Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy jest sens porównywać Legacy do A4 i "trójki" , bo naprawdę są to auta o klasę lepsze. Nie ma co ukrywać, wyprzedzają Subaru wykonaniem, układem kierowniczym, skrzynią, komfortem, hałasem i prowadzeniem na suchym

No cóż, rozumiem, że miałeś okazję porównać te wszystkie auta w warunkach codziennej jazdy? Zabiłeś mi ćwieka tylko jedną rzeczą - prowadzenie na suchym....Na dzień dzisiejszy mam przyjęte w roliczeniu dwa audiki, A4 i A6 (oba z 2003rok produkcji) obaj klienci jeżdżą już Legacy a z natury rzeczy porównywali Legacy do marki, z ktorą się wcześniej związali. Jednogłośnie stwierdzili, że o ile stylistyka (bo nie jakość) budzi ich wątpliwości to prowadzenie samochodów jest w żaden sposób nieporównywalne z Legacy...(oczywiście in plus dla Subaru), biorąc to pod uwagę (choć również moje własne doświadczenia z Audi) wydaje mi się, że stwierdzenie:

bo naprawdę są to auta o klasę lepsze

może być nieuzasadnione. A opinia:

Zimą w rowie będę spoglądał jak śmigacie swoimi Subarynami

Nabiera znamion prawdopodobieństwa ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No ba jak mówisz o Audi z 2003 roku to się nie dziwię... Pewnie jeszcze napęd na przód.

Z tym prowadzeniem to nie przesadzam, naprawdę po mieście i w trasie przyjemniej prowadzi się BMW czy Audi niż Subaru, oczywiście to moje zdanie. Wiem co to jest RWD, gdyż mam auto z włączanym napędem 4x4. Różnica jest spora, na korzyść 4x4, ale na śliskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo naprawdę są to auta o klasę lepsze

 

też bym polemizował. trzeba wziąć poprawkę, że obecne a4 i bmw 3 to dużo nowsze modele niż legacy co ma istotny wpływ na stylistykę, zainstalowane wyposażenie itd. poza tym po co komu auto o klasę lepsze które będzie zimą w rowie zaparkowane :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mali, obaj porównywali (przed zakupem) obecne modele i wybór padł jednak na Subaru. Poza tym wg mnie wartość samochodu określa stosunek jakości do ceny a w tym przypadku plus (oczywiście moim zdaniem) również jest po stronie japończyka.

Różnica jest spora, na korzyść 4x4, ale na śliskim.

Widocznie spokojnie jeździsz ;) Przy ostrzejszym traktowaniu opon ;) na suchym również różnica jest odczuwalna.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest sens porównywać Legacy do A4 i "trójki" , bo naprawdę są to auta o klasę lepsze. Nie ma co ukrywać, wyprzedzają Subaru wykonaniem, układem kierowniczym, skrzynią, komfortem, hałasem i prowadzeniem na suchym

No cóż, rozumiem, że miałeś okazję porównać te wszystkie auta w warunkach codziennej jazdy? Zabiłeś mi ćwieka tylko jedną rzeczą - prowadzenie na suchym....Na dzień dzisiejszy mam przyjęte w roliczeniu dwa audiki, A4 i A6 (oba z 2003rok produkcji) obaj klienci jeżdżą już Legacy a z natury rzeczy porównywali Legacy do marki, z ktorą się wcześniej związali. Jednogłośnie stwierdzili, że o ile stylistyka (bo nie jakość) budzi ich wątpliwości to prowadzenie samochodów jest w żaden sposób nieporównywalne z Legacy...(oczywiście in plus dla Subaru), biorąc to pod uwagę (choć również moje własne doświadczenia z Audi) wydaje mi się, że stwierdzenie:

bo naprawdę są to auta o klasę lepsze

może być nieuzasadnione. A opinia:

Zimą w rowie będę spoglądał jak śmigacie swoimi Subarynami

Nabiera znamion prawdopodobieństwa ;)

Pozdrawiam

 

Moja opinia dotyczyła tzw. "opakowania". Jakośc prowadzenia Subaru jest moim zdaniem dużo lepsza. Można się A4 to tego zbliżyć przez małe przeróbki serii ale to kolejne koszty i tak drogiego auta. Wyraziłem swój pogląd o tym stronę wcześniej. Osobiście uważam układ kierowniczy i skrzynię za lepszą niż w A4. Może skrzynia ciężej chodzi a przekłądnia się tłucze ale przynajmniej biegi nie wyskakują ja w mojej poprzedniej A4. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo naprawdę są to auta o klasę lepsze

