raju Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 I niech mi ktoś powie, że nie są genialni Nie są genialni. Ty byś na pewno lepiej to zrobił :roll: pytanie na ile specyfikacje wyposażenia wersji TD będą się pokrywały z benzynami, bo jak są uboższe to nie ma co porównywać... ale jeżeli takie same to generalnie nie jest źle. teraz odczekać 2 latka i jak silnik będzie ok (w tym czasie wszystko wyjdzie) to przesiadka na ropę specyfikacje są dostępne na www.subaru.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter 35 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Raju , kiedy zamieniasz swojego GT-ka na klekota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Ty byś na pewno lepiej to zrobił Nie zrobiłbym lepiej. W ogóle nie zrobiłbym diesla. Moim zdaniem ten silnik to błąd numer 2. Są inne nowocześniejsze technologie które spróbowałbym wprowadzić. Właśnie w Subaru. Nadaje się do tego idelanie. Jednak życzę Tobie, panu Andrzejowi, całemu SIP-owi i FHI dużego sukcesu z nowym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 specyfikacje są dostępne na www.subaru.pl Albom ślepy, albo nie ma..... :neutral: [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 2:25 pm ] Nie zrobiłbym lepiej. W ogóle nie zrobiłbym diesla. Moim zdaniem ten silnik to błąd numer 2. Są inne nowocześniejsze technologie które spróbowałbym wprowadzić. Właśnie w Subaru. Nadaje się do tego idelanie. Może jakiś przykładzik...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Albom ślepy, albo nie ma..... :neutral: ... 08MY Legacy Diesel 08MY OutbackDiesel Przy okazji, dzisiaj się dowiedziałem że cena OBK z dieslem będzie wynosiła 40000 euro - dostawy w marcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 cena OBK z dieslem będzie wynosiła 40000 euro a jak to się ma do: Rewelacja cenowa dotyka również Outbacka. Za wersję 2D RA TRE przyjdzie nam zapłacić tylko 120.620,00 złotych brutto :roll: [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 3:01 pm ] Może jakiś przykładzik...... tu jest http://www.roadlook.pl/premiery/subaru- ... obile.html coś tam kombinują chłopaki ale to jeszcze technologia przyszłości zresztą to całe gadanie o autach elektrycznych i ekologii to jeden wielki pic na wodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 cena OBK z dieslem będzie wynosiła 40000 euro a jak to się ma do: Rewelacja cenowa dotyka również Outbacka. Za wersję 2D RA TRE przyjdzie nam zapłacić tylko 120.620,00 złotych brutto :roll: 40000 euro brutto trzeba wydać za wersję Outback 2D RC NAV (skóra, panoramiczne okno dachowe, elektryka w fotelu kierowcy z podwójna pamięcią ustawień, biksenony, nawigacja) Wszystko jasne :?: :wink: [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 2:04 pm ] Ty byś na pewno lepiej to zrobił Nie zrobiłbym lepiej. W ogóle nie zrobiłbym diesla. Moim zdaniem ten silnik to błąd numer 2. Są inne nowocześniejsze technologie które spróbowałbym wprowadzić. Właśnie w Subaru. Nadaje się do tego idelanie. Jednak życzę Tobie, panu Andrzejowi, całemu SIP-owi i FHI dużego sukcesu z nowym silnikiem. Dziękujemy. Od razu nam lepiej :smile: BTW. Realia rynku motoryzacyjnego są takie a nie inne. W myśl rozwoju marki, to bardzo ważny krok w historii Subaru. Poczekaj teraz na ruch Porsche :wink: [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 2:04 pm ] Raju , kiedy zamieniasz swojego GT-ka na klekota nono, tylko mi tu bez takich żartów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wszystko jasne teraz tak. przy okazji pytanie czy NAVI fabryczne będzie tylko za atrapę dalej robić czy coś się ruszy w tym temacie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wszystko jasne teraz tak. przy okazji pytanie czy NAVI fabryczne będzie tylko za atrapę dalej robić czy coś się ruszy w tym temacie :roll: nie robi za atrapę już od dłuższego czasu. Na chwilę obecną trwają prace nad nawigacją w modelach Legacy/Outback MY 08. Dodatkowo poinformuję, iż ekran dotykowy obsługuje funkcje bardzo rozbudowanego komputera pokładowego z dodatkowymi funkcjami kalendarza, notatnika, kalkulatora... