Taki oto news dzis mi się na FB pojawił (z newsów magazynu WRC):
http://news.wrc.net.pl/?p=4146
Może zacytuję:
Wspomniany film:
Piszę o tym tutaj, żeby pytanie zamienić w bardziej oficjalne
Ja uważam, że pomysł wart rozważenia, ponieważ jest to możliwość dotarcia do ludzi, którzy interesują się rajdami nieco mniej - tak jak my, fani, śledzimy rajdy i wiemy, kto to jest Kajto, kto to jest Siemanko i co to jest L-SPRT, oglądamy onboardy itp, tak do innych pewnie prędziej dotrze filmik "gymkhana style" niż 5 sekund relacji z RSMP w telewizji. A to mogłoby się przełożyć na popularyzację zarówno marki jak i zawodników (byłego i aktualnego z L-SPRT ). Oczywiście nie jestem marketingowcem ale po mojemu jakis sens w tym moze być Zdaję sobie też sprawę, że nie ma nic za darmo i realizacja wymaga czasu, ludzi i pieniędzy, więc pytanie czy się to opłaca?
W przypadku braku definitywnej odpowiedzi negatywnej przekazuję także kilka uwag, które mi przyszły do głowy:
1. Nie może być to wierna kopia tego co na filmie z Blockiem i Pastraną bo ludzie będą narzekać, że "eee zerżnięte z Kena Blocka..." - trzeba by dodać jakieś nowe pomysły, ale jeszcze nie wiem jakie (może jakaś hopa albo co)
2. Musi być bardzo dobrze zrealizowane - jakies bajery, slowmotion itp wszystko full HD, żeby to nie był film w stylu "super bok nagrany telefonem", bo dla mnie to fajne, bo wiem o co chodzi, ale to musi być po prostu "ładny film", który sie przyjemnie ogląda (tak jak np. fajnie się ogląda rożne fajne produkcje snowboardowe, kitesurfingowe, rowerowe itp - nie jest się jakimś fanem danej dyscypliny, ale filmik fajnie jest sobie obejrzeć )
Ciekaw jestem opinii Dyrekcji, a także i innych forumowiczów.
Pozdrawiam!