 

też bym polemizował. trzeba wziąć poprawkę, że obecne a4 i bmw 3 to dużo nowsze modele niż legacy co ma istotny wpływ na stylistykę, zainstalowane wyposażenie itd. poza tym po co komu auto o klasę lepsze które będzie zimą w rowie zaparkowane :mrgreen:

 

GREGG wygladales ostatnio przez okno :?: :mrgreen: :wink:

 

Tak szczerze to dla przecietnego uzytkownika samochodu to mozna te 2-3 dni w roku kiedy drogi sa biale przebolec i jakos sie toczyc, no chyba ze sie mieszka faktycznie w gorach ale z drugiej strony to teraz nawet na stoku prozno sniegu szukac :???:

 

Moja opinia dotyczyła wszystkiego oprócz jakości prowadzenia. Wyraziłem swój pogląd o tym stronę wcześniej. Osobiście uważam układ kierowniczy i skrzynię za lepszą niż w A4. Może skrzynia ciężej chodzi a przekłądnia się tłucze ale przynajmniej biegi nie wyskakują ja w mojej poprzedniej A4.

 

Prawda jest taka ze i tak kazdy zawsze bedzie chwalil swoje :mrgreen:

Dla mnie Subaru istnieje (a raczej istnialo) tylko jako Impreza, a jako ze potrzebowalem auta do normalnej jazdy na codzien ktorego nie trzeba tankowac co 150km :mrgreen: to jezdze tym co jezdze i wcale w rowie nie stalem jak bylo bialo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się być obiektywny ( poprzednio zrobiłem nową A4 prawie 90k km. ) i wiem iż Subaru ma swoje wady. Nawet teraz po wprowadzeniu nowej A4 zastawiam się nad zmianą ale cena skutecznie mnie ostudziła.

Tak czy inaczej uważam iż okolice 100k pln za Legacy z 2.0D będzie bardzo dobrą ofertą na rynku.

 

PS.Odnośnie spalania to OBK 2.5MT pali mniej niż Passat czy Audi 1.8T.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GREGG wygladales ostatnio przez okno

 

żeby szukać sniegu czy podziwiać design bmw? :smile:

akurat ja zamieszkuję na jurze gdzie takich dni 'białych' jest 20-30 przynajmniej w roku a nie 2-3, stąd też subaru, ale nie tylko to zdecydowało... jakoś nie chciałem jeździć karkowozem :mrgreen:

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu prowadzić rozmowy z wami, chwalicie swoje auta pod niebiosa, rozumiem, gdybym jeździł Subaru na pewno był tak samo jak wy zachwalał te auta, ale podejrzewam, że nikt z was nie miał okazji jeździć "trójką" e90 czy A4 B8.

 

Adam12: Miałem okazje jeździć A4 B6, B7 i najnowszą B8. Różnice z modelu B6-B7 były spore, choć B8 to zupełnie inna bajka. Twoja skrzynia w A4 naprawdę była dziwna, może źle ją traktowałeś, bo jeszcze nigdy nie słyszałem złego słowa o manulach Audi.

 

Uważam, że bart1000 jest najbardziej obiektywną osobą, która może napisać coś o BMW vs Subaru.

 

GREGG: Karkowozem... hmm widzę, że chyba mieszkasz, gdzieś pod remizą, bo karki nowymi BMW mogą jedynie w Need for Speedach pojeździć.

 

Legacy napewno nie będzie kosztowało w okolicy 100kk, bo w Szwecji przeliczając na zł kosztuje 100kk w ubogiej wersji, a tam auta są tańsze niż u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GREGG, odpuść proszę bo jak widać " :mrgreen: " nie jest do końca czytelny.

GREGG: Karkowozem... hmm widzę, że chyba mieszkasz, gdzieś pod remizą

Bardzo proszę o nie używanie argumentów "ad personam". GREGG na końcu wypowiedzi załączył emotikonkę (oznaka żartu) więc odnoszenie się na serio do jego wypowiedzi nie ma sensu. Tym bardziej proszę o powstrzymanie emocji. Obaj panowie mają ostrzeżenie przed ostrzeżeniem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że bart1000 jest najbardziej obiektywną osobą, która może napisać coś o BMW vs Subaru.

 

Ja wcale nie wykluczam ze jeszcze sobie kiedys kupie Impreze STI (z rocznikow 2003-2007 :mrgreen: ) bo to rewelacyjne auto ale to czym jezdze teraz jako jedyne auto bardziej mi odpowiada i tyle. Tych aut sie zupelnie nie da porownac w zaden sposob.

