Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

aflinta napisał/a:

5) By diesel się zwrócił trzeba dużo jeździć albo związać się z autem na długi okres czasu.

 

Nie zawsze diesla kupuje sie po to zeby koniecznie zaoszczedzic ta roznice w cenie a nawet zarobic. Takim autem poprostu jezdzi sie duzo przyjemniej niz benzynowcem o podobnej mocy. Ja do jazdy na codzien i wozenia dupy napewno nie kupie juz wiecej auta z silnikiem benzynowym bo zeby to to jechalo to musi spalic 2x wiecej niz podobny osiagami diesel co z kolei pociaga za soba ciagle palowanie a po co jak mozna w ciszy i spokoju przyspieszac do 100kmh w 6s (a nawet lepiej ) i cieszysz sie przy tym srednim spalaniem na poziomie 8-9l/100kmh (przy napedzie 4x4 bo jeszcze mniej ).

 

bart sam sobie przeczysz - niby jeździ się przyjemniej, a dalej jako korzyści opisujesz niższe spalanie... dla jasności, nie mam nic przeciw dieslom, ale główna korzyść to jednak spalanie, przy takiej samej mocy benzyna zawsze milej sie prowadzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Aflinta chyba naprawde nie jechales nowoczesnym dieslem.

Do znudzenia będę chyba powtarzał, że jeździłem już dwoma nowymi. I nie obchodzi mnie, że Ty uparcie piszesz o konstrukcja z 6 i więcej garnkami podczas gdy ja cały czas o 4 cylindrach, które są podstawą tego segmentu.

 

Takim autem poprostu jezdzi sie duzo przyjemniej niz benzynowcem o podobnej mocy.

Jeździ się inaczej, dziwnie szczerze powiedziawszy, a że styl ten mi nie pasował więc ciężko mi powiedzieć, że przyjemniej. To chyba dosyć subiektywne odczucie? Ja lubię wskazówkę obrotomierza przy czerwonym polu.

 

Ja do jazdy na codzien i wozenia dupy napewno nie kupie juz wiecej auta z silnikiem benzynowym bo zeby to to jechalo to musi spalic 2x wiecej niz podobny osiagami diesel

Coś zdaje się wspominałeś, że koszta nie są istotne :)

 

co z kolei pociaga za soba ciagle palowanie a po co jak mozna w ciszy i spokoju przyspieszac do 100kmh w 6s (a nawet lepiej :))

Dwulitrowy diesel o czterech cylindrach w 6sek do setki? Ciekawe :)

 

Ja naprawde mialem dylemat czy np nie wziasc 335xi ale dalem sie namowic na diesla i wcale nie zaluje.

I bardzo dobrze, niech każdy będzie szczęśliwy z tym co wybrał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej samej mocy benzyna zawsze milej sie prowadzi...
Bym polemizowal. wolę Accorda niż Forka. Ten ostatni 18 KM więcej.

 

Fuks, co ty tym accordem dieslem sie tak podniecasz? Dlaczego porownujesz go do lodowki AWD? Porownaj accorda z autem tej samej klasy z silnikiem benzynowym, nalezacym do czolowki (tak jak to ma w przypadku diesla accorda). Wezmy np accorda 2.4, raczej diesel 2.2 nie ma szans, wezmy silnik 2.0 hondy z typeR, juz nie mowie o S2000, to wszystko NA, do turbo to juz wogole przepasc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasę turbodieselek jest debeściak ale na krętą dróżkę przeplataną długimi prostymi benzyna lub turbobenzyna.

 

A swoją drogą producenci robią silniki do paliw które mozna kupić.Ciekawe gdyby mieli moc zarzyczyć sobie dodatkowy dystrybutor a jakie paliwo by poprosili dla samochodu przyszłości. Może wodór ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu wyjatek?

 

osobiście nie jeździłem, ale ze wszystkich testów jakie zdarzyło mi się czytać wynika że diesel hondy jest wyjątkowo udany pod względem kultury pracy i odstawia inne 4-cylindrowe TD daleko z tyłu... niemniej bardzo się honda za to ceni

 

Ja porównałem Forka 2.0 z 2.2 accordem i uważam, że Accord lepszy SILNIKOWO

 

ale jakby go porównać z innymi dieselkami to już może być różnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, niepotrzebnie sie oburzacie. Autor artykulu, co prawda, fatkycznie poprzekrecal pare faktow, ale generalnie mowi prawde! W przyszlym roku ma zostac wprowadzony STI z dieslem:

silnik rozwiercony do 2.5l, 300KM, 600Nm, oczywiscie 6 manualna, albo opcjonalnie 7biegowy (sic!) automat - dzieki temu obie wersje maja miec niewiarygodnie przyspieszenie 4,5sek do setki!

 

Z zewnatrz bedzie sie roznil od benzynowego STI-a centralnie umieszczona rura wydechowa oraz innymi felgami.

 

Wyglada na to, ze w watku o kopaniu lezacego pojawia sie opisy dominacji dieslowego STI nad benzynowym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik rozwiercony do 2.5l, 300KM, 600Nm, oczywiscie 6 manualna, albo opcjonalnie 7biegowy (sic!) automat - dzieki temu obie wersje maja miec niewiarygodnie przyspieszenie 4,5sek do setki!

 

ladnie pieknie, szkoda ze mowa o dieslu :neutral:

 

 

jezeli taki silnik (szkoda ze w budzie Imprezy) wyjedzie na drogi... respect :!:

 

[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 7:30 pm ]

ciekawe, jak te manualna zestopniuja.

 

pewnie krotko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manual od razu wyglada dziwnie, tylko widzial ktos juz zaawansowana skrzynie w automacie od subaru, a tym bardziej 7ke? - przeciez w pierwszych legacy diesel sa jeszcze 5 manual.

sorry, moze pisze od rzeczy, ale automat od subaru u mnie zakonczyl sie na 4ce z 1994 SVX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FUKS, to co zamiescilem (tylko zdjecia - jest jeszcze tekst), to nie jest oficjalne wydanie robione przez importera, a przez czlowieka, ktory jest pasjonatem i dobrym "sales'em". Ma baze klientow, do ktorych dodatkowo wysyla od siebie takie informacje. Jesli chcesz to przesle Ci mailem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...