nasz rynek nie jest jednak wystarczająco dobrze rozwinięty albo nasi sprzedawcy zarobili już wystarczająco dużo kasy. :|

 

zastanawia mnie fakt czemu Forester2.0x w Niemczech wychodzi ok 13 000 taniej albo coś źle licze , albo coś nie halo, bo myślałem że tych różnic juz nie ma.

Mój wybór zacieśnił sie do BMW X3 max dwuletniego z przebiegiem nie wiekszym jak 40 000km, nowego forestera, albo Skoda YETI . ( trochę bagażnik mały)

 

Zawsze w salonach Subaru w PL słyszałem, że Subaru jest wyceniane w EUR i wszędzie w UE ceny są takie same. Także dziwna sprawa. Chyba, że w DE trafiłeś akurat na jakąś lokalną promocję. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem ale Skoda Yeti to żadna bulwarówka. Oczywiście zależy jaką definicję dla tego pojęcia przyjmiemy. 8) :mrgreen:

 

 

tak wiem, ale mniej wiecej o takie auto mi chodzi, musi być podwyższony, ma miec naped 4x4 ( jakikolwiek :mrgreen: byleby żona wiedziała że jest 4x4 a czy on działa czy nie to już inna sprawa :twisted: ) i w miare komfortowy :roll:

 

-- 27 paź 2010, o 09:49 --

 

Zawsze w salonach Subaru w PL słyszałem, że Subaru jest wyceniane w EUR i wszędzie w UE ceny są takie same. Także dziwna sprawa. Chyba, że w DE trafiłeś akurat na jakąś lokalną promocję. :?:

 

 

ano właśnie w DE kosztuje 19400 euro netto z lakierem metalik + 3,1 akcyzy + vat22% i wychodzi 96200zł brutto . w Polsce 110 000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit, czemu nie zostawisz Forka? Przecież to super auto, a Twoje prawie nie zużyte...

 

forek jest bardzo ok, i długo musiałem żone przekonywać żeby pozwoliła go sprzedać, tym bardziej że on jest jak nowy, ale z drugiej strony potrzebuje coś kupić na firme, bo koniec roku sie zbliza a ja strasznie nie lubie sie dzielić moimi pieniedzmi z U.S. :twisted:

po glebszym zastanowieniu to chyba nie ma sensu, jesli auta nie potrzebujesz zmieniac

owszem niezaplacisz na podatku ale dojdzie strata wartosci drozsze AC... jak dla mnie to nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Outlandera, to moj ojciec ogladal i byl strasznie zdziwiony, ze taki wielki samochod a tak malo miejsca na tylnym siedzieniu (a jakis wysoki, to moj ojciec nie jest).

 

A odsunał sobie tylną kanapę ?

Tak Tak jest regulowana :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem, ale mniej wiecej o takie auto mi chodzi, musi być podwyższony, ma miec naped 4x4 ( jakikolwiek byleby żona wiedziała że jest 4x4 a czy on działa czy nie to już inna sprawa ) i w miare komfortowy

 

 

tak jak parę osób wcześniej sugerowało, sprawdziłbym jeszcze Suzuki Grand Vitare, bardzo przyjemne auto, duże, pakowne, a i te 4x4 to nie taka całkowita popierdółka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100-110 tys.

 

w jakiej walucie :?: :mrgreen:

 

moj typ znasz, zdania nie zmienie - powiem wiecej, nigdy w zyciu nie kupilbym za 110k jakiesj Skody, KIA czy Hyundaya itp. majac mozliwosc kupic za 130k X3 (przejedz sie 3-5 letnim wyzej wymienionym autem z przebiegiem 150kkm a potem wsiadz do X3 w tym samym wieku i przebiegu to bedziesz wiedzial o czym mowie)

 

moze bede nie popularny za swoja wypowiedz ale osobiscie uwazam BMW* to jedno z najlepszych aut osobowych/SUV (wg. moich prywatnych kryteriow), oczywiscie cena zniecheca ale jak ostatnio sam widzialem zdarzaja sie jakies fajne oferty

 

*jak prowadzenie bedzie dla mnie mniej wazne to moze byc Audi**

**jak sie stane emerytem to pewnie Mercedes 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...