 

GREGG ja zart zrozumialem wiec nie wiem po co niepotrzebne cisnienie.

Ja wiem bardzo dobrze jaka opinie ma marka BMW w tym kraju, ale to nie te auta sa winne tylko niektore lyse osobniki ktorzy nimi jezdza :twisted: nad czym zreszta ubolewam bo te auta naprawde daja radosc z jazdy a chyba o to chodzi :grin: (STI dawalo taka sama radosc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daleko zaszliśmy od diesla :wink: ale to dobrze, że jedyna właściwa marka wkracza na nowe pola - tam też będzie udowadniać swoja właściwość. Mali, ja w zasadzie nie wiem czego sie spodziewałeś wpadając na The Forum z transparentem że "wszystko" jest lepsze od Subaru, a potem z argumentem że nie możemy polemizować bo "wszystkim" nie jeździliśmy :grin:

 

poza tym awd to nie wszytko jeśli chodzi o prowadzenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile OBK kosztuje w Polsce ale mnie OBK 2,5 MT Celebration kosztowal 25 t € zo ta cene A4 2,4 Quattro albo BMW 3 xi ( bo tylko te mozna porownywac ) to mozna sobie pomrzyc.

Porownanie z 120d to kpina w tym aucie wogole nie ma mjejsca z tylu to klasa golfa albo auris.

Nie zapominajmy ze OBK Legacy jast jednym z najbespieczniejszych aut swiata 35,6 punktow z 37 w Australii (Q7, T-rex X5 z tylu) do dzisiaj tylko C4 zrobil ten wynik. Jak to jest komus wsio ryba prosze bardzo. Pewnie ze ma wady ale dostaje sie najwiecej za pienadze jak mowia sasiedzi. Jezdze na codzien firmowym Passatem i OBK jest lepiej wykonczony od Passata to tagedja wrzystko trzeszczy i jakosc materalow :cry:

Tu Audi jest lepsze (BMW mnie nie przekonalo) ale to kosztuje i ja nie jestem gotowy za to placic,

tymbardziej ze sa to Auta ktore widze 100 razy na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GREGG ja zart zrozumialem wiec nie wiem po co niepotrzebne cisnienie.

 

bart1000, spox, dostałem ostrzeżenie przed ostrzeżeniem to się ukorzyłem :smile:

 

tak poważnie to popieram cię o tyle że bmw to fajne bryki, niezależnie od łysych userów, sam miałem okazję pojeździć parę miesięcy starą 528 to potem nie chciałem bratu oddać :smile: ale jak widzę właśnie, wśród mod-ów są negatywne opinie :roll: może powinni udzielić sobie ostrzeżenia przed ostrzeżeniem?

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... &start=850

 

Wysłany: Dzisiaj 21:27

Czemu się dziwić, skoro w na wyspach zaturbionymi imprezami jeżdżą głównie takie same dresy jak u nas starymi szpachlowanymi BMW?

 

 

chyba należaloby na razie zakończyć wątek 'diesel dla subaru' póki w końcu nie będzie wiarygodnych danych do porównań technicznych i cenowych, zamiast czystych spekulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwieństwie do Ciebie mam dostęp do źródła

 

podobno ten diesel Subaru ma chodzić w bardzo szerokim zakresie obrotów, chodzi jak benzyna

 

Zdecyduj się czy jeździłeś już nowym subaru i mierzyłes dobrym urządzeniem przyśpieszenie 0-100 czy czytasz foldery :mrgreen:

 

 

Co twoje źródło mówi o dacie wprowadzenia większego diesla niż 2.0 i A/T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie mogę się nie zgodzić, fotka powala na kolana :cool:

a uprzedzenia mogą widzieć użytkownicy beemki, jak np. bart1000

 

Ja wiem bardzo dobrze jaka opinie ma marka BMW w tym kraju, ale to nie te auta sa winne tylko niektore lyse osobniki ktorzy nimi jezdza nad czym zreszta ubolewam

 

a co do tej imprezy w UK to nie miałem pojęcia, ciekawostka. widać każda marka może mieć pecha zależnie od kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile OBK kosztuje w Polsce ale mnie OBK 2,5 MT Celebration kosztowal 25 t € zo ta cene A4 2,4 Quattro albo BMW 3 xi ( bo tylko te mozna porownywac ) to mozna sobie pomrzyc.

Porownanie z 120d to kpina w tym aucie wogole nie ma mjejsca z tylu to klasa golfa albo auris.