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jedyną odpowiedzią dlaczego silnik diesla przychodzi mi na myśl : ekonomika / koszty użytkowania. W katalogach i zapewnieniach sprzedawców wszystko jest cacy i super. Natomiast później jest już trochę gorzej. Przez trzy lata jeździłem Mondeo TDCI. Spalanie kształtowało się w okolicach 6-8 litrów / 100km. I wszystko byłoby dobrze gdyby nie dwukrotna wymiana wszystkich wtryskiwaczy, nie była spowodowana jakością paliwa. Pierwsza przy 35.000km, druga 47.000km. I gdyby nie gwarancja cała oszczędność poszłaby się ..... Jedna wymiana około 7.000 PLN. Nie piszecie, że ford gówno wort itp. Problemy z silnikami diesla o mocy powyżej 50-60 KM/l maja obecnie wszyscy (chyba) producenci. Można popytać użytkowników, poczytać różne czasopisma , fora internetowe – np. u mojego znajomego ostatnio wymiana dwóch wtryskiwaczy w mercedesie – 6.000 PLN. W silniku diesla zwiększyć prędkość obrotowa można jedynie poprzez zwiększenie dawki paliwa – stąd czarne kłęby za samochodem. Dlatego wszystkomogący ekolodzy wymuszają stosowanie filtrów cząstek stałych, które też wymagają obsługi i dolewania substancji pomagającej wypalać te cząstki. Te dolewki także kosztują, nie mówiąc o kosztach samych filtrów (nowe Mondeo chyba 6 tysięcy PLN ) , które wystarczają na kilkanaście/kilkaset tysięcy kilometrów i są częścią eksploatacyjną. Filtry wypala się podczas jazdy i to też wymaga stosowania odpowiedniej procedury – 2 tygodnie temu pisał o tym Auto Świat. Powiedzcie mi więc gdzie tu ekonomika / oszczędność ? Może jakiś przykładzik...... Największe spalanie chwilowe jest w momencie uzyskiwania przyspieszeń. W mondeo w chwili startu było to 55 litrów / 100km, w trakcie jazdy dochodziło do 22 litrów zależnie od prędkości. Wystarczy wyeliminować takie sytuacja, a spalanie ogólne spadnie. Ciekawym rozwiązaniem w Subaru byłoby połączenie silnika benzynowego – boksera , a więc w miarę krótkiego – z silnikiem elektrycznym , umieszczonym pomiędzy skrzynią a silnikiem. Coś takiego próbuje Citroen, taki silnik spełnia rolę rozrusznika i alternatora. Nie chodzi mi o hybrydę, silnik elektryczny miałby działać jednocześnie z benzynowym. Oczywiście odzysk energii podczas hamowania itd. Raju , czy diesle będą oferowane w Japonii i USA ? Nie widzę ich na stronach lokalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 nie robi za atrapę już od dłuższego czasu. Na chwilę obecną trwają prace nad nawigacją w modelach Legacy/Outback MY 08. to dobrze bo kupowanie fabrycznego NAVI-atrapy bez mapy jest mocno... denerwujące delikatnie mówiąc :smile: ekran dotykowy obsługuje funkcje bardzo rozbudowanego komputera pokładowego z dodatkowymi funkcjami kalendarza, notatnika, kalkulatora... z tym notatnikiem i kalkulatorem to chyba żart? :shock: jakoś sobie nie wybrażam robienia notatek w takiej formie no ale może staroświecki jestem... [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 4:28 pm ] Problemy z silnikami diesla o mocy powyżej 50-60 KM/l maja obecnie wszyscy (chyba) producenci właśnie, dlatego bym poczekał ze 2 lata zanim bym wszedł w temat subaru-diesel żeby mozna było coś konkretnie o silniku powiedzieć :roll: zależy m.in. kto będzie wtryski robił (np. te powszechnie uznawane za kiepskie, do mondeo tdci, robi delphi, nie wiem kto robi dla subaru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Legacy Limousine 2D RA 000 po obecnym kursie euro to wydatek rzędu 104.830,00 złotych brutto... A po ile na Litwie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Problemy z silnikami diesla o mocy powyżej 50-60 KM/l maja obecnie wszyscy (chyba) producenci. Można popytać użytkowników, poczytać różne czasopisma , fora internetowe Głupstwa piszesz! Kiedyś rozważałem zakup Mondeo i Bogu dziękuję, że wynalazku nie kupiłem. Pomimo ciszy w środku przy 200km/h Kupilem Accorda i po 3 latach i blisko 160kkm mogę z pełną odpowiedzialnością napisać, że jeżeli Subaru mu dorówna, to będzie dobrze. W Hondzie oprócz przeglądów i klocków nie robiłem NIC !!