Nie zapominajmy ze OBK Legacy jast jednym z najbespieczniejszych aut swiata 35,6 punktow z 37 w Australii (Q7, T-rex X5 z tylu) do dzisiaj tylko C4 zrobil ten wynik. Jak to jest komus wsio ryba prosze bardzo. Pewnie ze ma wady ale dostaje sie najwiecej za pienadze jak mowia sasiedzi. Jezdze na codzien firmowym Passatem i OBK jest lepiej wykonczony od Passata to tagedja wrzystko trzeszczy i jakosc materalow :cry:

Tu Audi jest lepsze (BMW mnie nie przekonalo) ale to kosztuje i ja nie jestem gotowy za to placic,

tymbardziej ze sa to Auta ktore widze 100 razy na ulicy.

 

W PL nowy OBK 2.5MT to ponad 36k euro. OBK jest zdecydowanie większy od A4 ( głównie na tylnej kanapie ) przynajmniej do tej poprzedniej wersji. Był to jeden z głównych powodów mojego zakupu OBK.

 

tymbardziej ze sa to Auta ktore widze 100 razy na ulicy.

 

trudno się nie zgodzić..... :grin:

 

[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 7:20 am ]

GREGG, no ale nie zgodzisz się z tym?

Obrazek

 

Sam mam bodaj ze 3 znajomych co rozbijają się starymi BMW a dresami nie są, co nie zmienia faktów, że tak się postrzega te auta, podobnie jak imprezy w UK. Nie wiem gdzie widzisz tu moje uprzedzenia?

 

:shock:

 

[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 7:21 am ]

W przeciwieństwie do Ciebie mam dostęp do źródła

 

podobno ten diesel Subaru ma chodzić w bardzo szerokim zakresie obrotów, chodzi jak benzyna

 

Zdecyduj się czy jeździłeś już nowym subaru i mierzyłes dobrym urządzeniem przyśpieszenie 0-100 czy czytasz foldery :mrgreen:

 

 

Co twoje źródło mówi o dacie wprowadzenia większego diesla niż 2.0 i A/T?

 

Jakiś czas temu Dyrekcja twierdziła iż nic nie wie na temat prac nad czymś większym niż 2.0.

Wygląda na to iż trzeba będzie długo poczekać na H6 D :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy z tym ciśnieniem :?: Nikt mnie nie uraził, z pewnością GREEG tym swoim karczkiem :mrgreen: Remiza to miejsce spotkań miłośników BMW, oczywiście tych w sportowym ubraniu :wink:

 

Mam pytanie:

Czy Subaru diesel będzie wyposażone w filtry DPF itp. :?: Czy w dieslu zaoferują reduktor :?:

Czy Subaru dodatkowo wyciszyło model diesla, wiem nikt narazie nim nie jeździł, ale może coś wyczytaliście :smile: (tak zrobiła Honda, gdy wprowadziła i-ctdi)

 

P.S.

Chyba wybiorę BMW. Zna ktoś dobre sklepy z odzieżą sportową ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Subaru diesel będzie wyposażone w filtry DPF itp.

 

nie wiem, jak dla mnie to... wolałbym bez DPF - podbija mocno cenę a akurat ekologiem specjalnym nie jestem to wolę nie przepłacać :twisted:

 

Czy w dieslu zaoferują reduktor

 

tak, jest w specyfikacji (na www.subaru.pl). 350 nm + reduktor to już musi być niezły potwór :!:

 

Chyba wybiorę BMW. Zna ktoś dobre sklepy z odzieżą sportową

 

a myślałem że wszyscy miłośnicy bmw znają tą stronkę http://www.dres.pl/sklep/ :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy z tym ciśnieniem :?: Nikt mnie nie uraził, z pewnością GREEG tym swoim karczkiem :mrgreen: Remiza to miejsce spotkań miłośników BMW, oczywiście tych w sportowym ubraniu :wink:

 

Mam pytanie:

Czy Subaru diesel będzie wyposażone w filtry DPF itp. :?: Czy w dieslu zaoferują reduktor :?:

Czy Subaru dodatkowo wyciszyło model diesla, wiem nikt narazie nim nie jeździł, ale może coś wyczytaliście :smile: (tak zrobiła Honda, gdy wprowadziła i-ctdi)

 

P.S.

Chyba wybiorę BMW. Zna ktoś dobre sklepy z odzieżą sportową ? :mrgreen:

 

Ktoś już jeździł w Japonii kilka miesięcy temu ale wnioski były "tajne" .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...