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 rombu napisał/a:Problemy z silnikami diesla o mocy powyżej 50-60 KM/l maja obecnie wszyscy (chyba) producenci. Można popytać użytkowników, poczytać różne czasopisma , fora internetowe Głupstwa piszesz! no może nie takie głupstwa, jak dobrze pamiętam accord ma pojemność 2.2 i 140KM co daje ok. 64KM z litra - więc nie jest bardzo wyżyłowany, a niestety żyłowanie silników w ostatnich latach jest jedną z przyczyn rosnącej awaryjności i tu zgadzam się z rombu poza tym dalibyście spokój, wszyscy jeżdzą po tym mondeo jak po burej suce a ja przejechałem 100.000 i też nie robiłem nic jak chodzi o silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 wszyscy jeżdzą po tym mondeo jak po burej suce Bo jakby nie patrzył to owe Mondeło służy bynajmniej w teorii do jeżdżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 rombu napisał/a:Problemy z silnikami diesla o mocy powyżej 50-60 KM/l maja obecnie wszyscy (chyba) producenci. Można popytać użytkowników, poczytać różne czasopisma , fora internetowe Głupstwa piszesz! no może nie takie głupstwa, jak dobrze pamiętam accord ma pojemność 2.2 i 140KM co daje ok. 64KM z litra - więc nie jest bardzo wyżyłowany, a niestety żyłowanie silników w ostatnich latach jest jedną z przyczyn rosnącej awaryjności i tu zgadzam się z rombu poza tym dalibyście spokój, wszyscy jeżdzą po tym mondeo jak po burej suce a ja przejechałem 100.000 i też nie robiłem nic jak chodzi o silnik mondziak do wyżyłowanych nie należy, a się sypie.... :razz: Honda wiec potrafi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 eh szkoda gadać, biedne mondeo :sad: może założycie forum antyforda? zebrałoby się sporo postów skoro na forum subaru prawie każdy temat dotyczący diesla kończy się ogólnym narzekaniem na tdci mondeo :smile: [ Dodano: Wto Lut 05, 2008 10:13 pm ] swoją drogą, co za czasy, na forum subaru tematy dotyczące diesla :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 skoro na forum subaru prawie każdy temat dotyczący diesla kończy się ogólnym narzekaniem na tdci mondeo se zaslużył..... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 eeeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Miałem i mam kilka diesli nowszego rodzaju , oraz mam klientów i moja konkluzja jest taka: sliniki z grupy VAG TDI na bezp. wtrsyku, mało awaryjne, nie dot, V6 TDI :razz: silniki z grupy VAG pompowtryskiwaczach, lepsze ale większa awaryjność silniki z grupy VAG 2.0 TDI. 3.0 TDI , parametry ok, awaryjność nie silniki Toyota D4D - ogólnie kupa silniki honda 2.2 cdti , ok silniki BMW 2.0 , 3.0 super silniki Mercedes CDI , bardzo średnie :neutral: silnika Renault DCI - kupa silnika PSA - HDI , ok bez FPP silniki Forda , niektóre ok jak , 1.6, 1.4 TDCI , 1.8 TDDI, reszta szrott, chyba że te nowe cos lepsze , nie wiem o KIA , HUNDAI itp , nic nie wiem Opel , niech sie przyznaje że ma w produkcji diesle :razz: Czekamy na Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 silniki honda 2.2 cdti , ok No coments.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 silnika PSA - HDI , ok bez FPP silniki Forda , niektóre ok jak , 1.6, 1.4 TDCI , 1.8 TDDI, reszta szrott, chyba że te nowe cos lepsze , nie wiem ale psa i ford robią je przecież od paru lat razem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 silnika PSA - HDI , ok bez FPP silniki Forda , niektóre ok jak , 1.6, 1.4 TDCI , 1.8 TDDI, reszta szrott, chyba że te nowe cos lepsze , nie wiem ale psa i ford robią je przecież od paru lat razem... Ford i PSA robią sillniki wspólnie 1.4 ,1.6. ,i pisałem że sa ok, silnik 1.8 TDDI to pierwsza generacja i jest mało psujący sie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Ford i PSA robią sillniki wspólnie 1.4 ,1.6. ,i pisałem że sa ok, silnik 1.8 TDDI to pierwsza generacja i jest mało psujący sie, chyba jeszcze 2.0 tdci z focusa 136KM jest wspólny :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Legacy Limousine 2D RA 000 po obecnym kursie euro to wydatek rzędu 104.830,00 złotych brutto... A po ile na Litwie ? jak na razie, to ani oficjalny importer, ani ich "mniej oficjalni" konkurenci ( ) nie podaja ani zadnej info, ani cen na zizlowe Subaraki... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się